april 29, 2024, 06:30:26 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Noen folk skulle hatt en klem  (Lest 13110 ganger)
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #30 på: september 05, 2009, 10:12:21 am »

Pussig så hardt det skulle reageres her da, og tilsynelatende skjedde dette først når noen påpekte at vedkommende annonsør av bilen var bruker på forumet.
Synes det blir litt hykleri når man plutselig skal skifte meninger pga det,uansett hva andre mener, og folk går inn og sletter "det fæle" de hadde skrevet og erstatter det med smileyer..

La oss nå heller forholde oss til fakta. Bilen var lakkert i en rimelig fæl lilla farge, har fæle Sharif-dekkservice-hjul og fæle japaninspirerte biltemabaklykter.
Er ikke det nok til å bli karakterisert som fæl? Og prisen var jo også urimelig høy..

Jeg synes nå i allefall at bilen er fæl,  uansett om annonsøren er aldri så mye bruker på forumet.
Synes nå helt ærlig at trådstarter hadde et meget godt poeng - bilen var grufull.


Er det så enkelt da Eivind? For å ta eksempelet med at mora di er støgg.

Og la oss forholde oss til fakta. Hun har farga håret i en rimelig fæl farge, og hun har jo den fæle nesa og er altfor feit. Jeg synes hun går kledd som ei hore. Er ikke det nok til å bli karakterisert som støgg?

Poenget mitt er: Er det greit å synse om alt man vil basert på sine personlige preferanser? Det er noens drømmebil (eller mor) man slenger dritt om. Og det kan såre. Hverken bilen eller mora di ER grufull, selv om enkeltpersoner sier det. Smaken er som baken.  

(Er litt stille på jobben i dag, så jeg har litt lite å henge fingra i ja Glad)

Haha, beste innlegget her inne på lenge Blunker

Loggført

Member #1 /Spliths venner
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #31 på: september 05, 2009, 10:37:15 am »

Pussig så hardt det skulle reageres her da, og tilsynelatende skjedde dette først når noen påpekte at vedkommende annonsør av bilen var bruker på forumet.
Synes det blir litt hykleri når man plutselig skal skifte meninger pga det,uansett hva andre mener, og folk går inn og sletter "det fæle" de hadde skrevet og erstatter det med smileyer..

La oss nå heller forholde oss til fakta. Bilen var lakkert i en rimelig fæl lilla farge, har fæle Sharif-dekkservice-hjul og fæle japaninspirerte biltemabaklykter.
Er ikke det nok til å bli karakterisert som fæl? Og prisen var jo også urimelig høy..

Jeg synes nå i allefall at bilen er fæl,  uansett om annonsøren er aldri så mye bruker på forumet.
Synes nå helt ærlig at trådstarter hadde et meget godt poeng - bilen var grufull.

Mitt poeng her er ikke noe jeg plutselig kom på, etter at jeg så at noen her var eier av bilen.
Det gjelder uansett forummedlem eller ikke.
De fleste som har en bil som er stylet på en eller annen måte, er stolt av brakka si. Da er det litt trist når noen offentlig skal slenge drit om den.
Er mange biler jeg også har ledd litt av for meg selv. Men det er som sagt for meg selv.  Blunker
Vi har alle forskjellig smak.
En annen ting er hvis noen her inne som har dårlig med egene meninger, (gjerne de som er nye i gamet)vurderte å kjøpe denne pickup'en. Ville de sikkert droppet det når de ser hva folk mener om den.
Det er jo litt kjiipt for han som skal selge...

Petter'n.
Loggført

DrLaban
Supermedlem
*****
Innlegg: 1566
Bosted: Oslo


The RestoRod


Vis profil WWW
« Svar #32 på: september 05, 2009, 10:58:37 am »

*På med moderatorhatten*

Satt og vurderte om tråden skulle stenges eller slettes. Har sett den først nå...
Dette er egentlig moderatormat, men samtidig så synes jeg diskusjonen som har oppstått er viktig.
Kanskje folk kan lære litt av det som skrives i denne tråden!

Det er uhørt å rakke ned på andres biler på en rett og slett uhøflig måte.
Er LOV å være uenig, men da må man klare å ordlegge seg på en litt bedre måte.
Har sagt det så mange ganger før, vår hobby hadde vært FRYKTELIG kjedelig om alle bilene våre var like.

Så hvis den gode debatten fortsetter så velger jeg å ikke gjøre noe mer her.

« Siste redigering: september 05, 2009, 11:06:14 am av DrLaban (Thomas S) » Loggført

.. How low can YOU go??? - http://www.RestoRod.net ..
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #33 på: september 05, 2009, 11:10:55 am »

En annen ting er hvis noen her inne som har dårlig med egene meninger, (gjerne de som er nye i gamet)vurderte å kjøpe denne pickup'en. Ville de sikkert droppet det når de ser hva folk mener om den.
Det er jo litt kjiipt for han som skal selge...

Nå er jo bilen annonsert på finn.no - dermed skulle man jo kunne anta at brukerne på finn.no ikke nødvendigvis er representative for den gjevne brukermassen på forumet her.
Det er jo også slik da, at andrehåndsverdien på en bil ikke blir kjempehøy hvis man gjør noe for ekstremt med den. I dette tilfellet er bilen lakkert lilla. Det kan hende lilla er for spesielt interesserte, eller det kan hende at det finnes mange VW-entusiaster som liker lilla. Det blir jo en avveining som selger burde ha tatt før han lakkerte bilen lilla.

Personlig synes jeg selve debatten tar overhånd når det antydes at folk går alt for langt når de påpeker helt greie ting, fæl farge, fæle hjul, fæle lykter, det må være helt ålreit å påpeke det, og det bør jo noen kunne påpeke uten at det kommer andre brukere inn og lirer av seg ting som "for noen idioter dere er", slik han ene gjorde. Det er jo faktisk ikke debatt, men heller bare et utrop som kanskje passer best på danskebåten.

Dette er jo tross alt ikke prosjekttråden til noen her, men heller en kommentar til en bilannonse på finn.no.

La oss nå heller diskutere hvorvidt 47.000 er en fornuftig pris for en lilla bil med fæle hjul?
Personlig synes jeg det virker som en i overkant høy pris, og jeg tror kanskje selger skal ha veldig flaks for å treffe noen som slår til på den prisen.
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #34 på: september 05, 2009, 11:41:34 am »

En annen ting er hvis noen her inne som har dårlig med egene meninger, (gjerne de som er nye i gamet)vurderte å kjøpe denne pickup'en. Ville de sikkert droppet det når de ser hva folk mener om den.
Det er jo litt kjiipt for han som skal selge...

Nå er jo bilen annonsert på finn.no - dermed skulle man jo kunne anta at brukerne på finn.no ikke nødvendigvis er representative for den gjevne brukermassen på forumet her.
Det er jo også slik da, at andrehåndsverdien på en bil ikke blir kjempehøy hvis man gjør noe for ekstremt med den. I dette tilfellet er bilen lakkert lilla. Det kan hende lilla er for spesielt interesserte, eller det kan hende at det finnes mange VW-entusiaster som liker lilla. Det blir jo en avveining som selger burde ha tatt før han lakkerte bilen lilla.

Personlig synes jeg selve debatten tar overhånd når det antydes at folk går alt for langt når de påpeker helt greie ting, fæl farge, fæle hjul, fæle lykter, det må være helt ålreit å påpeke det, og det bør jo noen kunne påpeke uten at det kommer andre brukere inn og lirer av seg ting som "for noen idioter dere er", slik han ene gjorde. Det er jo faktisk ikke debatt, men heller bare et utrop som kanskje passer best på danskebåten.

Dette er jo tross alt ikke prosjekttråden til noen her, men heller en kommentar til en bilannonse på finn.no.

La oss nå heller diskutere hvorvidt 47.000 er en fornuftig pris for en lilla bil med fæle hjul?
Personlig synes jeg det virker som en i overkant høy pris, og jeg tror kanskje selger skal ha veldig flaks for å treffe noen som slår til på den prisen.

Du har ikke sett poenget, dette handler ikke om smak men normal oppførsel.

Har du tenkt på det at din mening kanskje heller ikke ALLTID er representativ for den "gjevne brukermassen på forumet her", ei heller i livet som sådan Blunker

Og det er jo en artig tanke, ikke sant?





Loggført

Member #1 /Spliths venner
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #35 på: september 05, 2009, 12:13:38 pm »

Har du tenkt på det at din mening...blablabla

Hva er vitsen med et diskusjonsforum uten diskusjon?
Dersom ingen hadde en mening om noe ville det jo blitt veldig lite å diskutere.
Om du er så rivende uenig med meg så kan du jo fortelle meg hva det er du er uenig i.

Ville du kjøpt bilen?
« Siste redigering: september 05, 2009, 12:16:31 pm av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #36 på: september 05, 2009, 13:15:04 pm »

En annen ting er hvis noen her inne som har dårlig med egene meninger, (gjerne de som er nye i gamet)vurderte å kjøpe denne pickup'en. Ville de sikkert droppet det når de ser hva folk mener om den.
Det er jo litt kjiipt for han som skal selge...

Nå er jo bilen annonsert på finn.no - dermed skulle man jo kunne anta at brukerne på finn.no ikke nødvendigvis er representative for den gjevne brukermassen på forumet her.
Det er jo også slik da, at andrehåndsverdien på en bil ikke blir kjempehøy hvis man gjør noe for ekstremt med den. I dette tilfellet er bilen lakkert lilla. Det kan hende lilla er for spesielt interesserte, eller det kan hende at det finnes mange VW-entusiaster som liker lilla. Det blir jo en avveining som selger burde ha tatt før han lakkerte bilen lilla.

Personlig synes jeg selve debatten tar overhånd når det antydes at folk går alt for langt når de påpeker helt greie ting, fæl farge, fæle hjul, fæle lykter, det må være helt ålreit å påpeke det, og det bør jo noen kunne påpeke uten at det kommer andre brukere inn og lirer av seg ting som "for noen idioter dere er", slik han ene gjorde. Det er jo faktisk ikke debatt, men heller bare et utrop som kanskje passer best på danskebåten.

Dette er jo tross alt ikke prosjekttråden til noen her, men heller en kommentar til en bilannonse på finn.no.

La oss nå heller diskutere hvorvidt 47.000 er en fornuftig pris for en lilla bil med fæle hjul?
Personlig synes jeg det virker som en i overkant høy pris, og jeg tror kanskje selger skal ha veldig flaks for å treffe noen som slår til på den prisen.

Du har ikke sett poenget, dette handler ikke om smak men normal oppførsel.

Har du tenkt på det at din mening kanskje heller ikke ALLTID er representativ for den "gjevne brukermassen på forumet her", ei heller i livet som sådan Blunker

Og det er jo en artig tanke, ikke sant?






ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vet ikke jeg. Er mange andre tråder her som har fått mye mer juling, og mått tåle både hardere og mer ufin kritikk enn dette. Men er kansje en i den "rette" kretsen som blir kritisert, så da må han vel beskyttes Glad
Detta får man tåle, men ordvalget i overskriften på tråden kunne nok vært noe anneledes, den var etter min mening rimelig på kanten.
Og til dere som hyler mest og høyest om at en skal holde meningen sin for seg selv hvis den er negativ. Husk denne tråden neste gang en bil eller andre ting som legges ut her f.eks under eksterne salgstråder. Der har det og forekommer det mye kritikk som er mye verre enn det som har kommet fram her.
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #37 på: september 05, 2009, 13:15:23 pm »

Er enig i at man fint kan diskutere smak og stil. Men det går ann å gjøre dette med litt sunn fornuft og vanlig folkeskikk.
Tror selvjustisten i denne tråden funket bra og skjønner godt, og er enig i det Thomas skriver.

EspenX: du skriver som om du antar at det sitter moderatorer på 24 timer i døgnet og sitter triggerklar til å svare/ta stilling på samtlige innlegg på hele forumet. Det skjer ikke i praksis og det er derfor vi er flere, men også har en rapporter knapp. Bruk den slik andre gjorde i denne sammenhengen :-)

Even: Jeg begynner å bli ganske lei av at vi blir beskyldt for forskjellsbehandling av folk som er "innfor".. Det er bare sprøyt, og hvis det blir gjort forskjeller så er det som følge av forskjellige moderatorer, og ikke minst at man ikke alltid får med ALT i alle tråder som skrevet over til Espen. Thats life. Finner du noe du ikke liker eller mener er over en grense, så gi beskjed istedet for å klage i ettertid og hentyde til at vi beskytter enkeltindivider.

« Siste redigering: september 05, 2009, 13:17:28 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #38 på: september 05, 2009, 13:41:49 pm »

Er enig i at man fint kan diskutere smak og stil. Men det går ann å gjøre dette med litt sunn fornuft og vanlig folkeskikk.
Tror selvjustisten i denne tråden funket bra og skjønner godt, og er enig i det Thomas skriver.

EspenX: du skriver som om du antar at det sitter moderatorer på 24 timer i døgnet og sitter triggerklar til å svare/ta stilling på samtlige innlegg på hele forumet. Det skjer ikke i praksis og det er derfor vi er flere, men også har en rapporter knapp. Bruk den slik andre gjorde i denne sammenhengen :-)

Even: Jeg begynner å bli ganske lei av at vi blir beskyldt for forskjellsbehandling av folk som er "innfor".. Det er bare sprøyt, og hvis det blir gjort forskjeller så er det som følge av forskjellige moderatorer, og ikke minst at man ikke alltid får med ALT i alle tråder som skrevet over til Espen. Thats life. Finner du noe du ikke liker eller mener er over en grense, så gi beskjed istedet for å klage i ettertid og hentyde til at vi beskytter enkeltindivider.


Mener bare at det er mange som faktisk er innom forumet her uten og være bruker som også legger ting ut for salg på f.eks Finn som denne lå på, som blir kritisert MYE mer og adskillig verre enn det som er blitt gjort her, her inne på forumet.  Men sånn jeg kan tyde svaret ditt Trond, så er det helt greit at man slenger dritt om den bilen som ligger der og det ikke er en bruker, enn om det er en bruker. Da er vel det du kaller for en "beskyldning for forskjellsbehandling" en realitet da. Enten så får vi la vær og kritisere alle biler som selges, uansett om det er en bruker eller ikke, ellers får alle tåle kritikk.


Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #39 på: september 05, 2009, 15:09:28 pm »

EspenX: du skriver som om du antar at det sitter moderatorer på 24 timer i døgnet og sitter triggerklar til å svare/ta stilling på samtlige innlegg på hele forumet. Det skjer ikke i praksis og det er derfor vi er flere, men også har en rapporter knapp. Bruk den slik andre gjorde i denne sammenhengen :-)

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du har det inntrykket Trond. I spørsmålet mitt antok jeg jo nettopp at dere ikke hadde sett denne tråden ennå. Og det var altså det som var tilfelle Glad

Skulle gjerne visst hva moderatorene mener om saken, er dette innenfor hva som godtas, eller har denne tråden bare gått under radaren fordi den er såpass ny?
Loggført

1969 Militær-buss
DVS-RACING
Medlem
***
Innlegg: 146
Bosted: Sørumsand



Vis profil
« Svar #40 på: september 05, 2009, 15:46:05 pm »

...lilla,ja. Varemerkefargen til VW-verden's i mine øyne aller største legende... Synd å se kritikken.
Loggført
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #41 på: september 05, 2009, 18:40:53 pm »

Eg må sei eg blir j..... oppgitt. VW miljøet er stort, men ikkje SÅ stort at det treng skapast frontar mellom retningar/stilartar. Hvis alle vel dei retningane som til ei kvar tid er "inn", så blir det frykteleg kjedelig. Mangfald skapar interesse og bør skape POSITIVE diskusjonar. Det får ein ikkje gjennom respektlause "på spissen" kommentarar slik som frå trådstartar. Det treng me ikkje hverken på forumet eller i miljøet.

Istaden burde folk sjå etter potensialet i bilen, og eg er viss på mange syns den ser ok ut slik den er, men ikkje vil sei det. Eg for min del drit i smakspolitiet, og likar alt frå volksroddar til Porsche-look og originalbilar. På SCC var eg ufatteleg imponert over kreativiteten, løysingane og ikkje minst KVALITETEN på mange av racing-bilane.

Tilbake til bilen det gjeld her. "Litt" senk + ei vidareføring av den påbyrja stilen så byrjar eg å like den. Eg ville ikkje vald lilla, men det er kun eit spørsmål om smak, ikkje om rett og gale. Lukke til med salget!  Gliser

(Likte felgane og eg:-)

Her er eit forslag frå meg:


* Doka for salg.jpg (94.34 KB, 600x450 - vist 243 ganger.)

* Lilla doka v2.jpg (103.77 KB, 600x450 - vist 238 ganger.)

* Lilla doka v3.jpg (254.39 KB, 600x450 - vist 221 ganger.)
« Siste redigering: september 05, 2009, 19:57:58 pm av GSR » Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #42 på: september 05, 2009, 18:50:54 pm »

luftsenk, sota ruter, alu lokk over plan med hydraulisk løft å kanskje hydraulisk tipp. hmmmm.  Øyerulling perfekt "lowrider in tha hood" i mine øyne
Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #43 på: september 05, 2009, 19:02:18 pm »

Hvis selger er bruker her på forumet skjønner jeg godt at han ikke gidder og annonsere her av 2 grunner:det er 90% sikkert at denne diskusjonen hadde kommet i salgstråden hans.90% sikkert hadde han ikke fått solgt bilen.Tøft av dere og redigere driten dere skriver.
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
ovejohan
Supermedlem
*****
Innlegg: 557
Bosted: breim



Vis profil
« Svar #44 på: september 05, 2009, 19:05:35 pm »

sier bare en ting. "En liker paprika mens den andre liker potet"  så la folk ha sin smak. greit at man kommenterer på bilene, men man trenger ikke å være stygg for det.  Dette handler mer om folkeskikk.
Loggført

1961 T-1 boble (Edna)
1969 T-1 boble (Turid)  (oppussing pågår)
2005 Vw passat 1.9 tdi 130hk

Adax (Buskebil)
Seniormedlem
****
Innlegg: 329
Bosted: Kongsberg


"Aeris tepesco plebis plaustrum"


Vis profil
« Svar #45 på: september 05, 2009, 19:25:37 pm »

sier bare en ting. "En liker paprika mens den andre liker potet"  så la folk ha sin smak. greit at man kommenterer på bilene, men man trenger ikke å være stygg for det.  Dette handler mer om folkeskikk.

Amen!!
Loggført



Dare to be different.
"Aeris tepesco plebis plaustrum"
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #46 på: september 05, 2009, 19:38:53 pm »

 Osteaktig

Kunne trengt de 5x112 felgene til dieselbørsa mi.

Syntes ikke at de redigerte innleggene var så værst jeg. Har sett mye værre.

Ellers vil jeg bare si at jeg si at bilen kunne blitt fin med annen farge, felger og baklys. Men da snakker vi jo faktisk om en totalt kost på 70-80 lapper og da åpner markedet seg for mange andre kule biler....

Må jo regne med litt kommentarer på et forum når noen ser noe slikt, om selger er på forumet eller ei...
Loggført

1961 T1 - Custom
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #47 på: september 06, 2009, 07:03:50 am »

Kvite blinkers hadde heva totalinntrykket her. Glad
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Snooker
Medlem
***
Innlegg: 217
Bosted: Ullerøy-Skjeberg


Ullerøylaaven


Vis profil
« Svar #48 på: september 06, 2009, 08:13:45 am »

Er det mye stgge mødre ute å går her?? Ettersom det blir referert mye te det?? Er en mor stygg, så er hun det, face it!! Er en bil stygg så er DEN det, face that too.. Ikke att jeg komenterer noen spes biler nå, men det er jo sånn det er. Å hadde jeg hatt en stygg mor, eller bil, som det dreier seg im her på forumet, så ville jeg jo bare innsett det, å tatt det med ett smil Gliser
Loggført

Ullerøylaaven antik og kuriosa
Sjekk ut på Facebook og instagram.
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #49 på: september 06, 2009, 09:08:08 am »

Men hvem er det som setter standaren for hva eller hvem som er stygg? Hvis noen har putta penger i lakk, felger og en masse feite deler på en bil, så er den tydeligvis ikke stygg for den personen som eier den. Den stygge mora til noen må jo være pen i noen sine øyne, siden hun i det heletatt er mor mener jeg... Osteaktig
Jeg er helt med  på at vi har forskjellig smak, men det er ikke vits å true med bank selv om du ikke liker bilen til enkelte. Tvilende
Petter'n.
Loggført

wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #50 på: september 06, 2009, 13:01:39 pm »

Heller bank enn klem... Hæ hæ hæ...  Osteaktig
Loggført

Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #51 på: september 06, 2009, 19:52:25 pm »

Jeg kan hive meg på denne diskusjonen, og rykker kjapt ut igjen:

Når jeg først så bilen i Ski i vår, har jeg lenge lett etter den, og noen bilder - for den er superspesiell.
Drittøft stuk har bilen, iallefall når rompa satt seg og den dro avgårde fra meg (når jeg hadde sluppet den ut i et kryss langs med 50 sona inn mot ski sentrum).

Jeg kunne ha kjøpt bilen, for fargen er sinnsykt fet! Det er morsomt at folk skiller seg ut - min smak er min smak - og jeg gjør som jeg vil med min bil.
Simple as that.

Baklampene hadde jeg gitt til Holmsen =)
Felga hadde jeg solgt, men fargen hadde jeg latt være. Den er jo über bøs!

Tenk så tøft å kjøre LILLA bil på senk med 15" fuchs..  Kult Kult Kult
Loggført

... it's an adiction ... 
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #52 på: september 07, 2009, 00:13:01 am »

Jeg kunne ha kjøpt bilen
...Tenk så tøft å kjøre LILLA bil på senk med 15" fuchs..  Kult Kult Kult

Hvorfor kjøper du ikke bare bilen da?
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #53 på: september 07, 2009, 05:32:33 am »

Dette var vell greit useriøst?
Hva skal jeg med enda en pickup?  Øyerulling
Loggført

... it's an adiction ... 
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #54 på: september 07, 2009, 06:38:17 am »

Dette var vell greit useriøst?
Hva skal jeg med enda en pickup?  Øyerulling


Hele denne tråden er vel greit useriøs??
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #55 på: september 07, 2009, 07:30:14 am »

Nei nei....
Har savnet en sånn tråd i evigheter nå.. Hold den igang. Osteaktig
Er jo ingen som blir uvenner uansett. Ting blir bare satt litt på spissen, og det er bare artig..
Når det ikke er mer å snakke om med den lilla pickisen, finner vi på noe annet... Gliser
Petter'n.
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #56 på: september 07, 2009, 08:18:25 am »

Senket bay er jo som navler.... alle har en...!
Lambo Lilla bay på grytelokk felger og supermotard stuk er nå i hvertfall noe eget!

Bytt ut felgene med Lambo felger og moter creme-hvit skinn interiør + skinntrekt plan så er du på ville veier... følg på med høyturtalls boxer 6 med öpna trattar
Loggført

Speed is no substitute for direction
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #57 på: september 07, 2009, 08:23:07 am »

Senket bay er jo som navler.... alle har en...!
Lambo Lilla bay på grytelokk felger og supermotard stuk er nå i hvertfall noe eget!

Bytt ut felgene med Lambo felger og monter creme-hvit skinn interiør + skinntrekt plan så er du på ville veier... følg på med høyturtalls boxer 6 med öpna trattar

He he, nei nå HAR det klikka!
Loggført

Member #1 /Spliths venner
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #58 på: september 07, 2009, 08:29:16 am »

Senket bay er jo som navler.... alle har en...!
Lambo Lilla bay på grytelokk felger og supermotard stuk er nå i hvertfall noe eget!

Bytt ut felgene med Lambo felger og moter creme-hvit skinn interiør + skinntrekt plan så er du på ville veier... følg på med høyturtalls boxer 6 med öpna trattar

 Vote JHU for President
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #59 på: september 08, 2009, 08:58:44 am »

sier bare en ting. "En liker paprika mens den andre liker potet"  så la folk ha sin smak. greit at man kommenterer på bilene, men man trenger ikke å være stygg for det.  Dette handler mer om folkeskikk.
[/quote
Bra...Ovejohan.
Loggført
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!