SplitMan
Moderator
Supermedlem

|
 |
« på: september 04, 2009, 10:01:21 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: september 04, 2009, 16:14:32 pm » |
|
Skal følge med på den!
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
|
SplitMan
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: september 07, 2009, 10:01:42 am » |
|
Steike ta for et tempo det kjøres på Hamar da... Norges best kamuflerte busstråd?  Hør hør....det brygger seg opp til elevill restaureringskonkurranse i kategorien "sliten norsk skogsbarndoor", skjønner jeg. Veldig bra.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Knechten
|
 |
« Svar #4 på: september 07, 2009, 14:36:44 pm » |
|
Steike ta for et tempo det kjøres på Hamar da... Norges best kamuflerte busstråd?  Hør hør....det brygger seg opp til elevill restaureringskonkurranse i kategorien "sliten norsk skogsbarndoor", skjønner jeg. Veldig bra. Du har hørt historien om haren og skilpadda? Heldigvis ser det ut til at haren er i ferd med å ta seg en lur nå...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rune
Moderator
Seniormedlem

Tlf: 97753310
|
 |
« Svar #5 på: september 08, 2009, 09:51:11 am » |
|
Steike ta for et tempo det kjøres på Hamar da... Norges best kamuflerte busstråd?  Hør hør....det brygger seg opp til elevill restaureringskonkurranse i kategorien "sliten norsk skogsbarndoor", skjønner jeg. Veldig bra. Du har hørt historien om haren og skilpadda? Heldigvis ser det ut til at haren er i ferd med å ta seg en lur nå... Ikke tro alt du leser 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: september 08, 2009, 09:55:35 am » |
|
Ingen vet hvor haren hopper!! Ikke haren heller, så det slår begge veier egentlig... Plutselig inviterer haren på gulerot kake og trenger ett par stoler til... 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
|
Rune
Moderator
Seniormedlem

Tlf: 97753310
|
 |
« Svar #8 på: februar 28, 2010, 13:16:32 pm » |
|
På Hamar hoppes det videre. Bilen er så og si ferdig lakkert. På tide med en liten pause igjen føler jeg, tar på å holde på sånn... Ligger et par teasere på bloggen. Har du fått gjort mer på din Knechten? Hadde vært morro å se.
|
|
« Siste redigering: februar 28, 2010, 13:18:17 pm av Rune »
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: februar 28, 2010, 14:30:53 pm » |
|
Utolig arbeid som har blitt gjort på den BD'n  Klar til SCC?
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
JLH
Supermedlem

Bumblebee bugs and busses
|
 |
« Svar #10 på: februar 28, 2010, 16:19:21 pm » |
|
Fy f....... Rune, den bussen blir NICE. Du ble ferdig med taket også, virket ikke som den morsomste jobben når jeg var innom sist hehe  Stå på videre 
|
|
|
Loggført
|
T-1 1200 1965 T-1 Oval 1954 Golf MK2 1.6 Sport 1988 VW Caddy 2007
|
|
|
Knechten
|
 |
« Svar #11 på: februar 28, 2010, 19:54:38 pm » |
|
På Hamar hoppes det videre. Bilen er så og si ferdig lakkert. På tide med en liten pause igjen føler jeg, tar på å holde på sånn... Ligger et par teasere på bloggen. Har du fått gjort mer på din Knechten? Hadde vært morro å se.
Jeg synes det var litt for rett fram å restaurere BD, så jeg har lagt inn en starfferunde først  Skal bygge ny garasje som fase 1, så satser vi på fullt trøkk neste vinter med panel. Driver bare å "småpular lite" som svenskene sier, og forbereder prosjektet. Mye småtteri som skal gås over også dessverre. Fantastisk arbeid Rune!! Så misunnelig som det går an å bli.....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: mai 11, 2011, 17:12:03 pm » |
|
...det skjer stadig ting på Screwdrivers-bloggen. Nå har vi skremt ut (veldig) gamle medarbeidere også...som bidrar med sitt.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Splittbuss
Seniormedlem

|
 |
« Svar #13 på: mai 12, 2013, 09:06:11 am » |
|
...det skjer stadig ting på Screwdrivers-bloggen. Nå har vi skremt ut (veldig) gamle medarbeidere også...som bidrar med sitt.
Savner litt oppdatering på den bloggen...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
Moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: august 23, 2013, 11:54:30 am » |
|
Om du har en Porsche-drøm i magen.....så er det nå i morgen at du har mulighet til å realisere den.
Sjekk bloggen.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
|