leste på kcw at det ikke var noe vits til å heve kassa "bare" 1" .. men det er jo de som sier.. det skulle visst ikke være store hjelpen i en tomme... men hvorfor selge et sett hvis det er unødvendig.. men sjekk hva de sier der hvis du ikke allerede har gjort det...
Jeg fant det, men grunnen til at de sier det er at det er såpass mye jobb at man like godt kan ta 2".
Forskjellen er at de gjør det for å senke bilen ekstremt.. jeg skal eventuellt gjøre det for å få bilen ned de siste 20mm
og få motoren litt høyere slik at den ikke tar i når jeg kjører bilen lavt.
Men, det som har noe for seg som de sier ang. 2" er at man enkelt løser mitt spm ang. giroverføring.
Man kan nemlig da bytte den bakre delen på kassa (trans. nose cone) og stag (Hockey stick) fra 60-67 Type 2
så slipper man modde tunnelen og giroverføring. De to nevnte bitene koster småpenger nytt.
Minuset med å gå for 2" er at det blir ganske mye modding av karosseriet i motorrommet.
Noen som har handlet fra KCW? Seriøse? De leverer nemlig ferdige 2" kit.
Har lest en del om dette nå og etter hva jeg har skjønt så er dette noe som er vanlig på biler som benyttes i drag.
Dette får å få minst mulig negativ camber... Er vel en del "dragfolk" (ikke de i dameklær da.. hehe) her inne så kanskje
noen har erfaring rundt dette.