april 26, 2024, 00:47:40 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Problem med "ny"motoren....  (Lest 8065 ganger)
Arild t1
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 882
Bosted: Horten


Vis profil

« Svar #30 på: januar 30, 2008, 21:18:30 pm »

har vore borti noe lignende feil moment på rådeboltene og/eller strekte bolter går ryker det en råde i storenden blir det ofte endel "følgeskader" Gråter
Dette kan vel også skje hvis en bruker strech bolter om igjenn. Det er slike på wbx! brukes de om igjen så skjer det vel noe sånn som dette her??
« Siste redigering: januar 30, 2008, 21:37:23 pm av wbx t1 » Loggført

69 T1 nå uten WBX. Ferdig senket.Snart med 1915
Polo 2006

Mob 90875437

http://www.telehiv-jumpers.net/37860498
Rune Tunem
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 145
Bosted: Mysen



Vis profil
« Svar #31 på: februar 06, 2008, 16:18:36 pm »

kan væreen fare for det ja.......
men så har jheg ikke starta den motorn som skal demonteres da.... Tvilende
Loggført
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #32 på: februar 06, 2008, 17:51:47 pm »

Oi da...Driver å bygger motor sjøl jeg,men nå blei jeg usikker på heile opplegget gitt... Tvilende

Slapp av dette har nok ikke noe med byggingen å gjøre, mer med brukeren... Eller den tidligere brukeren regner jeg med.


Hvordan bruker man en motor for å få til dette? Skjærte rådelager kommer vel ikke av rusing eller..
Slike råder ryker vel ikke før ved ørten tusen rpm, om de er sjekket og balansert etter kunstens regler.

Problemet med brukte motorer er jo at man aldri vet hvordan den forrige eieren passet på motoren sin. Hvis han var av typen tut og kjør så kan jo det være nok hvis olja begynner å bli gammel og det ikke er så mye av den lenger.. da kan det jo gjerne bli rådebank. Og det kan jo gå ganske lenge det før det ikke går lenger.. og da kan litt av hvert skje.. f.eks at råden får ett tretthetsbrudd. eller at den rister løs den ene mutteren... mange muligheter..
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!