mai 01, 2024, 12:44:11 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW Variant -67mod  (Lest 945 ganger)
ecmar
Seniormedlem
****
Innlegg: 312
Bosted: Refsnes



Vis profil
« på: oktober 25, 2009, 12:44:00 pm »

Legger ut min Variant Squareback for å sjekke interessen på den. Som vanlig m disse bilene så er det rust i begge innerskjermene bak og forran. Kanalene må byttes ut (har 2 stk nye til høyre side pga av feilkjøp). Begge bakskjermene er i god stand men venstre forskjerm må byttes (har en "ny" brukt uten rust), høyre forskjerm har litt rust nede ved døren, men ikke store saken. Har også et frontstykke fra litt nyere modell siden det som er på bilen har sett sine bedre dager.. Ellers så følger det med 2 stk høye seter med VW-logo sydd i hodestøtten og 2 stykk lave svarte seter. Bilen er komplett med motor, interiør og utvendige lys. Motoren starter, men har sikkert ikke vondt av å få en liten gjennomgang.
Ene sideruten må byttes og vinduspakninger må gåes over. Jeg har testet bensinvarmeren og det ser ut som at den virker.
Har diverse felger som kan følge med, derav ubrukte chormspokefelger med nye dekk.
Bilen har for- og bakseter, men er registrert for bare 2 stykk.

Er noen interesert så bare ta kontakt. Må ikke selge bilen, men er litt redd for at jeg ikke har tid til å fikse den og jeg syns at dette er en for tøff bil til bare å stå bortgjemt i en garasje.


* variant.jpg (113.75 KB, 820x615 - vist 201 ganger.)
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!