april 28, 2024, 17:58:04 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: vw2you.com gjenoppstår - en aprilspøk, ja!!!!  (Lest 3482 ganger)
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« på: april 01, 2009, 08:53:59 am »

Ja, så er det enedelig klart: vw2you.com gjenoppstår. Nettstedet er nå overtatt av tre tidligere medlemmer av vw2you-forumet. Alle tidligere posteringer vil bli fullt tilgjengelig når det nye forumet åpner 1. august 2009. Etter avtalen vil tidligere eier motta 180.000 kroner for rettighetene; vi synes ikke det er noen grunn til å legge skjul på dette. Det er egentlig veldig billig!

For å finansiere innkjøpet er det opprettet et selskap, Vw2you AS, som skal drifte det nye nettstedet.

Hva som nå skjer med VWNorge er opp til eierne.

Imidlertid må alle som støtter gjenopprettelsen av vw2you melde fra om dette og dermed motta et medlemskort med innloggingsrettigheter. Nærmere informasjon om dette kommer senere, men du kan allerede nå melde deg på slik at du får medlemskort.

Du kan melde deg på her:

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (link er fjernet da spøken er avsluttet). Takk til alle som lot seg lure!!!!

 
« Siste redigering: april 01, 2009, 20:59:02 pm av erjo » Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #1 på: april 01, 2009, 09:05:04 am »

1 april...... Gliser
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #2 på: april 01, 2009, 09:06:57 am »

Jeg har hacket løsningen sånn at alt er tilgjengelig allerede nå - hoho Osteaktig

http://vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi

Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #3 på: april 01, 2009, 09:08:41 am »

Jeg har hacket løsningen sånn at alt er tilgjengelig allerede nå - hoho Osteaktig

http://vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi



Harru fått schpenna a? Osteaktig
Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #4 på: april 01, 2009, 09:14:27 am »

Endelig! Kanskje TomRogerMoore får råd til å kjøpe Caben min da? Vil dette medlemskortet gi rabatt på inngangen ved SCC?
Loggført

SCREWDRIVER #2
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #5 på: april 01, 2009, 09:18:53 am »

På drøyt 20 minutter er tråden åpnet av over 40 personer. Men jeg tror neppe at alle har blitt lurt, men noen har nok gått rett på. Ikke så rart kanskje? vw2you står jo som et sterkt forum-minne i manges hoder...

Joda, selvsagt er dette en aprilspøk, eller hva TomR? Du nevnte at du ville bruke 180.000 kroner på en Ford Mustang.. Ho, ho!!!
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #6 på: april 01, 2009, 09:25:56 am »

IKke Mustang - men Ford Ka  Gliser

På drøyt 20 minutter er tråden åpnet av over 40 personer. Men jeg tror neppe at alle har blitt lurt, men noen har nok gått rett på. Ikke så rart kanskje? vw2you står jo som et sterkt forum-minne i manges hoder...

Joda, selvsagt er dette en aprilspøk, eller hva TomR? Du nevnte at du ville bruke 180.000 kroner på en Ford Mustang.. Ho, ho!!!
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #7 på: april 01, 2009, 09:27:35 am »

IKke Mustang - men Ford Ka  Gliser

På drøyt 20 minutter er tråden åpnet av over 40 personer. Men jeg tror neppe at alle har blitt lurt, men noen har nok gått rett på. Ikke så rart kanskje? vw2you står jo som et sterkt forum-minne i manges hoder...

Joda, selvsagt er dette en aprilspøk, eller hva TomR? Du nevnte at du ville bruke 180.000 kroner på en Ford Mustang.. Ho, ho!!!

OK, gjerne en Ford Ka....
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #8 på: april 01, 2009, 09:52:55 am »

Dette var dagens beste Erik. Bra tenkt ut  Gliser
Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #9 på: april 01, 2009, 10:06:47 am »

Dette var dagens beste Erik. Bra tenkt ut  Gliser

Takkers, Lid! Tenkte jeg måtte tøyse litt med vw-folket dag. Du ble vel lurt litt, nå?  Blunker
« Siste redigering: april 01, 2009, 10:15:35 am av erjo » Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7126
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #10 på: april 01, 2009, 10:43:23 am »

skal jo litt til å bli lurt når noen har "avslørt" spøken ca 9 minutter etter at den ble lagt ut...
Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #11 på: april 01, 2009, 12:31:29 pm »

skal jo litt til å bli lurt når noen har "avslørt" spøken ca 9 minutter etter at den ble lagt ut...

Det er ikke alle som skroller seg nedover før de leser (og kanskje blir lurt). He, he.... Og ingen (heller ikke du) vil vel innrømme at de ble lurt......
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
solrikioo
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Drammen


Vis profil WWW

« Svar #12 på: april 01, 2009, 16:34:36 pm »

Faen Erik.. Jeg gikk 5 på. :p

Haha...

 Blunker
Loggført

erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #13 på: april 01, 2009, 19:02:15 pm »

Faen Erik.. Jeg gikk 5 på. :p

Haha...

 Blunker

Du er jo lettlurt, he, he... det var min hevn for øksebruken! Du bruker den for øvrig flittig...
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #14 på: april 01, 2009, 19:12:39 pm »

og jeg kom å sabba hele greia. Tenkte ikke så langt når jeg posta. Hadde nok vært mer moro å holde det for seg selv og heller se hvor mange, eller få, som gikk på spøken . Sorry, my bad Øyerulling
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #15 på: april 01, 2009, 20:09:33 pm »

og jeg kom å sabba hele greia. Tenkte ikke så langt når jeg posta. Hadde nok vært mer moro å holde det for seg selv og heller se hvor mange, eller få, som gikk på spøken . Sorry, my bad Øyerulling

Ikke noe problem, det er da vel ikke noe poeng at folk skal dra på treff om noen uker i troen på at vw2you gjenoppstår. Det viktige er at folk får seg en liten støkk når de leser overskrifta, leser saken og så i iveren klikker seg inn til min blogg. Det holder. Det kan jo hende du ble lurt litt du også "til du fikk tenkt deg om" noen sekunder og så hva som stod på min blogg.. he, he, men det vil nok ingen innrømme. Ikke du heller!!!!

På noen timer her så har over 400 (!) klikket på saken. En god del har nok gått fem på!!!! Ha, ha...
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #16 på: april 01, 2009, 20:49:14 pm »

og jeg kom å sabba hele greia. Tenkte ikke så langt når jeg posta. Hadde nok vært mer moro å holde det for seg selv og heller se hvor mange, eller få, som gikk på spøken . Sorry, my bad Øyerulling

Ikke noe problem, det er da vel ikke noe poeng at folk skal dra på treff om noen uker i troen på at vw2you gjenoppstår. Det viktige er at folk får seg en liten støkk når de leser overskrifta, leser saken og så i iveren klikker seg inn til min blogg. Det holder. Det kan jo hende du ble lurt litt du også "til du fikk tenkt deg om" noen sekunder og så hva som stod på min blogg.. he, he, men det vil nok ingen innrømme. Ikke du heller!!!!

På noen timer her så har over 400 (!) klikket på saken. En god del har nok gått fem på!!!! Ha, ha...

For min del så var det de 180.000 som avslårte spøken først Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #17 på: april 01, 2009, 20:57:12 pm »

og jeg kom å sabba hele greia. Tenkte ikke så langt når jeg posta. Hadde nok vært mer moro å holde det for seg selv og heller se hvor mange, eller få, som gikk på spøken . Sorry, my bad Øyerulling

Ikke noe problem, det er da vel ikke noe poeng at folk skal dra på treff om noen uker i troen på at vw2you gjenoppstår. Det viktige er at folk får seg en liten støkk når de leser overskrifta, leser saken og så i iveren klikker seg inn til min blogg. Det holder. Det kan jo hende du ble lurt litt du også "til du fikk tenkt deg om" noen sekunder og så hva som stod på min blogg.. he, he, men det vil nok ingen innrømme. Ikke du heller!!!!

På noen timer her så har over 400 (!) klikket på saken. En god del har nok gått fem på!!!! Ha, ha...

For min del så var det de 180.000 som avslårte spøken først Glad

He, he...det betyr at du BLE lurt noen sekunder, det! Men sånn er det 1.april, en blir lurt noen sekunder før en sier til seg sjøl: - Oj, dette er jo tull!!!!

Men vel blåst!
« Siste redigering: april 01, 2009, 21:01:17 pm av erjo » Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #18 på: april 01, 2009, 22:30:26 pm »

Det finnes ikke ett forum uten en eler flere aprilspøk i dag Glad hehe
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!