november 01, 2024, 01:04:39 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dynamitt Harry - Arbeidsbilen  (Lest 47739 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #150 på: februar 10, 2012, 16:23:26 pm »

Navnet har eg nevnt her. men eg ynskjer ingen motorbyggar-krangle tråd. dei er da jaggu nokk av her inne. eg har kjøpt motoren som eit prosjekt og har ingen plan om å ha noko som helst med motorbyggaren å gjera, trur heller ikkje han som kjøpte motoren har hatt noko spesielt kontakt med han. no bygger eg motoren isaman sjølv og då  har eg kun meg sjølv å krangla med når noko ryk Glad
fått vaska vekk drit og olja frå blokk og toppane idag. tenkte å porta blokke litt invendig vist eg får gang på ein hylar. kompressoren er ikkje spesielt lettstarta når da er kaldt..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #151 på: februar 10, 2012, 16:38:57 pm »

forresten nokon som veit kor høge innsug da går an å ha baki buss??? må ha nye fø mine innsug er ihel porta.. 39mm ned mot toppane og ikkje mindre enn 50mm opp mot forgassaren---som er 40mm  Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #152 på: februar 13, 2012, 02:51:45 am »

Her er statusraport på bilen. må måka av han med jevne mellomrom for at ikkje kapellet skal kollapsa

i samme slengen so skyt eg inn eit spørsmål:

1915motoren som skal inn i denna er boblemotor utan gjenger i blokka for motorfeste. skal samtidig ha fullflow og vil ikkje bruka da adapterkittet... går da fint å bora opp blokka og gjenga den for å montera festet??


* DSCF2878.jpg (81.19 KB, 640x480 - vist 326 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #153 på: februar 15, 2012, 08:09:59 am »

forresten nokon som veit kor høge innsug da går an å ha baki buss??? må ha nye fø mine innsug er ihel porta.. 39mm ned mot toppane og ikkje mindre enn 50mm opp mot forgassaren---som er 40mm  Hæ

Hei du!
Cool karjol, men har den ikkje skrekkelig kort plan?? Blunker Øyerulling
Lengden på innsuga er vel begrensa av høgden på gassar og filter?
Til info så er det på Plokkopp'en 41cm frå flensen på toppen, til underkant på bjelken i planet.
Vil tru at bjelkane så langt bak ligg likt på Sika/Doka?!?
Hos meg ligg den i alle fall ganske rett over flensen.....
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #154 på: februar 15, 2012, 17:11:41 pm »

Har ingen planar om å henta på store tre-trepper så eg har nok ikkje behov for limusinplan, då e da bedre med laaang kabin Glad
trur eg må ha stressa på meg ein extra bekymring ang innsug for da er vel faktisk utrulig mange bay'ar med doble gassara og meir til. stikk jo ikkje spesielt langt øve viftehuset.
vinterferie neste veka merklignok. Håpar å få gjort ivertfall litt på denne og. må ivertfall jobba eindel på motoren.
men no stikk eg ut å spar han fram, og so tek eg ein myserunde under han. so får eg anskaffa da som trengst av bremseslangar og røyrer og evt noko greier til skjevene framme,og kanskje hjulsylindrar bak? kanskje eg fiksar tenningslåsen og brytarane på rattstammo og. og kanskje eg skal setta inn eine sideruta som manglar.. hmm best å stikka ut menst da e lys Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #155 på: februar 20, 2012, 02:41:51 am »

Bilen e no  delvis spadd framm og eg har fått lurd meg ondå han og sjekka litt tilstandar, og laga ei lite handle lista. unneberg bestilling går imorgo og eg håpar å få gjort noko når deler dokkar opp. i mellomtida må eg skru eindel på poloen te farmor + at da står to bussar i garasjen å gaular etter oppmerksomheit Glad

her er ivertfall nokon bilder frå motorprosjektet. håpar att motorkyndige gidd å kommentera ting, som eg kanskje ikkje har brydd meg med ?


demontering i gang på benken i kjedlaren ( trivli å fø ein gong skuld kunne stå inni plussgrader å skru på vinteren)

* DSCF2840.jpg (103 KB. 640x480 - vist 322 ganger.)


denne skulle ha vore ein kennedy clutch.. lell, han e nok god nok fø meg. heldigvis merker etter balansering

* DSCF2841.jpg (110.01 KB. 640x480 - vist 282 ganger.)


long geblock

* DSCF2842.jpg (112.76 KB. 640x480 - vist 318 ganger.)


er detta "bra porting" ?

* DSCF2845.jpg (112.43 KB. 640x480 - vist 354 ganger.)


sånn såg da /ikkje/ ut på baksida. feil justert/dysa gassar er vel rette benevnelsen.

* DSCF2847.jpg (99.07 KB. 640x480 - vist 354 ganger.)


sylindarane 1 og 2

* DSCF2848.jpg (107.54 KB. 640x480 - vist 324 ganger.)


her er nr 3 og 4 på baksida. tydlig no att nr 4 ikkje har vert med på leiken spesielt mykje

* DSCF2850.jpg (107.12 KB. 640x480 - vist 356 ganger.)


sånn ser da ut her.

* DSCF2851.jpg (108.5 KB. 640x480 - vist 288 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #156 på: februar 20, 2012, 02:54:11 am »


short blokk

* DSCF2853.jpg (110.74 KB. 640x480 - vist 287 ganger.)


Etter eit sinnsjukt slit er sylindarane frie frå blokka og demontert på oljelokket låg da eit tjukt lag med oljetjøra likt da eg finn på motorar som har stått i 15-20 år. ??

* DSCF2863.jpg (117.41 KB. 640x480 - vist 320 ganger.)


samla seg opp med lause deler. da mesta eller alt skal kontrollmålast og diverse

* DSCF2865.jpg (107.96 KB. 640x480 - vist 301 ganger.)


kløyvd blokke

* DSCF2866.jpg (111.51 KB. 640x480 - vist 329 ganger.)


Detta lageret såg mistenksomt ut. nokon som har ein ide på desse slitemerkene. striper , prikkar og ujevne hakk.??

* DSCF2869.jpg (89.44 KB. 640x480 - vist 327 ganger.)


da fansya reimhjulet satt godt i blokka.. lagt djupe spor. trur eg switschar te org hjul.

* DSCF2873.jpg (87.91 KB. 640x480 - vist 321 ganger.)


her er andre halvdelen av forrige lagerbilde.

* DSCF2876.jpg (74.08 KB. 640x480 - vist 299 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #157 på: februar 20, 2012, 02:59:45 am »

litt støtfangar repp.
skjeiv som ei billig banan, so eg tok an med på skulen i presso og herja på med han ei heil stond og lagde masse bråk med hammar og mothald. resultatet vart langt bedre, ikkje strøkent men i stil med ""patinaen"" på resten av bilen


* DSCF2964.jpg (89.11 KB, 640x480 - vist 297 ganger.)

* DSCF2965.jpg (100.29 KB, 640x480 - vist 265 ganger.)

* DSCF2967.jpg (98.31 KB, 640x480 - vist 268 ganger.)

* DSCF2968.jpg (91.22 KB, 640x480 - vist 307 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #158 på: februar 20, 2012, 08:32:09 am »

Trykkplaten ser ut som en Kennedy, riktignok står det Kennedy også på min stage 2 mener jeg, men det det er jo amerikaner vi snakker om...
Du kan jo teste den med en badevekt og en søylebormaskin. Monter lamell og trykkplate på svinghjulet og legg det ovenpå badevekten i søylebor maskinen. Da kan du finne ut hvor mye vekt/press som skal til før du klarer å vri lamellen rundt.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #159 på: februar 20, 2012, 13:00:44 pm »

no står da riktignok mayle germany på trykkplato då , så har ikkje store forhåpningar om at da er kennedy Glad

ellers ganske enkelt triks for å sjekka trykket i clutchen. kanskje eg skal prøva da etterkvart
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #160 på: februar 20, 2012, 13:54:17 pm »

I følge motorbygger så har det aldrig vore kennedy clutch på den motoren.Og den gugga i bunnlokket er innkjøringspastaen til kammen.Trur han du har kjøpt motoren av husker dårlig  Blunker Blunker ;)Men lure du på hva som er gjort og hvilke betar som sitter i motoren kan du ringe Kilen på 91329546
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #161 på: februar 20, 2012, 18:12:24 pm »

Veit ikkje, ikkje er da nøye heller for den klutsjen er nok meir enn god nok til mitt bruk. einaste eg veit er att forrige eigar betalte 1000kr for ein forsterka klutsj eller noko i den dur.

godt mulig da er innkjøyringspasta ja, sjølv om da har vert bytt olja nokon gongar no. motoren har gått maks 20mil.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #162 på: september 10, 2012, 01:31:02 am »

Heihå!

på tide med ein oppdatering her!!

eg hadde lenge bestemt att dynamitt harryen skulle til scc i år, og for å forsikra meg om att da skjedde so tinga eg sopass mykje deler levert scc att eg måtte ha pickup og hengar for å få alt med Glad dermed var da berre å setta igang med arbeidet!

7. august går eg igang med skruinga i "god tid" før scc..men da har vert travelt i sommar og, so fekk ikkje tid før

* DSCF6507 (Small).JPG (61.57 KB. 640x480 - vist 253 ganger.)


motoren eg valgte å bruka er ein sop-i-hop 1915 som har gått i 1303en min. sidan den skulle inn i buss måtte eg laga til med motorfeste bak, og i samme fart so valgte eg å ta ein generell oppshining på den

* DSCF6508 (Small).JPG (73.53 KB. 640x480 - vist 265 ganger.)


motoren er bygd på ei F 1300 blokk og ettermontert doghous pga kjøleproblem. endeslarken var 1,1mm og da var snakk om att det mangla shims bak svinghjulet.. tok av å sjekka, alle shims på stell, men bakerste lager hadde naturligvis god vandring i blokka

* DSCF6509 (Small).JPG (66.99 KB. 640x480 - vist 262 ganger.)


støtdemparane hadde totalt sundmorkne foringar i endane men var gode i funksjon, kjøpte nye foringar, som dog måtte modifiserast kraftig før eg fekk dei på plass, og so fekk demparane litt ny farge

* DSCF6510 (Small).JPG (47.49 KB. 640x480 - vist 264 ganger.)


demontering,pussing og grunning. skifta alle lager bak pga slark i hytt og dynever, ogso eine cv jointen var treig, men demonterte og smørte opp igjen den, hjalp eindel

* DSCF6540 (Small).JPG (60.34 KB. 640x480 - vist 290 ganger.)


lakking etter beste sprayboks evne

* DSCF6541 (Small).JPG (47.88 KB. 640x480 - vist 255 ganger.)


motoren begynnar å ligna t2 motor. lakka alle deksel og dynamoen måtte sjølvsagt bytast fant eg etterkvart ut..

* DSCF6593 (Small).JPG (71.61 KB. 640x480 - vist 286 ganger.)


kjøyrde beinhardt noddy-stuk på dynamoen når eg fyrst hadde sprayboksane igang Gliser

* DSCF6595 (Small).JPG (52.43 KB. 640x480 - vist 272 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #163 på: september 10, 2012, 01:56:55 am »


laga ein "vakumsentral" to slangar frå innsuga til gassarane (som heldigvis hadde vakumstussar!), til denne koblingen og so inn på da orginale vakumrøyret til bremsekraftforsterkaren.

* DSCF6596 (Small).JPG (43.49 KB. 640x480 - vist 232 ganger.)


sprayboks og gråteip er jo eit velkjent triks, heldigvis brukar eg da ikkje i kombinasjon med sparkel og hønsanetting! midlertidig Glad

* DSCF6600 (Small).JPG (51.41 KB. 640x480 - vist 288 ganger.)


når dagen er omme er natta lang.. her er motor på plass etter masssse bal.

* DSCF6605 (Small).JPG (32.99 KB. 640x480 - vist 258 ganger.)


effektanlegget passa ikkje vs bjelken so eg måtte bruka eit orginalanlegg. eg hadde ingenting som passa til denne motoren, so då måtte da tilpassast noko.. kappa eit anlegg i to og korta da inn til bredden stemte, men sjekk passformen mot varmepotta

* DSCF6612 (Small).JPG (57.42 KB. 640x480 - vist 267 ganger.)


etter evigheitar med sveising virkar da som da er tett igjen

* DSCF6613 (Small).JPG (59.58 KB. 640x480 - vist 261 ganger.)


og der var bilen godkjent! 15august:) etter å ha skifta, alt av hjullager, bremser,foringar,styredempar,fått gang på motor og ein heil del ting eg alt har gløymt, ja blandt anna bensintanken som hadde eit giga hol under ein tectyl lapp som tømte ut 20liter på fort gjort.. bytta den og inn og ut med bakseten ørten gongar etc.
bilen vart godkjent utan manglar, etter mykje om å men. skulle på kontroll mandag 13. hadde ikkje sjangs. fekk ny time tirsdag 14. allerede forsinka og bilen kubbar i lyskrysset og startar ikkje pga dårlig batteri, tar meg ein heil evigheit og masse sveitte å få han ut av vegen pga bremser som henger framme(fekk for store klossar) klarte å lura meg til ny time på onsdag 15, hadde då fått tid til å slipa ned bremseklossane, som hjelpte masse, men fant jo og ut att eg hadde klemt nedi ein ring av støvpakingen på kalipperen begge stempel begge sider.. fiksa detta og bilen vart godkjent med serdeles bra bremser og unormalt jevne. rust i kanalar gjor ingenting for ramma er rustfri, fekk og smørt opp forstillinga mens den var på bukk der og då forsvant da mesta av slark. frontruta må eg skifta til neste gong..

* DSCF6614 (Small).JPG (61.16 KB. 640x480 - vist 247 ganger.)


på veg til scc 17. i godt selskap. motoren brukte berre 4liter olja bort til gardemoen, og da aller mesta ligger igjen i motorrommet eller ved eksospotta. for motoren begynte å lekka alvorlig bak reimhjulet! og bak svinghjulet(sjøl med ny simring!) og stort sett alle andre plassar. brukte over 200liter bensin på scc turen.. og frå scc til elverum(for å henta anlegskompressor) og opp til gol igjen gjekk den berre på 3syl.. alt av tenning er nytt, minus den h***** kina 009en som får skulda fram til da motsatte er bevist. besøkte mikkel "ovalt" på gol og fekk tatt ein liten skjekk på motoren, syl 1 kutter på tenninga, prøvde å byta plugg, vart bra sånn sirka bort til hemsedal.. jaja den gjekk no heim på 3syl alikavel. turen gjekk igrunn utan problem, men da gjekk ikkje felt i bakkane med full hengar og bil og 3syl hehe

* DSCF6636 (Small).JPG (61.29 KB. 640x480 - vist 328 ganger.)


her er eg ved klubblokalet til bergensklubben vwacb, i forbindelse med Starbugs Geir sitt SAE 2012 treff. bilen min fekk ikkje lov ut på banekjøyringa desverre (heldigvis) Glad

* DSCF6879 (Small).JPG (52.89 KB. 640x480 - vist 309 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6228
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #164 på: september 10, 2012, 02:03:49 am »

Du skal ha for innsatsen! 200 liter bensin og 4 liter olje er jo litt!
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #165 på: september 10, 2012, 02:08:25 am »

har no fått tak i ein 1600 som eg tenkte å laga til som midlertidig motor i denne. må gjera samme modden med motorfeste og generelt oppshining. tenkte å begynna på da snart for 1915motoren syng på siste verset, og er dyr i både bensin og olja.. endeslarken på 1915motoren er no passert 2mm Rekker tunge

appropos 1915, og den tidligare omtalte motoren her i tråden... etter diverse utskjelling og trusslar om vold under scc, har eg no moderert tidligare svar for å ikkje "sverte ryktet" til motorbyggar. so alt nagativt eg har skreve om den motoren meinte eg ikkje og da er eigentlig ein kjempebra motor...
« Siste redigering: september 10, 2012, 11:12:52 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #166 på: september 10, 2012, 02:09:25 am »

Du skal ha for innsatsen! 200 liter bensin og 4 liter olje er jo litt!

pluss omtrent lika mykje olja til heimturen då Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
N F
Seniormedlem
****
Innlegg: 428
Bosted: Jessheim



Vis profil
« Svar #167 på: september 18, 2012, 15:25:29 pm »

Har du funnet ut av hva som var feil med tenningen? Var det fordeleren?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #168 på: september 18, 2012, 16:18:09 pm »

har ikkje hatt noko serlig tid til å feilsøka på da, har berre brukt den som den er. har funnet ut att vist eg kjøyrer rundt 80 over lengre tid so stabiliserar den seg nokolunde på 4sylinders gange. men med opp og ned og bykjøyring etc so likar han seg ikkje heilt godt.

trur eg kjem til å bruka han som han er fram til eg får gang på den reservemotoren eg fekk tak i. begynnar snart med å laga den til.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #169 på: september 18, 2012, 17:08:10 pm »

har no fått tak i ein 1600 som eg tenkte å laga til som midlertidig motor i denne. må gjera samme modden med motorfeste og generelt oppshining. tenkte å begynna på da snart for 1915motoren syng på siste verset, og er dyr i både bensin og olja.. endeslarken på 1915motoren er no passert 2mm Rekker tunge

appropos 1915, og den tidligare omtalte motoren her i tråden... etter diverse utskjelling og trusslar om vold under scc, har eg no moderert tidligare svar for å ikkje "sverte ryktet" til motorbyggar. so alt nagativt eg har skreve om den motoren meinte eg ikkje og da er eigentlig ein kjempebra motor...

Synd jeg ikke fikk quotet deg før du endret det, liker at det ligger advarsler om folk som ikke gjør skikkelig arbeid ..
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #170 på: september 18, 2012, 18:55:24 pm »

no har eg igrunn ikkje gjort store forandringen men eg har satt strek over da som er negativt då, sånn att folk skjønner at da ikkje lenger gjelder..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
N F
Seniormedlem
****
Innlegg: 428
Bosted: Jessheim



Vis profil
« Svar #171 på: september 18, 2012, 18:59:24 pm »

Må si bildet av den heva doka'en var knallfett, har du funnet ut noe mer om hva som skal til for å heve bilen din? Noe skjermbreddere må vel på for å få plass til de hjula, men det går jo an å lage de i metall selvsagt Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #172 på: september 18, 2012, 19:19:23 pm »

er ein prosjekttråd på samba av den bilen , men må nok søka litt for å finna den igjen.
heving bak er jo berre å jussa opp på torsjonen, evt muligens kappa ut litt på fjørplata for å få plass(eller slipa vekk frå ramma) og framme , enten hevespindlar eller innsveiste "senkara" snudd andre vegen for heving. eller sleppa ned heile forstillinga med nokon forlenge støtdempartårn. skjermane kan fint bearbeidast i stål ja, men trenger heller ikkje ha so enormt breide dekk trur eg,
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 4 5 [6]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!