april 28, 2024, 00:35:32 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fjærplater ønskes  (Lest 375 ganger)
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« på: juni 08, 2009, 22:11:53 pm »

Ønsker å kjøpe fjærplate med ovale huller og "lukkete" lokk til bruk på min 57. Dette tilhører vel 60' og nyere?

Dersom noen har tilhørende 28mm torsjoner så er det av interesse og :-) bilen er for myk
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #1 på: juni 09, 2009, 13:29:00 pm »

Ønsker å kjøpe fjærplate med ovale huller og "lukkete" lokk til bruk på min 57. Dette tilhører vel 60' og nyere?

Dersom noen har tilhørende 28mm torsjoner så er det av interesse og :-) bilen er for myk


Det er vel kortere fjærer til de platene du ønsker? Jeg har de andre med spline's ute i et langt, tett rør. Det er vel de som hører til biler tom 58. Antar at jeg da har feil plater liggende??
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: juni 09, 2009, 15:25:29 pm »

Ønsker å kjøpe fjærplate med ovale huller og "lukkete" lokk til bruk på min 57. Dette tilhører vel 60' og nyere?

Dersom noen har tilhørende 28mm torsjoner så er det av interesse og :-) bilen er for myk


Det er vel kortere fjærer til de platene du ønsker? Jeg har de andre med spline's ute i et langt, tett rør. Det er vel de som hører til biler tom 58. Antar at jeg da har feil plater liggende??

Jeg ønsker de fjærplatene med lokk uten røret som stikker ut(som er det jeg har nå) og dermed bygge om til de korte torsjonene. For da får jeg de ovale hullene på fjærplata... Kan like greit bytte når jeg først skal ha stivere torsjoner allikevel.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!