mars 28, 2024, 22:17:57 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: HUMBUG 2007  (Lest 39253 ganger)
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #30 på: april 10, 2008, 09:05:48 am »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Det er jo ikke så veldig rart, med tanke på at rett som det er kommer en eller annen moderator og sletter alle innleggene våre..
Når sånt skjer mister folk interessen, og at denne moderatoren ikke har tatt seg tid til å forklare hva som har skjedd blir det bare pinlig.

Vi er en god gjeng fra vestfold som driver med vw, min mening er at alle bør være like velkommen uavhengig av hvilken AVATAR de velger å bruke.

Sorry for OT innlegg, måtte bare få det ut. Humbug derimot, er nemlig moro Glad

Klart for planlegging snart Roy, eller sparer vi det til uka før?





Loggført

Member #1 /Spliths venner
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 938
Bosted: Åsgårdstrand


SCC EVENT


Vis profil
« Svar #31 på: april 10, 2008, 12:42:59 pm »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Det er jo ikke så veldig rart, med tanke på at rett som det er kommer en eller annen moderator og sletter alle innleggene våre..
Når sånt skjer mister folk interessen, og at denne moderatoren ikke har tatt seg tid til å forklare hva som har skjedd blir det bare pinlig.

Vi er en god gjeng fra vestfold som driver med vw, min mening er at alle bør være like velkommen uavhengig av hvilken AVATAR de velger å bruke.

Sorry for OT innlegg, måtte bare få det ut. Humbug derimot, er nemlig moro Glad

Klart for planlegging snart Roy, eller sparer vi det til uka før?

 Blunker






Loggført

Make a long story short. Don't tell it.

http://www.sccevent.com/
http://www.telehiv-jumpers.com/
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #32 på: april 10, 2008, 15:28:26 pm »

x2  Blunker
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #33 på: april 10, 2008, 17:11:18 pm »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Denne tråden er startet for å legge ut bilder fra fjorårets humbug, så det er vel ikke så rart at det ikke er så mye fart i den sånn et drøyt halvår etter treffet...

og når det gjelder underforumet, tar vi det som et tegn på at de fleste VW-interesserte i vestfold bruker tiden i garasjen og ikke på nettet ;-) det er jo bra fart i vestfold om dagen synes jeg, spesielt på buss- og ghiafronten
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #34 på: april 10, 2008, 17:13:32 pm »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Det er jo ikke så veldig rart, med tanke på at rett som det er kommer en eller annen moderator og sletter alle innleggene våre..
Når sånt skjer mister folk interessen, og at denne moderatoren ikke har tatt seg tid til å forklare hva som har skjedd blir det bare pinlig.

Vi er en god gjeng fra vestfold som driver med vw, min mening er at alle bør være like velkommen uavhengig av hvilken AVATAR de velger å bruke.

Sorry for OT innlegg, måtte bare få det ut. Humbug derimot, er nemlig moro Glad

Klart for planlegging snart Roy, eller sparer vi det til uka før?







Jada vi kan ta et møte, men må bare få presisere at det ikke var moderator men trådstarteren selv som slettet den omtalte tråden ;-)
Loggført
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #35 på: april 10, 2008, 20:31:33 pm »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Det er jo ikke så veldig rart, med tanke på at rett som det er kommer en eller annen moderator og sletter alle innleggene våre..
Når sånt skjer mister folk interessen, og at denne moderatoren ikke har tatt seg tid til å forklare hva som har skjedd blir det bare pinlig.

Vi er en god gjeng fra vestfold som driver med vw, min mening er at alle bør være like velkommen uavhengig av hvilken AVATAR de velger å bruke.

Sorry for OT innlegg, måtte bare få det ut. Humbug derimot, er nemlig moro Glad

Klart for planlegging snart Roy, eller sparer vi det til uka før?







Jada vi kan ta et møte, men må bare få presisere at det ikke var moderator men trådstarteren selv som slettet den omtalte tråden ;-)


Da må jeg få lov til å presisere at vanlige brukere ikke kan slette andre innlegg enn sine egne... Blunker

Loggført

Member #1 /Spliths venner
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #36 på: april 10, 2008, 20:48:00 pm »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Det er jo ikke så veldig rart, med tanke på at rett som det er kommer en eller annen moderator og sletter alle innleggene våre..
Når sånt skjer mister folk interessen, og at denne moderatoren ikke har tatt seg tid til å forklare hva som har skjedd blir det bare pinlig.

Vi er en god gjeng fra vestfold som driver med vw, min mening er at alle bør være like velkommen uavhengig av hvilken AVATAR de velger å bruke.

Sorry for OT innlegg, måtte bare få det ut. Humbug derimot, er nemlig moro Glad

Klart for planlegging snart Roy, eller sparer vi det til uka før?







Jada vi kan ta et møte, men må bare få presisere at det ikke var moderator men trådstarteren selv som slettet den omtalte tråden ;-)


Da må jeg få lov til å presisere at vanlige brukere ikke kan slette andre innlegg enn sine egne... Blunker



Da må jeg få sitere at han faktisk sa at trådstarter var den som slettet den omtalte tråden :-D
Ingen vits å diskutere dette i det uendelige vel?
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #37 på: april 10, 2008, 20:53:56 pm »

er vel snart klare får å planlegge Humbug 08 vel?

Det er virkelig mye fart i denne tråden eller dette underforumet generelt Hæ

Det er jo ikke så veldig rart, med tanke på at rett som det er kommer en eller annen moderator og sletter alle innleggene våre..
Når sånt skjer mister folk interessen, og at denne moderatoren ikke har tatt seg tid til å forklare hva som har skjedd blir det bare pinlig.

Vi er en god gjeng fra vestfold som driver med vw, min mening er at alle bør være like velkommen uavhengig av hvilken AVATAR de velger å bruke.

Sorry for OT innlegg, måtte bare få det ut. Humbug derimot, er nemlig moro Glad

Klart for planlegging snart Roy, eller sparer vi det til uka før?







Jada vi kan ta et møte, men må bare få presisere at det ikke var moderator men trådstarteren selv som slettet den omtalte tråden ;-)


Da må jeg få lov til å presisere at vanlige brukere ikke kan slette andre innlegg enn sine egne... Blunker



Da må jeg få sitere at han faktisk sa at trådstarter var den som slettet den omtalte tråden :-D
Ingen vits å diskutere dette i det uendelige vel?

Det er ikke tilfelle!

(edit: har snakka med han det gjelder)
« Siste redigering: april 11, 2008, 07:35:33 am av BT » Loggført

Member #1 /Spliths venner
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #38 på: april 12, 2008, 22:35:19 pm »

At det er lite fart i denne tråden viser vel bare at få er innom å besøker dette underforumet. For det er ikke så mange tråder at men går glipp av nye innlegg her Glad Men få opp en HumBug 2008 tråd isteden, så kan vel denne ligge død.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #39 på: april 17, 2008, 18:50:09 pm »

Hendelse forløpet:

Det kom inn klager pr pm på avataren til mr. XX
Bildet var av et cannabis blad, som passet veldig godt på denne tiden da dette skjedde. Vestfold var i nyhetsbildet på den tiden pga utallige cannabis raid i vestfold.
Jeg tolker det som en morsomhet... de som roper høyest hevder at det er et uskyldig bilde og at cannabis kan brukes til både hamp og tau. Det stemmer selvfølgelig, men det blir vel å avskrive XX's humoristiske sans fulstendig? Humoren kom bare av dårlig timing fra hans side liksom? Det skjønner alle som kjenner XX at ikke stemmer.

Nok om bildet, saken ble diskutert av Trond og meg og Trond sendte XX en mail... her er den:
Hei XX,
Jeg ble gjort oppmerksom på at du har en litt uheldig avatar.
VW Norge ønsker ikke å assosieres med cannabis på noen måte og jeg ber deg
derfor endre avataren din til noe annet.
Håper du forstår.

Trond:-)


Her kommer svaret han fikk på denne ene PM'n:

Det har jeg ingen forståelse for

XX


Og så to minutter etterpå:

So sagt . Det har jeg ingen forståelse for.
Vennligst slett meg som bruker.

XX


Deretter ringte jeg XX for å høre om dette faktisk var viktig for han, og i følge han var han meget opptatt av hans frihet til å legge inn hvilke bilder han ville. Jeg forsøkte å forklare at vi som moderatorer måtte ta hensyn til de som lar seg lettest støte, og spesielt når sakens kjerne ikke handler om luftkjølt VW i det minste. Han ønsket heller at "andre burde respektere han, og heller holde seg av nett om man ikke tålte slikt", og sto på sitt om at han ville at vi skulle slette han. Dette var sent en kveld så jeg ba Trond vente til dagen etter med å slette brukeren. Men dagen etter hadde XX selv slettet inneholdet i sine innlegg, og da var skaden allerede skjedd så vi gjorde som han ba om og slettet kontoen hans, uten å fjerne innleggene hans.

Her kunne saken vært over om ikke alle kompisene til XX ikke mente at han var urettferdig behandlet, og benyttet enhver anledning til å bruse med fjærene for å få meg i dårlig lys.

Siden jeg har gjort hva jeg kan for at XX skulle få en sjanse til å moderere seg... utenom å sparke ut de som klaget på hans "humor", så har ikke jeg det minste problem å stå for hva jeg og Trond har gjort.

Vi har selvfølgelig en skare med medlemmer som ser sin force i å grave i "urettferdighet" og påpeke det de måtte finne for alle andre, som måtte like Se og Hør journalistikk. Hva gjør man ikke for å fremheve sitt navn?... man rir på den hesten man har. De vil sikkert kaste seg over denne forklaringen for å holde seg i rampelyset i en uke til.

Jeg har personlig ikke for vane å ta uenigheter av "personlig art" på nett, da ringer jeg heller, men det er langt mellom de som tør å ta telefonen etter at de har kjekket seg på nett. Nei da, det er det mye bedre å briske seg på nett! Folk som ikke kan stå for sine meninger IRL er det kanskje ingen vits å snakke med likevel?
Jeg har ringt ALLE jeg har moderert... men de tar IKKE telefonen... det kommer heller slappe unnskyldninger på SMS... Tvilende

Leve the fighting few!
Nå går jeg å leker med VW så kan dere som interesserer dere for slikt diskutere i ring som kjerringer  Gliser

Loggført

Speed is no substitute for direction
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #40 på: april 17, 2008, 23:57:26 pm »

 Gliser skjerp deg a Hjonny, erru sippetryne og dyreplager eller?


Loggført

Member #1 /Spliths venner
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #41 på: april 18, 2008, 00:30:23 am »

Spørs hvem man spørr det.... spør man pels trynene i sofan her er jeg vel dyreplager.... men sippetryne passer dårlig føler jeg...
Men sånn er det nok med oss alle... passer skoen, så er den din Gliser
Loggført

Speed is no substitute for direction
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #42 på: april 18, 2008, 07:57:20 am »

Spørs hvem man spørr det.... spør man pels trynene i sofan her er jeg vel dyreplager.... men sippetryne passer dårlig føler jeg...
Men sånn er det nok med oss alle... passer skoen, så er den din Gliser

He he, god helg til deg også.
Ikke se bort fra at du plutselig får besøk i garasjen, så kan vi diskutere mer HUMBUG.
For det er hva denne tråden handler om eller hur? Blunker
Loggført

Member #1 /Spliths venner
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #43 på: april 18, 2008, 10:28:12 am »

Humbug ja... klart det er den handler om...  hvilken farge blir t-skjortene i år?? Gliser Gliser
Loggført

Speed is no substitute for direction
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #44 på: april 18, 2008, 13:27:57 pm »

Hei ikke mess med SE & HØR a  Rekker tunge   Osteaktig
Loggført
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2890
Bosted:



Vis profil
« Svar #45 på: mai 08, 2008, 21:49:16 pm »

Humbug ja... klart det er den handler om...  hvilken farge blir t-skjortene i år?? Gliser Gliser

Eller enda viktiger.. Når blir Hum Bug 2008? Mangler kun dette treffet for å legge opp jobblista mi får helgevakter ut 2008  Blunker

Mvh Finn-Erik
Loggført

58`mod Type1
60`mod Type1 Deluxe
61`mod Type1
64`mod Type1
65`mod Type1
68`mod Type1
+ et par til på lur...(pensjonsparingen min Blunker )

Eier av Harry Von Kaaten Racing Team.
Rammekroken Fredrikstad
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #46 på: mai 09, 2008, 07:42:24 am »

siste helga i august
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #47 på: mai 09, 2008, 08:32:25 am »

på skallevål i år å?
Loggført
Finn-Erik DeLuxe60
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2890
Bosted:



Vis profil
« Svar #48 på: mai 09, 2008, 09:21:06 am »

siste helga i august

Takk Roy.
Loggført

58`mod Type1
60`mod Type1 Deluxe
61`mod Type1
64`mod Type1
65`mod Type1
68`mod Type1
+ et par til på lur...(pensjonsparingen min Blunker )

Eier av Harry Von Kaaten Racing Team.
Rammekroken Fredrikstad
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #49 på: mai 09, 2008, 10:56:01 am »

på skallevål i år å?

ja
Loggført
TURBO
Gjest
« Svar #50 på: juni 21, 2008, 10:11:02 am »

Er treffet åpent får alle?Tenkte jeg skulle ta turen fra Lillehammer for mitt første vw-treff!
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #51 på: juni 21, 2008, 11:26:39 am »

 det er får alle luftkjølt vw.. å du må da få med deg flere treff før sist i august, er mange før det Blunker
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #52 på: juni 23, 2008, 09:05:24 am »

Er treffet åpent får alle?Tenkte jeg skulle ta turen fra Lillehammer for mitt første vw-treff!

Du kan jo myke opp med å ta turen til SCC helgen 15-17 august, da går norges største VW treff av stabelen på Gardermoen.
Trykk på linken under her for mer info, etter helg her så kan du regnes som treff veteran når du møter opp på skallevold!  Gliser

Loggført

Speed is no substitute for direction
Ferdinand
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #53 på: juli 03, 2008, 13:47:35 pm »

det er får alle luftkjølt vw.. å du må da få med deg flere treff før sist i august, er mange før det Blunker

Er det OK å besøke treffet med luftkjølt Porsche? Lenge siden jeg har vært på VW treff, men det frister absolutt å gå til innkjøp av en buss etterhvert Rekker tunge
Loggført

1978 911 SC
1967 VW T1 1300
1986 944
1997 Galant stv
1999 Audi A4 5V stv
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #54 på: juli 23, 2008, 10:00:36 am »

Er det ikke på tide med en HUMBUG 2008-tråd? Så kan "problemene" som dukka opp i denne tråden ligge i fred, og vi kan heller få litt informasjon om ÅRETS Vestfold-treff....

Glad

Jeg kommer!
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #55 på: juli 23, 2008, 10:04:18 am »

God idé! vi lar denne tråden stå som den gjør nå, og så antar jeg at noen av arrangørene kan ta ansvar i å starte en ny HUMBUG2008 tråd med informasjon om årets treff.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!