november 01, 2024, 01:40:15 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 5
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 59' T1 Rotteprosjektet, som alikevel ikke blir noen rotte  (Lest 40518 ganger)
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« på: januar 17, 2009, 23:32:52 pm »

Kjøpte en 59' T1 for noen måneder siden og i går fikk jeg endelig hentet den og kjørt den inn på jobben.

Bilen er produsert i november 1958 i følge chassisnummer

Bilen har stått i en relativt tørr garasje siden 1996. Før dette var det faren til hun jeg kjøpte den av som hadde påbegynt restaureringen. Han har demontert alt inni, plukka ut bakruta og begge dørene. Han også gjort noen reperasjoner på motorluka. Som har gått opp i sveisen ved festet til fjæra. Hvor lenge han har holdt på med bilen vites ikke sikkert. Men hun antok den har stått siden slutten av 80-tallet. Motoren skal ha blitt byttet på slutten av 70-tallet med en ny longblock og ikke kjørt særlig mye etter dette.

Jeg fikk så smått begynt litt i dag. Fylte opp bilen med verktøy, et fulladet 6V batteri, batterilader og stoppet og kjøpte med meg en skvett bensin på vei bort på jobb.

Vel fremme monterte jeg batteriet og sjekket om alt av elektrisk fungerte. Alle lys, med unntak av skiltlys (ledningen er røket) virket. Men vinduspusseren vil ikke gå. Så multimeter og feilsøking stå på agendaen neste gang jeg skal mekke litt.

Jeg fylte på skvetten med bensin og tenkte jeg fikk se om vidunderet startet. Noe jeg selvfølgelig ikke hadde store forhåpninger om etter alle disse stillestående åra. Jeg hadde ikke startgass tilgjengelig så en sprayboks med bremserens fikk duge. Choken helt ut, en skvett med dram i forgasseren og kinning på starteren. Med hos og hark og et røykhelvete uten like så våknet den omsider til liv. Den stoppet igjen så fort dramen var slukt, så den fikk en til. Startet på nytt og løp bak med bremserensboksen og ga den en liten støyt i ny og ne. Vips så gikk den for egen maskin. Brukte litt tid på å dra bensin fra tanken og bak til pumpa.

Ol' 59 måtte selvfølgelig testes. Så en plastbakk donert av Posten fikk duge som førersete. Opp med porten og inn med reversen. Endelig, ut i det fri for egen maskin. Et stolt øyeblikk for Ol' 59 og dens innehaver. Jeg tok noen runder rundt inne på området rundt jobben (inngjerdet). Snø var det jo, så en aldri så liten sladd måtte jeg ha Glad

Vel inne på lageret igjen så begynte jeg med å skifte baklampene. Ble ferdig på ene siden og alt virket.

Ikke et smykke, men har bra potensiale Glad




Dashen er utstyrt med über kul tankmåler fra Dräger og rattlås med start. Jeg tror rattlåsen er plukket fra en nyere bil?
Antagelig satt inn når ratt og blinklyshendel ble byttet tidlig på 70-tallet.










Under panseret og bak dashbordet ser alt veldig helt og pent ut







Riktige (og like) glass på begge frontlampene



Snart tilbake til snowflake baklys





Bilen er levert ny med USA fangere. Men det ene hullet har fått seg en trøkk. Må frem med hammer og mothold



Spisen



Ryggelysbryter på giroverføringen



Bilen er kjøpt ny hos Jespersen & Thon i Tønsberg. Akkurat som min 61' T1



Lurer på om frontplata kan ha vært byttet. Kanskje en av dere kan bekrefte det ved å se på bilde?


Eneste alvorlige rusten jeg har funnet så langt


Ellers ser det greit ut mtp rust i kanaler, innerskjermer, fangerbraketter osv













Så noen spørsmål til oraklene her inne:
- Det taktrekket som lå inni bilen er av typen hvit plast med huller. Det skal vel være stoff taktrekk i denne??

- Hva er dette hullet til? Det sitter et mutterstykke i hullet. Og det er kun på høyre siden. På venstre siden er det to andre hull som er til å komme til gummiproppene til listverksklipsa. Syns det var rart disse klipshullene og hullet med gjenger ikke er på begge sider. Noen som har svaret??



« Siste redigering: desember 27, 2010, 01:33:26 am av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: januar 17, 2009, 23:38:17 pm »

For ein herlig bil!!! Blir ei kul rotte av denne!!!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #2 på: januar 17, 2009, 23:41:40 pm »

Gleder meg til å følge denne videre Kult
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #3 på: januar 18, 2009, 00:03:28 am »

For å ta noen spørsmål:

Vinduspusser som ikke går, sjekk irr på sikringen.
Taktrekket skal være tøy, antagelig den lyse til grønn bil? 63 mod. fikk plastikk i taket.
Hullet på høyre side er vel til sikkerhetsbelte bak, er bilen rettet opp en gang, og byttet den ene siden? 62 modellen var først med fester til sikkerhetsseler.
På bildene ser det jo ut som det er forskjellig lakk i bakseksjonen kontra ellers (dash).
Rattet er til en 60 modell, er det det den er? 60 modellen startet på rammenr 2528668, mens rattet baki er til en 59 eller tidligere.
« Siste redigering: januar 18, 2009, 00:27:29 am av Kjell Roar » Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #4 på: januar 18, 2009, 00:11:02 am »

For å ta noen spørsmål:

Vinduspusser som ikke går, sjekk irr på sikringen.
Taktrekket skal være tøy, antagelig den lyse til blå bil?
Hullet på høyre side er vel til sikkerhetsbelte bak, er bilen rettet opp en gang, og byttet den ene siden?
På bildene ser det jo ut som det er forskjellig lakk i bakseksjonen kontra ellers (dash).

Sjekket sikringene. Men får sjekke med prøvelampe på mandag

Mente det skulle være lys beige stoff i taket på denne ja.

Det gjengede hullet har diameter på 14-16mm tipper jeg. Det er veldig stort til å være sikkerhetssele. Og det er ikke fester for det noe annet sted i bilen.

Når du sier det så ser jeg det. Har ikke tenkt på det. Men ser ut som blå metalik bak og på kanalene og grønn på dashbordet og utvendig. Kan tenkes at bilen skal være blå og har blitt lakkert om grønn. For jeg har ikke funnet noen tegn på at det har vært skiftet karosserisider på den. Om ikke den som gjorde det var ekstremt dyktig og kun skjøtet butt-i-butt og i orginalskjøter. Mulig den skulle vært L226 Silver Grey og ikke Diamond Gray. Om fargekodelappen finnes, hvor sitter den i bilen?
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
1959 Ragtop
Supermedlem
*****
Innlegg: 1538
Bosted: Revetal


Ny motor :-)


Vis profil WWW
« Svar #5 på: januar 18, 2009, 18:11:38 pm »

Bilen er levert ny med USA fangere. Men det ene hullet har fått seg en trøkk. Må frem med hammer og mothold

Pål

Bilen ble bulket en gang i tiden. Det kan du finne ut hvis du leser alle papirene du fikk med av selger. Det står om bulkingen i den kjøre boka som fulgte med. Hvis du sjekker motor nr så stemmer det mad at motoren er orginal ( det var i allefall det jeg fant ut da jeg så på bilen). Bilen blir helt sikkert bra den. Stå på videre !

Mvh Alf
Loggført

Fargen på Mine luftkjølte biler er :L41 Svart, L97A Diamond silver Metalic og L568 Seesand
Medlem av : Veteran VW klubben, Folk & Vogn , Re motorklubb
Mitt tlf nr er : 94 54 19 72
Don`t drink the water, fishes fuck in it
http://www.alfsveteranbilgarasje.com/
1959 Ragtop
Supermedlem
*****
Innlegg: 1538
Bosted: Revetal


Ny motor :-)


Vis profil WWW
« Svar #6 på: januar 18, 2009, 18:14:17 pm »

Hvis jeg ikke husker helt feil så er bilen din produsert på slutten av 1958 så da er det en 1959mod

Mvh Alf
Loggført

Fargen på Mine luftkjølte biler er :L41 Svart, L97A Diamond silver Metalic og L568 Seesand
Medlem av : Veteran VW klubben, Folk & Vogn , Re motorklubb
Mitt tlf nr er : 94 54 19 72
Don`t drink the water, fishes fuck in it
http://www.alfsveteranbilgarasje.com/
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #7 på: januar 18, 2009, 19:18:59 pm »


Bilen ble bulket en gang i tiden. Det kan du finne ut hvis du leser alle papirene du fikk med av selger. Det står om bulkingen i den kjøre boka som fulgte med. Hvis du sjekker motor nr så stemmer det mad at motoren er orginal ( det var i allefall det jeg fant ut da jeg så på bilen). Bilen blir helt sikkert bra den. Stå på videre !

Mvh Alf

Jeg har ikke fått lest kjøreboka ennå. Håper det står hva som ble skadet i bulkingen. Som det går frem lengre opp i tråden her, så tror jeg ikke det er orginal farge på den lengre. Det er annen farge bak baksetet, kanaler osv enn bilen har utvendig og på dashbordet. Men jeg er veldig usikker. For fargen utvendig ser ut til å stemme bra med fargen som er på baksiden av dashbordet. Kan kanskje tenkes at alle flater som er dekket med teppe, taktrekk m.v kun har fått en oversprøyting fra fabrikken og at fargen da ikke alltid stemmer med den endelige karosserifargen??

Om motornummeret stemmer, så er nok motoren overhalt. Selger sa den var bytte. Men da mente hun sikkert at den var overhalt
« Siste redigering: januar 18, 2009, 19:21:40 pm av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #8 på: januar 18, 2009, 20:56:40 pm »

Kanskje lakkereren brukte det han hadde igjen i sprøyta der det ikke synes, før han lakkerte originalfargen utvendig
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #9 på: januar 18, 2009, 21:43:00 pm »

Kanskje lakkereren brukte det han hadde igjen i sprøyta der det ikke synes, før han lakkerte originalfargen utvendig

Godt mulig. Det er i så tilfelle gjor tidlig på 70-tallet. Før faren til hun jeg kjøpte den av fikk bilen. Faren fikk bilen av en kompis. Jeg får høre med hun jeg kjøpte bilen av. kanskje hun kjenner historien.

Er det noen som vet hvor fargekoden står i bilen??
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #10 på: januar 18, 2009, 22:09:23 pm »

Har aldri funnet noen lapp med fargekode på 50-tallsbil, utpå 60-tallet sto det foran ved vindusspylertanken, tror jeg. Men mange bobler har fått byttet fronten.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3453
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #11 på: januar 18, 2009, 22:43:01 pm »

tror jeg har hele sånne dør og sidetrekk, med samme farger som det som ligger inni bilen din..
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
marius
Medlem
***
Innlegg: 210
Bosted: halden


vw type 1 1957


Vis profil
« Svar #12 på: januar 18, 2009, 22:58:52 pm »

Ser ut som agave grønn
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #13 på: januar 19, 2009, 00:43:51 am »

tror jeg har hele sånne dør og sidetrekk, med samme farger som det som ligger inni bilen din..

Sweet. Pris hadde du tenkt deg og hvor kan disse beskues?

edit: ser du er fra opland. Jeg skal til Hamar på tirsdag. Mulig å møtes en plass?
« Siste redigering: januar 19, 2009, 00:52:28 am av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #14 på: januar 19, 2009, 00:51:22 am »

Ser ut som agave grønn

Jeg skal sjekke chassisnummer i morra og se hva som er riktig ihht den oversikten over 58-59' modeller som er på thesamba. Det er flere det kan være; L243 Diamond Grey, L14 Migninette og L240 Agave. Det er L14 jeg syns minner mest om fargen på bilen. L243 ser ut som en metalicfarge på bilder jeg har sett. Bilen min har ikke metalic.


Lurer fortsatt på hva det gjenga hullet på bilde er. Om noen kan svare på det??
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #15 på: januar 19, 2009, 14:45:31 pm »

Jeg er ganske sikker på at det er festet til sikkerhetsbeltet bak. Det står en stor plastskrue i det hullet på 64'en til fatter'n. Så dette sidestykket må være byttet med en nyere del. At du synes hullet er stort, er nok riktig. Det var sikkert ikke noe standard for bilbelte den gangen.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #16 på: januar 19, 2009, 14:52:47 pm »

Knut var innom i dag og han konkluderte med det samme. Siden har vært bytta, men det er gjort så utrolig strøkent at det er nesten umulig å se. Men hullene til listene har blitt borret opp og har grader på baksiden. Så det er nok vært byttet både ytter- og innersiden.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Dag L
Supermedlem
*****
Innlegg: 3481
Bosted: Skien


Vis profil

« Svar #17 på: januar 19, 2009, 15:11:15 pm »

Ser veldig lik ut den fargen du har på denne 59'en og det panseret/ baklokket jeg har på lager... Glad
Loggført

59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red
65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green
74' 1300S L31 A Senegal red
74' 1303S L96 M Marathon met.
75’ 1303 L61 H Lofotengrün
86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D
86’ T3 Club Joker wbx Bronze met.
90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D
90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #18 på: januar 19, 2009, 15:20:50 pm »

Ser veldig lik ut den fargen du har på denne 59'en og det panseret/ baklokket jeg har på lager... Glad

Høres bra ut. Er panseret flatt der VW emblemet sitter?
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #19 på: januar 19, 2009, 17:47:01 pm »

såvitt jeg husker når jeg var å så på den ,fulgte det med feil dører vel?
Loggført

nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3453
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #20 på: januar 19, 2009, 19:44:34 pm »

tror jeg har hele sånne dør og sidetrekk, med samme farger som det som ligger inni bilen din..

Sweet. Pris hadde du tenkt deg og hvor kan disse beskues?

edit: ser du er fra opland. Jeg skal til Hamar på tirsdag. Mulig å møtes en plass?
ring meg du, holder til rett utafor gjøvik tlf 95181988
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #21 på: januar 19, 2009, 19:55:47 pm »

såvitt jeg husker når jeg var å så på den ,fulgte det med feil dører vel?

Ja, det følger med feil dører. Men i dag har jeg vært hos Unneberg å henta to bra dører som stemmer. De så bra ut mtp rust. Men skal gå over de skikkelig når jeg kommer på jobb i morra.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: januar 19, 2009, 19:56:35 pm »

Fin jobb du har Kult
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #23 på: januar 19, 2009, 20:31:10 pm »

Dagens økt:

- Fått kjøpt ny vakumslange til tankmåleren
- Kjøpt motorolje. Filter kjøpes hos Unneberg i morgen
- Kjøpt en sprayboks med L11. Men denne ser for grønn ut. L243 som flere her trodde det var er en metalikfarge og bilen er helt klart lakkert i en tett farge
- Feilsøkt og ordna vinduspussermotoren. Mangla hovesstrømsledningen fra sikringsboksen Glad
- Begynte å montere venstre baklykt. Men den kobberbøylen som er jordingen til pæreholderen er borte. Så jeg får ta med en ny bøyle hjemmefra i morgen
- Sjekka ryggelyset og bryteren under baksetet. Funnet i orden.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #24 på: januar 19, 2009, 20:31:37 pm »

Fin jobb du har Kult

Ja noen friheter må man ha som selvstendig næringsdrivende Blunker
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #25 på: januar 19, 2009, 20:47:21 pm »

Begynner å bli dreven i bytte av baklykter nå Pål Osteaktig Osteaktig
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #26 på: januar 19, 2009, 20:48:58 pm »

Begynner å bli dreven i bytte av baklykter nå Pål Osteaktig Osteaktig

Ja, alle er jo "modernisert" Glad


61' har fått hvile litt nå mens jeg får denne i teknisk stand. Ble litt bitt av basillen når ny bil kom i hus Blunker
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3453
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #27 på: januar 19, 2009, 21:57:24 pm »

var nedi lageret istad.. har faktisk to fine dører med riktig farge å jeg... Blunker fra en 59-eller nære det
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3453
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #28 på: januar 19, 2009, 23:00:44 pm »

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,9298.0.html
 har komplett motorlokk, dører og sidetrekk foran og bak i rett farge til bilen din,, se i den vedlagte linken her, har muligens noen slitte seter som passer og
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #29 på: januar 20, 2009, 21:00:36 pm »

I dag har jeg funnet ut hvilken farge bilen har. Den er L14 Mignonette Glad Utover dette har jeg ikke fått gjort så mye fornuftig. Men noe ble det...

Fikk også vært på Würth og kjøpt en kraftig stålbørste til å sette på vinkelkutteren. Tanken er å pusse over gulvet inni bilen med denne og smøre på ett strøk owatrol som rusthindrende primer i bunn. Så ett strøk med grunning og to strøk med sort bengalack. Hva syns folket om det?

Har også titta litt på de filleryene av noen teppebiter som fulgte med bilen og utifra det jeg kan se, så er det "tan" garge på det. Sjekket også prisen på komplett teppesett og gummimattesett fra WW......holy crap. Rundt 8000 lapper kommer det på før jeg har pakka på døra her. Noen som har pent brukt å selge kanskje?



Dagens økt:
- Montert ny pakning på bakruta, tredd i kromlista og gjort klar for å klemme inn ruta i morgen
- Bytta vakumslange på tankmåleren og den fungerer helt ypperlig
- Reparert ledningen til skiltlyset


Remedier er kjøpt inn


Bakruta, klar for montering




Ny vakumslange på plass og måleren virker helt topp


« Siste redigering: januar 21, 2009, 22:03:41 pm av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Sider: [1] 2 3 ... 5
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!