april 28, 2024, 13:00:01 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '72 doka kjøreskolebil  (Lest 152748 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #120 på: desember 20, 2010, 19:45:26 pm »

Gløymte å oppdatera her..

På fredagen so fekk me lesst dokaen oppå hengaren og gjort klar til tur ned til sandblåsing Glad Og der er den endå, og skal vera klar til onsdag. håpar å få henta den på onsdag ettermiddag - kveld.

Her er eit par bilder

Dokaen gjer seg klar til å reisa vekk litt

* DSCF3684.jpg (70.77 KB. 733x550 - vist 359 ganger.)


Her er forøvrig da holet som hengaren befant seg nedi, ser ikkje so gale ut på bilde men ja da va bale å få den opp.. kan ogso skimta ein anna doka som står å ventar å ventar men ikkje forgjeves

* DSCF3688.jpg (78.31 KB. 733x550 - vist 363 ganger.)


På veg opp

* DSCF3692.jpg (87.64 KB. 733x550 - vist 352 ganger.)


Og snart klar for avreise

* DSCF3696.jpg (97.74 KB. 733x550 - vist 337 ganger.)


Alle lause deler som trengte sandblåsing vart tatt med, Unntatt Bakre støtfangar med hengarfeste... Når eg såg nermare på det so fant eg ut att det var beyond rescue... eller da kan jo sikkert sveisast saman på eit vis, men eg vil ikkje få noko telefon om att eit hengarfeste datt av og att ein bilhengar med lass trilla bakover nedover ei gata i oslo Glad. Så Eivind om du skal ha krok vil eg anbefala å leita etter eit nytt hengarfeste og gjerna ogso ein ny fangar, den er dårleg den her..

* DSCF3706.jpg (148.33 KB. 733x550 - vist 356 ganger.)


Her har me eit bilde av bensin satt i system....... So kan ein lura på kor mangen meter det er mellom tank og motor på ein bay buss. Sjølv me allt detta "aftermarked" bensinslange systemet so er dei 2 mest kritiske slangane ORG. GENUINE. NOS. Glad slangen frå tank og ut og slangen frå påfylling og inn. sveitte og gode gamle "tøy"slangar

* DSCF3711.jpg (113.82 KB. 733x550 - vist 316 ganger.)


Velvel vel håpar ¨då å få bilen opp att for noko sveising i romhjule.
No mens det er plass i garasjen har eg benytta anledningen til litt småfix på impulsen, skifta olja og diverse og igår kveld so drog me inn 61en(ja den eg putta alle konf. pengane mine i for nokon år sidan..) den skal eg fiksa litt på no og få ned på ein eu kontroll i begynnelsn av januar. Er ikkje so mykje som skal gjerast då. byta dørpakningar, fiksa pedalsettet(dåårleg gasspedal) Gå over motor, fiksa litt el kødd, litt rust, evt skifta brønnen . Muttern skal gjedna bruka den som vinterbobla om me får den på skilt igjen snart utan so er den upp for grabs til andre her inne.

Ventar og på svar frå gerson, han lar venta på seg med å svara.. lasteplanet og den andre plata skulle vert sendt for eit par veker sidan..men dei are still working on them.. håpar dei snart vert sendt so dei dukkar opp etterkvart.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #121 på: desember 21, 2010, 14:02:50 pm »

Diagnose he he ja.Koblet til en notatblokk  Blunker Nærmeste man kom en PC på den tiden

Sent svar, men Jarle har rett. Det er en diagnose-plugg for kobling til datamaskin/måleutstyr. Kom i 1971.

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bus/10.jpg
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bus/11.jpg

Loggført

1969 Militær-buss
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #122 på: desember 21, 2010, 16:15:37 pm »

Diagnose he he ja.Koblet til en notatblokk  Blunker Nærmeste man kom en PC på den tiden

Sent svar, men Jarle har rett. Det er en diagnose-plugg for kobling til datamaskin/måleutstyr. Kom i 1971.

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bus/10.jpg
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/71bus/11.jpg


Såppas.Takk for info og bilder  Glad
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #123 på: desember 22, 2010, 00:56:34 am »

Dokaen fekk diagnosen rustholk når eg plugga inn multiscopet i kontakten Øyerulling

Her er ein liten UPPDATE

Erik AA spotta stakkaren inni eit mørk og støvete lokale..

* knipset gjennom dorsprekken.jpg (89.97 KB. 1200x1600 - vist 378 ganger.)


Planen er henting på torsdagen!

Og av alle verdens ting so ringer Lars Rosenquist i kveld og seier han er på veg til voss med noko greier..
So han og Rune kom for 10min sidan i eit T3 doka med full spikar på bensinvarmaren og leverte av ein stykk julepaket til skuledokaen;


* DSCF3718.jpg (69.61 KB. 733x550 - vist 448 ganger.)


 Kult

 

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #124 på: desember 22, 2010, 02:08:40 am »

av alle verdens ting so ringer Lars Rosenquist i kveld og seier han er på veg til voss med noko greier..

Tommel opp til Rosenquist for kjapp og billig levering på Voss Osteaktig Osteaktig Osteaktig Osteaktig
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #125 på: desember 22, 2010, 12:06:17 pm »

Ja det var ein meget spenstig/sportsleg leveranse å kjøyra so langt for å levera den på døra her, sjølv om dei hadde og eit anna erend i området. Og eg forstod det sånn att dei hadde hatt mykje kødd med bilane.. drivakselbrudd mm. men dei dukka opp likavel, sjølv om da vart litt seint Glad

Ein anna ting når det gjelder deleleveranser, Gerson fortalde igår att platedeler var sendt avgårde !! Glad So då e da håp fø att dei dukkar opp over nyåret ca. (2 veker frakt +- (++?)

Edit, Ser att unneberg har sendt avgårde resten av dei platene som vart bestilt, så dei dukkar kanskje opp i romhjule og! Badlar seg saman igjen detta prosjektet
« Siste redigering: desember 22, 2010, 15:06:35 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #126 på: desember 22, 2010, 17:15:37 pm »

Ser du lurer litt på ledninger til motor og bensinslanger som er lange osv.... Motoren som sitter i denna bilen ble tatt ut
av en anna bil og putta inn her. Ingen slanger, ledningsnett ol ble klippet, kappet eller justert for å passe mtp lengder ol.

Motoren funka som snus og mye bedre enn den som satt der så da ble det sånn  Gliser

Lykke til videre med prosjektet...
Loggført

Mvh
Reiel
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #127 på: desember 22, 2010, 17:21:47 pm »

Jaudå innspruten krever jo eindel justering av ledningar og slangar så det forstår eg

Men ifølge han som har kjøyrd bilen sist so er motoren ganske so daff Blunker men den har vel vorte slete ut iløpet av åra går eg ut ifrå

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #128 på: desember 22, 2010, 20:26:33 pm »

Når er bilen tilbake hos deg? ferdig grunnet? Ta mye bilder da
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #129 på: desember 22, 2010, 21:08:26 pm »

Ser du lurer litt på ledninger til motor og bensinslanger som er lange osv.... Motoren som sitter i denna bilen ble tatt ut
av en anna bil og putta inn her. Ingen slanger, ledningsnett ol ble klippet, kappet eller justert for å passe mtp lengder ol.

Motoren funka som snus og mye bedre enn den som satt der så da ble det sånn  Gliser

Jeg og en kamerat tok ut brannbomben for å bytte clutch på den og da var det mulig med letthet å dreie rundt svinghjulet med en hånd på midten, uten å kjenne motstand.
Det satt også clutchlamell og trykkplate av forskjellig størrelse i - dvs lamell var vesentlig mindre enn trykkplaten  Blunker

Men det vil komme en frisk 2.4 liter med 48 idf i denne, bygget av Andersen Racing. Sammen med en 091 girkasse med ZF lamelldiff som jeg kjøpte av Meanbugs-Geir. Problem solved  Gliser
« Siste redigering: desember 22, 2010, 21:27:24 pm av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #130 på: desember 22, 2010, 23:03:58 pm »

Torgeir den skal hentast imorgo,torsdag som nevnt eitpar gongar oppi her Blunker Ferdig grunna alles klar. Dei ringte i dag tidleg og sa han var sinka og stod å tørka. bilder skal da komma!

Og ja, motoren har definitift ikkje noko serleg te kompresjon.. er ikkje dumt med noko som sparkar litt ifrå i desse store arbeidsbil beista Glad

Gledar meg til å sveisa rust etter gammalt.. håpar å begynna imorgo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #131 på: desember 23, 2010, 18:30:46 pm »

I dag er i morgon i går.
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #132 på: desember 24, 2010, 00:54:34 am »

Sist eg sjekka so e idag igår imorgo ifjor i år so da ekje tvil

Jaujau 6 timars turen for å henta bil vart fort ein 10 timars tur.. E-Lendig føre + eit heilt vilt extremt kaos i bergen city.. Slenger du på litt ulykker, litt bilbrann og mangen kilometer med kø so vert alt prikken over ien. Men bilen har komt heim i stallen den, full i snø og innkokt i saltlake Tvilende


OG, GJETT KA: Den e foll i hol øvealt Øyerulling Øyerulling Dukka opp litt nye overaskelsar, men eg hadde "nesten" frykta meir. So no e da berre å gje havre skal eg nokon gong verta ferdig med han her er da mykje å ta tak i. Bilder er tatt og dei kjem imorgo

Planen er å begynna nederst, fiksa rammo og jobba meg oppover og utover. Tar bakenden fyrst, fronten til slutt. tenkte eg då.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
vwsolli
Supermedlem
*****
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad


1972 Bay & 1976 Bay


Vis profil
« Svar #133 på: desember 24, 2010, 07:19:37 am »

Stå på  Glad
Loggført

1968 T1 (Solgt)
1972 T2
1968 T1 (solgt)
1976 T2 (konebil)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #134 på: desember 24, 2010, 14:07:37 pm »

Får legga ut --litt-- bilder då Glad


Rett frå "ovnen"

* DSCF3728.jpg (102.1 KB. 733x550 - vist 422 ganger.)


Greenbay vert graybay

* DSCF3729.jpg (125.86 KB. 733x550 - vist 398 ganger.)


Montert åndrettsvern mot salttåka..

* DSCF3733.jpg (119.54 KB. 733x550 - vist 415 ganger.)


Hmmm

* DSCF3748.jpg (105.89 KB. 733x550 - vist 416 ganger.)


Friskluftsdyser

* DSCF3749.jpg (106.48 KB. 733x550 - vist 385 ganger.)


Ja heile ruteramma var full i hol.. så her vert det jo eindel svesing, lurar på å kjøpa inn rep plata til dette og.

* DSCF3750.jpg (105.4 KB. 733x550 - vist 380 ganger.)


ytterkanalar er tette som ein sil.. alt gammal jallamekk dukkar opp.. ser ikkje ut

* DSCF3756.jpg (90.24 KB. 733x550 - vist 388 ganger.)


Litt her inne og sjølvsagt

* DSCF3757.jpg (100.25 KB. 733x550 - vist 363 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #135 på: desember 24, 2010, 14:19:31 pm »



yttersilen på venstre sido

* DSCF3753.jpg (87 KB. 733x550 - vist 360 ganger.)


Her er det jo alltid litt

* DSCF3754.jpg (97.33 KB. 733x550 - vist 317 ganger.)


Jadå

* DSCF3755.jpg (75 KB. 733x550 - vist 301 ganger.)


Dei fleste utriggarar har takka for seg for lenge sidan

* DSCF3758.jpg (107.59 KB. 733x550 - vist 346 ganger.)


Bakerste tverrbjelken den er heilt vekke ja, men da dokka og opp hol i varmerøyret framme og bak

* DSCF3759.jpg (121.28 KB. 733x550 - vist 324 ganger.)


Litt kødd her..

* DSCF3762.jpg (87.99 KB. 733x550 - vist 332 ganger.)


Langs kanten på batterikassa(som er berre sorgen)

* DSCF3763.jpg (91.96 KB. 733x550 - vist 326 ganger.)


Kanal høgra sio ekje noko bedre..

* DSCF3764.jpg (85.6 KB. 733x550 - vist 304 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #136 på: desember 24, 2010, 14:25:32 pm »



I bjelken baki har utvida seg med ein cm Glad

* DSCF3766.jpg (105.71 KB. 733x550 - vist 311 ganger.)


Litt lurven ramma bak då

* DSCF3768.jpg (126.25 KB. 733x550 - vist 296 ganger.)


Men ogso lemmane har fått hol.. + att dei er banandeluks

* DSCF3769.jpg (72.92 KB. 733x550 - vist 304 ganger.)


Legg merke til holet i bereramma på venstra sio

* DSCF3771.jpg (98.91 KB. 733x550 - vist 308 ganger.)



* DSCF3772.jpg (100.72 KB. 733x550 - vist 287 ganger.)


Ikkje sooo gale her men skal skiftast lika lell

* DSCF3773.jpg (95.57 KB. 733x550 - vist 288 ganger.)


Bak doggleggen e da hol

* DSCF3774.jpg (94.48 KB. 733x550 - vist 303 ganger.)


Må gjerast noko her..

* DSCF3775.jpg (82.61 KB. 733x550 - vist 296 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #137 på: desember 24, 2010, 14:32:35 pm »


Ytterste ender av alle bjelkane skal skiftast so og sei.

* DSCF3776.jpg (118.84 KB. 733x550 - vist 295 ganger.)


Eine bjelken under planet er som kjent toasted

* DSCF3777.jpg (105.37 KB. 733x550 - vist 303 ganger.)


Sete kasso til baksetet treng pleie

* DSCF3778.jpg (79.93 KB. 733x550 - vist 295 ganger.)


3dje døra var dårlegare enn planlagt.. takka vera glava!

* DSCF3779.jpg (85.99 KB. 733x550 - vist 293 ganger.)


Inner forsterkingen er bås og

* DSCF3780.jpg (93.82 KB. 733x550 - vist 310 ganger.)


Ymse smådelar, ikkje so mykje rust på dei

* DSCF3781.jpg (124.18 KB. 733x550 - vist 301 ganger.)


So dar står an, alles klar für litt sveising og kanskje endå litt sveising..

* DSCF3784.jpg (120.55 KB. 733x550 - vist 347 ganger.)


Go sveis og gått nyttår te alle

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #138 på: desember 25, 2010, 21:24:03 pm »

Du blir en dreven platearbeider og sveiser nar denne er ferdig!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #139 på: desember 25, 2010, 22:46:12 pm »

Skulle tru dette er ein fin bil å lera seg type 2 fix på ja Glad 
Begynte arbeidet idag, men oppdaga att me har satt bilen inn feil veg i garasjen.. men istaden for å ta han ut og snu han(=bale) so begynta eg lika so godt på bakenden, so eg driv på med kanten på venstre bakskjerm mot hjørna dar. tidkrevande å laga ny forsterking bak ytterplato, meen eg håpar å ivertfall få på plass den forsterkingen/indre plato ikveld. no er eg berre inne for å varma føttna. 15minus i garasjen, fingar og føtter klakar med ein gong.. men må jo berre halda ut skal da verta gjort noko

bilder kjem etterkvart
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #140 på: desember 27, 2010, 14:42:05 pm »

Jekk litt seigt her ja, igår var da kaldt . 20 minus i garasjen Tvilende so då vart da ein slaurekveld i staden og eg for å myste på  noko andre bila her i bygde å litt sånt umse. + at halve dagen gjekk med til familie middag etc..

men idag e da berre 18 minus i garasjen so no har eg fortsatt dar eg slapp i bakre skjermen. Hadde hjelpt mykje hadde den klokkerholm beten hatt rett profil..
« Siste redigering: desember 27, 2010, 15:01:18 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #141 på: desember 28, 2010, 00:56:08 am »

Får legga ut nokon biletas itte gammalt Glad


Heiste han max opp bak og begynte på nermaste hjørna..

* DSCF3822.jpg (119.88 KB. 733x550 - vist 306 ganger.)


Ikkje soo gale att heile hjørna må skiftast, litt kødd i kroken, men da skal fiksast, ellers noko kødd innme rammo dar som de ser..

* DSCF3823.jpg (86.7 KB. 733x550 - vist 322 ganger.)


Kasso her er igrunn veldig heil og fin. skal tetta eber-hola.

* DSCF3825.jpg (94.39 KB. 733x550 - vist 330 ganger.)


Må gjerast noko med rammo her då

* DSCF3826.jpg (88.4 KB. 733x550 - vist 309 ganger.)


So begynta eg i hjørna på skjermen. da skulle verta meir arbeid enn planlagt. her er ytterplato tatt vekk og da visa seg att da e ingenting bakom..

* DSCF3827.jpg (87.54 KB. 733x550 - vist 307 ganger.)


Ny kant her måtte til

* DSCF3829.jpg (100.51 KB. 733x550 - vist 321 ganger.)


Og der var den på plass

* DSCF3830.jpg (90.09 KB. 733x550 - vist 334 ganger.)


So til den største utfordringen.. og da var å laga den indre forsterkingen som skal vera bak ytterplato(den som var aldeles vekkrusta) Den plata har to kurver som begge bøyer seg innover nede.. var vanskeleg å laga, og mykje tilpassing men alt går. klarte sjølvsagt ikkje laga da i ein bete, då måtte eg hatt ein sånn kjekk krympar og strekkar. men eg klypte til flate plater med kurven på plass, og bøya dei saman inntil ytterplato og sveiste dei på midten.

* DSCF3833.jpg (119.68 KB. 733x550 - vist 320 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #142 på: desember 28, 2010, 01:11:48 am »

Meira


Her e nye plato montert

* DSCF3837.jpg (110.84 KB. 733x550 - vist 371 ganger.)


prøving av klokkerholmen.. platetjukkelsen er nesten god nok, grunninga er bås og passformen er relativt dårleg, men fungerar utan so mykje modifisering.  og eit anna minus: den er litt vel avrunda i kanten inn mot karosseriskjøyten so det har lett for å verta glippa der. orginalen er heilt 90 grader i kanten og dermed tett skjøyt.. litt banking so hjelper da

* DSCF3839.jpg (94.04 KB. 733x550 - vist 341 ganger.)


Størsta problemet e detta

* DSCF3841.jpg (62.01 KB. 733x550 - vist 373 ganger.)


Bort hol i skjøytekanten(kjem berre til med sveisaren på den sida) + grunna der eg ikkje kjem til etterpå(sånn att da slepp rusta so bra mykje)

* DSCF3842.jpg (94.35 KB. 733x550 - vist 317 ganger.)


Med lita modifikatchion so treffer kanten mykkje nicare, einaste ei litt stor sprikka mellom platena men da e berre å legga ei strimla mellom å sveisa.

* DSCF3844.jpg (116.26 KB. 733x550 - vist 335 ganger.)


Montert.

* DSCF3846.jpg (92.2 KB. 733x550 - vist 337 ganger.)


Punktsveist nedover kanten her + i den karroseriskjøyten og heilsveist tvers over.

* DSCF3848.jpg (85.63 KB. 733x550 - vist 341 ganger.)


Fekk tilogmed malt litt i 20 minus. (med god hjelp av min gode ven hr. varmepistol)

* DSCF3852.jpg (89.75 KB. 733x550 - vist 325 ganger.)



Imorgo vert fortset eg vidare rundt hjørna og begynner på bakplato og ramme problema der og sånt, men store delar av dagen ryk nok med til noko akutt motorskruing i bergen city..

« Siste redigering: desember 28, 2010, 01:16:26 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
rusthaug
Medlem
***
Innlegg: 201
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #143 på: desember 28, 2010, 22:18:13 pm »

Stå på, spiller ingen rolle med 20 blå når du har slike goe hansker på fingrene  Blunker
morro å se hva du får til mens andre har nok med å gulpe ribbefett..  Rekker tunge
« Siste redigering: desember 28, 2010, 22:28:32 pm av rusthaug » Loggført
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #144 på: desember 28, 2010, 22:25:14 pm »

20 minus... Fy f.... Takke meg til oppvarma verksted i indre Vestfold kjenner jeg.. Er for gammal til å holde på sånn Osteaktig

Stå på! Følger med daglig her for å snappe opp tips Blunker
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #145 på: desember 29, 2010, 00:46:31 am »

Hanskane e dei beste eg nokon gong har hatt, men dei skolle våre sydd litt på etterkvart. men funka endå Glad
Varme hadde eg betalt mykje fø å hatt igarasjen, vurderar å skaffa meg byggtorkar, men kjenne eg meg rett so vett ikkje da noko av...

Idag so strauk so og sei heile dagen med til motorskruing i bergen, men eg fekk litt tid til å gjera ferdig rusten i hjørna.

Rust skjert ut, etter å ha sveist att nokon mindre "pinholes"

* DSCF3855.jpg (94.32 KB. 733x550 - vist 335 ganger.)


Ny plata laga til og sveist på plass, gjekk greitt, litt kurve innover nede i eina hjørna men da ordna seg med ein hammar. fekk og på plass litt punktsveiser langsetter kanten på midten der...

* DSCF3862.jpg (92.82 KB. 733x550 - vist 308 ganger.)


og slipt

* DSCF3865.jpg (91.42 KB. 733x550 - vist 305 ganger.)


vart ikkje noko maling fø når eg var ferdig me økte so var da null følelse i føttna og fingrane og dermed måtte eg springa frå åstaden og direkte ned framfø nermaste varmekilde i huse. Imorgo e da ikkje planlakt noko som kan sløsa vekk dagen, so eg har tenkt å få gjort noko som visar att imorgo. skal begynna på rammo og bakplato på bilen. vert litt jobb me da.


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #146 på: desember 29, 2010, 00:50:56 am »

Jeg kan ikke skjønne at du som skryr så mye og driver ett aktivt "verksted" i det hele tatt dveler med å kjøpe deg en skikkelig varmer! Det kommer du til å ha så mye igjen for!! Den dagen du ikke lenger har følelser i hendene pga av all kuldeskruingen! Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #147 på: desember 29, 2010, 01:04:31 am »

Brukar ikkje pengar på sånt Øyerulling Garasjen har fortsatt 1 av to portar og null isolering, manglar ei dør etc. etc so da hjelp ikkje so mykje med varmar.
men ryktene seier att da vert varmare imorgo og frammøve so satsar på da
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #148 på: desember 29, 2010, 12:56:32 pm »

Aldri domt å vokna opp av ein telefon som ringer og som forteller att DHL kjem for å levera 2stk kolli Glad

Jolapakka frå Columbia Kult


* DSCF3866.jpg (85.74 KB. 733x550 - vist 322 ganger.)



* DSCF3867.jpg (94.41 KB. 733x550 - vist 317 ganger.)



* DSCF3868.jpg (103.87 KB. 733x550 - vist 342 ganger.)


40kg med lasteplan og skillevegg! ! Kvalitet so da held ja! Einaste var att eine lasteplan delen ikkje var grøn, men kva gjer vel da? nada

Shippinga gjekk fortare enn antatt. kjem nok til å bestilla mykje meir funky green med tida

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #149 på: desember 29, 2010, 13:03:07 pm »

Jolapakka frå Columbia Kult
..40kg med lasteplan og skillevegg!

Det ser bra ut det her Osteaktig jeg må prøve å få fiksa to singel-stoler til den walkthroughen da, og en bak-støtfanger.
Hva er planen for å berge tredjedøra?
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!