RuneL
Supermedlem
|
|
« på: januar 03, 2009, 19:20:02 pm » |
|
Kan slenge ut noen av bildene mine fra FunRun. Først fra felleskjøringa fra Hamar
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
|
|
« Svar #1 på: januar 03, 2009, 19:22:30 pm » |
|
Kan slenge ut noen av bildene mine fra FunRun. Først fra felleskjøringa fra Hamar
Deilig deilig deilig!!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
Wer will, der kann
|
|
« Svar #2 på: januar 03, 2009, 22:35:30 pm » |
|
VIL SE MEIR!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
TAH54
Seniormedlem
vw 1954 The evil that men do ! 95178117
|
|
« Svar #3 på: januar 03, 2009, 22:42:28 pm » |
|
Det var første gang på Fun Run for meg i dag ! Og definitivt ikke siste gang ! En skikkelig knall dag Og takk til Stian F for at jeg og Stian fikk sitte på med noe luftkjølt Og til Even som dro meg med på det
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
|
|
« Svar #4 på: januar 03, 2009, 23:03:38 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #5 på: januar 03, 2009, 23:14:44 pm » |
|
gikk med noen timer til forberedelser ja, Anders Og det var verdt det
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com
|
|
|
OTO
Supermedlem
|
|
« Svar #6 på: januar 03, 2009, 23:31:39 pm » |
|
men hvor ble det av dere i mål?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
|
|
« Svar #7 på: januar 04, 2009, 00:27:22 am » |
|
Må virkelig unnskyldet det der vi måtte fylle bensin og da måtte vi helt til Snertingdalen og i tilleg til at vi kjørte feil så da ble det liksom ikke noe vits i å sette etter dere når vi kom etter de siste som sto for post nummer 5.(panserakekonkuransen) så da brøyt vi løpet Mulig det var dumt gjort men sjåføren orka itte mer( fattarn) så da vendte vi snuta hjem over skal bli andre saker når je får førerkortet da hjelper det itte om vi ligger til sist igjen en annen ting som var grunnen var at dekka som vi kjørte med var bortimot 20 år gamle så farten var begrensa men til neste år skal det på litt bedre dekk og div så da SKAL vi IKKE gi oss Så bra at noen tenkte på oss også følte oss nesten litt glemt i skogen der Men mye moro var det jo spesielt på gokart banen....(med takjørseler og greier) Men hvem vant?? ble det spørsmål etter oss? mvh Anders Røsåsen
|
|
|
Loggført
|
VW 1300 69 (Grøfterenser`n) VW 1303S automatic 73 (SOLGT) VW 1200 Jeans 73 (SOLGT) VW 1200 65 VW T2 Bay 1975 VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
|
|
|
OTO
Supermedlem
|
|
« Svar #8 på: januar 04, 2009, 01:30:07 am » |
|
Dere ble etterlyst. Arrangørene passar da på at ingen blir borte i skogen. Du kan si til faren din, at du er ikke sint på han bare veldig, veldig skuffet, så skal du se han kjører hele runda neste år 20 år gamle dekk er ingen hindring Våre var nok 30 og piggene borte etter sesonger som sommerdekk
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord
|
|
« Svar #9 på: januar 04, 2009, 01:53:16 am » |
|
Det var første gang på Fun Run for meg i dag ! Og definitivt ikke siste gang ! En skikkelig knall dag Og takk til Stian F for at jeg og Stian fikk sitte på med noe luftkjølt Og til Even som dro meg med på det Takk for turen ja Tom Arne og Stian, og en stor takk til Stian F for at vi fikk sitte på(hadde ikke blitt det samme i golf gitt) Knall tur folkens
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Anders Røsåsen
Supermedlem
|
|
« Svar #10 på: januar 04, 2009, 02:07:55 am » |
|
Dere ble etterlyst. Arrangørene passar da på at ingen blir borte i skogen. Du kan si til faren din, at du er ikke sint på han bare veldig, veldig skuffet, så skal du se han kjører hele runda neste år 20 år gamle dekk er ingen hindring Våre var nok 30 og piggene borte etter sesonger som sommerdekk ja sitter med litt dårlig samvittighet her pga at vi brøyt løpet vet itte om Håvard Kirkerud sa i fra, men sendte han en melding der je spurte om han ville si fra at vi itte fikk gjonomført løpet, om han også gikk i mål da og var der mens premie utdelinga pågikk Ellers så burde je kanskje si unnskyld til arrangørene at vi itte sa ifra at vi måtte bryte til dem. Noen som veit om de har bruker her? (Noe de helt sikkert har ) skal vel egentlig si meg fornøyd med sjåføren var vel helst de kartleserene som kakkla høl i hue pån og og da er det jo itte så rart man blir sliten med stram bensinlukt i tillegg men men....Det kommer et år til neste år og MANGE arrangmenter i mellom som det er mulighetter til å rette opp nederlaget
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tore
Medlem
|
|
« Svar #11 på: januar 04, 2009, 03:22:19 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem
|
|
« Svar #12 på: januar 05, 2009, 10:38:24 am » |
|
Vi (som arrangører) må jo også få takke.... til alle dere som stilte opp som postmannskap og selvfølgelig til alle dere som kjørte! SÅ TUSEN TUSEN TAKK FOR TUREN! Hele 33 (34) biler stilte til start, med tilsammen 93 deltagere. Absolutt ikke dårlig i kulda! hihi Supert med så masse tilbakemeldinger, både gode og dårlige! Men det er jo absolutt morsomst å høre at dere har hatt det gøy, koset dere og at det var verdt turen! For da ses vi helt sikkert til neste år også! P.S. Til dere som brøt løpet.. ja dere ble etterlyst, men hørte etterhvert at dere hadde brutt! Håper dere hadde det gøy lell.... Linda og Mari
|
|
|
Loggført
|
Oskar, T1 - 1969 Bugaroo, T1 - 1955
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #13 på: januar 05, 2009, 16:32:22 pm » |
|
...P.S. Til dere som brøt løpet.. ja dere ble etterlyst, men hørte etterhvert at dere hadde brutt! Håper dere hadde det gøy lell.... Linda og Mari Vi hadde det kjemgeøy og storkoste oss
|
|
|
Loggført
|
" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better" Audi 100 2,5TDI VW 1300 1970 Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen 45632450 ------------------------------- Medlemsansvarlig Røyken og Omegn Aircoolers Rikard@roykenaircoolers.comroykenaircoolers.com
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #14 på: januar 05, 2009, 19:56:16 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
Brannmann!
|
|
« Svar #15 på: januar 05, 2009, 20:08:19 pm » |
|
Takk =)
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ...
|
|
|
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Singelport Mafia'n
|
|
« Svar #16 på: januar 05, 2009, 20:11:08 pm » |
|
Masse stilige Bilder der ja.....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
RuneL
Supermedlem
|
|
« Svar #17 på: januar 05, 2009, 22:06:02 pm » |
|
Noen til...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
DVS-RACING
Medlem
|
|
« Svar #18 på: januar 06, 2009, 00:33:48 am » |
|
Det var første gang på Fun Run for meg i dag ! Og definitivt ikke siste gang ! En skikkelig knall dag Og takk til Stian F for at jeg og Stian fikk sitte på med noe luftkjølt Og til Even som dro meg med på det Takk for turen ja Tom Arne og Stian, og en stor takk til Stian F for at vi fikk sitte på(hadde ikke blitt det samme i golf gitt) Knall tur folkens Hyggelig med selskap da! Preike og juge, men jeg er redd jeg har alt for mye kjølevæske på doka'n til å kalle den luftkjølt...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Even Kirknes
Supermedlem
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord
|
|
« Svar #19 på: januar 06, 2009, 02:04:38 am » |
|
Det var første gang på Fun Run for meg i dag ! Og definitivt ikke siste gang ! En skikkelig knall dag Og takk til Stian F for at jeg og Stian fikk sitte på med noe luftkjølt Og til Even som dro meg med på det Takk for turen ja Tom Arne og Stian, og en stor takk til Stian F for at vi fikk sitte på(hadde ikke blitt det samme i golf gitt) Knall tur folkens Hyggelig med selskap da! Preike og juge, men jeg er redd jeg har alt for mye kjølevæske på doka'n til å kalle den luftkjølt... Skulle tru det ja, Reagerte litt på det, men gikk i glemme boka når jeg skrev. Samma det, motoren satt på rett plass og driven var bak.Kul grei bil, til veldig bra pris
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TAH54
Seniormedlem
vw 1954 The evil that men do ! 95178117
|
|
« Svar #20 på: januar 06, 2009, 21:48:10 pm » |
|
Det var første gang på Fun Run for meg i dag ! Og definitivt ikke siste gang ! En skikkelig knall dag Og takk til Stian F for at jeg og Stian fikk sitte på med noe luftkjølt Og til Even som dro meg med på det Takk for turen ja Tom Arne og Stian, og en stor takk til Stian F for at vi fikk sitte på(hadde ikke blitt det samme i golf gitt) Knall tur folkens Hyggelig med selskap da! Preike og juge, men jeg er redd jeg har alt for mye kjølevæske på doka'n til å kalle den luftkjølt... Hadde nok litt for mye luft i hue når skrev det
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|