mars 29, 2024, 16:08:21 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Verktøkasse for veteran.  (Lest 1683 ganger)
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« på: mai 07, 2009, 22:48:15 pm »

Synes jeg burde tipse på denne. Ingen upris synes jeg. 222 euro, fastpris.

Annosert nå på e,bay Deutschland under: Vw KDF. Det kan være gromsaker å finne der.


* c507_1.jpg (27.21 KB, 400x300 - vist 210 ganger.)

* !BRrbJ0wBGk~$(KGrHgoOKiMEjlLmVOYOBJ+Ybbcdzw~~_1[1].jpg (29.94 KB, 400x300 - vist 223 ganger.)
« Siste redigering: mai 08, 2009, 08:56:38 am av svenole » Loggført
Nebelbrille
Supermedlem
*****
Innlegg: 815
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: mai 07, 2009, 23:21:53 pm »

Ikke for og ødelegge gleden, men denne er helt ny(repro). Verktøyet er svært dårlig kun for utstilling så og si. For den samme summen penger kan en
få en tom original boks som kan fylles med eget verktøy som faktisk kan brukes. Jeg er usikker på hvorvidt Empi laget slike bokser originalt, kan ikke huske å ha sett en gammel en.
Nå skulle faktisk også denne bilen siden den er en split ha hatt en egen boks laget for 16" hjulet, den letteste måten å kjenne igjen disse på er at de sjelden har den lille skrutrekkern ei heller klipset, samt at festeringen bak er en hel sirkel.
 
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #2 på: mai 08, 2009, 08:29:33 am »

Bra svart Torstein!

Jeg har eid en slik reproboks i fra Empi i noen dager. Det holdt i massevis. De gamle deriomt er helt topp. Noen av oss samler jo på slikt:)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #3 på: mai 08, 2009, 08:31:27 am »

EMPI begynte med disse på midten av 90 tallet om jeg ikke tar helt feil. Ble ikke laget av dem i "gamle" dager.
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #4 på: mai 08, 2009, 08:50:31 am »

Etter å ha hatt mange bobler gjennom åra lærte også jeg noe nytt, synes denne boksen var rimelig. Ser at den er litt brukt (bulker). I gammeldagene hadde vi ikke råd til å frike ut med slike gromsaker.

Jeg har handlet veterandeler på e,bay og beskrivelsen når det gjelder orginaldeler bruker å stemme. I alle tilfeller må en tenke selv. Lett å spørre i miljøet, der er det alltid noen med erfaring. Bruker også å spørre selger når jeg lurer på noe.
En liten tanke helt på siden, jeg har hatt flere grome veteranbiler. Synes noen ganger at i veteran miljøene så er doningene mere orginale en da de ble levert, eventuellt med ekstrautstyr. Det er vel bruksgleden som teller.

Vi kunne kanskje lage en tråd om E,bay med tips og erfaringer? På spesielle VW ting er det kanskje vanskelig å komme utenom e,bay.
« Siste redigering: mai 08, 2009, 20:00:44 pm av svenole » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!