april 29, 2024, 22:25:04 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: nå ser det dårlig ut for zita  (Lest 16426 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #30 på: januar 20, 2009, 16:19:07 pm »

Nå spørs det hvor mange år siden det var men siden 1993 til ca 99 var Norges beste burger 250 gr Spesial på Sentrums grillen i Horten... men det er over!
Loggført

Speed is no substitute for direction
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #31 på: januar 20, 2009, 16:26:37 pm »

Ja nå er det kansje på tide Rune får bestemme. Det har jo tross alt vært han som har reist aller lengst for en burger i mange år Øyerulling
På tide å finne en ny burgersjappe på det sentrale østland.

Hva med alle de i fra Sandefjord som kjører med hørselvern? PERFEKT plassering sier nå jeg bare:)

Mener bare at jeg er åpen for det meste, med eller uten spole Øyerulling For burger må man jo ha.
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #32 på: januar 20, 2009, 17:56:48 pm »

Jeg stemmer for Burger&Pizzacompaniet i Åsedalen - "Dailige råstaikte jærpotete"  Gliser

Den får min stemme også, finfin plass. 55 mil med spole er er helt greit.. sofagriseri og bleieskift tar jeg meg ikke tid til. Tut og kjør - håper dommen er på plass når jeg logger på igjen etter en tur i garasjen.
« Siste redigering: januar 20, 2009, 17:58:47 pm av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #33 på: januar 20, 2009, 17:58:19 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?
Loggført

Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #34 på: januar 20, 2009, 18:00:19 pm »

Ja seriøst hvor skal vi østlandsgutta møtes?
Jeg tipper at Zita består i en eller annen form og kansje med bedre parkering. De ser ut som de bygger noe veikro etter statoilen på Lierstranda. Kanskje det blir ekte BWBW en gang
« Siste redigering: januar 20, 2009, 18:02:35 pm av Lid » Loggført
dynne
Juniormedlem
**
Innlegg: 62
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #35 på: januar 20, 2009, 21:17:29 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?
Støtter den. Hva med Andelva? Bra lokasjon med bra mat.
Eller så får vi "gutta på skauen" finne på noe selv  Rekker tunge
Loggført
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #36 på: januar 20, 2009, 22:32:57 pm »

Jeg er priviligert og vil også for ettertiden kunne spise Zita,s gode burgere - my wild guess er Liungbanen eller at det pusses opp og utvides der det ligger - men Zitaburger må man ha Osteaktig

Jeg er også en av de privilgerte som kan spise på Zita når jeg vil, men det er artigere sammen med andre VW-folk..
At det pusses opp og blir liggende på samme sted er out of the question. Statoil eier tomta og har andre planer (Han som eier Zita og som er avbildet i avisen er samme mann som driver Statoilstasjonen).

Det er heller ikke dagens naboer som klager. De kom som Knechten sier etter gatekjøkkenet og har lite og stille opp med. De som klager er naboene til den planlagte nye lokasjonen.

Jeg kommer til å være en trofast Zita-tilhenger samme hvor de ender, men skjønner jo ønsket om at BWBW flyttes. Blir litt bortskjemt av å ha det i nærmiljøet.. Jeg er ihvertfall med samme hvor vi ender.
Krav er stor parkeringsplass og at burgere og softis er up to spec! Bør også ligge et sted hvor folk ferdes så vi får vist oss frem litt  Glad
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #37 på: januar 20, 2009, 23:24:45 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?
Støtter den. Hva med Andelva? Bra lokasjon med bra mat.
Eller så får vi "gutta på skauen" finne på noe selv  Rekker tunge

Andelva!!??  Gliser   Vrien plass og møte noen på med tanke på nord og sørgående. Stemmer for at vi alle kjøper en rull med Danish prime på svenskegrensa. Sitter hjemme og steiker house burgers... Og møtes på vwnorge. Hverandres biler får vi se på SCC.

Får ikke denne digre rompa til å kjøre til gæærn side av Oslo for en skarve burger. Har ikke tid til sånt lenger. Familien tar for mye tid. Dessuten har jeg ikke noe bil som egner seg for veien lenger.

Du er velkommen til Houseburger når som helst Rune. Bare si pip... og jeg skal flippe burgere for deg som om det var pannekaker. Jessheim style. Med Sennep.
Loggført

Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #38 på: januar 21, 2009, 08:12:39 am »

Se her ja, nå snakker vi. Hvem trenger Zita når man har Jee  Glad Skal ikke se bort fra at jeg svinger innom på en houseburger en dag...

Men en annen ting. Pleier det ikke å møtes no hot rod folk på McDonalds på Jessheim regelmessig på sommern? Kunne vært kult å stoppet innom der med litt VWs også..
« Siste redigering: januar 21, 2009, 08:42:53 am av Rune » Loggført

Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #39 på: januar 21, 2009, 10:05:08 am »

Tyrigrava da? Kult
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #40 på: januar 21, 2009, 14:46:39 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?

At du velger å ikke svare på utfordringen, antar jeg det betyr at du ikke tar den på strak arm.. fair enough...
(vanskelig å vise, men jeg har et glimt i øyet mitt akkurat nå altså)
« Siste redigering: januar 21, 2009, 15:06:46 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #41 på: januar 21, 2009, 18:14:32 pm »

Hver Onsdag har bøllestuk rodders meeting på mcD på Jessheim...sommer som vinter. Men det er mest biler om sommeren.

Men har fått oppleve en 32 skjermløs ford i snøvær...

Loggført

Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #42 på: januar 21, 2009, 22:36:40 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?

At du velger å ikke svare på utfordringen, antar jeg det betyr at du ikke tar den på strak arm.. fair enough...
(vanskelig å vise, men jeg har et glimt i øyet mitt akkurat nå altså)

Øh, sorry. Bare jeg som ikke har fulgt med i timen. Selvsagt tar jeg den!! Men ikke på en ukedag, og ikke hver måned hehe...


Hver Onsdag har bøllestuk rodders meeting på mcD på Jessheim...sommer som vinter. Men det er mest biler om sommeren.

Men har fått oppleve en 32 skjermløs ford i snøvær...


Hva med å møte opp med litt biler der et par ganger om sommern da.. kul blanding med biler det da, stilmessig nesten i samma gata..
Det er kanskje til og med nærme nok for deg også Erik  Blunker
Loggført

Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #43 på: januar 21, 2009, 22:43:25 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?

At du velger å ikke svare på utfordringen, antar jeg det betyr at du ikke tar den på strak arm.. fair enough...
(vanskelig å vise, men jeg har et glimt i øyet mitt akkurat nå altså)

Øh, sorry. Bare jeg som ikke har fulgt med i timen. Selvsagt tar jeg den!! Men ikke på en ukedag, og ikke hver måned hehe...


Hver Onsdag har bøllestuk rodders meeting på mcD på Jessheim...sommer som vinter. Men det er mest biler om sommeren.

Men har fått oppleve en 32 skjermløs ford i snøvær...


Hva med å møte opp med litt biler der et par ganger om sommern da.. kul blanding med biler det da, stilmessig nesten i samma gata..
Det er kanskje til og med nærme nok for deg også Erik  Blunker

Men det er vel ingen som blir tatt i mot så godt som deg da Rune. Alle er jo superhappy hver gang du tar den lange veien for å møte oss
Loggført
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #44 på: januar 21, 2009, 22:48:10 pm »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?

At du velger å ikke svare på utfordringen, antar jeg det betyr at du ikke tar den på strak arm.. fair enough...
(vanskelig å vise, men jeg har et glimt i øyet mitt akkurat nå altså)

Øh, sorry. Bare jeg som ikke har fulgt med i timen. Selvsagt tar jeg den!! Men ikke på en ukedag, og ikke hver måned hehe...


Hver Onsdag har bøllestuk rodders meeting på mcD på Jessheim...sommer som vinter. Men det er mest biler om sommeren.

Men har fått oppleve en 32 skjermløs ford i snøvær...


Hva med å møte opp med litt biler der et par ganger om sommern da.. kul blanding med biler det da, stilmessig nesten i samma gata..
Det er kanskje til og med nærme nok for deg også Erik  Blunker

Men det er vel ingen som blir tatt i mot så godt som deg da Rune. Alle er jo superhappy hver gang du tar den lange veien for å møte oss



åååååååhhhhhhhhhhhhhh    Kysser
Loggført

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #45 på: januar 22, 2009, 08:53:39 am »

Det er rett under 17 mil en veg for meg til Zita.. Det er i drøyeste laget en torsdagskveld etter jobb synes jeg. Hva med noe nærmere Oslo?

At du velger å ikke svare på utfordringen, antar jeg det betyr at du ikke tar den på strak arm.. fair enough...
(vanskelig å vise, men jeg har et glimt i øyet mitt akkurat nå altså)

Øh, sorry. Bare jeg som ikke har fulgt med i timen. Selvsagt tar jeg den!! Men ikke på en ukedag, og ikke hver måned hehe...

Hehe, det støtter jeg :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #46 på: januar 22, 2009, 16:35:24 pm »

Det er sånt som snører oppom legendestatusen din Rune...  Blunker Osteaktig
Jessheim for meg er ca. like langt som til Zita, fungerer helt greit.
Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #47 på: januar 22, 2009, 17:18:54 pm »

Klarer vel mc.D uten kjøling... så det skulle jeg kunne gå  Øyerulling


Er åpen for det meste jeg. Men are sia ta Oslo blir for langt for en burger hver måned. Hva med å rotere på flere plasser?

Ha 12 plasser.. en pr måned.  På den måten kan vi som spiser halal kjøtt få oss burger også *knis*
Loggført

California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #48 på: januar 22, 2009, 18:09:42 pm »

knis fnis, ikke så dumt det dere der Jee.
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
| UMBINC |
Seniormedlem
****
Innlegg: 285
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #49 på: januar 22, 2009, 18:46:51 pm »

Zita er noe i lengste laget for oss her i nord Osteaktig men jeg savner det...Er klar for en tur i El Transito'n min nå snart for å banke ned en Big O burger...Om det blir funnet at annet sted så gi gjerne oss "familiefedre" mer enn 3 timer varsel så vi får spurt sjefen Glad  JEE! du kan få sitta på Glad

Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #50 på: januar 23, 2009, 09:05:29 am »

Tråden handlet om gatekjøkkenet Zita som ligger i Lierbyen i Lier kommune mellom Drammen og Asker.


Her er status i saken:                               

http://dt.no/article/20090122/NYHET/370287124


Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
ole-mog
Supermedlem
*****
Innlegg: 651
Bosted: røyken (buskerud )



Vis profil
« Svar #51 på: januar 24, 2009, 17:33:02 pm »

Her er et sitat ifra lierposten.

"Atter andre mener det viktigste ikke er hvor i Lier matbaren ligger, så lenge den ikke blir flyttet ut av kommunen: "Zita forblir jo i lier da folkens:P"

Og her er link til lierposten.

http://dt.no/article/20090123/LPNYHETER/929952695/1441/LPFORSIDE
Loggført

--------------------------------
Røyken & Omegn Aircoolers.
--------------------------------

73`Bay
62`T1 1200 Delux Beryllgrønn
73`1303s
61`råtte
69`original

ole-mog
Supermedlem
*****
Innlegg: 651
Bosted: røyken (buskerud )



Vis profil
« Svar #52 på: februar 11, 2009, 17:45:25 pm »

Zita holder seg i sentrum.
Her er en link til raportasjen i drammens tidene.

http://dt.no/article/20090211/NYHET/484241545/1063/NYHET
Loggført

--------------------------------
Røyken & Omegn Aircoolers.
--------------------------------

73`Bay
62`T1 1200 Delux Beryllgrønn
73`1303s
61`råtte
69`original

TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #53 på: februar 11, 2009, 18:32:04 pm »

Yesssssssssssssssss......og til Statoil i Lierbyen har jeg bare dette å si: Jeg tror ikke matomsetninga deres går nevneverdig opp selv om det var bakgrunnen for at dere ikke ønsket å fornye kontrakten med Zita Blunker
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #54 på: februar 11, 2009, 18:56:58 pm »

Kommer neppe til å bli så populært der. Er vel lite parkering midt inne i sentrum.
Loggført
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #55 på: februar 24, 2009, 19:08:55 pm »

I dag var de mest hardcore burgerelskerne på Zita for ett farvel med det gamle stedet. Burgerne smakte som alltid bra. Selv om det ble litt kaldt, ble det en trivelig time.

Her nyter Rocket Racing og JHU den siste olje

Takk for alt til Zita og for alle hyggelige stunder med vw venner i downtown Lierbyen


* CIMG0310 (Medium).JPG (74.02 KB, 800x600 - vist 308 ganger.)
« Siste redigering: februar 24, 2009, 19:10:30 pm av Lid » Loggført
Rune
Seniormedlem
****
Innlegg: 463
Bosted: Hamar


Tlf: 97753310


Vis profil
« Svar #56 på: februar 25, 2009, 13:50:30 pm »

Har jeg gått glipp av no?!
Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #57 på: februar 25, 2009, 13:51:04 pm »

Har jeg gått glipp av no?!

x2
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #58 på: februar 25, 2009, 14:05:34 pm »

Hehe er redd vi var litt dårlig ute med info. Jeg og Anders avtale i går om å ta en siste burger på Zita. JHU slang seg på i siste øyeblikk da, han snappet opp ryktet om at vi skulle dit. Ble en kort og kald time vi var der.
Loggført
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #59 på: februar 25, 2009, 18:11:28 pm »

Som Lid sier, det var bare oss to som hadde avtalt og ta en siste burger før de flytter. JHU slang seg på i siste liten. Lurte på å kalle inn folket, men regnet rett og slett ikke med at alt for mange var interessert i å ta turen en tirsdags ettermiddag midt på vinteren..
Snart vår og nye muligheter!
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!