mai 29, 2024, 04:06:53 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Buggy  (Lest 738 ganger)
Haavard
Nybegynner
*
Innlegg: 7
Bosted:


Vis profil

« på: september 29, 2009, 18:47:09 pm »

Hei dere.
Jeg har importert en 68 buggy som har gått gjennom visning hos biltilsynet med en merkelig mangel.
I den svenske godkjenningen står det at det skal være 14 tommers hjul til tross for at 15 er standard på boble.
Nå sitter det 14 tommer fremme og 15 tommer og det blir ikke godkjent.
Er det noen som har 2stk  14 tommers hjul som passer til boble? Til salgs eller til låns? ( for visning på biltilsynet).
Jeg holder til i Oslo.

mvh Haavard
99275621
Loggført
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #1 på: september 29, 2009, 23:11:03 pm »

Hei dere.
Jeg har importert en 68 buggy som har gått gjennom visning hos biltilsynet med en merkelig mangel.
I den svenske godkjenningen står det at det skal være 14 tommers hjul til tross for at 15 er standard på boble.
Nå sitter det 14 tommer fremme og 15 tommer og det blir ikke godkjent.
Er det noen som har 2stk  14 tommers hjul som passer til boble? Til salgs eller til låns? ( for visning på biltilsynet).
Jeg holder til i Oslo.

mvh Haavard
99275621


Hei!

Buggyen må vises hos B.T.med det som står i det svenske vognkortet, som ikke er rart i det heletatt egentlig. Hva som en gang var orginalt på denne bilen spiller forsåvidt liten rolle, da den etter ombygging til Beach Buggy er uorginal på mer graverene vis enn hjuldimensjonene alene skulle en tro Blunker. Kjør på med riktige hjul (ifølge vognkortet), å få tatt noen bilder av den for å poste i "vis oss din buggy" tråden på buggy del-forumet Glad

mvh
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!