mars 28, 2024, 17:20:58 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tom varebil, strekningen Hammerfest-Stavanger  (Lest 4708 ganger)
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« på: januar 17, 2008, 17:04:37 pm »

En kompis kjører Stavanger-Hammerfest-Stavanger, begynte på turen kl 15 i dag og har kun 48t på å komme seg nordover. Så det er tvilsomt han kan stoppe å ta med ting på nordovertur, men sørover igjen har han god tid og tom bil (Mercedes Sprinter) og kan ta med ting mot litt cash. Han lyder navnet Truls og svarer på tlf nr: 47269235 !! Han retunerer fra Hammerfest med en gang han har levert på Melkøya, men har vell tenkt en stopp i Vesterålen til over helga. Skal prøve å holde tråden oppdatert på returtidspunkter på søroverturen.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #1 på: januar 17, 2008, 18:26:00 pm »

det hadde passet godt. Vegard baboon har panserforsterkningen til min ghia liggende på jessheim håper jeg. Det skulle jeg
hatt til stavanger
Loggført

Mvh

Marius
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #2 på: januar 17, 2008, 18:45:46 pm »

det hadde passet godt. Vegard baboon har panserforsterkningen til min ghia liggende på jessheim håper jeg. Det skulle jeg
hatt til stavanger

Vist du får vegard til å komme innom meg med det stopper nok kompisen min her på retur, fint om han tar det i helga så alt er klart når han kommer i retur.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
overland
Juniormedlem
**
Innlegg: 53
Bosted: Sola


Vis profil

« Svar #3 på: januar 18, 2008, 12:37:57 pm »

Jeg skal ha en sofa, en TV og div. kasser fra Toten til Sandnes og betaler dieselen.
Loggført
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #4 på: januar 18, 2008, 13:41:36 pm »

Jeg skal ha en sofa, en TV og div. kasser fra Toten til Sandnes og betaler dieselen.

Lar seg sikkert gjøres. Han er i de svenska skogar nå på tur nordover og det var kræpp mobildekning. Men skulle ringe meg senere.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
overland
Juniormedlem
**
Innlegg: 53
Bosted: Sola


Vis profil

« Svar #5 på: januar 18, 2008, 14:10:55 pm »

Da må han i såfall kjøre vestsia av Mjøsa nedover.  Det er ikke lengere eller tar mer tid, men det er flere svinger!  Du får nevne det! 
Loggført
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #6 på: januar 18, 2008, 14:36:00 pm »

Da må han i såfall kjøre vestsia av Mjøsa nedover.  Det er ikke lengere eller tar mer tid, men det er flere svinger!  Du får nevne det! 

Skal jeg gjøre, ellers er det ingenting i veien for å ringe han selv. Men ikke ring på natta, da klikket han sa han Rekker tunge Men han stod modell for Solo flaska så det er ikke en stor trussel, hehe.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #7 på: januar 20, 2008, 02:55:53 am »

Da er han ankommet vakre Vesterålen og skal ta igjen noe søvn der.Han trodde han ble å ta på tur videre sørover allerede mandag. Mulig han tar overnatting i Trondheim oxo da han ikke har noe tidspress nå.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #8 på: januar 20, 2008, 09:23:25 am »

Vet du om han passerer skien-porsgrunn-notodden eller bø området på vei sørover ?

Han jeg kjøpte bilen av har noen deler (2 skjermer) jeg skulle hatt til oljebyen.
Loggført

1961 T1 - Custom
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #9 på: januar 20, 2008, 13:24:27 pm »

Vet du om han passerer skien-porsgrunn-notodden eller bø området på vei sørover ?

Han jeg kjøpte bilen av har noen deler (2 skjermer) jeg skulle hatt til oljebyen.

Vist noen tar det ut til E18 og møter han eller legger det på en bensin stasjon kan det sikkert tas med. Tviler at han gidder å ta en avstikker inn til Porsgrunn.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #10 på: januar 20, 2008, 18:06:00 pm »

Vet du om han passerer skien-porsgrunn-notodden eller bø området på vei sørover ?

Han jeg kjøpte bilen av har noen deler (2 skjermer) jeg skulle hatt til oljebyen.

Vist noen tar det ut til E18 og møter han eller legger det på en bensin stasjon kan det sikkert tas med. Tviler at han gidder å ta en avstikker inn til Porsgrunn.

Det kan fikses, vet du når dag han passerer det området ?
Loggført

1961 T1 - Custom
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #11 på: januar 20, 2008, 19:16:24 pm »

Det kan fikses, vet du når dag han passerer det området ?
[/quote]

Vet mer når han er tatt på tur, skal prøve å holde tråden oppdatert så godt som mulig.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #12 på: januar 20, 2008, 19:20:12 pm »

Jalle, til din info, jeg sendte en sms til kompisen din ang motorluka Lillehammer-Oslo. Han skulle komme tilbake til meg når han nærma seg og så hvor full bilen ble i Trondheim. Hvis han har mulighet er vel det enkleste en bensinstasjon- swap Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #13 på: januar 20, 2008, 19:33:56 pm »

Avtaler gjøres direkte med Truls (tlf nr i post 1) ! Han er ikke på nett og sjekker ikke sidene her. Jeg prøver bare å hjelpe luftfolket og skaffe kompisen min diesel/cash. Så post gjerne her, men er smart å sende ønsker på sms til Truls. Skal holde dere oppdatert på hans framrykninger sørover så langt det lar seg gjøre. Glad

Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #14 på: januar 20, 2008, 19:45:28 pm »

Yes, ville bare oppdatere deg siden vi snakket om det i en annen tråd Glad
Loggført

1969 Militær-buss
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #15 på: januar 21, 2008, 21:45:11 pm »

Da er han på saltfjellet, direkte til trondheim, noen timer søvn der og en matbit før han fortsetter til oslo.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #16 på: januar 22, 2008, 23:16:49 pm »

da er han i Oslo og blir mest sannsynlig her til søndag før han drar videre til stavanger.
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!