juni 07, 2024, 07:34:31 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kjøleblekk til T4 ønskes kjøpt  (Lest 1292 ganger)
WünderBug
Juniormedlem
**
Innlegg: 79
Bosted: Sandnes



Vis profil WWW
« på: april 20, 2009, 00:03:51 am »

Ønsker å kjøpe komplett sett med øvre og nedre kjøleblekk til begge sider for T4, 2 liter.
Motoren jeg har er av CU serien, vet ikke om det har noe å si når det gjelder kjøleblekka.
Loggført

1969 mod. 1300 T1 under kniven. Roma ble ikke bygd på èn dag.
T4 2.0 konverteringsprosjekt. Roma ble fortsatt ikke bygd på èn dag!
www.horza.no/michael/
WünderBug
Juniormedlem
**
Innlegg: 79
Bosted: Sandnes



Vis profil WWW
« Svar #1 på: april 20, 2009, 16:24:38 pm »

Ingen som har?
Trenger disse for å konvertere om til stående kjøling, så hadde
vært veldig taknemmelig om noen ville solgt disse til meg.
Loggført

1969 mod. 1300 T1 under kniven. Roma ble ikke bygd på èn dag.
T4 2.0 konverteringsprosjekt. Roma ble fortsatt ikke bygd på èn dag!
www.horza.no/michael/
WünderBug
Juniormedlem
**
Innlegg: 79
Bosted: Sandnes



Vis profil WWW
« Svar #2 på: mai 11, 2009, 17:09:40 pm »

Bump!
Loggført

1969 mod. 1300 T1 under kniven. Roma ble ikke bygd på èn dag.
T4 2.0 konverteringsprosjekt. Roma ble fortsatt ikke bygd på èn dag!
www.horza.no/michael/
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #3 på: mai 12, 2009, 19:27:16 pm »

Jeg har et sett, som er montert sammen og brukt som plugg for å støpe en form å lage stående kjøling med T1 viftehus for T4
Forma har jeg laget, ble litt defekter da jeg skulle ta den ut men pluggen kan du få om du vil. Det er det du trenger for ene siden

Når det gjelder støyping av flere deksel kommer jeg ikke til å gjør det med det første..
Har kjøpt meg et DTM viftehus, så det må bli et fremtidig prosjekt

Ellers er det litt utfordring med dynamo foten til CU motoren med "fast veivhus ventilasjon"
Er en sørafrikaner som ikke er særlig god kompis med Mr Raby som har en variant jeg likte
Her er noen bilder.. som du ser har han laget en brakett som er festet i pinneboltene til selve blokka
Artig variant av olje påfylling også



Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #4 på: mai 13, 2009, 15:20:11 pm »

Kan du bruke fra T4 1700?
Isåfall er jeg å nå på pm (glemmer å sjekke her) Glad
Loggført

Member #1 /Spliths venner
Filip/purity
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo



Vis profil
« Svar #5 på: mai 13, 2009, 15:49:38 pm »

Dette er jo et alternativ om du vil spare en del arbeid: http://www.vdub2you.com/shop/index.php?act=viewProd&productId=534
Loggført

1967 1300 (solgt)
1971 1302 (solgt)
1967 1200
WünderBug
Juniormedlem
**
Innlegg: 79
Bosted: Sandnes



Vis profil WWW
« Svar #6 på: mai 14, 2009, 12:38:39 pm »

Har ikke fått sjekket denne de siste dagene, beklager.

Tmatre: hvis du skal kvitte deg med den, så tar jeg gjerne imot  Glad
Det med dynamofoten er jeg klar over, og har faktisk tenkt å gjøre
som Mr. Raby`s sør afrikanske kompis. Gliser

BT: Er ikke sikker på om 1700 passer overens, men kanskje noen
andre kan belyse dette?

Purity: Takker for tipset, men har litt lyst til å lage det selv.
Tar det som terapi.  Gliser
« Siste redigering: mai 14, 2009, 12:42:59 pm av WünderBug » Loggført

1969 mod. 1300 T1 under kniven. Roma ble ikke bygd på èn dag.
T4 2.0 konverteringsprosjekt. Roma ble fortsatt ikke bygd på èn dag!
www.horza.no/michael/
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!