november 10, 2024, 21:59:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: M-kode. Identifisering av Bayen din  (Lest 11327 ganger)
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« på: februar 26, 2009, 14:56:14 pm »

Her har en kar gjort litt arbeid og laget en M-kode dekoder. Mye morsom info å vite.

http://www.alltheprettybuses.com/_d_decoder.asp
Tråd på TheSamba 
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=342305&postdays=0&postorder=asc&start=0

Her er Westyen min:

   
Volkswagen Type 2 Bus M-Plate Decoder


Decode Results:
Production Date:   June 1, 1972
Exported To:   Norway, Oslo
Designation:   VW Campmobile
Engine KW (BHP):   37 (50)
Transmission Type:   manual
Engine:   -
Transmission Code:   -
Extras Code:   609/517
Paint / Interior
Paint Scheme:   Pastel White
Paint Codes:   L90D
Paint Notes:   Code only used on Westfalia campers
Interior Scheme:   dark beige
Interior Material:   leatherette
Interior Notes:   
Options
506:    Brake servo and dual circuit brake warning light
511:    Padded instrument panel (LHD only)
518:    Campmobile with pop-up roof
528:    Rear view mirror, outer, right (Convex, LHD)
p32:    Westfalia S0 ?? interrior (?)
046:    Side turn signals and inner rearview mirror [F 219 060 798 -- 219 300 000] Side turn signals [F 2x9 300 001 -- ]
089:    Windshield glass (laminated)
119:    Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --]

« Siste redigering: februar 26, 2009, 18:34:07 pm av K.H » Loggført
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #1 på: februar 26, 2009, 21:36:31 pm »

Hmmm. Ikke mye respons.

Her er 71 camperen.

Production Date:   February 5, 1971
Exported To:   Canada, Alberta
Designation:   Kombi
Engine KW (BHP):   35 (47)
Transmission Type:   manual
Engine:   157
Transmission Code:   -
Extras Code:   -
Paint / Interior
Paint Scheme:   Neptune Blue
Paint Codes:   L50K
Paint Notes:   
Interior Scheme:   dark beige
Interior Material:   leatherette
Interior Notes:   
Options
707:    Hæ
a03:    
072:    Battery under customs seal
113:    Hæ
119:    Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --]

Loggført
jaru
Supermedlem
*****
Innlegg: 675
Bosted: strømmen



Vis profil
« Svar #2 på: februar 27, 2009, 09:03:23 am »

Hmmm. Ikke mye respons.

Her er 71 camperen.

Production Date:   February 5, 1971
Exported To:   Canada, Alberta
Designation:   Kombi
Engine KW (BHP):   35 (47)
Transmission Type:   manual
Engine:   157
Transmission Code:   -
Extras Code:   -
Paint / Interior
Paint Scheme:   Neptune Blue
Paint Codes:   L50K
Paint Notes:   
Interior Scheme:   dark beige
Interior Material:   leatherette
Interior Notes:   
Options
707:    Hæ
a03:    
072:    Battery under customs seal
113:    Hæ
119:    Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --]



Dette var jo faktisk en ganske bra dekoder Glad

A03 er en betegnelse på en pakke med flere M-koder, men jeg fant ikke A03 i 1971 det hopper fra A02-A05. I 1972 bestod A03 av M-kodene:020-026-089-506-507-511-524-525
113 Admittanceplate for canada

Jan Rune
Loggført

if it works don`t fix it
Member of mandagsklubben
jaru
Supermedlem
*****
Innlegg: 675
Bosted: strømmen



Vis profil
« Svar #3 på: februar 27, 2009, 09:16:23 am »

Min 70 panel


Production Date: September 11, 1969
Exported To: Norway, Oslo
Designation: Delivery van 
Engine KW (BHP): 37 (50) 
Transmission Type: manual
Engine: - 
Transmission Code: - 
Extras Code: - 
Paint / Interior
Paint Scheme: Lotus White
Paint Codes: L282
Paint Notes: 
Interior Scheme: dark beige
Interior Material: leatherette
Interior Notes: 
Options
510:  Partition upper between cab and load compartment, with load compartment ventilation (for vehicles with M500 only)
042:  Tires approved by research and development department and free from import duty and costs 
072:  Battery under customs seal 
500:  Full-width partition lower with two-seat passenger seat
507:  Vent wings in cab doors


* Picture 086 [800x600].jpg (109.85 KB, 800x600 - vist 297 ganger.)
« Siste redigering: mars 07, 2009, 20:15:35 pm av jaru » Loggført

if it works don`t fix it
Member of mandagsklubben
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #4 på: februar 27, 2009, 11:07:36 am »


Dette var jo faktisk en ganske bra dekoder Glad

A03 er en betegnelse på en pakke med flere M-koder, men jeg fant ikke A03 i 1971 det hopper fra A02-A05. I 1972 bestod A03 av M-kodene:020-026-089-506-507-511-524-525
113 Admittanceplate for canada

Jan Rune

113
Det må være denne
Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #5 på: februar 27, 2009, 12:05:36 pm »

62 116 450 (chassissnummer)
123 226 508 528 697
960977 FS9 H86 008 046
13 5 7497 HO 2650 11

Jeg regner med at du har funnet M-code-platen i bilen slik at du kan lese dette på din bil. Her er noen M-koder for ovensteånde 1976-modell om det er til å bli klokere av:

Together with "26" this makes the chassis number: 2662116450 . "26" stands for "Double cabin pick-up" (crewcab). The "62" indicates that this bus is from model year 1976.

FS9 M-code: ? (probably stands for a collection of codes)
H86 M-code: ? (probably stands for a collection of codes)
008 M-code: ?
046 M-code: "Side turn signals" (I don't know why the list says "Denmark", this car was made for the Netherlands)
123 M-code: "Special suppression equipment"
226 M-code: "Retaining cables for tailboard"
508 M-code: "With vent wing in double cab door and in the opposite side panel"
528 M-code: "Rear view mirror, outer, right (Convex, LHD)"
697 M-code: ?
9609 Exterrior color: Army Green
77 Interrior color (seats and door panels): Canyon Brown
13 5 Manufactured in week 13, day 5, 1976 (note that the model year starts the year before in July/August, in this case in 1975. This means that week 43 would be the 43rd week in 1975)
7497 -- I haven't got a clue --
HO Delivered to: The Netherlands (Holland)
2650 11 Model type. "265" means Double cabin pick-up, left hand drive, passenger door right.". "11" indicates the engine type, a 1600 in this case
« Siste redigering: februar 27, 2009, 12:08:18 pm av erjo » Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #6 på: februar 27, 2009, 12:10:56 pm »

Volkswagen T2 Production codes (1968-1979)

For more info on each part of the plate click on a group of codes

DD D
MMM MMM MMM MMM MMM
TT MMM MMM MMM MMM
EE XXXX PPPPII CCCCCCCCC
M-codeplate fra modellene 1968-1969

 CC CCC CCC
MMM MMM MMM MMM MMM
PPPPII MMM MMM MMM MMM
DD D UUUU EE XXXX TT
M-code-platen fra modellene 1970-1979 

D Production date
 C Chassis Number
 M M-codes (optional extra's)
 T Transmission and Engine type
 
E Export Destination
 P/I Paint and Interrior Color
 X Model Type
 U Unknown code
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #7 på: februar 27, 2009, 12:15:08 pm »

For øvrig finner du en grei oversikt over alle M-coder til bay her:

http://www.type2.com/m-codes/

Her kan du lete enklest (alle M-coder fra 001 til 935):

http://www.type2.com/m-codes/t2mcodes.html

Lykke til!
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #8 på: februar 27, 2009, 15:16:16 pm »

For øvrig finner du en grei oversikt over alle M-coder til bay her:

http://www.type2.com/m-codes/

Her kan du lete enklest (alle M-coder fra 001 til 935):

http://www.type2.com/m-codes/t2mcodes.html

Lykke til!

Har funnet disse sidene før men denne dekoderen gjorde det ganske enkelt å finne ut av ting Blunker
Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #9 på: februar 27, 2009, 22:56:58 pm »

For øvrig finner du en grei oversikt over alle M-coder til bay her:

http://www.type2.com/m-codes/

Her kan du lete enklest (alle M-coder fra 001 til 935):

http://www.type2.com/m-codes/t2mcodes.html

Lykke til!

Nettopp, veldig enkelt. Håper du finner ut av ting. Lykke til.

Har funnet disse sidene før men denne dekoderen gjorde det ganske enkelt å finne ut av ting Blunker
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #10 på: april 01, 2009, 00:46:47 am »

Da har jeg også fått ut fingeren og sjekket opp M-platen på familiens -72 Bay panel...

Decode Results:
Production Date: September 10, 1971
Exported To: Norway, Oslo
Designation: Delivery van 
Engine KW (BHP): 51 (70); 49 (66) 
Transmission Type: manual
Engine: 251 
Transmission Code: - 
Extras Code: - 
Paint / Interior
Paint Scheme: Elm Green
Paint Codes: L60D
Paint Notes: 
Interior Scheme: dark beige
Interior Material: leatherette
Interior Notes: 
Options
119:  Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --]
172:  Tubeless steel-ply tires (?)
248:  Ignition-starter switch without steering lock
506:  Brake servo and dual circuit brake warning light
A06:  Collection of M-codes: M 500/510 (1973-1974)
046:  Side turn signals and inner rearview mirror [F 219 060 798 -- 219 300 000] Side turn signals [F 2x9 300 001 -- ]
072:  Battery under customs seal 
089:  Windshield glass (laminated)

M510 (øvre del av skillevegg mellom varerom og førerhus) er borte fra bilen...


Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
Bugster
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #11 på: april 03, 2009, 23:18:49 pm »

Måtte prøve min:

Decode Results:
Production Date:   October 30, 1974
Exported To:   Norway, Oslo
Designation:   Kombi
Engine KW (BHP):   37 (50)
Transmission Type:   manual
Engine:   -
Transmission Code:   -
Extras Code:   -
Paint / Interior
Paint Scheme:   Sage Green
Paint Codes:   L63H
Paint Notes:   
Interior Scheme:   dark beige
Interior Material:   leatherette
Interior Notes:   
Options
092:    Gearbox with mountain ratio for mountainous areas
120:    Hæ
500:    Full-width partition lower with two-seat passenger seat
b12:    
031:    
042:    Tires approved by research and development department and free from import duty and costs
050:    Dual circuit and hand brake control light (only with M 511, not for RHD)

Hva er greia med girkassa? Har jeg virkelig ei kasse bygd for klatring i fjellheimen?  Gliser
Hva er teoretisk toppfart med denne på en 1600 motor? Noen som vet? Glad
Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #12 på: april 05, 2009, 01:26:07 am »

Måtte prøve min:

Decode Results:
Production Date:   October 30, 1974
Exported To:   Norway, Oslo
Designation:   Kombi
Engine KW (BHP):   37 (50)
Transmission Type:   manual
Engine:   -
Transmission Code:   -
Extras Code:   -
Paint / Interior
Paint Scheme:   Sage Green
Paint Codes:   L63H
Paint Notes:   
Interior Scheme:   dark beige
Interior Material:   leatherette
Interior Notes:   
Options
092:    Gearbox with mountain ratio for mountainous areas
120:    Hæ
500:    Full-width partition lower with two-seat passenger seat
b12:    
031:    
042:    Tires approved by research and development department and free from import duty and costs
050:    Dual circuit and hand brake control light (only with M 511, not for RHD)

Hva er greia med girkassa? Har jeg virkelig ei kasse bygd for klatring i fjellheimen?  Gliser
Hva er teoretisk toppfart med denne på en 1600 motor? Noen som vet? Glad

Dette var jo interessant.

Hm... Jeg har ikke mye peil på kasser, men ei 092-kasse kan vel bety at kassa er mer solid bygget enn de vanlige kassene som blir sendt til land med mer flate landskaper. Det er jo mulig den kan være noe lavere giret for at bilen skal bli sterkere i bakker. Tror neppe dette har noe å si for utveksling i for eks. høygir, men kanskje litt i de lavere girene (1. til 3.,men ikke i 4.). Men kassa er muligens bare rett og slett bygd sterkere. I 1975/76 kom 091-kassa til 2-literen og den var kraftigere bygget, men med samme utveksling som de mer vanlige 002-kassene. For øvrig har jeg sjøl erfart at 002-kasser i pickup-T2 kan være lavere giret enn tislvarende kasser som sitter i biler bygget for passasjertransport (5-setere og 8-setere). Jeg dytta en gang ei pickupkasse inn i en passasjerbussbay og den går høyere turtall på høygir (4.gir). Men det gjorde egentlig ikke så mye underkjøring, da det ga sterkere bil å kjøre uten at det ga noe mer forbruk av drivstoff.

092-kassa er mer ukjent for meg. Det som er litt vanskelig her er at så få har noe greie på girkasser.

Noen andre som vet noe om dette?
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Bugster
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #13 på: april 05, 2009, 16:26:12 pm »

De jeg kjøpte bilen av (som var andre eier), fortalte at den ble kjøpt ny av noen som bodde i Valdres og skulle bruke bilen når de skulle inn på sætra si.  Gliser  Da andre eier kjøpte den i 1992/93 hadde den bare gått 500 mil. Glad
Loggført
jaru
Supermedlem
*****
Innlegg: 675
Bosted: strømmen



Vis profil
« Svar #14 på: april 05, 2009, 17:07:50 pm »

Kassa heter ikke 092 det er M-koden. Hadde en 72 pickup med mountain ratio, den kassa har lavere utveksling, mener det er 5.37
Loggført

if it works don`t fix it
Member of mandagsklubben
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #15 på: april 05, 2009, 23:02:54 pm »

Kassa heter ikke 092 det er M-koden. Hadde en 72 pickup med mountain ratio, den kassa har lavere utveksling, mener det er 5.37

Jepp, var litt kjapp her. 091-kassa har som regel flere ribber. Men mountain-kassa er nok lavere giret.
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #16 på: april 06, 2009, 08:22:29 am »

Jeg har samme fjell-girkasse i Clippern min, og i forhold til min andre buss (de er begge 1969-modeller) virker første til tredje gir noe lavere giret og det er et merkbart "hopp" opp til fjerdegiret. Fjerdegiret har litt "overdrive"-følelse og gjør at bussen funker ok på motorveien også.
Loggført

1969 Militær-buss
Bugster
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #17 på: april 06, 2009, 10:53:19 am »

Jeg har samme fjell-girkasse i Clippern min, og i forhold til min andre buss (de er begge 1969-modeller) virker første til tredje gir noe lavere giret og det er et merkbart "hopp" opp til fjerdegiret. Fjerdegiret har litt "overdrive"-følelse og gjør at bussen funker ok på motorveien også.

Takk for info. Det var fint å få vite. Glad
Loggført
Tarjei
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #18 på: april 16, 2009, 20:25:36 pm »

Decode Results:
Production Date: January 20, 1970
Exported To: Sweden - West
Designation: VW Campmobile 

Får ikke dette helt til å stemme. Bilen er definitivt en cross-over modell, levert 25 februar 1972 hos GE Larssons bil i Borås. Hadde denne vært produsert i 70, hadde den hatt de ovale baklyktene, og halvmånen på bakre takstolpene.

Edit:
Det må være noe galt med konverteringsprogrammet, for på Type2.com fremgår det at det 2 første sifferene på første linje antyder årsmodell. Hos min er det 22, følgelig en72 modell. Og det rimer jo mye bedre.

Dato stemmer heller ikke: uke 4 dag 2 (04 2 først på siste linje), er ifølge Outlook 25 januar 72.
« Siste redigering: april 16, 2009, 20:39:59 pm av Tarjei » Loggført

Tarjei
1303 S "Gullsnute"
1303 S Big  "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg
1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne.
1972 T2 Westfalia camper "Nadolek"
1984 Brenderup "Lille-Grün"

tholtest@yahoo.com

Senking suger!
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #19 på: mai 12, 2009, 13:06:29 pm »

Dette fikk jeg på min -70 mod Westfalia..


Decode Results:
Production Date: December 2, 1969
Exported To: USA, St. Louis
Designation: Kombi 
Engine KW (BHP): 35 (47) 
Transmission Type: manual
Engine: 157 
Transmission Code: - 
Extras Code: - 
Paint / Interior
Paint Scheme: Pearl White
Paint Codes: L87
Paint Notes: code for Westfalia campmobiles (type 23)
Interior Scheme: 
Interior Material: 
Interior Notes: This model has a special paint code which means no interior info is available
Options
518:  Campmobile with pop-up roof
897:   
026:  With activated carbon container for absorbing fuel vapour
867:   
507:  Vent wings in cab doors
517:  Campmobile
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #20 på: mai 12, 2009, 14:07:24 pm »

Decode Results:
Production Date: January 20, 1970
Exported To: Sweden - West
Designation: VW Campmobile 

Får ikke dette helt til å stemme. Bilen er definitivt en cross-over modell, levert 25 februar 1972 hos GE Larssons bil i Borås. Hadde denne vært produsert i 70, hadde den hatt de ovale baklyktene, og halvmånen på bakre takstolpene.

Edit:
Det må være noe galt med konverteringsprogrammet, for på Type2.com fremgår det at det 2 første sifferene på første linje antyder årsmodell. Hos min er det 22, følgelig en72 modell. Og det rimer jo mye bedre.

Dato stemmer heller ikke: uke 4 dag 2 (04 2 først på siste linje), er ifølge Outlook 25 januar 72.

prøv å legg inn årsmodell i taben til høyre.
Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #21 på: mai 13, 2009, 13:51:59 pm »

Decode Results:
Production Date: January 20, 1970
Exported To: Sweden - West
Designation: VW Campmobile 

Får ikke dette helt til å stemme. Bilen er definitivt en cross-over modell, levert 25 februar 1972 hos GE Larssons bil i Borås. Hadde denne vært produsert i 70, hadde den hatt de ovale baklyktene, og halvmånen på bakre takstolpene.

Edit:
Det må være noe galt med konverteringsprogrammet, for på Type2.com fremgår det at det 2 første sifferene på første linje antyder årsmodell. Hos min er det 22, følgelig en72 modell. Og det rimer jo mye bedre.

Dato stemmer heller ikke: uke 4 dag 2 (04 2 først på siste linje), er ifølge Outlook 25 januar 72.

prøv å legg inn årsmodell i taben til høyre.

Det er mange muligheter her.

Bilen kan ha hatt en skade slik at bakparten har vært byttet ut. Ellers vet jeg eksempler på at biler kan ha stått til ombygging til campingutgave ganske lenge før den er sendt til kjøper. Den kan også ha vært lagerbil en stund før salg. Dessuten kan den ha vært sendt tilbake for ombygging etter at den først ble eksportert. Så det er mange muligheter, det kan jo godt stemme dette. Men hvor viktig er dette?
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Tarjei
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #22 på: mai 13, 2009, 20:44:12 pm »

Nei, jeg tror jeg fant ut av det. Kan hende jeg brukte feil tabell også. 72 modell er bankers, så jeg brukte tallene i M-koden til å finne ut produksjonsdato, og år "manuelt". Det ser ut til å stemme på en prikk.

t
Loggført

Tarjei
1303 S "Gullsnute"
1303 S Big  "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg
1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne.
1972 T2 Westfalia camper "Nadolek"
1984 Brenderup "Lille-Grün"

tholtest@yahoo.com

Senking suger!
oyvinla
Medlem
***
Innlegg: 161
Bosted: Stavanger


Vis profil

« Svar #23 på: mai 22, 2009, 00:45:48 am »

dumt spørsmål: hvor finner jeg plata som infoen står på?
Loggført
Tarjei
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #24 på: mai 22, 2009, 09:26:21 am »

Ikke dumt spoersmaal. Du har to plater, ett bak hvert sete foran. Min stod bak foerer setet. Jeg to bilder av begge med mobben, og tok med meg inn, og sjekket linken. det funket bra.

Lykke til

T
Loggført

Tarjei
1303 S "Gullsnute"
1303 S Big  "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg
1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne.
1972 T2 Westfalia camper "Nadolek"
1984 Brenderup "Lille-Grün"

tholtest@yahoo.com

Senking suger!
Bugster
Medlem
***
Innlegg: 216
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #25 på: april 01, 2010, 19:08:17 pm »

Plukket ut girkassa mi i dag.
Koden som står på blokka er CW 25 09 5.
Hva slags kasse er dette? Den står jo ikke i noen oversikter jeg har funnet, f.eks denne:

http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=113852

Loggført
vwracer - Ola Linnerud
Seniormedlem
****
Innlegg: 252
Bosted: Lillestrøm



Vis profil
« Svar #26 på: april 01, 2010, 19:54:31 pm »

artig side Glad

Production Date: May 16, 1967
Exported To: Norway, Oslo
Designation: 
Engine KW (BHP): 
Transmission Type: 
Engine: 
Transmission Code: 
Extras Code: 
Paint / Interior
Paint Scheme: Lotus White
Paint Codes: L282
Paint Notes: 
Interior Scheme: dark beige
Interior Material: leatherette
Interior Notes: 
Options
042:  Tires approved by research and development department and free from import duty and costs 
072:  Battery under customs seal 
119:  Eberspaecher heater BN4 [F -- 2x3 2300 000] / Eberspaecher heater [F 2x4 2000 001 --]
507:  Vent wings in cab doors
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!