mars 29, 2024, 07:07:35 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Evens misforståelse  (Lest 6147 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« på: januar 20, 2009, 14:15:15 pm »

Her kan de som måtte mene noe om denne lille blunderen prate ut...
Loggført

Speed is no substitute for direction
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #1 på: januar 20, 2009, 15:29:02 pm »

Det er kanskje flere enn meg som ikke skjønte så mye av denne posten, men den ga langt mer mening når man leste på side to i denne tråden Glad - http://www.vwnorge.no/index.php/topic,11417.30.html
Loggført

1969 Militær-buss
ole-mog
Supermedlem
*****
Innlegg: 651
Bosted: røyken (buskerud )



Vis profil
« Svar #2 på: januar 20, 2009, 15:39:26 pm »

Ja det syntes jeg var en fin "blunder"
Loggført

--------------------------------
Røyken & Omegn Aircoolers.
--------------------------------

73`Bay
62`T1 1200 Delux Beryllgrønn
73`1303s
61`råtte
69`original

RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #3 på: januar 20, 2009, 17:44:15 pm »

Det blir nok en veldig fin sak det derre ja..
Loggført

Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #4 på: januar 20, 2009, 21:20:23 pm »

Ja er dette en blunder av meg, eller er det ett nytt stunt fra en som gjorde det samme på vw2you.
Der ble han også kastet ut, registrerte seg på nytt med ny nick og påsto at det ikke var samme person, men en som jobbet sammen med han.
JHU sitt svar på den andre tråden sier vel endel at jeg er inne på noe
Loggført
| UMBINC |
Seniormedlem
****
Innlegg: 285
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #5 på: januar 21, 2009, 19:34:58 pm »

Hve er egentlig greia her? ikke fått med meg... lest tråden men Glad noen som har flere personligheter her? Osteaktig
Loggført
T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #6 på: januar 21, 2009, 20:02:35 pm »

Det Even og et par andre prøver å si er at Empiboy som for de aller fleste vet ble "kastet" ut av forumet er tilbake under alias: "Karsten", så splittet personlighet er vel en måte å si det på?, jeg har baller nok til å si at dette blir for dumt Empi!, jeg har sagt det før; ved å te seg som du gjør i "levende live" ( hyggelig, hjelpsom, faglig dyktig ) her på forumet hadde nok ting sett anneledes ut idag, min personlige mening er at dette er bare trist og at du drar med deg endel andre ned i søla med dette tøyset. Årsaken til denne opptreden kan en jo bare spekulere på og alle som har fulgt med på dette "ser" jo hvem som skuler seg bak Karsten!

Vi har jo også sett dette på 2U og dengangen også gikk det galt, du er vel ikke dummere enn at iallefall admin/moderator ser IP adressen din og evt. epost adressen?, nå har du prøvd 4-5 ganger og det har gått galt hver gang, hvorfor ikke prøve å opptre ryddig?

Vis nå litt folkevett bit i sure epler, spis kameler og nikk inn med luen i håden og be om fint vær på en voksen måte så kan det vel hende at dette kan skrinlegges med tid og stunder og du får muligheten til å poste på VWN uten å måtte dekke deg bak masse alter ego's.

Om jeg mot alle solmerker skulle ta feil og det viser seg at Karsten ikke er Empiboy skal jeg være den første til å beklage, jeg er nesten fristet til å si at jeg gjør som Svenole og spiser et par gamle sko eller flere... men jeg har tatt feil før og kommer til å gjøre det igjen....

God bedring!

Wiggo
Loggført

BUG ME!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #7 på: januar 22, 2009, 01:05:42 am »

Det er ikke å stikke under en stol at vi har vært klar over hvem både egon-olsen, empiboys-far, karsten m.fl har vært fra dag en. Derimot har vi valgt å la historie være historie og latt det være.

Vi har alle brukt for mye tid og energi på dette her nå. Jeg rekker derfor en åpen invitasjon til deg Johan Eikstad om å åpent/fullt benytte seg av dette forumet via en av dine kontoer.

Jeg håper og tror at du er voksen nok til å ta i mot denne håndsrekningen for det den er, og at vi kan komme oss tilbake til on topic temaer. Det er som andre påpeker ikke til å unngå at du har MYE å komme med til nytte for mange av våre brukere.

Mvh,

Trond
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #8 på: januar 22, 2009, 06:53:32 am »

Takk.
Jeg innrømmer at jeg har gjort MYE dumt og har skapt mye problemer for moderatorstaben her.
Det beklager jeg.
Skal bite i meg dummeheten mine å ikke være like aktiv på forumet som tidligere. Rett og slett prøve å gjøre litt nytte for meg isteden.

Mvh: Empiboy
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #9 på: januar 22, 2009, 10:11:43 am »

Det var en beklagelse det står respekt av. Velkommen tilbake Empiboy (og bye bye karstens Blunker)
« Siste redigering: januar 22, 2009, 10:38:42 am av EspenX » Loggført

1969 Militær-buss
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #10 på: januar 22, 2009, 10:15:54 am »

Enig med X her
Men kan vel være like aktiv på forumet, bare vente 10 min og lese gjennom innlegga dine en gang til før du poster, hvis det blir litt varmt i topplokket.
Loggført
Dag L
Supermedlem
*****
Innlegg: 3481
Bosted: Skien


Vis profil

« Svar #11 på: januar 22, 2009, 10:18:51 am »

Velkommen tilbake Empi... Blunker
Loggført

59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red
65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green
74' 1300S L31 A Senegal red
74' 1303S L96 M Marathon met.
75’ 1303 L61 H Lofotengrün
86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D
86’ T3 Club Joker wbx Bronze met.
90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D
90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #12 på: januar 22, 2009, 11:48:35 am »

Enig med X her
Men kan vel være like aktiv på forumet, bare vente 10 min og lese gjennom innlegga dine en gang til før du poster, hvis det blir litt varmt i topplokket.

Godt poeng Glad
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #13 på: januar 22, 2009, 12:31:24 pm »

Velkommen tilbake  Glad
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #14 på: januar 22, 2009, 13:54:07 pm »

Yyyha! velkommen tilbake! Nå kan vi sende pm istedenfor sms Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #15 på: januar 22, 2009, 13:55:16 pm »

Yyyha! velkommen tilbake! Nå kan vi sende pm istedenfor sms Blunker

Feks. Spiller ingen rolle for meg siden sjefen betaler for min telefon............. Gliser
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #16 på: januar 22, 2009, 14:03:38 pm »

Se det ja!, jeg slipper å spise skotøy ser jeg  Gliser Velkommen tilbake! og som Even sier; skrive, lese tenke, tenke, tenke, ta en pause, tenke og så poste så går dette så det griner.

Wiggo
Loggført

BUG ME!
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #17 på: januar 22, 2009, 14:12:20 pm »

nå faller ting på plass!
For jeg har til tider vært overasket over hvordan karsten bare har glidd rett inn her uten å nesten hadde skrevet 8 innlegg en gang!
haha! now i see
rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
RSA (nitewlkr)
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Skedsmo


for lite fritid


Vis profil
« Svar #18 på: januar 22, 2009, 14:22:56 pm »

Enig med X her
Men kan vel være like aktiv på forumet, bare vente 10 min og lese gjennom innlegga dine en gang til før du poster, hvis det blir litt varmt i topplokket.

Blir som man lærte i forsvaret ang radio bruk... Tenk,Trykk og deretter Tal

Velkommen tilbake Empiboy,jeg har ikke vært her så lenge men synes postene dine var informative (felgbredding og forstilling)
interesant lesning for en "grønnskolling" som meg selv
Loggført

-63 1200
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #19 på: januar 22, 2009, 15:22:40 pm »

Enig med X her
Men kan vel være like aktiv på forumet, bare vente 10 min og lese gjennom innlegga dine en gang til før du poster, hvis det blir litt varmt i topplokket.

Blir som man lærte i forsvaret ang radio bruk... Tenk,Trykk og deretter Tal

Velkommen tilbake Empiboy,jeg har ikke vært her så lenge men synes postene dine var informative (felgbredding og forstilling)
interesant lesning for en "grønnskolling" som meg selv

Takk for tilbakemeldingene.
Er ikke sikkert at disse trådene blir tatt opp igjen. Jeg har fått valget om å låse de opp, men velger foreløpig å la de stå som en info til alle de som vil se. Eneste er vel at jeg kansje vurderer å fullføre tråden om forstillinga mi.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #20 på: januar 22, 2009, 18:07:30 pm »

Yyyha! velkommen tilbake! Nå kan vi sende pm istedenfor sms Blunker
velkommen. du har jo vert en kjempe fyr mot meg når vi har møttes så det var hyggelig at du er til bake.
å få opp Eikstad felgbredding å Empiboys innkorta forstilling.  Gliser
« Siste redigering: januar 22, 2009, 18:09:04 pm av Martin » Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #21 på: januar 22, 2009, 18:33:31 pm »

Felgbredning? Det er jeg relativt lei av for å si det sånn. Men får jeg "ånden" så kan det hende jeg lager flere sett. Men det er vel ikke stort mere å tilføye i den tråden.
Forstillingstråden kan det hende jeg fullfører når alt er på bilen og jeg vet hvordan dette oppfører seg "live". Dere har heller ikke vondt av å tenke litt selv....... Jeg har jo ledet forumets lesere nesten til enden av denne jobben. Men bare nesten Gliser. Gleder meg til å montere dette mørkegrå (RAL 7024) vidunderet under bilen. Er også relativt spent på hvordan bilen blir å kjøre. Kansje jeg også prøver med sorte orginalfelger? Da blir det smalt!
 
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #22 på: januar 22, 2009, 18:50:23 pm »

da blir det jo helt perfekt. svarte felger, blank hubcap å hvite dekksider. hmmm løøøv it. er så snasent når du må gå på sia av bilen får å se forhjula  Gliser
Loggført
riskyer
Supermedlem
*****
Innlegg: 824
Bosted: Skien


76 bay


Vis profil WWW
« Svar #23 på: januar 22, 2009, 18:52:25 pm »

Og en takk til moderatorene som har letta på luka og lattn komma inn igjen!!RESPEKT! Blunker
Jeg skal bite Empi i sin skrantne skinke hvis han sklir ut,men tipper det går bra Gliser
Loggført

Alt MÅ ned!!
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #24 på: januar 22, 2009, 20:15:29 pm »

håper det får din skyld Rikard  Gliser
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #25 på: januar 22, 2009, 20:29:10 pm »

da blir det jo helt perfekt. svarte felger, blank hubcap å hvite dekksider. hmmm løøøv it. er så snasent når du må gå på sia av bilen får å se forhjula  Gliser

Jeg ser mer for meg sorte felger, røde sider og INGEN hubcap! Skal reprohjula ligge i kjelleren en sesong så er det for at erstatningen skal være rå og ikke fin!
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #26 på: januar 22, 2009, 21:09:24 pm »

åååå badass  Kult
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #27 på: januar 22, 2009, 21:30:34 pm »

da blir det jo helt perfekt. svarte felger, blank hubcap å hvite dekksider. hmmm løøøv it. er så snasent når du må gå på sia av bilen får å se forhjula  Gliser

Jeg ser mer for meg sorte felger, røde sider og INGEN hubcap! Skal reprohjula ligge i kjelleren en sesong så er det for at erstatningen skal være rå og ikke fin!

Det er jeg sikker på blir en fulltreffer Johan! Blir rått det Blunker Likte bilen din bedre med stål enn repro
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #28 på: januar 22, 2009, 21:38:26 pm »

Rolig nå gutter! Lover ikke å sette på stål, men kommer jeg over et ekstra sett med dekk så tenker jeg nok at jeg gjør en prøve. Og da med 4" felger bak og 165 R dekk Gliser
Foran kunne jeg kansje tenkt meg 125 R. Men første pri er å få på forstillinga.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!