april 29, 2024, 02:37:33 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Barndoor  (Lest 60159 ganger)
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #180 på: mai 16, 2010, 11:36:10 am »

Dette er en mammutoppgave, som krever at du er nøyaktig på alle mål og bruker stål i riktig dimensjon og fasong. Skal den ha størst mulig salgsverdi i barndoor-sammenheng (= penger igjen for innsatsen) må den nok settes i sammen så pinlig nøyaktig mot original som mulig.
Så litt tilbake til begynnelsen av tråden her og det er jo tydelig at ikke alt har gått som det skulle i forhold til bergingsoperasjonen... det var trasig.
Loggført
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #181 på: mai 16, 2010, 11:56:33 am »

Må si meg enig med TT her. Føler vel også at jeg kan si litt om temaet etter å vært igjennom - tilnærmet lik - samme vurdering for to år siden. Men, poenget mitt er på ingen måte å svartmale, men kanskje å innse realitetene først som sist. For min egen del hadde veien til ferdig bil vært uoverkommelig uten en skikkelig donor eller lignende. Enkelte ganger er kombinasjonen av enkleste vei til målet og beste vei til målet den samme. Jeg mener fast bestemt at dette er et slikt tilfelle.

Hvis man på død og liv skal redde så mye som overhode mulig av den opprinnelige bilen så blir det ekstremt mye lapping som igjen betyr mange års egeninnsats eller ekstremt tidkrevende/dyrt prosjekt for den du evt måtte sette det bort til. Mao, jeg tror lappeprosjekter av denne typen bare eksisterer i tankene og ikke i virkeligheten. Fell eventuelt inn enkelte biter som er mulig å gjenbruke i noe helt nykonstruert hvis dette er viktig for deg.

Mitt råd er å legge alt på vent bortsett fra alt mekanisk, som du kan restaurere separat først. Når du måtte ha alt mekanisk i orden kan det ligge til du evt har råd til å kjøpe alt du trenger av plåt. Vil du absolutt ha denne på veien bør du vel legge penger i sparegrisen til å kjøpe et så godt som komplett karosseri av Gerson (hvis det er å få tak i).

Understellet kan vel kanskje også rekonstrueres separat uten å kjøpe allverden, så vidt jeg har forstått Knecten.
« Siste redigering: mai 16, 2010, 13:22:51 pm av Brezelfürsten » Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #182 på: mai 16, 2010, 11:58:32 am »

kjør det ut i skaugen igjen der det hører hjemme.
ta vare på de få delene som er reddbare og papirer.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #183 på: mai 16, 2010, 12:36:26 pm »

kjør det ut i skaugen igjen der det hører hjemme.
ta vare på de få delene som er reddbare og papirer.

Enig! Fra jord er du kommet.. Fy faen for et vrak, Tistlo.
Og heia slike selgere, med livserfaring som tyter ut av øra Rekker tunge
Loggført

Member #1 /Spliths venner
Arild t1
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 882
Bosted: Horten


Vis profil

« Svar #184 på: mai 16, 2010, 12:39:52 pm »

kjør det ut i skaugen igjen der det hører hjemme.
ta vare på de få delene som er reddbare og papirer.

Enig! Fra jord er du kommet.. Fy faen for et vrak, Tistlo.
Og heia slike selgere, med livserfaring som tyter ut av øra Rekker tunge
Blir spennende å se hvordan dette blir.
BT har du satt inn WBX"n ?
Loggført

69 T1 nå uten WBX. Ferdig senket.Snart med 1915
Polo 2006

Mob 90875437

http://www.telehiv-jumpers.net/37860498
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #185 på: mai 16, 2010, 13:34:06 pm »

kjør det ut i skaugen igjen der det hører hjemme.
ta vare på de få delene som er reddbare og papirer.


Nesten bare å si seg enig her. Redd det som reddes kan, gi slipp på resten. Hva vil det koste i deler og arbeidstimer, blod og svette for å få ferdig bil av noe sånt? 
Loggført
Del
Medlem
***
Innlegg: 185
Bosted: -


Vis profil

« Svar #186 på: mai 16, 2010, 13:43:55 pm »

Om da so er urestaurerbart er da lov å prøva.. Venta nokon år ja,, kjem ikkje til å begynna på denne med det samme om du tenkte det, må gjera ferdig noko ant fyrst

Jeg liker innstillingen. Min motivasjon har også vært at "forståesegpåere" har sagt at ting er umulig. Men noen ganger
er erfaring nyttig også. Men hvis du har lyst, er du herved invitert til gratis karosserimakerkurs en helg med privatlærer på Norwegian Hammerworks
i Fredrikstad. Send PM hvis det er aktuellt.
-Thomas
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #187 på: mai 16, 2010, 14:20:12 pm »

Fantastisk tilbud - dette regner jeg med blir brukt! ...og definitivt bruk for! Blunker
Så er det sikkert ikke dumt å gjøre seg til venns med Paul Wisk http://paulwiskrestos.co.uk/latest-projects/?level=album&id=5
« Siste redigering: mai 16, 2010, 14:23:05 pm av RZR-Andy » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #188 på: mai 16, 2010, 14:20:50 pm »

Lykke te Tistlo... har ein motorblokk og noken motordeler pluss bakstilling m gearkassa te ein 1952 modell t2 (trur eg) okke som.. ska eg ikje avhenda desse delene før du ha vore med å sett på dei...hvis du er interressert i da Blunker
« Siste redigering: mai 16, 2010, 14:23:46 pm av ovalt » Loggført
trigger
Medlem
***
Innlegg: 156
Bosted: Rakkestad


Vis profil

« Svar #189 på: mai 16, 2010, 21:29:44 pm »

Ja Asbjørn ,  de såkalte dustelinjene synes jeg og mange andre at du kan holde for deg selv men det er vel slik trege betalere er, du husker vel delene du kjøpte av meg og det til en latterlig sum, hadde jeg hvert pengegrisk gutten så hadde jeg lagt 3 w   dørene ut på Ebay og fått 3 gangen for du har vel også ikke glemt at det måtte purres maaange ganger før du betalte rest og du kan komme å hente den siste vindusrammen , den ligger her forsatt  noen øvrige kommentarer har jeg ikke  synes bare synd at noen har problemer med personer og det kan jo ikke vera godt å ha det slik.
Kommentar slutt for min del.

 myrer,n
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #190 på: mai 16, 2010, 22:17:05 pm »

No måkje dekan begynna å krangla her.. Bilen er kjøpt og stort sett alle er fornøygd

Henning, att eg skal møte på ein vegg er lika domt som att eg skulle finna på å kjøpa japsebil,, sånt skjer ikkje Blunker

Andy og brezel: Denne vert det bil av igjen, den skal verta stort sett heilt prikk lik orginal sjølvsagt, MEN eg har ingen planar om å selga den og kjem aldrig til å selga den når den er ferdig,, derfor kan eg tilllata meg sjølv å forbedra kontstruksjonen ved å fjerna openbare rustfeller.. sveisegrunning samt holromsbeskyttelse. Og for all del, behandla understellet med noko anna enn den grunninga dei kom med..
Eg har ingen tankegang som seier att eg må behalda mest mulig av orginalstålet.. desse barndoorbussane er veldig enkle i konstruksjonen so dei delane som er rusta kjem eg til å laga nye frå grunnen av stort sett. Men sjølvsagt dører og sider vil jo verta lappa saman.. det er jo dei som er bilen her..
Eg har so god tid på meg att det ikkje er sant,, det er ingen deadline i det heile tatt, men får eg den klar før 30 årsdagen min er eg fornøygd Blunker

Thomas: JA!! Sjokkert Veldig hyggeleg!!! sånt takkar eg ikkje nei til , har gått med planar om å få komt meg på noko sånne kurs men det har ikkje skjedd endå.. Vil tippa att det ville vert ufatteleg hjelpsomt til dette prosjektet, som krever mykje arbeid på å laga nye plater. Eg skal senda deg ein Pm!

Han engelskmannen Paul Wisk har eit godt eksempel på reddbar bil.. Den sambaen er berre litt bedre enn min og den kom på vegen.. so då kan min gjera det og, han har sikkert noko tips å komma med så eg må opretta kontakt med han Glad

Ovalt, dei delane kan fint vera av interessa ja, manglar jo alt av motordeler stort sett og girkassa er kjekt å ha.

Kjem forresten snart ein prosjekttråd på bilen, kan jo ikkje sitta å skriva i ein salgstråd
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #191 på: mai 16, 2010, 22:27:50 pm »

Makan til positiv innstilling og stå på vilje skal man lete lenge etter. Du staker en kurs og holder deg til den. Lykke til og gleder meg til en flott prosjekttråd :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #192 på: mai 16, 2010, 22:55:09 pm »

Lykke til iallefall  Glad
Christer er iallefall ikke en som slår meg som veldig impulsiv og av typen som først er veldig giret for så å gi opp. Tror nok det meste har en baktanke og om det skal bli bil av dette så blir det nok også det Glad

I verste fall er man en erfaring rikere. ..
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Del
Medlem
***
Innlegg: 185
Bosted: -


Vis profil

« Svar #193 på: mai 16, 2010, 23:19:53 pm »

Ja Asbjørn ,  de såkalte dustelinjene synes jeg og mange andre at du kan holde for deg selv men det er vel slik trege betalere er, du husker vel delene du kjøpte av meg og det til en latterlig sum, hadde jeg hvert pengegrisk gutten så hadde jeg lagt 3 w   dørene ut på Ebay og fått 3 gangen for du har vel også ikke glemt at det måtte purres maaange ganger før du betalte rest og du kan komme å hente den siste vindusrammen , den ligger her forsatt  noen øvrige kommentarer har jeg ikke  synes bare synd at noen har problemer med personer og det kan jo ikke vera godt å ha det slik.
Kommentar slutt for min del.

 myrer,n

 Det beste hadde vel om du hadde sittet helt stille og skammet deg i ensomhet. Tror nok du har lite respekt igjen å hente her.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #194 på: mai 16, 2010, 23:28:36 pm »

Takk Trond og Øyvind Glad

Men no må ikkje ting oppfattast feil her! Selgar treng egentlig ikkje skamma seg for han har bidratt til å få ein barndoor ut av skogen og da e bra!

Eg var fulstendig klar over att bilen var delt i to og i generellt elendig tilstand, så dette var ikkje noko som kom som eit sjokk på meg. Men den såg bedre ut på bildene sjølvsagt, men detta var eg og klar over..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Del
Medlem
***
Innlegg: 185
Bosted: -


Vis profil

« Svar #195 på: mai 17, 2010, 00:44:15 am »

 Hæ
« Siste redigering: mai 17, 2010, 15:46:34 pm av TT » Loggført
Torbjørn Ravndal
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Feda, Vest Agder



Vis profil WWW
« Svar #196 på: mai 17, 2010, 07:09:08 am »

Beundrer ditt pågangsmot Tistlo, ikke i tvil om at du får den på veien igjen, en vakker dag Glad
Loggført

1973 - 1200 "spareboble"
trigger
Medlem
***
Innlegg: 156
Bosted: Rakkestad


Vis profil

« Svar #197 på: mai 17, 2010, 11:22:04 am »

Det er bra Tistlo, har forsatt noen tråder ute for å finne siste innfo om motor, kan jo vera gravd ned et sted på gårdsfylling og da er det jo håp. Angående kostpris av henting av en bil som står 2km i en skog som har en myr i midten så kan dere regne ut selv når man leier inn en beltegraver ettersom 2 traktorer fikk problemer og 2 mann jobber 2 heile dager til ende på en helg så stopper det ikke med 90 øre timen for å si det sånn selv om det er kjentfolk så skal de ha betalt og når alt kom til alt så blir detta bare snakk om en redningsaksjon når alle utgifter er lagt sammen. Når det gjelder oppdeling av bil så skal man vite det at når man klyver gulvet med joggesko størrelse 46 så er det bare taket som hang 40 % sammen og ka skjer når man skal frakte denne på i en skog som ser ut som berg og dalbane, jeg har hvert borti dette før og har sett ka som skjer, nemlig at gulvet flekser og glir ifra seg og ka tror dere det går med karroseriet bak når taket henger skakt sammen, jo hele saken vrir seg og blir dratt sammen og støtte og sveise ute i en skog, glem det resulutatet blir det samme så oppdeling er den mest skånsomme måten. Har noen 1000 talls venner rundt her i norden men det er altids plass til fler så det er bare å ta kontakt og får vel avslutte med gratulerer med dagen da det er 17 Mai idag..'

   mvh myrer,n

Loggført
vwtofte
Nybegynner
*
Innlegg: 13
Bosted:


Vis profil

« Svar #198 på: mai 31, 2010, 03:34:32 am »


Jeg har hengt rundt på vwnorge som gjest og diverse bilforum i mange år, men dette her.....,  jeg har faktisk ikke ord.

Å presse på en stakkars 17åring slikt arbeid kan direkte sammenlignes med mobbing og hjernevasking!

Det jeg iallefall ikke forstår er hvordan en kar på 17år kan bla opp så mye penger i ny og ne...    20.000?   Når jeg var 17år skulle jeg jobbe i mange måneder for å ha såpass med penger tilovers.     Bare det å se signaturen din med alle bilene du eier, for så å tenke på alderen din er for meg en stor gåte,   Det er jo ikke til å legge skjul på at du må ha foreldre fra en annen verden for at dette skal gå opp..     Noe må jo pengene brukes på,  Men er du ikke redd for å bli utbrent med alt arbeidet du gaper over?     

Det viser seg gang på gang innenfor de forskjellige bilmerkene og forumer at det finnes diverse skrotnisser,  folk som bare må ha og må ha, Det tar aldri slutt.   I deres verden klarer de ikke å se at dette er skrot. Naturlig nok tror jeg ikke at dette uendelige påtrekket fra diverse forumtroll som har lært å skru bil gjennom pc-skjermen gjør det noe bedre!!   
For å finne ut om en er en av dem kan man sette frem en kasse og prøve å rydde litt i verkstedet, en skrotnisse vil ikke klare å legge en eneste gjenstand i den kassen, mens normale folk vil klare å fylle opp en slik kasse tvert.

I usa har de et eget behandlingsprogram innenfor helsesektoren for slikt, og jammen burde de også ha det i Norge!!

Det som er så synd er at såpass mange forummedlemmer skriver oppløftende ord om dette TOTALT håpløse prosjektet.    Tistlo:  Selv ikke den beste ville klare å få dette på veien igjen.  og det er faktisk INGEN som klandrer deg for det!!! 

Som nevnt tidligere, ta vare på chassisnr og brukbare deler og lever tilbake resten til skogen der det kom fra.

Loggført
RuneL
Supermedlem
*****
Innlegg: 560
Bosted: Hamar / Trondheim



Vis profil
« Svar #199 på: mai 31, 2010, 11:37:39 am »

Men er du ikke redd for å bli utbrent med alt arbeidet du gaper over?     

Om man går rundt å er redd for å bli utbrent er en langt på vei der allerede.

La nå gutten (som faktisk ikke er så ung lenger) få gjøre det han liker å gjøre og vise oss det er vi som er dårlig til å utnytte det vi har. Han har jo tidligere vist at noe veldig mange her inne mente han burde kaste, var fullt mulig å fikse..
Loggført

RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #200 på: mai 31, 2010, 12:59:53 pm »


Jeg har hengt rundt på vwnorge som gjest og diverse bilforum i mange år, men dette her.....,  jeg har faktisk ikke ord.

Å presse på en stakkars 17åring slikt arbeid kan direkte sammenlignes med mobbing og hjernevasking!

Det jeg iallefall ikke forstår er hvordan en kar på 17år kan bla opp så mye penger i ny og ne...    20.000?   Når jeg var 17år skulle jeg jobbe i mange måneder for å ha såpass med penger tilovers.     Bare det å se signaturen din med alle bilene du eier, for så å tenke på alderen din er for meg en stor gåte,   Det er jo ikke til å legge skjul på at du må ha foreldre fra en annen verden for at dette skal gå opp..     Noe må jo pengene brukes på,  Men er du ikke redd for å bli utbrent med alt arbeidet du gaper over?     

Det viser seg gang på gang innenfor de forskjellige bilmerkene og forumer at det finnes diverse skrotnisser,  folk som bare må ha og må ha, Det tar aldri slutt.   I deres verden klarer de ikke å se at dette er skrot. Naturlig nok tror jeg ikke at dette uendelige påtrekket fra diverse forumtroll som har lært å skru bil gjennom pc-skjermen gjør det noe bedre!!   
For å finne ut om en er en av dem kan man sette frem en kasse og prøve å rydde litt i verkstedet, en skrotnisse vil ikke klare å legge en eneste gjenstand i den kassen, mens normale folk vil klare å fylle opp en slik kasse tvert.

I usa har de et eget behandlingsprogram innenfor helsesektoren for slikt, og jammen burde de også ha det i Norge!!

Det som er så synd er at såpass mange forummedlemmer skriver oppløftende ord om dette TOTALT håpløse prosjektet.    Tistlo:  Selv ikke den beste ville klare å få dette på veien igjen.  og det er faktisk INGEN som klandrer deg for det!!! 

Som nevnt tidligere, ta vare på chassisnr og brukbare deler og lever tilbake resten til skogen der det kom fra.



Alltid noen som vet bedre enn andre. Hvorfor fortalte du ikke dette før han kjøpte den da? Tror det er nettopp på grunn av kommentarer som din at slike biler kommer på veien igjen... hvis du ser hva Tistlo har tatt på seg (og gjennomført) tildigere så regner jeg med at du forstår at ditt innlegg faktisk bidrar enda mer til sannsynligheten for at den blir bil igjen. Om det blir bil eller ikke skal ikke være opp til oss å vurdere.
Kall det hva du vil men dette er nå engang Tistlo sitt prosjekt. Ikke ditt, ikke mitt og ingen andres... men vi kan jo kanskje få se hva du selv sysler med, så kan vi få gleden av å kommentere dine prosjekter? Alltid interessant å se hva "nye" har bidratt med til vw-miljøet?
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #201 på: mai 31, 2010, 13:39:58 pm »

Jeg har inntrykk av at Tistlo vet godt hva han tar på seg, både med dette og andre prosjekter.
Hans private økonomi ser jeg ikke helt at andre har noe med i det hele tatt.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #202 på: mai 31, 2010, 16:23:32 pm »

Takk for tipset tofte, eg skal kontakta IHM imorgo og få bestilt meg ein metallavfall konteiner så eg vert kvitt skiten.. so kan alle vera glade å fornøygde Blunker








sjølvsagt so skal denna på vegen no, med so mangen som seier att da ikkje går, eller er mulig eller ka so helst so er eg nødt til å motbevisa da,, utan so drit eg meg ut og da ekje vitsi..

vwtofte: Eg kan ikkje sei att eg føler meg mobba eller hjernevaska, ellers takk fø omtanken.
Da e sant att du ikkje har noko som helst med min økonomi å gjera, men eg kan nevna eit par detaljar: Dei 2 dyraste bilane i signaturen er ikkje mine, men mammo sine, som tilfeldigvis deler samma interesso.. resterande på listo, untaken bd'en , har eg sjølv betalt. deriblant rauk konfirmasjonspengane på ein bil, menst resten er betalt med sparepengar, eller fått gratis. og den dyrast av dei kosta 3500 og den er grøn...... 
barndooren hadde eg ikkje so mykje penga til nei, men eg har lånt pengar, og da skal betalast tebake etterkvart, ska jobba på mek. verkstad i sommar og då vert da vel penga i pongen ettekvart. So IKKJE tru att verken eg eller foreldre er søkkrike.. for eg er alltid blakk sidan eg bruker alt eg har på bil..(og bil er alt eg har)


Men takk fø påminnelsen! eg har gløymt å laga prosjekttråd på bilen! må få gjort da ikveld
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #203 på: mai 31, 2010, 16:30:39 pm »

stå på du Crister Glad
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
vwtofte
Nybegynner
*
Innlegg: 13
Bosted:


Vis profil

« Svar #204 på: mai 31, 2010, 16:52:55 pm »


Det er bra at du er motivert for jobben.

Jeg vil uansett komme med et godt råd til deg :

Når man er såpass ung bør man ikke ta opp lån for å finansiere bil(er),  Bil er et tapsprosjekt uansett hvordan man vender og vrir på det.

Det er bra at du har interresse for bil, men jeg vil sterkt anbefale deg å bruke penger du har til gode på bil istedenfor å ta opp lån for å finansiere uten at jeg skal legge meg mer oppi det.

Lykke til med prosjektet iallefall!   

Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #205 på: mai 31, 2010, 17:13:46 pm »

Trur ikkje du skal henga deg so mykje opp i pengane mine Blunker eg har som sagt da under kontroll og itte sommarsferien so er det ikkje noko lån lenger...

Og når denna er ferdig so er den verdt 3gongar so mykje som da eg har brukt på den.. men iogmed att eg ikkje kjem til  å selga den so vert det nok eit tapsposjekt om du ser på kroneverdien.. men ikkje affeksjonsverdien : )
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1103
Bosted: Kråkerøy


CoolCruisers Medlem


Vis profil
« Svar #206 på: mai 31, 2010, 17:18:30 pm »

Jeg har inntrykk av at Tistlo vet godt hva han tar på seg, både med dette og andre prosjekter.
Hans private økonomi ser jeg ikke helt at andre har noe med i det hele tatt.

X2!!!!!!
Gode råd som omhandler prosjektet tar gutten sikkert mot, men det andre........... Tvilende Ikke vår sak....
Loggført

1974 "Fake Jeans" SOLGT...
1966 Rat-look SOLGT...
1982 Autohomes T3 Camper
2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT...

Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #207 på: mai 31, 2010, 18:23:41 pm »

Vanskelig å si det ene eller andre! Heldigvis så er de fleste meningene som kommer godt ment, det er mer enn man kan si om man leser debattråder på nettavisene. MAKAN oppsamling av bedrevitere, kverulanter og tullinger skal man lete lenge etter!


Jeg kommer iallefall til å følge flittig med på prosjekttråden! (syntes du burde fått en artikkel i vwacb)

Mitt største ankepunkt tror jeg må være mangel på tid.. Når man skal gå så grundig tilverks (og gjerne på flere biler)..
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #208 på: mai 31, 2010, 18:28:43 pm »

Nå har vel ikke tistlo sagt denne skal være ferdig neste år heller Glad greit utgangs punkt når dette er drømmen. ha det som mål og ha den ferdig til 30 års dagen din eller no Rekker tunge bruk god tid på og skaffe alt av deler som skal til bilen før du gyver løs. lykke til!

Tenk og ha all den energien da  Øyerulling
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #209 på: mai 31, 2010, 18:42:27 pm »

Nå har vel ikke tistlo sagt denne skal være ferdig neste år heller Glad greit utgangs punkt når dette er drømmen. ha det som mål og ha den ferdig til 30 års dagen din eller no Rekker tunge bruk god tid på og skaffe alt av deler som skal til bilen før du gyver løs. lykke til!

Tenk og ha all den energien da  Øyerulling

Også jeg som gleda meg så fælt til å se denne på SCC...  Rekker tunge
Loggført
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!