mars 29, 2024, 06:16:31 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Born2run felgene er tilsalgs...  (Lest 21001 ganger)
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #60 på: mars 17, 2009, 20:38:00 pm »

Hva med godkjenningspapirer på disse felgene. Finnes det?
Nei, men innpresset er innenfor de berømte 7,5mm på hver side,som er lov til å ha som avvik, så det skulle ikke være nødvendig med noen spesielle godkjennings papirer

Og Torgeir: Sjokolade er ikke noe godt, så tar heller fun saft Blunker Glad Glad
Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #61 på: mars 17, 2009, 23:18:27 pm »

Er for få produsert av disse for at de skal kunne gå under "sjeldenheter". Hadde det derimot blitt produsert 50 sett. Hvorav  30 hadde gått til uniten... da skulle du ha sett respons Kult

Og hadde Keith Sueme nevnt de i en bisetning.... Ikke minst om de hadde sitti på en DKP bil...

Men ellers enig med Jørn. Ikke helt min cup of tea dette her. Klumpete tidlig 90 talls 2D CNC maskinering...  Ikke akkurat honning.
Loggført

JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #62 på: mars 17, 2009, 23:22:21 pm »

Godt sagt!  Osteaktig
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #63 på: mars 17, 2009, 23:53:31 pm »

Men å svare at ett annen menneske er fritt vilt bare fordi det er en link til sida hans istedet for en salgstråd her inne er i mine øyne idiotisk, tåpelig og barnslig. Det ligner mer personhets mot selger, enn en diskusjon om felger. Bare min mening da  Glad

Jeg antar det var felgene han siktet til og ikke personen, så i mine øyne var det annonsen som var fritt vilt.
Eksterne salgslinker har vært rimelig fritt diskutert i motsetning til annonser på deler/biler selges. Skjønner ikke hvorfor takhøyden skal senkes pga linken i dette tilfellet var rettet mot en vi tilfeldigvis kjenner navnet på.
Det er ingenting som er skrevet her som er i nærheten av personhets på selger, det er felgene som han tilfeldigvis besitter akkurat nå som diskuteres.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #64 på: mars 18, 2009, 00:06:02 am »

Popper popcorn-pose nummer to jeg nå...  Gliser Torgeir, jeg respekterer at det er forskjell på salgsannonse og eksterne linker, men siden det er fritt frem å si hva man vil i Eksterne salgslinker, så håper jeg du og moderatorene er like konsekvente når det gjelder moderering av ordinære salgstråder. For der synes jeg det tillates for mye synsing. Mine 2 cents

Skulle forresten gjerne visst hvorfor innleggene til Petto er fjernet, det ser litt rart ut at innleggene hans ikke er der, men svarene på innleggene er det. Hvis det er fjernet av moderator, så gjør det seg med et par ord om hvorfor det er moderert.
Loggført

1969 Militær-buss
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #65 på: mars 18, 2009, 00:11:54 am »

Det er fordi Petto trudde at det var selgar som la ut annonsen - og la inn bud i tråden i staden for å ta kontakt direkte med selgar. Sidan vi tross alt er i "Eksterne.."
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #66 på: mars 18, 2009, 00:16:20 am »

Det er fordi Petto trudde at det var selgar som la ut annonsen - og la inn bud i tråden i staden for å ta kontakt direkte med selgar. Sidan vi tross alt er i "Eksterne.."

Det ble greit forklart opptil flere ganger i tråden, så det kunne stått for min del. Det er ikke en umulighet at selger ser interessen selv om dette ikke er en salgstråd. Men kjepphesten min - hvis det absolutt skal fjernes så må moderatoren som sletter gjerne legge igjen noen ord. Skal ikke se bort fra at det har en opplærende effekt heller.
Loggført

1969 Militær-buss
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #67 på: mars 18, 2009, 00:16:50 am »

Popper popcorn-pose nummer to jeg nå...  Gliser Torgeir, jeg respekterer at det er forskjell på salgsannonse og eksterne linker, men siden det er fritt frem å si hva man vil i Eksterne salgslinker, så håper jeg du og moderatorene er like konsekvente når det gjelder moderering av ordinære salgstråder. For der synes jeg det tillates for mye synsing. Mine 2 cents

Skulle forresten gjerne visst hvorfor innleggene til Petto er fjernet, det ser litt rart ut at innleggene hans ikke er der, men svarene på innleggene er det. Hvis det er fjernet av moderator, så gjør det seg med et par ord om hvorfor det er moderert.

Dreven bruker som du er så ser du vel at Petto har redigert sine egne innlegg?
Herlig insinuering Espen...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #68 på: mars 18, 2009, 00:17:31 am »

OK. Før eg slår deg - det har ikkje slått deg at det er Petto som har redigert sine eigne svar - i etterkant..?

Jah, slik eg gjer no - sidan Trond har presisert dette rett før meg.  Kysser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #69 på: mars 18, 2009, 00:24:14 am »

Hvis det er fjernet av moderator, så gjør det seg med et par ord om hvorfor det er moderert.

Og det var det ikke. Petto redigerte bort innleggene selv. My mistake!
Loggført

1969 Militær-buss
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #70 på: mars 18, 2009, 00:34:37 am »

Popper popcorn-pose nummer to jeg nå...  Gliser Torgeir, jeg respekterer at det er forskjell på salgsannonse og eksterne linker, men siden det er fritt frem å si hva man vil i Eksterne salgslinker, så håper jeg du og moderatorene er like konsekvente når det gjelder moderering av ordinære salgstråder. For der synes jeg det tillates for mye synsing. Mine 2 cents

Skulle forresten gjerne visst hvorfor innleggene til Petto er fjernet, det ser litt rart ut at innleggene hans ikke er der, men svarene på innleggene er det. Hvis det er fjernet av moderator, så gjør det seg med et par ord om hvorfor det er moderert.

Jeg liker heller ikke for mye kluss i salgsanonser, spesielt ikke når selger ber om å få slippe....

Jeg pleier ikke å komentere i salgsanonnser noe særlig... kan vel ha hendt, men da stort sett positivt... i alle fall etter hva jeg selv kan vurdere... Mener du noe annet så kan jeg ikke annet en å beklage for det, men skjønner ikke helt hvorfor...




Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #71 på: mars 18, 2009, 00:36:43 am »

Har samen her moderatoregenskapar..?
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #72 på: mars 18, 2009, 00:38:31 am »

take a chill'pill folks Blunker
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #73 på: mars 18, 2009, 00:39:49 am »

Enhver ordentlig same ville jo slettet de tre siste innleggene mine og spart meg pinligheten. Men nei da... Moderatorer assa....  Blunker
Loggført

1969 Militær-buss
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #74 på: mars 18, 2009, 00:40:30 am »

Syns dog dei burde uthevast, til allmen spott og spe. Men vi er vel ikkje SÅ heldige, heller.. Gliser
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #75 på: mars 18, 2009, 00:45:07 am »

Syns dog dei burde uthevast, til allmen spott og spe. Men vi er vel ikkje SÅ heldige, heller.. Gliser

Dette er ikke et skogeierlag!
Loggført

Speed is no substitute for direction
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #76 på: mars 18, 2009, 00:45:20 am »

Enhver ordentlig same ville jo slettet de tre siste innleggene mine og spart meg pinligheten. Men nei da... Moderatorer assa....  Blunker

For å få til det må jo samen være moderator....... :-P
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #77 på: mars 18, 2009, 00:46:28 am »

Enhver ordentlig same ville jo slettet de tre siste innleggene mine og spart meg pinligheten. Men nei da... Moderatorer assa....  Blunker

For å få til det må jo samen være moderator....... :-P

HALLLLLOOO Nå er det i alle fall personhets her Sint Sint Sint Osteaktig Osteaktig Osteaktig
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #78 på: mars 18, 2009, 00:53:03 am »

Torgeir, så det du egentlig sier er at du vil være en Screwdriver?  Blunker

Okei, nytt forsøk på å manipulere moderatorene til å fjerne flausen min: Denne tråden er dratt helt off topic. Moderatorer assa....
Loggført

1969 Militær-buss
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #79 på: mars 18, 2009, 00:53:56 am »

Torgeir, så det du egentlig sier er at du vil være en Screwdriver?  Blunker

Okei, nytt forsøk på å manipulere moderatorene til å fjerne flausen min: Denne tråden er dratt helt off topic. Moderatorer assa....

Du må nok lengre ut på landet med den Espen..
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
laksen
Medlem
***
Innlegg: 101
Bosted: Sør-Odal


Vis profil

« Svar #80 på: mars 18, 2009, 02:17:46 am »

Noen må sette prikken over i`en her. God natt.

Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #81 på: mars 18, 2009, 19:09:29 pm »

Men å svare at ett annen menneske er fritt vilt bare fordi det er en link til sida hans istedet for en salgstråd her inne er i mine øyne idiotisk, tåpelig og barnslig. Det ligner mer personhets mot selger, enn en diskusjon om felger. Bare min mening da  Glad

Jeg antar det var felgene han siktet til og ikke personen, så i mine øyne var det annonsen som var fritt vilt.
Eksterne salgslinker har vært rimelig fritt diskutert i motsetning til annonser på deler/biler selges. Skjønner ikke hvorfor takhøyden skal senkes pga linken i dette tilfellet var rettet mot en vi tilfeldigvis kjenner navnet på.
Det er ingenting som er skrevet her som er i nærheten av personhets på selger, det er felgene som han tilfeldigvis besitter akkurat nå som diskuteres.

Tull Trond. Det var stilt ett konkret spørsmål som gikk på både felg og person. Like tydelig var svaret, med store bokstaver. Og om jeg kjenner den som diskuteres eller ikke er knekkende likegyldig, det er måten han svarte på som jeg reagerer på, og det er det faktisk andre som har gjort også. Snakka med Knut i går og han hadde også reagert på svaret, og lurte på hva han hadde gjort Torgeir som gjorde at han fortjente å bli sett på som fritt vilt.
Skjerp deg Trond, du har både moderert og sletta tråder som har vært mer moderate i innlegg enn denne, men så har da også skoen trykt ett helt annet sted i miljøet. Lukter vi gutteklubben grei her eller
Loggført
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #82 på: mars 18, 2009, 19:55:04 pm »

Kanskje Torgeir skulle reist innom Kvinneguiden og henta eit ironiflagg og vifta litt rundt øyra på folk - etter at han skreiv "JEPP..."

Det er jo meir premenstruellt her til tider enn på det ekte KG!
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #83 på: mars 18, 2009, 20:00:00 pm »

Hadde jeg kunnet slette mine egne tråder hadde jeg sletta denne nå. Jeg laget tråden kun for å informere om at jeg tilfeldigvis så at noe spesiellt var til salgs.

Skal vi ikke bare la noen kjøpe felgene, legge tråden død og være venner alle sammen....

Våren er her....
« Siste redigering: mars 18, 2009, 20:22:58 pm av Kjetil L » Loggført

1961 T1 - Custom
Petto
Medlem
***
Innlegg: 226
Bosted: 6060 Hareid


One piece at a time....


Vis profil
« Svar #84 på: mars 18, 2009, 23:38:39 pm »

Hehe, sorry gutta:P ej trudde ej va inn på deler:).. tenkte ej skolde roo mej iland ide ej ha nerma mej dypt farvann:P.. Tenkte berre litt feil sjønna dokke;).. Beklager:)
Loggført

Vw Boble 1961 1300    (Goodtime bilen) (ò.\W/.ò) (Sold)
Vw Boble 1973 1303 S
Vw Boble 1973 1302    Brugsbil


Medlem av: VolksWest
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #85 på: mars 19, 2009, 11:36:53 am »

Kanskje Torgeir skulle reist innom Kvinneguiden og henta eit ironiflagg og vifta litt rundt øyra på folk - etter at han skreiv "JEPP..."

Det er jo meir premenstruellt her til tider enn på det ekte KG!

Nå lurer jeg på hva du gjør på kvinneguiden til vanlig...
Ellers en underholdende tråd!   Gliser
Loggført
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #86 på: mars 19, 2009, 11:56:34 am »

Know thy enemy. Eg har til og med lest bibelen.
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!