april 27, 2024, 21:35:43 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: mening om dekk  (Lest 2347 ganger)
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« på: april 12, 2009, 22:35:59 pm »

hva tror dere om disse dekkene på min -57 oval?tenkte da på mønster og om det går å sette på hvite dekksider...http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=53316091.129.22878&typ=D-100610&ranzahl=4&Breite=155&Herst=Vredestein&Felge=15&Speed=R&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=129&sowigan=So
Loggført

Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #1 på: april 12, 2009, 22:46:31 pm »

Det er ikke så mye annet å velge i, tror det og Toyo var det eneste jeg fant i Norge. Tror det er et greit dekk, skal kjøpe ett sett til meg selv i år, mine Ceat fra 1977 har begynt å sprekke.....  Hemmelig
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #2 på: april 12, 2009, 22:57:53 pm »

Vredestein Sprint Classic er suverene dekk. Får ikke skrytt nok av dem når det gjelder egenskaper og de har et klassisk utseende. Men jeg er litt skeptisk til løse hvite dekksider på disse dekkene. Tror det vil se litt rart ut i kombinasjon med at de har mønster som går godt ned på sidene..
Hvorfor ikke la dem være sorte så den flotte originalbilen din ser "norsk" og ekte ut?
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #3 på: april 13, 2009, 01:32:01 am »

kan skaffe deg dekk med ekte hvitside jeg Blunker
Loggført

1 up
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #4 på: april 13, 2009, 12:05:46 pm »

Vredestein Sprint Classic er suverene dekk. Får ikke skrytt nok av dem når det gjelder egenskaper og de har et klassisk utseende. Men jeg er litt skeptisk til løse hvite dekksider på disse dekkene. Tror det vil se litt rart ut i kombinasjon med at de har mønster som går godt ned på sidene..
Hvorfor ikke la dem være sorte så den flotte originalbilen din ser "norsk" og ekte ut?

ja takk,det var noe å tenke på,det var det jeg var redd for at mønstret går langt ned,så det var ikke vanlig med hvite sider i norge?
Loggført

Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #5 på: april 13, 2009, 15:37:19 pm »

Det var nok en del norske eiere som monterte løse hvite dekksider for å jåle opp bilen litt. Har hørt diverse historier om hvordan de så fine ut helt til det ble kaldt i lufta og de begynte og sprekke..
Ekte whitesidedekk var nok heller sjeldent i Norge, ble for det meste levert på biler til det amerikanske markedet.
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!