mars 28, 2024, 19:49:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Dorris. Min 1303S.  (Lest 16392 ganger)
Pasadena
Medlem
***
Innlegg: 204
Bosted: Østfold


Begynner å komme i mål! Trodde jeg 😅


Vis profil
« Svar #60 på: mai 04, 2011, 18:34:49 pm »

Aner faktisk ikke hvor mye bilen er senket. Er justerbare fjærbein med golf 1 støtdempere og orginale fjærer. Tipper ca 12cm kanskje. ET på felgene aner jeg ikke. Eneste jeg veit er at felgene bak går litt på utsiden av skjermen. Men lavt forran er det  Gliser

Huska feil, så jeg endra til riktig cm.  Glad
« Siste redigering: mai 04, 2011, 19:11:58 pm av Pasadena » Loggført

For mange prosjekter, men har nå et par bobler med skilt på da 😅
Pasadena
Medlem
***
Innlegg: 204
Bosted: Østfold


Begynner å komme i mål! Trodde jeg 😅


Vis profil
« Svar #61 på: mai 06, 2011, 23:34:22 pm »

Da er nye skilt henta. Etterkontroll på EU blir gjort til onsdagen.  Gliser Gleder meg til å ralle rundt i bilen.  Glad
Loggført

For mange prosjekter, men har nå et par bobler med skilt på da 😅
Pasadena
Medlem
***
Innlegg: 204
Bosted: Østfold


Begynner å komme i mål! Trodde jeg 😅


Vis profil
« Svar #62 på: mai 30, 2011, 15:41:22 pm »

Da er jaggu bilen EU godkjent. Ut imorra og hente oblat og vongkort. Skal bli godt.  Gliser

Stoppa en trivelig kar fra Skjetve (Skiptvet for de som måtte lure   Blunker) uttafor her når, jeg satte på skilta jeg har henta. Fikk se bilder av diverse bobler og annet luftavkjølt. Fikk også streng beskjed om å melde meg inni klubben her i Østfold av han og Livern, så får vel gjøre det da  Osteaktig.

Men nå er ihvertfall bilen klar for treff, så får vel prøve å lure kona med på noe vel.  Glad
Loggført

For mange prosjekter, men har nå et par bobler med skilt på da 😅
Pasadena
Medlem
***
Innlegg: 204
Bosted: Østfold


Begynner å komme i mål! Trodde jeg 😅


Vis profil
« Svar #63 på: mai 31, 2011, 16:07:00 pm »

Mangler jo litt til bilen da. Har noen et høyre speil tilsalgs. Kjøpte et fra veng. Ikke no særlig bra kan du si. Så ønsker et orginalspeil.  Glad
Loggført

For mange prosjekter, men har nå et par bobler med skilt på da 😅
Livern
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 384
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #64 på: juni 06, 2011, 15:30:31 pm »

Da er jaggu bilen EU godkjent. Ut imorra og hente oblat og vongkort. Skal bli godt.  Gliser

Stoppa en trivelig kar fra Skjetve (Skiptvet for de som måtte lure   Blunker) uttafor her når, jeg satte på skilta jeg har henta. Fikk se bilder av diverse bobler og annet luftavkjølt. Fikk også streng beskjed om å melde meg inni klubben her i Østfold av han og Livern, så får vel gjøre det da  Osteaktig.

Men nå er ihvertfall bilen klar for treff, så får vel prøve å lure kona med på noe vel.  Glad

Heihei! Hørte noe rykter om at den gamle mannen hadde vært på bobletokt igjen! Osteaktig Folkevognklubben Østfold arrangerer treff første helgen i juli på Kongsten i Fredrikstad! Velkomne skal dere være, både bobla, mannen og kona!
 
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,35653.0.html

Store muligheter for å bli medlem i klubben i løpet av treffhelga Osteaktig

Håper å se dere, det er generelt undertall av 03'er om dagen!

(Hvis dere vil lese mer om klubben kan dere også se på www.folkevognklubben.no, samt på klubbsidene våre her inne på forumet)

Vw-hilsen fra Livern
Loggført

Unnasluntrer hos Harry von Kaaten Racing Team
Pasadena
Medlem
***
Innlegg: 204
Bosted: Østfold


Begynner å komme i mål! Trodde jeg 😅


Vis profil
« Svar #65 på: mai 02, 2012, 17:21:23 pm »

Oi. Lenge siden noe har skjedd her gitt. Kona kjøpte en Bora her og sa. Nå har vi en Borris og en Dorris. Så da fikk bobla navn.  Osteaktig

Dorris går ikke helt som hun skal. Hadde tenkt å ta en tur til Tyrigrava og lurte på om noen kanskje hadde anledning til å hjelpe meg med å justere motor? Om noen i Follo område har tid før, hadde jo det vært flott.
Dorris er kjørbar, så Tyrigrava blir det nok uansett.  Osteaktig
Loggført

For mange prosjekter, men har nå et par bobler med skilt på da 😅
Pasadena
Medlem
***
Innlegg: 204
Bosted: Østfold


Begynner å komme i mål! Trodde jeg 😅


Vis profil
« Svar #66 på: oktober 13, 2012, 15:21:45 pm »

Skjer ikke stort her i gården. Men Dorris blei EU godkjent igår med null feil. Morro. Så like fin ut under som sist ho blei godkjent  Glad Tok en liten runde rundt, og gjorde ho klar for vinterlagring.
Loggført

For mange prosjekter, men har nå et par bobler med skilt på da 😅
Livern
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 384
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #67 på: oktober 14, 2012, 11:01:36 am »

Moro når Eu-kontroller går smertefritt! Håper Dorris får et fint sted å sove i vinter.
Loggført

Unnasluntrer hos Harry von Kaaten Racing Team
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!