april 27, 2024, 14:56:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '72 doka kjøreskolebil  (Lest 152687 ganger)
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #90 på: desember 11, 2010, 08:03:09 am »

  Sjokkert her er d mye å gjøre ser jeg
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #91 på: desember 12, 2010, 02:05:43 am »

Heilt rett da solli Glad

Fekk gjort noko idag då   bilder kjem imorgo

Ka du trur Eivind? Kult


*  (21.96 KB, 732x437 - vist 245 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #92 på: desember 12, 2010, 02:16:36 am »

Jeg så liksom for meg noe mer sånn som dette. Litt sånn beige-brun farge gjerne, må vel forske litt for å finne den riktige.


* doka1.jpg (13.52 KB, 576x322 - vist 239 ganger.)

* doka2.jpg (14 KB, 601x317 - vist 239 ganger.)
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #93 på: desember 12, 2010, 02:27:32 am »

har meir truen på Brun enn grå, grå er altfor moderne/ikea. Brun er gammalt og flott!
Er usikker på kva eg meiner er finast av tofarga eller ein farge,, HELDIGVIS er det ikkje eg som skal bestemma noko farge Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #94 på: desember 12, 2010, 02:45:12 am »

Vel, jeg mente egentlig en slags beige.. men de har ikke så mange farger på busselecta Blunker
Da må du nok bruke fantasien Osteaktig
« Siste redigering: desember 12, 2010, 02:48:37 am av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #95 på: desember 12, 2010, 02:58:16 am »

Du kan jo evt berre be ein lakkør å blanda saman nokon restar og so tar du det du får Glad

Skulle eg ha tatt ut dashbordet når eg er igang og? reknar med den skal lakkast 100% no som den fyrst er nedplukka, dvs 100% inne og ute
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #96 på: desember 12, 2010, 03:17:20 am »

Ja, det må vi jo.. både inni og utenpå Blunker
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #97 på: desember 12, 2010, 12:19:00 pm »

Då får eg prøva å få dashen av og då Glad

Her er ting frå igår

Bakre lemm er av. Det gjekk jo sjølvsagt ikkje utan att eine skruo runda seg med ein gong og nekta å flytta på seg, so måtte sveisa ho ut

* DSCF3583.jpg (112.33 KB. 733x550 - vist 295 ganger.)


Tok av varmeisolasjonen på hovedrøyret.. Var rustigt på den ja

* DSCF3586 (Medium).jpg (94.78 KB. 800x600 - vist 291 ganger.)


Røyra til hovedledningen den demonterte seg omtrent av seg sjøl... Faktisk so trur eg att eg drit i å henga på ei ny røyr. Det er ein dårleg ide, så eg vil heller henga ledningen fast i rammo.

* DSCF3587.jpg (119.99 KB. 733x550 - vist 281 ganger.)


Giroverføringen kom ut etter noko knot. Den skal sandblåsast. men fant allerede eit lite rusthol attmed dreneringsholet

* DSCF3591.jpg (95.61 KB. 733x550 - vist 253 ganger.)


Tok ut motorromspakningen.... der var da hol ja!

* DSCF3592.jpg (132.29 KB. 733x550 - vist 286 ganger.)


Da gjeld her og.. Og eg fekk ut 1 av 4 skruer.. dei andre strippa eg med ein gong.. so dei må sveisast ut

* DSCF3594.jpg (118.13 KB. 733x550 - vist 302 ganger.)


Avskrelling av planet

* DSCF3595.jpg (137.29 KB. 733x550 - vist 298 ganger.)








Eivind her har du mykje info om bilen din, eg las av M-plato og fekk den "unkoda"


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #98 på: desember 12, 2010, 12:33:25 pm »

Meir frå i går

Vekk! Glad

* DSCF3597.jpg (136.15 KB. 733x550 - vist 308 ganger.)


Var voldsomt fuktigt mellom platene her.. rustar gjer da..

* DSCF3598.jpg (128.79 KB. 733x550 - vist 284 ganger.)


Her er den innsprøytningsboksen ,hjernen?

* DSCF3600.jpg (125.04 KB. 733x550 - vist 299 ganger.)


Røska litt her og litt der og so vart eg fri den enorme kveilen med ledningsvas... eg vert skeptisk til innsprøytning om ein må ha ein sånn ekstrem ledningskveil i bilen..

* DSCF3603.jpg (136.21 KB. 733x550 - vist 275 ganger.)


Ahh mutche bettre. Fekk og ut resten av bensinvarmar greier. Hola skal sveisast att

* DSCF3604.jpg (134.17 KB. 733x550 - vist 281 ganger.)


Venstre døra rauk te og. Den vog ca 100kg så eg antar det er noko fuktig glava i den og..

* DSCF3606.jpg (133.95 KB. 733x550 - vist 314 ganger.)


Så bilen begynnar å vera relativt nedplukka no. men meir greier ryk ut idag. motorluko skal av ilag med baklys og sånt.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #99 på: desember 12, 2010, 12:36:33 pm »

Såg på den M kode dekodaren igjen..
m kode 248 - Fire portable self powered pump  Kan det antydast att den har vert levert med ein brannpumpemotor på hengar?
Og kva med 072 Battery under customs seal  ? Kan ikkje sei att det var noko spesielt rundt batteriet, bortsett frå ei plata på toppen og rundt, som eg antar er vanleg på doka
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #100 på: desember 12, 2010, 12:39:30 pm »

Jeg har oxo en 1972,hva er dette "vi" har i motorrom?


* DSCF3592.jpg (75.03 KB, 733x550 - vist 350 ganger.)
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
JarleA
Seniormedlem
****
Innlegg: 296
Bosted: Stavanger


Vis profil

« Svar #101 på: desember 12, 2010, 13:08:38 pm »

Diagnosetilkobling?
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #102 på: desember 12, 2010, 13:11:26 pm »

Ja der kan du kombla til laptopen so ser du alle manglane du får på neste eu kontroll Kult

Faktisk so låg halvparten av ledningane ut frå den koblingen rundt batteriet der, teipa i enden... så eg fjerna dei ledningane(var i ei grå strømpa)

Men kontakten får henga der av gammal vane for det er mykje arbeid å fjerna alle ledningane
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #103 på: desember 12, 2010, 13:29:43 pm »

Diagnose he he ja.Koblet til en notatblokk  Blunker Nærmeste man kom en PC på den tiden
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #104 på: desember 12, 2010, 19:08:44 pm »

Hva med å sette på eldre baklys når dere er i gang?
Loggført
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #105 på: desember 12, 2010, 19:42:08 pm »

Hva med å sette på eldre baklys når dere er i gang?
Tenkte jeg på oxo når ræva på min skulle sveises,men 72 er jo en 72,Blandingsrase  Osteaktig
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #106 på: desember 12, 2010, 20:00:42 pm »

Hva med å sette på eldre baklys når dere er i gang?

Er ikke hele hjørnet bak en helt annen form?
Sitat
take my word on it!!! you cannot fit the earlier corners because the box section either side of the engine bay lid are in different positions. I didn't share this info with you to waste my breath!!! I thought you worked with pro's that know a thing or two.....
http://www.volkszone.co.uk/VZi/showthread.php?t=405799
« Siste redigering: desember 12, 2010, 20:08:40 pm av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #107 på: desember 13, 2010, 00:15:49 am »

Alt går jo an..men 72 er som Torgeir seier ein blandingsrase Glad så det er kanskje greitt att dei får vera som dei er? utan so kan jo folk tru det er ein 68-71modell.
Men treng ikkje skifta heile hjørna for å få da til, helder med eit utkapp frå ein bil med rett lykter som eg feller inn i hjørnene på bilen, dei er ikkje sooo dårlege

Har gjort litt idag men absoultt ikkje for mykje ..mykje aoheft og telefonpreik og Osteaktig
Men den begynner å verta ganske so nedplokka no! Ikkje mykje som gjenstår før den er klar for sandblåsing, skal beskytta litt ledningar rundtomkring og maskera litt
Ringer imorgo og bestiller "time , håpar på å få den ned i slutten av veko.
Bilder frå idag får eg legga ut imorgo ittemiddag
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #108 på: desember 13, 2010, 21:26:35 pm »

Idag har eg vore å henta fyrste lasset med sveisedeler Glad Er jamnt over fornøygd med kvaliteten på delane og!
Har og hatt kontakt med sandblåsaren og det ligg an til sandblåsing i slutten av veko, og antakligvis henting ein gong i neste veka vist da lar seg gjera..

Her er nokon få bilder, har vist gløymt å bruka kamra skikkeleg på søndagen igår, men eg skal opp no snart å gjera meir arbeid.. So får ta meir bilder då.

Førardøra den var faktisk utan noko glava Sjokkert Dei hadde vist gløymt å isolera den..og godt er da! Plasten er dau då men det er lk null rust på døra

* DSCF3611.jpg (121 KB. 733x550 - vist 311 ganger.)


Taktrekket på veg ut. Det var som å demontera eit a4 ark limt fast på eit kjøleskap med superlim.. = nesten umulig, venylen var veldig lett for å rivna men taktrekket vert nok ikkje brukt igjen, nytt eller custum? Blunker

* DSCF3612.jpg (99.7 KB. 733x550 - vist 265 ganger.)


Deler som dokka opp idag

* DSCF3628.jpg (138.21 KB. 733x550 - vist 298 ganger.)


Bakplata mellom hjørner bak. Rykter vil ha da til att dette er den beste delen klokkerholm lagar.. den var ikkje so verst heller, men no er den ikkje so avansert heller då...

* DSCF3629.jpg (100.75 KB. 733x550 - vist 280 ganger.)


Utrigger framme(trur eg) Dei var i voldsom bra kvalitet, men so er dei jo genuine vw og Glad

* DSCF3630.jpg (127.96 KB. 733x550 - vist 281 ganger.)

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #109 på: desember 13, 2010, 21:36:23 pm »



Ein U kanal-topphatt. Veldig bra kvalitet, og gods. ogso denne er jo orginal vw frå mexico. Det er likavel nokon påsveiste mutrar på den som ikkje hadde trengt å vert der..

* DSCF3631.jpg (134.33 KB. 733x550 - vist 262 ganger.)


I bjelkane frå spania var ogso bra greier minus att dei har bomma litt i stansen.... men det gjer ikkje noko for eg kjem til å sveisa att hola og trekka røyrene under bjelkane(mykje mindre arbeid enn  å splitta opp bjelkane for å få røyrene inni) Dersom eg byter so langt inn då. Har ogso ein anna plan for forbedring her.. meir om da seinare.

* DSCF3633.jpg (90.76 KB. 733x550 - vist 235 ganger.)


Ytter kanal under cargo dører på splittbuss. koster 250kr og er ikkje verdt stordt meir Glad Bølgeblekk i forhånd til org vw delane.. Centauro er brasil sitt svar på veng. Men eg skal berre bruka litt av denne under 3.dje døra likavel

* DSCF3635.jpg (112.97 KB. 733x550 - vist 283 ganger.)


Positivt var jo att forsterkinga bak var med.

* DSCF3636.jpg (98.54 KB. 733x550 - vist 260 ganger.)


Innerkanal org vw. bra greier

* DSCF3637.jpg (96.64 KB. 733x550 - vist 265 ganger.)



Eg har ein plan om å slenga med desse delane på sandblåsing. det er lett for dei  å blåsa over dei og få vekk jallagrunninga og på med skikkeleg grunning. ivertfall raskare enn att eg skal pussa manuelt.. Og resultetet vil jo verta bedre.
Men no får eg opp å gjera bilen meir klar. må skru av gommiknottar på lemmane og legga ledningar isaman og maskera etc

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #110 på: desember 13, 2010, 23:48:11 pm »

Bakenden klar til sandblåsing Glad Røska vekk siste rest av utsatte deler og stappa ledningar i påsar og maskert og herja.... Ja og Eivind om du merke berre litt antydning til kødd når du skulle starte bilen so kan eg med dela att det ikkje var voldsomt mangen kordar igjen på kabelen frå batteri til startar Øyerulling Øyerulling Bilder kjem..
Batteribrønnen eg trudde var reddbar viser seg å vera klatta på ei flat plata over så ny er bestilt. er og bestilt ein ny topphatt som eg skal bruka under planet(den andre frammifrå er solid gravrusta)

Framme gjenstår litt småplokking men fint lite. Skal maskera litt her og der so tenker eg att den vert klar. Gledar meg til jolaferien fø då skal eg sveisa rost Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #111 på: desember 14, 2010, 12:23:22 pm »


Ellers so skal det snart forlata eit komplett lasteplan + ei sånn skille plata, frå colombia. har bestilt frå gerson. Ikkje heilt greitt å handla med han, ofte veldig treig å svara på meldingar, men nokon gongar super rask. hjelper å purra litt +

Colombia i SørAmerika eller Columbia i NordAmerika?? Hæ

Eg treng plater i massevis, og skal til SA...... Gliser
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #112 på: desember 14, 2010, 12:46:12 pm »

Det er der det snakker spansk ja;) Lykken står den kjekke bi, ta med ekstra koffert!
"gerson@klassicfab.com
caicedogerson@yahoo.com
office: 1-305-921-9139
we are physically located in Bogotá Colombia at Calle 3ra No.14-38/42
our shipping is done via Fedex international priority service, door to door, you do not have to do a thing, except wait for your package, this is the most expensive option.
we also do cargo shipping, for larger orders, airport to airport.
for vehicles, we provide sea freight, port to port you will have to take care of customs at your end. Using Fedex, transit time is 2 days to the U.S., 4 to 6 days to Europe, and 5 to 10 days to Asia."
http://www.klassicfab.com/marcos.htm
« Siste redigering: desember 14, 2010, 12:48:07 pm av RZR-Andy » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #113 på: desember 14, 2010, 22:09:16 pm »

Plokka av litt meir idag.. Fekk av dashbordet Glad Kjøpte meg bentley manual i håp om ei oppskrift på jobben, men det stod jo ingenting der.. Har liksom grua meg til jobben pga masse ledningar og fandens oldemor oppunder dashen der, men da va ikkje verre enn å begynna i ein ende og skru laust. resten kom av seg sjølv Glad Etterpå fekk eg splitta dashen sånn att den øverste delen kan sandblåsast.

Bilder kjem snart, men skal sjå om eg ikkje får maskert litt før eg tek kvelden og
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #114 på: desember 14, 2010, 22:41:00 pm »

Det er der det snakker spansk ja;) Lykken står den kjekke bi, ta med ekstra koffert!
"gerson@klassicfab.com
caicedogerson@yahoo.com
office: 1-305-921-9139
we are physically located in Bogotá Colombia at Calle 3ra No.14-38/42
our shipping is done via Fedex international priority service, door to door, you do not have to do a thing, except wait for your package, this is the most expensive option.
we also do cargo shipping, for larger orders, airport to airport.
for vehicles, we provide sea freight, port to port you will have to take care of customs at your end. Using Fedex, transit time is 2 days to the U.S., 4 to 6 days to Europe, and 5 to 10 days to Asia."
http://www.klassicfab.com/marcos.htm

Supert!
Då skal eg sjå ka eg får til.Tusen takk!

Tistlo:
Sorry for å ødeleggga ein super tråd, følger med frå dag-til-dag.
Har stadig planar om å droppa innom. T2 er jo "mi greie" Gliser
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #115 på: desember 14, 2010, 23:30:52 pm »

Det er da ingen som har ødelagt noenting, litt off-topic er bare sunt Osteaktig
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #116 på: desember 14, 2010, 23:36:15 pm »

Ja og vist du har veldig stor koffert når du skal til colombia so skal eg ordna transportjobb til deg Glad Men du må gjerna stikka ein tur oppom, Ivar Glad Utan so skal jo dokaen i din retning snart.. sandblåsing på askøy
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #117 på: desember 14, 2010, 23:56:02 pm »

Bilder ja

Utan taktrekk og andre intriør dingsar i taket. Detta var på søndag

* DSCF3638.jpg (102.22 KB. 733x550 - vist 262 ganger.)


Meir intriør dill demontert, kvit plastik har ein tendens til å vera veldig kjeks og morken så dei delane skulle vert skifta(gjeld helst knaggar og fester til solskjerm) Ogso fjera meir tull under dashen

* DSCF3639.jpg (123.6 KB. 733x550 - vist 278 ganger.)


Motorluka og sånt vekke..dårlege bilde tatt i fart sikkert

* DSCF3640.jpg (105.7 KB. 733x550 - vist 290 ganger.)


Batterikasso ser ikkje lovande ut, vert ikkje bedre etter sandblåsing heller.

* DSCF3642.jpg (121.26 KB. 733x550 - vist 282 ganger.)


Andre sida er forholdsvis reddbar, litt kødd i eine hjørna einaste

* DSCF3643.jpg (120.02 KB. 733x550 - vist 272 ganger.)


Veldi dårleg bilde men dette er altso straumkabelen frå batteri til startar. den var det kappa godt inn i og so var det tredd ein gommislange over.. kjempe reprasjon. irr og drit på kabelen og eg trur nesten den kan klassifiserast som bås, utan so må den kappast og loddast og på med ny strømpa over der..

* DSCF3645.jpg (111.8 KB. 733x550 - vist 273 ganger.)


Maskering baki motorrommet.

* DSCF3647.jpg (103.45 KB. 733x550 - vist 264 ganger.)


Motorluke skruene dei var nokon seige jevlar.. ei skrua kom ut etter mykje oppvarming med sveis, resten kom litt ut med sveis men so knakk dei.. Den listføringen er jo rimleg kaputt rundt hengslene men eg har ein plan

* DSCF3648.jpg (113.94 KB. 733x550 - vist 249 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #118 på: desember 15, 2010, 00:12:05 am »

Meir

Andra sido er ogso dårleg(med knekte skruer.)

* DSCF3649.jpg (116.13 KB. 733x550 - vist 257 ganger.)


Eit dårleg bilde under.. fjerna det som kunne fjernast og maskert ledningar. ja og den høgtalarkabelen som gjekk bak til coil/turtellar den var fin å henga opp akslingane med Øyerulling Turtellaren er biltema som det er teipa over biltema merket, vist du lurte Eivind Blunker

* DSCF3651.jpg (104.57 KB. 733x550 - vist 260 ganger.)


Dashbord løysner. Alle brytarar måtte jo vekk, deretter masse skruer rundtom og so spedometer boksen. Skrudde av speedo kabelen då gjekk det an å lura boksen langt nok ut til å komma til ledningar. tok massse bilder " for referance" seinare. Er nokon hol som skulle vert sveist igjen på dashen og. Skal du ha den sigarvarmaren eivind? trur ikkje den fungerar pga dårleg kobling og manglande jording.. Eg tenkte å fjerna alle u orginale hol og evt heller laga ei plata under dashen sjult der extra knottar kan hengast

* DSCF3653.jpg (146.33 KB. 733x550 - vist 242 ganger.)


Og vips!

* DSCF3668.jpg (141.65 KB. 733x550 - vist 290 ganger.)


Fant ogso igjen ramma som eg går ut ifrå att sikringsboksen skal sitta i. lurar på kva som var grunnen til å røska den ned ein halvmeter.. legg merke til rusta innvendig kant.

* DSCF3670 (Medium).jpg (97.94 KB. 800x600 - vist 274 ganger.)


Dashbordet i lausvekt, her opp ned.

* DSCF3674.jpg (133.21 KB. 733x550 - vist 291 ganger.)


So var det berre til å skru ut nokon skruer og so kunne det plokkast frå kvarandre. Topp plata her skal sandblåsast, fronten den er fin

* DSCF3675.jpg (117.83 KB. 733x550 - vist 277 ganger.)


Sånn ser da ut no. Noko meir plokk å gjera før da e good to go.

* DSCF3677.jpg (135.65 KB. 733x550 - vist 326 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #119 på: desember 17, 2010, 00:16:15 am »

Gjort litt idag, som ikkje visar mykje att på bilen.. nemleg å få fram hengaren!!!! Den vart stua vekk i haust nedi ei hola mellom ein bil og eit veala(ved-la på bokmål??)  og det var presspassning då. vart ikkje lettare når alt er nedsnøa, klaka og 3 av 4 hjul står på felgen.. Etter alvorleg mykje snømåking so klarde eg å få talja den framm og opp av holo. brukte hengar festet på impulsen til å henga taljo i.(nei ikkje plass nok til å dra hengaren ut) og med hjelp av muttro og fattern so klarte me å triksa hengaren fram og bort til garasjen. da var eit SLIT. so når eg skulle fylla luft i dekka so var det jo sjølvsagt lekkasje  i eine hjulet(sett inn applaus her)  Tvilende Men no har eg tatt av da hjulet so tar fattern da med på jobb imorgo og flekker av dekket,rensar kanten og har på sånn lim i mellom. Problemet var att felgen var litt kantkjøyrd + att da hadde komt noko drit mellom dekk og kant.
Fekk og nytt anledningen til å sveisa på ein bolt patent til kjøyrebruene..

So imorgo skal bilen lossast på plass og avreise til sandblåsing laurdag morgon.. må kjøyra seint fø da er ikkje piggdekk på hengaren
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!