mars 03, 2021, 03:27:37 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ikke bare Porsche-look, men "ekte" porsche-bobler..  (Lest 60055 ganger)
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« på: november 25, 2007, 18:37:16 pm »

Begge bygget på 80-tallet og begge godkjent i norsk vognkort med 429 hk..
Den første ble bygget i 1983 for skipsreder Petter C.G. Sundt og et bilde av motor som var i den.

Deretter et bilde av en 03 bygget med ekte Porsche RSR 2,8 liter (for kjennere)


* sundt03.jpg (42.45 KB, 640x432 - vist 2860 ganger.)

* sundtmotor.jpg (45.77 KB, 640x426 - vist 2593 ganger.)

* rsr1303.jpg (37.27 KB, 640x424 - vist 2269 ganger.)
« Siste redigering: november 25, 2007, 18:46:21 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #1 på: november 25, 2007, 18:55:38 pm »

På grunn av en del pågang på PM i VW2YOU om den førstnevnte bobla, så legger jeg ut en artikkel hentet fra bladet Drive der dem testet denne bobla mot en fabrikktrimmet Ferrari 355 F1 på vålerbanen.. Verdt å tenke på her er at bobla ble bygget i 1983 som er en del år før det kom noen Ferrrari 355..  Blunker


Klikk på bilde for å lese..


* sundt1.jpg (203.29 KB, 800x1152 - vist 1732 ganger.)

* sundt2.jpg (198.75 KB, 800x1151 - vist 2030 ganger.)

* sundt3.jpg (202.8 KB, 800x1150 - vist 1470 ganger.)

* sundt4.jpg (188.3 KB, 800x1151 - vist 2445 ganger.)

* sundt5.jpg (176.03 KB, 800x1137 - vist 1955 ganger.)

* sundt8.jpg (222.62 KB, 800x1149 - vist 1992 ganger.)
« Siste redigering: november 25, 2007, 19:09:53 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4503
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2 på: november 25, 2007, 20:25:22 pm »

Utrolig tøft...
Det er når man ser sånn at man forstår hvorfor så mange prøver å etterligne.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« Svar #3 på: november 25, 2007, 21:49:21 pm »

Tøft, en viktig del av norsk vw/porsche historie de bilene her.
Den Sundt-bilen blir totalt renovert nå vet jeg.
Vet du hvor det ble av den 2.8 RSR motoren?
Utrolig at en sånn motor fant veien til Norge, det ble jo bare bygd 49 stk 1973 911RSR 2.8.
Og vil tro en eier med non matching-number bil ville gitt MYE for den Gliser
Loggført

Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5680
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #4 på: november 25, 2007, 22:24:24 pm »

Utrolige greier dette her, men artikelen var litt slapp på bygge info, Jærva kan du fortelle litt om byggingen? Ser ut som at gulvet bak i bilen er byttet ut med 911 stål på "baksete bildet". Er dette en forkledd 911?
Loggført

Speed is no substitute for direction
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #5 på: november 26, 2007, 00:39:43 am »

Soddli : Den ble "kjøpt" opp av Porsche-fabrikken rundt 1990 og fikk i bytte 2 stk. nye 3,6 turbo S motorer og en G50 kasse, da eier synes RSR´en var litt lite kjørevennelig og lite andvendlig med 40 liters tank og et forbruk på 2-4 liter pr. mil (du vet hvor bensinstasjoner er da..  Gliser )  Antatt verdi i dag på en slik RSR motor er rundt en halv million kroner eller mer..
Glemmer ALDRI lyden av den motoren den ene gangen jeg satt på med den, og en kan vel si at det skjedde ting plutselig etter 5000 o/min der ja!

Angående bilen til Petter Sundt, så er den bygget på en 1303 og absolutt ingen 911 bunnplate nei... Men understell,bremser osv. er tatt fra bla. 911 Turbo. Oljetank,batteri osv. flyttet frem, hjulavstand forlenget med 11 cm osv..
Baksetet er "custom"-made, styling og utforming er gjort med hjelp av Einar Stranden og er oxo "custom"-made og ikke noe "kit". Einar Stranden er det kanskje noen som husker fra Autofil med sin egendesignede Scorpione som han laget på begynnelsen av 70-tallet som forøvrig har en trimmet T4 motor.
Bakre motor-oppheng er oxo fra 911. Motoren er som skrevet en 934 blokk med 3,2 asymmetriske stempler,to turboer,to ladeluftkjølere bak hvert gitter på hver bakskjerm (ikke luftfilter som det står i bladet  Gliser ) og litt senere tilleggsprut. Effekten på 320 hk er uten tilleggsprut og med bare 0,6 i ladetrykk. Jag satt på med bilen med ca. 1 bar og tilleggsprut, og da fungerte den rimelig greit ja !
Var med da onkelen min skulle prøvkjøre med økt ladetrykk og han trodde at clutch sluret, helt til vi så i speilet to feite svarte striper  Osteaktig .. 

Vel.. sammenlignet med dagens "Gatebiler" er jo ikke dette noe hår-reisende lenger, men i 1983 kan jeg garantere at dette var noe av det villeste med norske skilt på..  Det har versert mye rykter om bilens byggekostnader... , det riktige er ca. 800 lapper i 1983 og det er jo nok på en boble da..

Nå er bilen til Sundt solgt til en kar oppe i Mo i Rana (tror jeg det var..)
« Siste redigering: november 26, 2007, 00:48:57 am av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #6 på: november 26, 2007, 09:14:32 am »

Dette var det kult å lese om. Og en artikkel man gjerne skulle gitt til alle de som kommer bort og mener at det må være porsche motor i denne. For det var jo såå vanlig å gjøre før. For den er det jo bare å putte rett inn.  Osteaktig
« Siste redigering: januar 20, 2008, 01:28:17 am av Espen/VW54 » Loggført
Soddli
Seniormedlem
****
Innlegg: 413
Bosted: Levanger



Vis profil WWW
« Svar #7 på: november 26, 2007, 20:25:24 pm »

Ja hørt RSR motor både innenfra og utenfra og det er godsaker, og hvilket drag!
HELT utrolig at en sånn motor har vært i norge da, kanskje den havnet i den replican som fabrikken bygde i slutten av 90-tallet, ja den som står på Porsche museet er en replica...noe som er LITT flaut for museumet når det ble avslørt Osteaktig



Kjenner han som har Sundt bilen nå ja, ikke like imponert over vogna han...rivd den helt ned han og bygger opp på nytt med ny motor.
Loggført

Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #8 på: november 26, 2007, 20:34:06 pm »

Skjønner godt at han ville bygge opp igjen ny motor + div. til, det er tross alt 25 år siden bilen ble bygget... Lenge før det var å få noe data-sprut,effektive turboer osv.. Ikke en gang 16 tom fuchs hadde kommet da bilen ble bygget, det sier vel sitt..  Blunker
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1935
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #9 på: november 28, 2007, 19:55:28 pm »

http://e24.no/boers-og-finans/article2125610.ece#VG Trist
Loggført
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1469
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #10 på: januar 19, 2008, 14:50:56 pm »

Den 3.0 twinturbo motoren står i min garasje og venter bare å få en splittbuss rundt seg . med en porsche 915 eller 930 kasse blir det en heftig " familie racer".
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #11 på: januar 21, 2008, 18:31:59 pm »

Hvis du fikk den for den prisen jeg så den aventert for, så fikk du den rimelig billig ja..  Sjokkert
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1469
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #12 på: januar 29, 2008, 22:33:47 pm »

Nå er 78 vw buss innkjøpt, så 3.0 twin turbo motoren får noe å stå i.
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #13 på: januar 29, 2008, 23:13:16 pm »

http://i96.photobucket.com/albums/l187/holmsen_2006/racebay.jpg
 må vel til det store utland for å få sett sånne live.
Hmm,,kanskje ikke  Kult
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2250
Bosted: Lørenskog



Vis profil
« Svar #14 på: januar 29, 2008, 23:33:36 pm »

Trond Smedstad fra Ås bygde også en 1303 Porsche.
Denne var det sant nok "bare" en 3,0 m/ 204 hk i. Alt var skrevet inn i vognkort og godkjent.Hadde bla 8x15 og 11x15 Fuchs på den + Deilig 6 lyd.
Det morsomme med denne bilen var at den faktisk var godkjent som utrykningsbil i politiet.
(Trond jobbet i UP i Vestby)
Trond bygde denne i 91-93 mener jeg og huske. Jeg traff han og Fruen i Berlin sommeren 93, de skulle da på sommerferie sydover i europa med denne.
Noen som vet hvor det ble av denne? Mener den ble solg rundt 1995/96.
« Siste redigering: januar 31, 2008, 19:53:31 pm av svein » Loggført

201m  8,063sek. 136,42km/t
402m 12,718sek.176,81km/t...
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1469
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #15 på: januar 30, 2008, 15:58:53 pm »

Skikkelig tøft bilde holmsen! min bil skal ha cup felger. disse liggerv i garasjen også. 7.5x17.
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2250
Bosted: Lørenskog



Vis profil
« Svar #16 på: januar 31, 2008, 19:53:57 pm »

Trond Smedstad fra Ås bygde også en 1303 Porsche.
Denne var det sant nok "bare" en 3,0 m/ 204 hk i. Alt var skrevet inn i vognkort og godkjent.Hadde bla 8x15 og 11x15 Fuchs på den + Deilig 6 lyd.
Det morsomme med denne bilen var at den faktisk var godkjent som utrykningsbil i politiet.
(Trond jobbet i UP i Vestby)
Trond bygde denne i 91-92 mener jeg og huske. Jeg traff han og Fruen i Berlin sommeren 92, de skulle da på sommerferie sydover i europa med denne.
Noen som vet hvor det ble av denne? Mener den ble solg rundt 1995/96.


Her er et par bilder jeg fant og:

http://i200.photobucket.com/albums/aa226/ssa1959/1303Smedstad.jpg
http://i200.photobucket.com/albums/aa226/ssa1959/1303Smedstad-1.jpg
« Siste redigering: mai 08, 2015, 13:54:01 pm av Svein. » Loggført

201m  8,063sek. 136,42km/t
402m 12,718sek.176,81km/t...
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5680
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #17 på: februar 01, 2008, 15:13:57 pm »

Må si jeg likte den der Svein, er det hjemmelagde forskjermer på den? SNYGGT!
Loggført

Speed is no substitute for direction
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2250
Bosted: Lørenskog



Vis profil
« Svar #18 på: februar 03, 2008, 01:19:10 am »

Må si jeg likte den der Svein, er det hjemmelagde forskjermer på den? SNYGGT!

Mener å huske han sa det var en jæ.... jobb og bredde disse ja. Trond gjorde/lagde det meste på bilen selv.
Som man ser på bildene var hele bilen hel sparklet. Skjermer, fangere og stigtrinn. Dette var skikkelig gjort, på de årene jeg så bilen var det ikke en sprekk og se noe sted.
Den var også noe av det stiveste jeg noen gang har kjørt, bilen fikk virkelig kjørt seg og den tålte det. Turene fra Ås til Flateby har aldri vært kortere enn da bobla ble brukt.
Rundt 5sek 0-100 og 225km i topp. Toppfarten ble prøvd Øyerulling
Han prøvde seg på 402m på et treff i England også, kjørte på rundt 14sek.
Fikk faktiskt tilbud om og kjøpe bilen i 1995 for 90000,-. Mye penger den gang, men angrer på at jeg ikke slo til på det i dag. Hadde vært morro med litt fra begge sider av miljøet.
« Siste redigering: februar 03, 2008, 01:24:09 am av svein » Loggført

201m  8,063sek. 136,42km/t
402m 12,718sek.176,81km/t...
JEPPE
Juniormedlem
**
Innlegg: 95
Bosted:



Vis profil
« Svar #19 på: februar 26, 2008, 03:23:28 am »

HEISANN DET VAR JEG BJØRN TORE JEPPESEN I FRA ÅLESUND SOM KJØPTE BILEN AV TROND.....TROR DET VAR I 95/96
DA VAR MOTOREN NYBYGD ETTER ETT HAVARI.....HAR DET ORGINALE VOGNKORTET ENDA LIGGENDE JEG DA....
JEG SOLGTE DEN I 99 TIL EN KAR PÅ ØSTLANDET,OG NÅ ER DEN BLITT BLÅ METALLIC...TOPPFARTEN VAR IKKE 225.....JEG HADDE 248 PÅ DEN OVER STRYNEFJELLET I SÅ FALL VISTE SPEEDOEMETERET DET.
BILEN VAR UTSTYRT MED EN 901 5 TRINNS GIRKASSE,SOM JEG FIKK OVERHALT AV AUTOTUNING NÅR BILEN VAR I MITT EIE,MEN FIKK BESKJED DER I FRA AT KASSEN VAR IKKE STEK NOK TIL DENNE MOTOREN..I LENGDEN.
MANGE GODE MINNER HADDE JEG MED DEN BILEN JA......HM SKULLE VEL IKKE SOLGT DEN NEI...!!!!!!!
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #20 på: september 21, 2008, 22:17:41 pm »

Her et bilde fra ombygging til et mer originalt utseende uten spoilere og vinger..


* sundtombygg6.jpg (35.9 KB, 640x480 - vist 1644 ganger.)
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5354
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #21 på: september 21, 2008, 22:41:29 pm »

HEISANN DET VAR JEG BJØRN TORE JEPPESEN I FRA ÅLESUND SOM KJØPTE BILEN AV TROND.....TROR DET VAR I 95/96
DA VAR MOTOREN NYBYGD ETTER ETT HAVARI.....HAR DET ORGINALE VOGNKORTET ENDA LIGGENDE JEG DA....
JEG SOLGTE DEN I 99 TIL EN KAR PÅ ØSTLANDET,OG NÅ ER DEN BLITT BLÅ METALLIC...TOPPFARTEN VAR IKKE 225.....JEG HADDE 248 PÅ DEN OVER STRYNEFJELLET I SÅ FALL VISTE SPEEDOEMETERET DET.
BILEN VAR UTSTYRT MED EN 901 5 TRINNS GIRKASSE,SOM JEG FIKK OVERHALT AV AUTOTUNING NÅR BILEN VAR I MITT EIE,MEN FIKK BESKJED DER I FRA AT KASSEN VAR IKKE STEK NOK TIL DENNE MOTOREN..I LENGDEN.
MANGE GODE MINNER HADDE JEG MED DEN BILEN JA......HM SKULLE VEL IKKE SOLGT DEN NEI...!!!!!!!

Aha.... Det er Jeppe bilen ja.... kommer aldri til å glemme når Jeppe tok meg med på en kjøretur i denne! Fytti h.l.t.e!! Det var min første tur i en "trimmet" boble og jeg glemmer den aldri. Og det gjøre neppe eieren av en BMW M3 som vi kjørte forbi... på innsiden... i grøftekanten.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Cinq81
Seniormedlem
****
Innlegg: 254
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #22 på: september 22, 2008, 07:28:25 am »

Er dette samme bilen som ble bygget av Alf Rønning her ifra Mjøsdistriktet??  Vet at han byggde mange fæle bobler, blant annet en til skipsreder Petter Sundt.
Loggført

63 Karmann Ghia Cab
magnusB
Seniormedlem
****
Innlegg: 300
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #23 på: september 22, 2008, 08:09:12 am »

Husker godt denne bilen (Sundt-bonla) fra når den var til salgs på La Strada. Er vel ca 6 år siden... Jeg var innom for å kikke litt på biler, og han som jobba der spurte om det var min boble som stod utenfor. "Bli med meg, så skal du få se no gøy". Ble med til det "aller helligste", et garasjeanlegg med masse fete biler, deriblant Sundt-bobla. Denne var nå trimmet ned til 350 hk, da 429 var litt i meste laget. Stylingen var funksjonell, og det var vel mer som minnet om porsche 911 enn 1303. Rå lyd. Ble ikke no prøvekjøriung, da bilen var inne til reperasjon. Mener den var til salgs for ca 300.000, og det er jo rimelig mye "bang for the buck". Noe som både imponerer og forundrer er hvordan La Strada kunne ha en så enorm stall av eksotiske biler i lille Norge. Sikkert mange av bilene som var eid av privatpersoner, men allikevel... Kanskje ikke så rart de måtte stenge sjappa etterhvert.
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2391
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #24 på: september 22, 2008, 19:17:44 pm »

Etter hva jeg har hørt om denne bobla, er konklusjonen min = HEFTIG!!
Å denne ble bygget på 80-tallet  Sjokkert Syns de porsche-boblene som ble lagd da, var litt småstygge, men denne er et fantastisk unntak!

Den blir nok fet litt mer orginal også håper jeg  Osteaktig
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #25 på: september 22, 2008, 19:22:12 pm »

Er dette samme bilen som ble bygget av Alf Rønning her ifra Mjøsdistriktet??  Vet at han byggde mange fæle bobler, blant annet en til skipsreder Petter Sundt.

Les eller klick på det som er merket sundt3 av utklippene over, så får du svar på spørsmålet ditt..
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Cinq81
Seniormedlem
****
Innlegg: 254
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #26 på: september 23, 2008, 07:12:56 am »

Stemmer Blunker,, jeg så det rett etter forrige innlegg jeg la inn Glad
Loggført

63 Karmann Ghia Cab
Ferdinand
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #27 på: desember 21, 2008, 19:55:08 pm »

.. Ikke en gang 16 tom fuchs hadde kommet da bilen ble bygget, det sier vel sitt..  Blunker

16" Fuchs ble levert som option fra 1978  Glad

Det gikk også for noen år siden en gul VW Variant (412?) med 3,0 SC motor godkjent i Tønsberg distriktet - noen som kjenner den? eller tilsvarende? Det hadde vært et kult prosjekt, men må vel henvise til tidligere godkjenninger om en skal lykkes. Hæ
Loggført

1978 911 SC
1967 VW T1 1300
1986 944
1997 Galant stv
1999 Audi A4 5V stv
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #28 på: desember 21, 2008, 21:04:18 pm »

.. Ikke en gang 16 tom fuchs hadde kommet da bilen ble bygget, det sier vel sitt..  Blunker

16" Fuchs ble levert som option fra 1978  Glad

Det gikk også for noen år siden en gul VW Variant (412?) med 3,0 SC motor godkjent i Tønsberg distriktet - noen som kjenner den? eller tilsvarende? Det hadde vært et kult prosjekt, men må vel henvise til tidligere godkjenninger om en skal lykkes. Hæ


Den gule går fortsatt den, jeg byggde den opp igjen etter en skikkelig motorbrann for 6-7 år sia, jeg solgte den året etterpå til en kompis av meg og han har brukt den nesten hver dag i hele sommerhalvåret siden !

Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Tarjei
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #29 på: januar 13, 2009, 11:20:06 am »

http://i96.photobucket.com/albums/l187/holmsen_2006/racebay.jpg
 må vel til det store utland for å få sett sånne live.
Hmm,,kanskje ikke  Kult

Hvis min buss noen gang ser sånn ut, er det bare fordi den er tungt lastet........
Loggført

Tarjei
1303 S "Gullsnute"
1303 S Big  "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg
1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne.
1972 T2 Westfalia camper "Nadolek"
1984 Brenderup "Lille-Grün"

tholtest@yahoo.com

Senking suger!
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!