mai 29, 2024, 04:19:34 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 147
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Grelland's Ghia  (Lest 1017830 ganger)
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4290 på: januar 17, 2022, 11:40:07 am »

Jeg har ved ledige stunder jobbet litt mer med planlegging av det nye el-anlegget, og tenkte det ville være smart å dokumentere det jeg planlegger, så da har eg begynt å lage meg en tegning, så kanskje jeg klarer å orientere meg i sammensuriet også etter ombygging:

* wiring.jpg (83.07 KB. 800x545 - vist 392 ganger.)


Jeg har blitt inspirert av guttungens karosseriarbeid, og innser at Ghian etter 12-14 år på veien begynner å vise behov for litt omsorg. Et av problemene er rust i panseret, så da kan det tyde på at jeg har kommet over et panser som kanskje kan danne grunnlaget for noe morsomt:

* received_1136288627186086.jpg (67.98 KB. 800x600 - vist 414 ganger.)


Det ser ganske dårlig ut, men da har jeg jo noe å jobbe med Blunker

Jeg ser også at årets SCC super scenic-dato er satt til starten på juni, så da må jeg enten få ut fingeren med alle disse prosjektene, eller planlegge litt smart så den er kjørbar i juni og heller fordele ting litt utover i tid Glad

Snart våren Glad

Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2426
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #4291 på: januar 17, 2022, 22:12:26 pm »

Nok og holde på med fremover forstår jeg😂. Venter spent på monteringen av det nye pedal settet.
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4292 på: januar 19, 2022, 13:19:58 pm »

Nok og holde på med fremover forstår jeg😂. Venter spent på monteringen av det nye pedal settet.

Nok å pusle med ja Glad

Pedalsettet ligger i en boks i hylla foreløpig. Det ser forsåvidt bra ut, men nærmere måling viste at avstanden mellom pedalene er identisk med original, og med mine str 47 var planen å få litt mer plass. Så da får jeg se det an til våren når bilen hentes hjem, om jeg bruker noe mer tid på det Blunker Du kan evt låne de for å se hvordan de passer i din bil.
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2426
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #4293 på: januar 19, 2022, 18:32:20 pm »

Fikk du ikke det pedalsettet i 2 utgaver, vanlig og XL?
På XL utgaven skulle det være større avstand mellom pedalene?

https://imohr.com.br/en/products/41/pedal-assembly--vw-beetle
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4294 på: januar 19, 2022, 22:40:18 pm »

Var det jeg trodde også;)
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4295 på: februar 21, 2022, 20:44:10 pm »

Har lekt meg litt med å få koplet hydraulisk utløser til denne 901-kassa, og etter litt måling og fundering lagde jeg et forslag til en brakett som sitter omtrent silk:

* 20220221_193612.jpg (60.59 KB. 800x398 - vist 379 ganger.)


Som man ser blir braketten veldig lav; overkant av arbeidsbenken er omtrent laveste punkt på girkassefestet. Jeg har jo en oljekjøler som skal henge under der også.

Her kan man se at det er ikke så mye klaring til den braketten som den originale wiren sitter i:

* 20220221_193253.jpg (39.41 KB. 800x360 - vist 370 ganger.)


Så jeg tror ikke dette er den beste løsningen.

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4296 på: februar 21, 2022, 20:49:00 pm »

Så jeg prøver å følge opp Jon Hroar sitt forlag med å forlenge aklsingen litt og prøve å lure sylindere inn og over braketten som står der.

Noe ala dette:

* 20220221_194608.jpg (72.4 KB. 800x455 - vist 388 ganger.)


Da vil braketten ikke stikke ned under bunnen, og med litt justering av braketten vil sylinderen smette på innsiden av flensen til drivakselen.

* 20220221_194511.jpg (31.4 KB. 420x600 - vist 380 ganger.)


Så da er det bare å sette i gang 3d-printeren med en ny test, så kanskje vi er ett skritt nærmere

Jeg er slått ut av covid om dagen, så blir veldig korte økter i garasjen, men kommer sterkere tilbake Glad


Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4297 på: november 15, 2023, 10:22:18 am »

Oj, her er det lenge siden oppdateringer ser jeg Glad

En kort oppsummering av de siste par sommersesongene: Bilen brukes daglig, og jeg har heldigvis to motorer så jeg kan fikse en mens den andre står i bilen Glad

Som man kan ha sett på fb, så har jeg som vanlig hatt noen utfordringer på motorsiden, og for å gjøre historien kort, så har jeg hatt et vippearmshavari på den på vei hjem fra SCC for et par år siden. Dette var et sett gamle pauter vipper, så jeg antar det var så enkelt som et tretthetsbrudd i aluminiumen. Jeg har også kjørt en del med 1600'n og klart å havarere to kompressorer. Den første visste jag var litt "dodgy" siden jeg nesten fikk den gratis, men jeg kjøpte en som skulle være overhalt fra en etter sigende pålitelig kilde, men den har også havarert. JEg har kjørt en del med 1600'n uten kompressor (bl.a en runde Super Scenic), og den fungerer jo fint, men blir litt kjedelig når man er vant til mer kraft Glad

I sommer satt jeg inn 2110 oxyen igjen, for å forberede meg på SCC, og det fungerte helt fint. Mye moro og ny pers på stripa Glad

* 20230720_153332.jpg (89.13 KB. 800x518 - vist 216 ganger.)



Ghian har gått ca 20.000 km de siste 2 sesongene, så det er ikke tvil om at den brukes. Siden den kom på veien for 10-12 år siden har jeg kjørt rundt 100.000 km.

Alle disse havariene og kilometrene (ink både bane og dragstripe...) har begynt å sette sine spor, så jeg har så smått begynt å forberede meg på å ta en runde til med restaurering. Det begynner å poppe opp litt rust her og der, og den begynner å bære preg av å bli brukt. Noe som er helt greit.

Så planen er sånn ca å bruke den en sommer til, og så starte opp til høsten igjen. Da er følgende på lista over forbedringer:
-Fjerne rust
-Ny lakk
-Nye tepper
-5-trinns 901 girkasse
-Tannstang

Så ut fra disse endringene beveger bilen seg antakelig litt vekk fra cal-look stuk over mot sportsbil Blunker

For å ha noe å kjøre med mens ghian får seg en overhaling, har jeg kjøpt meg en '67 boble, som foreløpig har fått en lett cal-look overhaling med bremser hjul og stuk, men tanken er at 1600-motoren skal moddes litt til å passe mer som NA-motor, med ny kam og høyere komp, og den blir da plassert i '67n med IDF gassere (!)

* 20230810_213257.jpg (53.2 KB. 800x399 - vist 203 ganger.)


Men først skal motoren (oxyen) opp på benken for et lite oversyn; den bråker mer enn jeg setter pris på fra ventil/vippestell, så jeg må ta en sjekk der. I tillegg skal jeg få montert et DBW spjellhus, siden jeg må jo ha noen elektronikk-prosjekter også Glad

« Siste redigering: november 15, 2023, 10:31:29 am av grelland » Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 530
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #4298 på: november 15, 2023, 10:35:44 am »

Dette gleder jeg meg til å følge med på Glad Jeg KAN sikkert bla meg en drøss sider tilbake og finne, men har du noen bilder av hvordan du har gjort det med pedal og clutchpumpe?
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4299 på: november 15, 2023, 12:31:27 pm »

Dette gleder jeg meg til å følge med på Glad Jeg KAN sikkert bla meg en drøss sider tilbake og finne, men har du noen bilder av hvordan du har gjort det med pedal og clutchpumpe?

Hmmm det er litt sleggemekk, så usikker på om det gjør seg på bilde, men kan se om jeg finner noe. Etter råd fra Øyvind på hotshop kjøpte jeg en masterpunpe fra Wilwood var det vel, som jeg monterte på torpedoen; ved siden av bremsemasteren, og sveiset på en brakett på clutchpedalen. I Rabalder-tråden tror jeg du finner et bilde av hans oppsett som er bedre illustrasjon da det ikke er så mye tepper og greier i den Blunker
« Siste redigering: november 15, 2023, 12:50:49 pm av grelland » Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4300 på: november 21, 2023, 19:52:45 pm »

Her er bilde av Øyvind sitt oppsett som var min inspirasjon:

* image4.jpg (47.55 KB. 450x600 - vist 229 ganger.)

« Siste redigering: november 21, 2023, 19:59:40 pm av Roy Grelland » Loggført
eiko
Supermedlem
*****
Innlegg: 737
Bosted: Rælingen



Vis profil
« Svar #4301 på: november 23, 2023, 07:44:44 am »

Lest en del på tråden her opp gjennom årene. Spesielt på det med kompressor. Skal jo bygge motor selv i vinter og funderer sterkt på kompressor på min 1600. Dreiemoment og power som kompressor gir er lokkende.

Men nå har du havarert 2 stk, den ene var dog litt dodgy. Har selv sett på komplett kit fra kompressor haus i UK, men det koster. Ca 90 hk skal det gi, da med s&s gasser så luka går igjen på en T1. Er du lei kompressor nå?
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4302 på: november 23, 2023, 08:38:14 am »

Lest en del på tråden her opp gjennom årene. Spesielt på det med kompressor. Skal jo bygge motor selv i vinter og funderer sterkt på kompressor på min 1600. Dreiemoment og power som kompressor gir er lokkende.

Men nå har du havarert 2 stk, den ene var dog litt dodgy. Har selv sett på komplett kit fra kompressor haus i UK, men det koster. Ca 90 hk skal det gi, da med s&s gasser så luka går igjen på en T1. Er du lei kompressor nå?

Hehe, nei jeg er ikke lei kompressor. Det er som du sier veldig moro med dreiemoment og respons. Målet mitt med dette kompressorprosjektet var å se hvor mye moro man kan ha med en standard 1600. Jeg innså at hvis jeg skulle få enda mer ut av det oppsettet, måtte jeg brukt mer tid på intercooler og vannkjøling etc, og da synes jeg etterhvert det ble veldig mye greier Blunker Oppsettet mitt har ikke kostet mange tusenlappene, siden jeg har bygget alt selv, og jeg hadde allerede EFI.

Planene har etterhvert endret seg, og for første gang har jeg nå 2 biler som skal holdes i gang ( i alle fall inntil Ghian plukkes ned) , så da blir planen å ta 1600'n og ha det moro med den i 67 bobla en periode i stedet. Forsåvidt samme utgangspunkt som før: Hvor mye moro kan man ha med en gammel 1600, og nå blir det cal-look stil med doble gassere så får vi se hvor gøy det er. Jeg har også en turbo liggende i hylla, så det er jo kanskje også en ting å prøve. Søk opp The Dub Shop på FB og se hva han får til med en std 1600 og turbo, så ser man at det er mye gøy som kan gjøres der også Glad

Planen er å bruke Ghian en sommer til, så nå i vinter blir det en liten overhaling på 2110cc oxyen, inkl nytt 3d-printet innsug med sentermontert DBW spjellhus, så det har jo litt med at jeg har begrenset med tid å bruke i garasjen også. Atle sin '68 trenger også litt mer jobb før våren Glad
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 530
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #4303 på: november 23, 2023, 18:13:03 pm »

Hva tenker du av størrelse på spjellhuset? Helprintet innsug, eller med bukkehorn?
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4304 på: november 23, 2023, 21:21:29 pm »

Husker ikke dia på spjellhuset, men kan måle senere i kveld; mener det var 54mm. er fra en 1.8T VAG motor.

Planen er å bruke CB sine manifolder med dyseholdere (samme som jeg har brukt i dagens oppsett med 2 doble spjellhus) og printe alt over det.

Tenkte å prøve med ett plenum over hver sylinderbank ala dette:

* Skjermbilde 2023-11-23 210356.jpg (22.18 KB. 800x381 - vist 139 ganger.)


Og her er et bilde fra en liten mock-up i fjor hvor du ser manifoldene:

* 20230130_002148.jpg (60.44 KB. 800x416 - vist 143 ganger.)


Bilen er vinterlagret i kjelleren til junior, så jeg må ta med meg en tilhenger en dag og skru ut og hente motoren hjem så jeg får målt de siste detaljene, og designet ferdig og printet dette. (Må forsåvidt bygge ferdig en 3d-printer til først også...)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4305 på: november 23, 2023, 21:35:13 pm »

Alternativt kan jeg prøve noe ala dette med ett stort plenum:

* Skjermbilde 2023-11-23 211943.jpg (20.23 KB. 800x363 - vist 135 ganger.)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4306 på: november 28, 2023, 08:50:09 am »

Dette gleder jeg meg til å følge med på Glad Jeg KAN sikkert bla meg en drøss sider tilbake og finne, men har du noen bilder av hvordan du har gjort det med pedal og clutchpumpe?

Fant ett til av Øyvind sin Rabalder:

* bergers clutch.jpg (38.73 KB. 450x600 - vist 145 ganger.)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4307 på: desember 15, 2023, 00:38:40 am »

Jeg tror denne Ghian er i ferd med å bevege seg litt vekk fra cal-look stil med "ass up - nose down"-look. Planen er som sagt å sette inn en 5-trinns 901 kasse og generelt jobbe litt med kjøreegenskapene, så det blir mer sportsbil, en cal-look.

Så da måtte jeg jo se litt på hvordan den vil ta seg ut med å senke den litt bak. Jeg kan ikke bruke photoshop, men etter litt youtube og knoting fikk jeg i alle fall gjort et forsøk:

* as is.jpg (71.11 KB. 800x379 - vist 131 ganger.)


* lower rear.jpg (71.73 KB. 800x378 - vist 132 ganger.)


Jeg synes det ser veldig bra ut; jeg skal ha litt lavere profil på dekka bak, og nå sitter jeg og grubler litt på om det er noe jeg kan gjøre med hjulbuene foran.... Nå kjører jeg med 2" smal forstilling, men hvis man skal ha bedre svingegenskaper, er jo ikke det optimalt, så kanskje det blir et par tjuvtriks i photoshop for å se om jeg kan få fylt hjubuen bedre foran samtidig som jeg får bra klaring.

Loggført
Bug_Man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1286
Bosted:


Vis profil

« Svar #4308 på: desember 15, 2023, 22:59:16 pm »

Fett!

Et meget viktig kjøreegenskap tips som ofte er oversett. Modifiser bakstilling så du kan få juster toe in til 0.10 grader total spissing. Det er natt og dag med både for og bakstilling stilt inn på dette. Såppass mye at min 1300 der bakstillingen ikke er in spec, så må jeg ratte ved motorvei, mens ovalen der alt er inspec, så kan jeg kjøre i 140 med en hånd på rattet
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4309 på: desember 16, 2023, 00:18:48 am »

Jeg leker litt mer med bakkeklaring og hjulåpning:

* lower rear.jpg (71.73 KB. 800x378 - vist 125 ganger.)


* front up.jpg (57.42 KB. 800x376 - vist 118 ganger.)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4310 på: desember 16, 2023, 00:45:48 am »

Et annet forsøk:

* front up.jpg (57.42 KB. 800x376 - vist 116 ganger.)


* rear arch.jpg (59.09 KB. 800x379 - vist 118 ganger.)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4311 på: desember 16, 2023, 00:47:49 am »

Så her er forskjellen mellom sånn det står i dag:

* as is.jpg (71.11 KB. 800x379 - vist 119 ganger.)

Og siste versjon hvor den er senket bak, og hjulbuer endret både foran og bak:

* rear arch.jpg (59.09 KB. 800x379 - vist 125 ganger.)


Artig å se hvordan hele bilen endrer uttrykk med med små  (på PCen...) endringer Glad

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4312 på: desember 16, 2023, 00:57:23 am »

Fett!

Et meget viktig kjøreegenskap tips som ofte er oversett. Modifiser bakstilling så du kan få juster toe in til 0.10 grader total spissing. Det er natt og dag med både for og bakstilling stilt inn på dette. Såppass mye at min 1300 der bakstillingen ikke er in spec, så må jeg ratte ved motorvei, mens ovalen der alt er inspec, så kan jeg kjøre i 140 med en hånd på rattet

Bra tips Glad
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 530
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #4313 på: desember 17, 2023, 10:12:15 am »

Fett!

Et meget viktig kjøreegenskap tips som ofte er oversett. Modifiser bakstilling så du kan få juster toe in til 0.10 grader total spissing. Det er natt og dag med både for og bakstilling stilt inn på dette. Såppass mye at min 1300 der bakstillingen ikke er in spec, så må jeg ratte ved motorvei, mens ovalen der alt er inspec, så kan jeg kjøre i 140 med en hånd på rattet

Men måtte du modifisere altså? På min '67 løsnet jeg boltene på fjærplatene bare, og dro akslene maks frem med jekkestropp. Det kan være jeg husker desimalene feil, men jeg har samme opplevelsen som deg. Dønn stabil opp i de 160 jeg har turt å prøve, og mener den endte ganske nøyaktig på 0.10 inn😅
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 530
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #4314 på: desember 17, 2023, 10:14:01 am »

Så her er forskjellen mellom sånn det står i dag:
[ Vedlegg ]
Og siste versjon hvor den er senket bak, og hjulbuer endret både foran og bak:
[ Vedlegg ]

Artig å se hvordan hele bilen endrer uttrykk med med små  (på PCen...) endringer Glad

Oi, dæven, det blei rart for meg med modifiserte hjulbuer😅 Forresten, Du har IRS du?
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4315 på: desember 17, 2023, 11:20:44 am »

Ja litt rart. Derfor der er greit å se på PCen før man evt setter vinkelkutteren i stålet Glad

Ja jeg har IRS. Har ikke målt hvor mye spissing jeg har evt kan få.
Loggført
Bug_Man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1286
Bosted:


Vis profil

« Svar #4316 på: desember 17, 2023, 13:51:18 pm »

Fett!

Et meget viktig kjøreegenskap tips som ofte er oversett. Modifiser bakstilling så du kan få juster toe in til 0.10 grader total spissing. Det er natt og dag med både for og bakstilling stilt inn på dette. Såppass mye at min 1300 der bakstillingen ikke er in spec, så må jeg ratte ved motorvei, mens ovalen der alt er inspec, så kan jeg kjøre i 140 med en hånd på rattet

Men måtte du modifisere altså? På min '67 løsnet jeg boltene på fjærplatene bare, og dro akslene maks frem med jekkestropp. Det kan være jeg husker desimalene feil, men jeg har samme opplevelsen som deg. Dønn stabil opp i de 160 jeg har turt å prøve, og mener den endte ganske nøyaktig på 0.10 inn😅

Jeg har swing:P uten ovale hull. Så jeg må dremle meg ovale hull som lar meg justere
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7155
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #4317 på: desember 17, 2023, 20:11:38 pm »



Jeg har swing:P uten ovale hull. Så jeg må dremle meg ovale hull som lar meg justere

Jeg har justerbare fjærplater jeg tenkte å montere så kan hende jeg må frem med dremelen også; har ikke montert de enda så vet ikke hvor mye jeg har å justere på.
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 530
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #4318 på: desember 18, 2023, 01:47:59 am »

Fett!

Et meget viktig kjøreegenskap tips som ofte er oversett. Modifiser bakstilling så du kan få juster toe in til 0.10 grader total spissing. Det er natt og dag med både for og bakstilling stilt inn på dette. Såppass mye at min 1300 der bakstillingen ikke er in spec, så må jeg ratte ved motorvei, mens ovalen der alt er inspec, så kan jeg kjøre i 140 med en hånd på rattet

Men måtte du modifisere altså? På min '67 løsnet jeg boltene på fjærplatene bare, og dro akslene maks frem med jekkestropp. Det kan være jeg husker desimalene feil, men jeg har samme opplevelsen som deg. Dønn stabil opp i de 160 jeg har turt å prøve, og mener den endte ganske nøyaktig på 0.10 inn😅

Jeg har swing:P uten ovale hull. Så jeg må dremle meg ovale hull som lar meg justere

Svingaksel her og, men så moderne min er, er det kanskje derfor jeg har ovale hull da? Trodde det var noe alle bila hadde😅
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2426
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #4319 på: desember 18, 2023, 07:05:00 am »



Jeg har swing:P uten ovale hull. Så jeg må dremle meg ovale hull som lar meg justere

Jeg har justerbare fjærplater jeg tenkte å montere så kan hende jeg må frem med dremelen også; har ikke montert de enda så vet ikke hvor mye jeg har å justere på.

Hadde justerbare plater på 60’ og har på 1303’n. De har ovale hull Blunker
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 147
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!