mars 19, 2024, 07:20:59 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: første vårtur  (Lest 2446 ganger)
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« på: april 17, 2009, 21:19:49 pm »

nå er bobla mi endelig ferdig å det ser ut til at jeg får kjørt litt i helga, har ikke  fått skilter ennå, så jeg har fått lånt prøveskilter på jobben. så nå er muligheten stor for at jeg får vært med på 3 mai cruiseinga, hvis ikke det dukker opp andre problemer med bilen da. håper alt er bra.  Tvilende
Loggført

FOLLO VW KLUBB
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #1 på: april 18, 2009, 08:42:22 am »

Det gleder meg stort å lese. Som jeg har sagt, så regner jeg med deg i år. Bra jobba! Jeg har også kjørt noen km så langt i år, men skilter har ikke vært så viktig for meg. Det har blitt ca. 2 mil med 914, men atskillig lenger med bilen som blir min følgesvenn denne sesongen. Og ja, den har skilter.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #2 på: april 19, 2009, 06:35:15 am »

ja det ser ut som bobla mi trives på veien , når jeg var ut å kjørte i går så gikk den som en drøm, jeg hadde ikke lyst til å stoppe engang, jeg har fått på orginal lampene også og de virker perfekt. bakskjermene som jeg sveiset ble misslykket men de sitter der og er fult bruklig fram til bilen skal få en oppussing, men det blir nok en stund til. har du fått tak i en bil du kan bruke i sommer du også?  vi ses vel 3 ma da, tror ikke jeg har mulighet til å komme på garagerunden, kontoen er temlig skrapa bensintanken begynner også å nærme seg tørr, og ettersom jeg skal ut å kjøre boble i dag også så blir vel den tanken tørr i dag også.
Loggført

FOLLO VW KLUBB
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #3 på: april 20, 2009, 10:33:24 am »

Synd du ikke kommer 22., men gleder meg til å se dere 3. mai. Det går mot en løsning på bilproblemet mitt, ja. Jeg vil ikke utbasunere noe før det er helt i orden, men håper å være på hjul, og overraske til onsdag.......
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Squareback
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6074
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #4 på: april 20, 2009, 15:02:03 pm »

Da har jeg fått kjørt årets første tur med "gammelvarianten" jeg også. Fryktelig tungstartet var den- får vel begynne med å lade litt mer på 6-volts batteriet... Bilen gikk ellers bra, men trenger litt "service"...
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #5 på: april 22, 2009, 16:48:32 pm »

jeg fikk gode nyheter fra biltilsynet i drøbakk i dag også, jeg trenger bare å komme ditt å omregistrere bobla mi å få vognkort så kan jeg bestille skilter uten noe kontroll eller noe som helst. men er det noen som vet hvor det er lettest å få bestilt skilter til bilen i gammel stil, de uten refleks?
Loggført

FOLLO VW KLUBB
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!