Dollen
Medlem
|
|
« på: januar 25, 2008, 09:11:50 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
Trond Eirik Bruvik Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
|
|
|
Karmann
Supermedlem
|
|
« Svar #1 på: januar 25, 2008, 09:47:58 am » |
|
Selger du flammer?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bøggymæn
Seniormedlem
Heitradal Bublelaug
|
|
« Svar #2 på: januar 25, 2008, 09:53:45 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og.. - 1969 Baja Bug - 65-66 T1 Bastard - 1959 Karmann Ghia Lowlight - Fiberfab Aztec gt
|
|
|
Dollen
Medlem
|
|
« Svar #3 på: januar 25, 2008, 09:54:54 am » |
|
Haha de havnet på litt feil plass kommer sikkert og flytter den til snikk og snakk snart en av administratorene.
|
|
|
Loggført
|
Trond Eirik Bruvik Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
|
|
|
LOBO
Supermedlem
|
|
« Svar #4 på: januar 25, 2008, 10:58:12 am » |
|
Du har glemt et alternativ. "Flammer er blodharry. Det er nettop det som gjør at det er rått!"
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Hilde-M
Folkevognklubben
Medlem
|
|
« Svar #5 på: januar 25, 2008, 13:00:32 pm » |
|
Syns det kommer litt på utforminga på flammene da! Husker ikke hvor jeg har sett/lest om en boble som hadde flammer som nesten blanda seg inn i lakken på bilen. Det var tøft det! Da kunne det få være så harry det vil for min del Men så driver jo jeg med svenskehandel og til tider, så jeg er vel kanskje litt harry
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Variant 412
Supermedlem
i e Sønndaling i
|
|
« Svar #6 på: januar 25, 2008, 13:19:36 pm » |
|
Harry eller ikkje harry. flammer for den som liker det. Eg synes flammer kan være både tøffe å fine
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW-Club of Møre & Romsdal
i har mange slike i
|
|
|
Dollen
Medlem
|
|
« Svar #7 på: januar 25, 2008, 14:16:50 pm » |
|
Syns det kommer litt på utforminga på flammene da! Husker ikke hvor jeg har sett/lest om en boble som hadde flammer som nesten blanda seg inn i lakken på bilen. Det var tøft det! Da kunne det få være så harry det vil for min del Men så driver jo jeg med svenskehandel og til tider, så jeg er vel kanskje litt harry Ja dette er fint "Gohstflames" meget kostbart og få lakert de.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dollen
Medlem
|
|
« Svar #8 på: januar 25, 2008, 14:17:57 pm » |
|
Du har glemt et alternativ. "Flammer er blodharry. Det er nettop det som gjør at det er rått!"
True True!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lasse
Supermedlem
:: DKL ::
|
|
« Svar #9 på: januar 25, 2008, 14:55:00 pm » |
|
Syns det kommer litt på utforminga på flammene da! Husker ikke hvor jeg har sett/lest om en boble som hadde flammer som nesten blanda seg inn i lakken på bilen. Det var tøft det! Da kunne det få være så harry det vil for min del Men så driver jo jeg med svenskehandel og til tider, så jeg er vel kanskje litt harry Ja dette er fint "Gohstflames" meget kostbart og få lakert de. Endre D sin oval har Ghostflames. Kanskje på sin plads med et bilde Endre?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem
|
|
« Svar #10 på: januar 25, 2008, 15:04:11 pm » |
|
Flammer kan være tøft det.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem
|
|
« Svar #11 på: januar 25, 2008, 15:06:35 pm » |
|
Akkurat, sånne flammer liker jeg. Nesten så man ikke ser dem.
Eller "Real flames" som man jo har set på discovery. Det er tøft, men ikke på alle biler.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem
|
|
« Svar #12 på: januar 25, 2008, 15:13:45 pm » |
|
Syns det kommer litt på utforminga på flammene da! Husker ikke hvor jeg har sett/lest om en boble som hadde flammer som nesten blanda seg inn i lakken på bilen. Det var tøft det! Da kunne det få være så harry det vil for min del Men så driver jo jeg med svenskehandel og til tider, så jeg er vel kanskje litt harry Ja dette er fint "Gohstflames" meget kostbart og få lakert de. Endre D sin oval har Ghostflames. Kanskje på sin plads med et bilde Endre? Her er'n
|
|
|
Loggført
|
"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
|
Martin
Supermedlem
|
|
« Svar #14 på: januar 25, 2008, 15:32:15 pm » |
|
gamle bilen til bull det der, den er drit lekker. flammer er kult som pokker det. men kommer litt ann på flammene.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dollen
Medlem
|
|
« Svar #15 på: januar 25, 2008, 16:12:21 pm » |
|
mye fint her kan vel ikke skryte på meg værdens fineste flammer men. fine synes eg de er. Bedre blir seff. bilen når ATS'ene kommer på.
|
|
|
|
MAGNHILD
Juniormedlem
|
« Svar #16 på: januar 25, 2008, 21:12:21 pm » |
|
Vil bare si en ting: Flammer som er påklistra er STYGT STYGT STYGT!!! Lakkerte flammer (med en god lakkjobb) er bare helt SJEF!!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hilde-M
Folkevognklubben
Medlem
|
|
« Svar #17 på: januar 25, 2008, 21:56:43 pm » |
|
Ja dette er fint "Gohstflames" meget kostbart og få lakert de. Takk, det var det det het. hehe. sånt som jeg ikke husker! Men nå var det mange andre tøffe på bildene, men som nevnt over, det må være lakert ja, og ikke klistermerker
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
bull
Seniormedlem
|
|
« Svar #18 på: januar 25, 2008, 22:22:52 pm » |
|
flammer er TÖFT,ferdig diskutert
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem
|
|
« Svar #19 på: januar 26, 2008, 00:22:15 am » |
|
flammer er TÖFT,ferdig diskutert Jepp, bare det er skikkelig jobb
|
|
|
Loggført
|
"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
LOBO
Supermedlem
|
|
« Svar #20 på: januar 26, 2008, 00:44:46 am » |
|
Jeg har verken real flames, ghost flames, eller bra utført jobb. Bare harry flames fra 1976 Synes det er kult lell jeg da. Flammer passer på noen biler, og passer ikke på andre.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
|
|
« Svar #22 på: januar 26, 2008, 01:18:45 am » |
|
Gibson kassa gikk akkurat i bakerste bagasjerom. Litt for kostbar til å ha på taket den. Kun treff-feature
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
|
|
« Svar #24 på: januar 26, 2008, 18:17:55 pm » |
|
Jeg har verken real flames, ghost flames, eller bra utført jobb. Bare harry flames fra 1976 Synes det er kult lell jeg da. Flammer passer på noen biler, og passer ikke på andre. Flytter du sørover alt?
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
LOBO
Supermedlem
|
|
« Svar #25 på: januar 26, 2008, 18:21:13 pm » |
|
Jeg har verken real flames, ghost flames, eller bra utført jobb. Bare harry flames fra 1976 Synes det er kult lell jeg da. Flammer passer på noen biler, og passer ikke på andre. Flytter du sørover alt?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dollen
Medlem
|
|
« Svar #26 på: januar 26, 2008, 18:45:05 pm » |
|
Vil bare si en ting: Flammer som er påklistra er STYGT STYGT STYGT!!! Lakkerte flammer (med en god lakkjobb) er bare helt SJEF!!!
Enig
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
|
|
« Svar #27 på: januar 26, 2008, 19:04:33 pm » |
|
Enig Mine er klistra på
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dollen
Medlem
|
|
« Svar #28 på: januar 27, 2008, 20:29:28 pm » |
|
Enig Mine er klistra på mine er lakka og er permanente
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|