april 29, 2024, 03:05:25 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: "Sanding" og polering kontra "Sanding" og klarlakk  (Lest 899 ganger)
frodeah
Medlem
***
Innlegg: 158
Bosted: Krokstadelva, Buskerud



Vis profil WWW
« på: mai 12, 2009, 11:03:42 am »

Jeg har testet litt forskjellig etter litt smålakkering med sprayboks. Som kjent blir det ikke helt topp resultat med sprayboks og da tenkte jeg at jeg skulle teste ut litt "Sanding" og polering. Men jeg ble ikke så veldig fornøyd med dette heller. Resultatet etter polering ble veldig ujevnt og egentlig ikke så pent. Men så tenkte jeg at jeg skulle forsøke med klarlakk etter pussing med slipepapir, og jeg må innrømme at det så veldig bra ut. Det ble blankt og glatt, men jeg vet ikke om det er noen ulemper med dette? Lakkering er noe jeg ikke har peiling på, men er det andre som har noen erfaringer med klarlakk?
Loggført

bull
Seniormedlem
****
Innlegg: 324
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #1 på: mai 12, 2009, 12:58:48 pm »

det du enklest kan gjøre er å enten mattslipe med 2000 vannslipningspapir rundt skaden,dvs der du vil at lakken skal slutte,eller bruke grov rubbing.Deretter poler dette blankt igjen
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!