april 18, 2024, 13:36:40 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Justere gassere.  (Lest 2816 ganger)
Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« på: februar 02, 2008, 11:44:56 am »

Hei alle sammen. Eg he kjøpt meg 2 enkle kadrongassere som eg vil ha på min bil, men eg trenge någen te og justere de for meg. Er det noen som kan eller vet om noen som kan? (Betaler selfølgeligt)

På forhånd takk


MVH
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 02, 2008, 12:12:49 pm »

Vi monterte kadron gassere på motoren til Endres gamle bil... da måtte vi montere en besinregulator pga av at den orginale pumpa leverte alt for  mye bensin...
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: februar 02, 2008, 12:22:50 pm »

Vi monterte kadron gassere på motoren til Endres gamle bil... da måtte vi montere en besinregulator pga av at den orginale pumpa leverte alt for  mye bensin...

Dette er helt riktig - hvis jeg husker riktig leverer originalpumpa opp mot 7-8 psi trykk, mens kadronene skal ha ca 3,5 psi. Jeg monterte denne: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=HLY%2D12%2D804&N=700+%2D86382+115&autoview=sku , og det gjorde hele forskjellen. Jeg måtte "lufte" toppene mange dager etter å ha prøvd med org pumpe rett inn fordi det fløt bensin overalt..  Øyerulling
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
Endre D
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 1323
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #3 på: februar 02, 2008, 12:24:27 pm »

Når det gjelder justering av disse gasserne tror jeg at jeg lagret en del litteratur om dette da jeg holdt på med det - skal sjekke og gi beskjed  Glad
Loggført



"When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris"

Røten bay - be gone!
Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« Svar #4 på: februar 02, 2008, 12:36:05 pm »

Har el-pumpe så eg må sjekke hvor mye den leverer.  Takk for svar Blunker
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
Dollen
Medlem
***
Innlegg: 154
Bosted: Egersund



Vis profil
« Svar #5 på: februar 15, 2008, 08:15:13 am »

NÅ?
Loggført

Trond Eirik Bruvik
Alle har sin smak som de liker, jeg respekterer din smak, da kan vel du respektere min også? Gliser TATT FRA VWSERVICE:"The bitterness of the bad quality remains long after the joy of the low prices is forgotten"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!