april 28, 2024, 16:57:42 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvordan polere felger?  (Lest 2700 ganger)
Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« på: februar 01, 2008, 11:04:28 am »

Hei alle sammen. Eg jobber med dekk og felg, men det er noe jeg ikke kan og det er og polere opp felger. Eks. jeg kjøper meg noen kant felger og den polerte kanten er falmet hvordan behandle/fremgangsmåte for og polere dem opp igjen?? Tvilende

MVH Osteaktig
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #1 på: februar 01, 2008, 11:21:47 am »

Hei alle sammen. Eg jobber med dekk og felg, men det er noe jeg ikke kan og det er og polere opp felger. Eks. jeg kjøper meg noen kant felger og den polerte kanten er falmet hvordan behandle/fremgangsmåte for og polere dem opp igjen?? Tvilende

MVH Osteaktig

Sjekk denne, disse gutta er rimelig rå på polering; http://www.poleringsguide.se/
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« Svar #2 på: februar 01, 2008, 15:55:27 pm »

Hei alle sammen. Eg jobber med dekk og felg, men det er noe jeg ikke kan og det er og polere opp felger. Eks. jeg kjøper meg noen kant felger og den polerte kanten er falmet hvordan behandle/fremgangsmåte for og polere dem opp igjen?? Tvilende

MVH Osteaktig

Sjekk denne, disse gutta er rimelig rå på polering; http://www.poleringsguide.se/
takk
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!