Ole Martin
Medlem

|
 |
« Svar #30 på: januar 30, 2010, 13:59:07 pm » |
|
Høres bra ut. :-)
Skal dere bestille samlet? Eller er det kanskje bestillt allerede...
|
|
|
Loggført
|
FreakPower Racing Beste tid: 9.583 201m - Street Legal Brumunddal 2015
|
|
|
Jalle
Supermedlem

Klubbløs #006
|
 |
« Svar #31 på: februar 01, 2010, 02:26:34 am » |
|
Er det tenkt retur på søndag eller mandag ?
|
|
|
Loggført
|
All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
|
|
|
holmsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: februar 01, 2010, 06:10:33 am » |
|
Ikke bestemt,,noen skal ikke hjem i det hele tatt, For egen del synes jeg Søndag høres brutalt ut.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
holmsen
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: februar 27, 2010, 22:34:51 pm » |
|
Så langt har disse meldt seg på Jørgen og Erik i blåmann Kjell og Ola med Losen på henger Børge og Tumo i turbussen Espen x i Clippern Rune i Ambulansen Tore og Tussi i t3 dobbelkabin Maria jobber med saken Ernst blir jobbet med  Jøran og Flåta med buss og Berserk på henger Jeg med min nyeblå Er noen glemt får de bare føye seg på lista,,nærmer seg med stormskritt
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ole Martin
Medlem

|
 |
« Svar #34 på: februar 28, 2010, 03:34:10 am » |
|
I'm in! :-)
Kjenner forsåvidt ikke en kjeft av de som skal dra, men det årnær seg.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Svein.
Supermedlem

|
 |
« Svar #35 på: februar 28, 2010, 04:04:57 am » |
|
Jeg er som sagt med, hvis en eller annen har plass  Mvh Svein
|
|
|
Loggført
|
201m 8,063 sek. 136,42km/t 402m 12,708 sek.176,81km/t...
|
|
|
Jøran Larssen
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: mars 09, 2010, 13:50:02 pm » |
|
Da har jeg bestilt ferge fra Brevik til Immingham den 16. april for Jan, Stian og meg, med to busser og Berserk på bilhenger.
Da gjenstår det å bestille hjemtur, og da hadde det jo vært hyggelig med reisefølge.
Dere som skal rett hjem etter treffet, når og med hvilke ferger?
Regner med at dere kanskje skal reise fra Harwich til Esbjerg, og deretter fra Hirtshals til Larvik?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #37 på: mars 09, 2010, 14:43:17 pm » |
|
Kjører vel bublan Svein? Jeg er som sagt med, hvis en eller annen har plass  Mvh Svein
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Svein.
Supermedlem

|
 |
« Svar #38 på: mars 09, 2010, 16:31:07 pm » |
|
Kjører vel bublan Svein? Jeg er som sagt med, hvis en eller annen har plass  Mvh Svein Tror ikke det 
|
|
|
Loggført
|
201m 8,063 sek. 136,42km/t 402m 12,708 sek.176,81km/t...
|
|
|
Jøran Larssen
Supermedlem

|
 |
« Svar #39 på: mars 19, 2010, 12:27:32 pm » |
|
Da har jeg bestilt ferge fra Brevik til Immingham den 16. april for Jan, Stian og meg, med to busser og Berserk på bilhenger.
Da gjenstår det å bestille hjemtur, og da hadde det jo vært hyggelig med reisefølge.
Dere som skal rett hjem etter treffet, når og med hvilke ferger?
Regner med at dere kanskje skal reise fra Harwich til Esbjerg, og deretter fra Hirtshals til Larvik?
Er det ingen som har bestilt returbilett ennå? Vi reiser som kjent over litt før dere andre for å få montert inn campinginteriør i våre biler, og får da en ukes ferie i England før Big Bang treffet. Firmaet som skal innstallere interiøret sørger for at ferieuka blir helt optimal, og lar oss leie denne flotte doningen mens vi venter på at våre biler skal bli klare 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jøran Larssen
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: mars 25, 2010, 16:31:57 pm » |
|
Til Espen X & co som skal returnere til Norge etter Big Bang: Vi har booket følgende ferger tilbake fra England til Norge: Harwich - Esbjerg 25 april kl. 17.45 med DFDS Dana Sirena. Ankommer Esbjerg den 26. april kl. 13.00. Her begynner det å bli tynt med lugarer, noe som tyder på at fergen begynner å fylles opp. Videre reiser vi med Stena Line fra Fredrikshavn til Oslo den 26. april kl. 18.30. Ankommer Oslo den 27. april kl. 08.30. Stena Line var svært prisgunstig, og vi endte opp med kr. 1425,- for to biler, tre personer med lugar
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #42 på: mars 27, 2010, 20:12:22 pm » |
|
Til England satses det på felles utreise torsdag 22. april kl 0800 med Superspeed2-fergen fra Larvik. Et tips som Børge fant ut - å kjøpe tur/retur-billett koster bare en tredjedel av hva en enkeltreise koster...
Så er det Esbjerg-Harwich på ettermiddagen samme dag. Jeg og Eskild har bestilt samme retur som Jøran & Co. Denne fergen kostet stive 8000 kr for to pers og en bil tur retur, så det lønner seg å få ut fingern for de som ikke har bestilt ennå.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Jalle
Supermedlem

Klubbløs #006
|
 |
« Svar #43 på: mars 27, 2010, 20:34:06 pm » |
|
Bussen min står på ett tog gjennom Sverige ´as we speak´ og regner med å ha den på tirsdag. Det kjipe er at jeg skal opereres rett før treffet og kan dermed ikke forutsi egen helse under treffet. Trekker meg forsiktig tilbake og ønsker alle en riktig god tur.
Jalle
|
|
|
Loggført
|
All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #44 på: mars 27, 2010, 21:50:22 pm » |
|
Synd å høre Jalle, men håper du blir frisk og rask til Bug Camp, som jo er den norske treffsesongens første høydepunkt  Jeg har lest gjennom tråden, og ser at den ikke er veldig lett å gjøre seg klok på, så her er en oppsummering: Det var først snakk om fellesbestilling av tur, men det ble ikke noe av. Jeg tror veldig mange av oss - meg inkludert - har sagt vi blir med, men avventet fergebestillinger fordi noen skal dra i forveien, andre skal ikke direkte hjem fra Big Bang osv. Først i dag fikk jeg ut fingern og fikk bestilt ferger  Turen for de fleste blir superspeed-ferge fra Larvik om morgenen torsdag 22. april, så fergen Esbjerg-Harwich på kvelden samme dag. Derfra kjører vi kolonne til treffet. Så er returen søndag ettermiddag/kveld med Harwich-Esbjerg-fergen, så kjører vi til Fredrikshavn mandagen og tar Fredrikshavn-Oslo-fergen og er hjemme tirsdag morgen. Planleggingen av denne turen er egentlig i god Slackers-ånd, vi liker ikke å planlegge så mye  Men konsekvensen er kanskje at det blir en ren Slackers-tur? Lista over de jeg vet er sikre og har bestilt billetter er: Jørgen og Erik Kjell og Ola Børge og Tuomo Espen og Eskild Tore og Therese Jøran og Flåta Holmsen Mags, du er klar du også regner jeg med? Ole Martin, Jon, KJetil L, Vemund, Svein, Reiel - er dere med? Jørn, bør ikke du vise engelskmennene hvor skapet skal stå? Andre? Noen har bil og er alene, andre vil sitte på. Slå dere sammen så blir fergebillett-prisene veldig hyggelige når man f.eks. deler på fire. Jo fler som blir med, jo hyggeligere blir det. Det er nok en liten overvekt av T2-busser som tar turen, men det er også to-tre bobler som drar. To av Ultimate Street Bays-gutta og Lee var Slackers-gjester på SCC ifjor, og de vil nok vise sin gjestfrihet på deres hjemmebane på Santa Pod. Men alle er naturligvis like velkomne uansett hva man kjører. Til Ole Martin og andre som ikke kjenner noen på lista - bli med! Slackers er hyggelige folk, selv om vi er dårlige til å planlegge
|
|
« Siste redigering: mars 28, 2010, 03:09:28 am av EspenX »
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Ole Martin
Medlem

|
 |
« Svar #45 på: mars 27, 2010, 22:07:26 pm » |
|
Jeg har fått med meg de noe tvillsomme planleggingsegenskapene i den tråden her For min del fikk jeg bestilt ferger (noe som var svindyrt...) men jeg fikk brått opdrag på jobben som gjør at jeg ikke kan reise. Er det noen her som skal bremse motor før dere drar? Kunne tenkt meg det selv.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: mars 28, 2010, 01:36:30 am » |
|
Reiel må nok melde avbud desverre.... Men Gud som jeg har lyst til å være med nå som jeg har Doka å greier  Men etter sinnabrev fra fogden må ting prioriteres nøye 
|
|
|
Loggført
|
Mvh Reiel
|
|
|
Henrik1
Nybegynner

|
 |
« Svar #47 på: april 11, 2010, 23:28:49 pm » |
|
Hei. Er det noe mulighet at noen av dere som skal over kan ta med 4stk felger for meg? Det hadde vært fint 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #48 på: april 12, 2010, 08:34:35 am » |
|
Jeg har ikke ledig plass slik det ser ut.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #49 på: april 12, 2010, 16:22:23 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
hk
Nybegynner

|
 |
« Svar #50 på: april 14, 2010, 21:21:45 pm » |
|
Hei. Er det noe mulighet at noen av dere som skal over kan ta med 4stk felger for meg? Det hadde vært fint  send meg en pm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eskild
Medlem

Slackers Hangaround :-)
|
 |
« Svar #51 på: april 20, 2010, 13:56:45 pm » |
|
Hvis værprofetene har rett så får vi en knallfin lørdag!  Det begynner å krible litt nå. http://www.yr.no/sted/Storbritannia/England/Podington/helg.htmlEdit: Fanker'n! Nå så det ikke så bra ut lenger. Skulle nok lagt ut en printscreen isteden. 
|
|
« Siste redigering: april 21, 2010, 09:23:11 am av Eskild »
|
Loggført
|
RPB Piraya, '63 T1, '68 T1 Plastcab, '69 Baja Bug x 2, '69 Buggy x 2, '73 T2 Dobbelkabin, '89 Audi 200 TQ
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #52 på: april 21, 2010, 18:07:08 pm » |
|
Det nærmer seg avreise. Turbussen er klar til dyst igjen. Vårservicen er gjennomført. Noen ekstra komfortdetaljer er montert iform av cb-radio og koppholdere. En webadresse mindre på bakluken. Ferdig pakket, full tank, soveplassene gjort klar og sidevinduene har plass for nye treffklistremerker.
Første etappe er Oslo-Larvik.
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #53 på: april 21, 2010, 23:43:10 pm » |
|
Reisefølget klar for en god natts søvn på kaia i Larvik. Kjellemann, Ola og Losen rullet inn på plassen ca 5 minutter etter oss. Dette lover godt :-)
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #54 på: april 22, 2010, 07:57:07 am » |
|
Våknet opp til nydelig vær etter en iskald natt. Kommet ombord og båten er straks klar for avgang. En varm kaffe og noe å bite i er neste post på programmet.
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #55 på: april 22, 2010, 08:15:49 am » |
|
Ay caramba, Losen har blitt trailer-queen!
God tur, bandidos!
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #56 på: april 22, 2010, 08:59:18 am » |
|
Hvordan gikk det med bremsingen til Losen?
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #57 på: april 22, 2010, 12:18:50 pm » |
|
Hvordan gikk det med bremsingen til Losen?
Det vet vi sannelig ikke. Mulig Jan har noe info. Har kommet godt igang med transportetappen til Esbjerg. 26 mil igjen ETA 16:25. Typisk nok ble Turbussen vinket til side for tollkontroll. Vi klarte å gurgle noen halvfjersaktige svar til betjenten og ble raskt vinket videre. Tuomo skjønner fortsatt ikke en døyt av det dansken spurte om ;-)
|
|
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
Paasan
Supermedlem

Frøkna
|
 |
« Svar #58 på: april 22, 2010, 14:06:37 pm » |
|
Men er vel flere enn Touomo som kan slite litt med dansk. Lykke til gutter
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Boerge
Seniormedlem

|
 |
« Svar #59 på: april 22, 2010, 18:28:27 pm » |
|
Men er vel flere enn Touomo som kan slite litt med dansk. Lykke til gutter
Takker :-) Noen mener dansk ikke er et språk men en halssykdom. En utfordring å forstå språket er det definitivt. Vi har parkert ombord og funnet lugarene. Neste stopp England :-)
|
|
« Siste redigering: mai 02, 2010, 07:41:36 am av Boerge »
|
Loggført
|
Cowboys from Hell 
|
|
|
|