april 27, 2024, 13:01:59 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skulle ønske det var sommer snart  (Lest 712 ganger)
caben
Medlem
***
Innlegg: 101
Bosted: hjemme



Vis profil
« på: mars 02, 2009, 17:35:18 pm »

Må egentlig si jeg føler meg litt deppa her jeg sitter og ser ut på all den j.....snøen som kommer fra oven.Hadde vært bedre å tatt ut bilen for en cruisetur en å ta ut snøfresern Tvilende.Men det finns heldigvis lys i tunnelen,om åtte uker er det 1mai,og på lørdag setter vi oss på flyet til kanariøyene ei uke og da er det bare sju uker igjen Rekker tunge Rekker tunge Rekker tunge
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #1 på: mars 02, 2009, 17:54:54 pm »

I dag har det vært 5grader, sol og bare, tørre veier her i Molde. Tok bobla ut på den første vårturen i dag. Kjente sola varma og sjøvind i håret uten å fryse ihel! 30-hestern snurra som en drøm etter dvalen. Endelig ro i sjela Glad
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #2 på: mars 02, 2009, 18:16:53 pm »

da er det bedre å være i molde enn i fredrikstad, her er det en varme grad eller to og det har snødd endel i dag, som nå har blitt til en masse sørpe, jævla klin. jeg trodde snøn skulle bli borte snart men det ser ikke lovende ut. ser fram til sol og varme nå ja, men nå må jeg snart ut å måke snøsørpe.
Loggført

FOLLO VW KLUBB
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!