april 27, 2024, 17:48:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '72 doka kjøreskolebil  (Lest 152693 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #270 på: februar 16, 2011, 19:13:35 pm »

Hadde ikkje pirka so mykje i da på forhånd nei, men eg va fullstendig klar over att dei fleste t2 ar er omtrent avrusta i hovedbjelken bak utriggarane. men da virkar som den største rustfella på bay er den innkapslinga bak rundt torstionsrøyra med eit hol der håndbrekkrøyret går gjennom....og sand og vatn kjem inn da holet og driten begynna å utvikla seg..

Men da skal gå bra å få orden på den her rammo. e lettare å fiksa/sveisa på den pga tjukkare stål. vert nok meir utfordrande med ytterkanalar feks
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu


Luftkjølt? Ja takk!


Vis profil
« Svar #271 på: februar 16, 2011, 19:17:56 pm »

Hadde ikkje pirka so mykje i da på forhånd nei, men eg va fullstendig klar over att dei fleste t2 ar er omtrent avrusta i hovedbjelken bak utriggarane. men da virkar som den største rustfella på bay er den innkapslinga bak rundt torstionsrøyra med eit hol der håndbrekkrøyret går gjennom....og sand og vatn kjem inn da holet og driten begynna å utvikla seg..

Men da skal gå bra å få orden på den her rammo. e lettare å fiksa/sveisa på den pga tjukkare stål. vert nok meir utfordrande med ytterkanalar feks

Takk for bra svar Glad Da vet jeg også hvor jeg skal sjekke FØRST om jeg kjøper meg T2 noen gang Glad Med denne prosjekttråden friskt i minne Glad Forsett med bra jobb du! Våren kommer vel til Voss snart og Blunker
Loggført

You'll never walk alone


                  Proud member of Senkemafia'n
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #272 på: februar 16, 2011, 19:22:01 pm »

Kjøper du ein T2 kan du uansett på forhånd bestilla meir sveisetråd og gass  Gliser finst nok ingen urestaurerte bussar utan rust i rammo, mykje eller lite, da e alltid rust dar..desverre
Våren nermar seg ja og eg ligger nokon mil bak skjema.. skal jobba meir på rammo ikveld. skulle fått av trommelen og men da e jo lettare sagt enn gjort ved desse omstendigheitane. trur eg bestiller meg sånn banke greia frå unneberg, so må eg laga til noko for å låsa trommelen ned i bakken
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Vw1302s
Seniormedlem
****
Innlegg: 442
Bosted: Skoppum



Vis profil
« Svar #273 på: februar 16, 2011, 21:07:53 pm »

Nesten farlig å jobbe under bilen her, de bukkene holder bare torsjonsrøret oppe Rekker tunge

Dette får du til Tistlo, og pågangsmotet ditt er helværst!! Detta lærer du utrolig mye av, og det er ikke tvil om at du gjør en grisegod jobb! Kult
Fortsett sånn, og ikke gi opp, knallbra arbeide Gliser Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #274 på: februar 17, 2011, 00:01:52 am »

Takk fø da Glad

Ikkje so farleg som da ser ut til, som nevt litt før so har eg laga til nokon forsterkingar som held resten av rammo på plass. har ikkje tatt bilde av da men kan gjera imorgo. utan dei forsterkingane so hadde nok rammo kollapsa for lenge sidan..

Fekk ordna litt på baksido av rammo ikveld, og har no oppdaga fordelen med løftebokk eller karosserigrill.. ildt i nakken etter å heile tida strekka meg opp for å sjå kva eg driv med. ser ikkje mykje med sveisemaska når eg ligg langflat oppå liggebrettet, so må dermed strekka meg opp heile tida og da e bale... men da går

her e nokon bilde

Diska opp me litt ferskt nytt 2mm stål! med litt justering so klaffa da med da som skulle vert der orginalt..

* DSCF4646.jpg (124.79 KB. 775x581 - vist 320 ganger.)


Montering pågår. sveisegrunning er sjølvsagt brukt mellom platefalsen nede

* DSCF4649.jpg (118.68 KB. 775x581 - vist 368 ganger.)


Og som de ser so har eg utelokka 3 pluggsveisar nede, pga att eg skal skifta ut den kanten der. ikkje vits å sveisa den fast når den skal av etterpå.. legg og merke til den store opningen tilhøgre der som handbrekkvaieren går inn.. ALL mulig drit kjem lett inn der og samlar seg inni rundt torsionen pga att da e NULL drenering i rammo der, og stor kant ved holet sånnn att da som kjem inn kjem ikkje ut.. Vil påstå detta e ein grov tabbe frå ingeniørane si sida.. hadde da vore opp til meg hadde handbrekkvaier røyret ikkje gått gjennom rammo i da heila tatt, men heller undå..

* DSCF4657.jpg (117.67 KB. 775x581 - vist 385 ganger.)


Slipte da eg kom til.

* DSCF4659.jpg (104.5 KB. 775x581 - vist 385 ganger.)


Skal prøva å få laga meg verktøy til å spenna fast trommelen med, på skulen imorgo so skal eg forsøka å få den av sånn att eg får av handbrekk vaieren og dermed kan kutta vekk røyret, og dermed fiksa rusta på framsido av rammo.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #275 på: februar 17, 2011, 06:42:00 am »

Ikke oppfatt meg negativt! Glad Kun ett spørsmål/kommentar jeg har;

Men dette var da utrolig mye rust på bærende deler? Hadde du sjekket ut dette først før du begynte på ræva, hadde dere likevel satt i gang denne prosessen med å fikse bilen?

Vel vel Osteaktig nå er det jo sunket så mye kroner ned i denne bilen at det går i alle fall ikke an å stoppe nå! Så her går det bare en vei - fremover  Gliser
Stor takk til Tistlo som legger ned mye arbeid i dette.

Forøvrig synes jeg det er litt kult å tenke slik at dette er en bil som enhver annen person ville ha sendt rett i pressa, mens vi berger denne bilen for fremtiden.
« Siste redigering: februar 17, 2011, 06:49:28 am av Eivind E » Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #276 på: februar 17, 2011, 08:27:09 am »

Ikke oppfatt meg negativt! Glad Kun ett spørsmål/kommentar jeg har;

Men dette var da utrolig mye rust på bærende deler? Hadde du sjekket ut dette først før du begynte på ræva, hadde dere likevel satt i gang denne prosessen med å fikse bilen?

Vel vel Osteaktig nå er det jo sunket så mye kroner ned i denne bilen at det går i alle fall ikke an å stoppe nå! Så her går det bare en vei - fremover  Gliser
Stor takk til Tistlo som legger ned mye arbeid i dette.

Forøvrig synes jeg det er litt kult å tenke slik at dette er en bil som enhver annen person ville ha sendt rett i pressa, mens vi berger denne bilen for fremtiden.



Det står det stor respekt av. Det er utrolig bra at noen ofrer mye for å bevare en viktig del av bilhistorien. Vi burde alle tenke som Eivind. Gjør vi ikke det, ender vi bare opp med kjedelige plasttraller fulle av vann og unødvendig elektronikk.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #277 på: februar 17, 2011, 09:06:12 am »

Helt klart enig!
Et like tankekors: Når Eivind/Tistlo kan bevare denne, hva da med en f.eks. 1200 fra 62 som bare trenger en ny kanal og litt småfiks? Er det verdt å berge? Virker som veldig mange gir opp prosjekter fordi det dukker opp litt rust, mens de med litt innsats fint kunne blitt reddet fra hugging. Noen mener det er bra, fordi det trengs delebiler, men deler finnes det mer enn nok av allerede fra hugde folkevogner. De finnes overalt i garasjer, boder og kjellere, før de til slutt ender som skrot eller gis bort.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #278 på: februar 17, 2011, 11:34:00 am »

Rust ingen hindring, det bør vel alle vera klar over etterkvart. det finst ingen grunn til å hogga fleire vw, deler finst alle plassar i lausvekt
Fleire bør kjøpa seg sveiseapparat
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #279 på: februar 17, 2011, 22:10:50 pm »

Sitatet "If man has made it, man can remake it" har vel ikke passet bedre på noe prosjekt på dette forumet... Stå på Christer!
Loggført
pvwg
Seniormedlem
****
Innlegg: 275
Bosted: Hedmark, Elverum



Vis profil
« Svar #280 på: februar 17, 2011, 22:28:04 pm »

Rust ingen hindring, det bør vel alle vera klar over etterkvart. det finst ingen grunn til å hogga fleire vw, deler finst alle plassar i lausvekt
Fleire bør kjøpa seg sveiseapparat

Amen  Blunker
Loggført

-58  1200  T1 capri  L335
-67  1600 Notchback. ( custom prosjekt)
-68  1300- Black   (cal. prosjekt)
-68  1500s Beach buggy - Black/Rainbow flake
-74  1303s Big - Ontario blue
-74  1303s - White ( Rullende, German looker prosjekt)
-93  Suzuki DR 800 Big -Black(verdens største 1 sylindra mc 105mmx89mm luftkjølt)
-99 Chevrolet Thaoe
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #281 på: februar 18, 2011, 00:35:17 am »

Klokt sitat da, Andre om du legg til tidx2 i mente + minus

Vart lite framgang på bilen ikveld pga masse dele leiting.. etter finn anonso har da tikka inn smms pm epost og telefonsamtalar og då e da fort å mysta oversikten.. so tok litt tid å gå igjennom "Loggen" notera ned og leita.. da som e mest irritabelt e att folk ikkje gidd å svara etterpå att eg har sagt eg har noko.. jaja

Da vetiga eg fekk gjort ikveld vart begrensa til å få av trommelen. igrunn laangt lettare sagt enn gjort!!

Her er "verktøyet" eg laga til på skulen idag. 50vinkeljern med to 15mm hol 6.6cm frå kvarandre. måtte skjera til vinkeljernet litt for att da skulle passa omkring navet på trommelen

* DSCF4668.jpg (130.06 KB. 775x581 - vist 377 ganger.)


Da gjekk ikkje lenge før heile stålet rauk av.. eit byks oppå latmansarmen og stålet vrei seg sund, so då måtte eg banka da ned igjen og sveisa på forsterking.

* DSCF4673.jpg (132.68 KB. 775x581 - vist 374 ganger.)


Hoppa og hoppa oppå latmansarmen men ikkje kul om den ville gje etter. tok varmaren å varma opp mutteren lenge før eg hoppa på latmansarmen igjen. etter eit par byks sa det BANG og eg tenkte att noko hadde gove etter igjen men då var det rusta som slapp taket om mutteren heldigvis

* DSCF4676.jpg (128.16 KB. 775x581 - vist 335 ganger.)


So då fekk eg av trommelen kun for å konstatera att bremsane må ha vert elendige på bilen.. Trommelen har eindel gravrust på anlegsflata, går nok bra å dreia dei ned, eller kjøpa nytt

* DSCF4677.jpg (125.44 KB. 775x581 - vist 285 ganger.)


bånda og sånt såg heller dårleg ut. med tanke på mutteren skulle ein tru att trommelen aldri har vert av men det er jo fortsatt bremsebelegg igjen så det har vel vert skifta eingong i tida..

* DSCF4678.jpg (136.43 KB. 775x581 - vist 301 ganger.)


Imorgo skal vaieren ut, røyret av og meir rust skal taklast

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #282 på: februar 19, 2011, 19:52:09 pm »

Har morka med rammerust idag, nye håndbrekkrøyrer dukka opp frå mags idag! kjempebra
Fant og ut at eg skal omplassera håndbrekkrøyrene.. når eg fyrst driv å balar med da, kvifor ikkje berre fjerna den rustfella for godt. sveiser igjen hola, legger røyret under via den hendige opningen på falsen under og lagar dreneringshol under torsionsrøyret + eitpar på sida for å fylla inn hulromstoff.

Nokon som veit korhen det finst gummiplugger å få kjøpt?? greitt å veta vanlege størrelsar før eg borar hol. har igrunn ikkje større enn 12mm heller så trur eg går for da..

kjem bilder seinare idag, skal verta kvitt all rammerusta her ikveld. er planen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #283 på: februar 19, 2011, 20:48:03 pm »

Topp innsat! Bedre å ta en god doka-økt enn å reke rundt på Vangen en lørdagskveld;)
Loggført
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #284 på: februar 20, 2011, 18:08:10 pm »

Det er godt du er ett steg foran meg hele tiden Tistlo, jeg trenger bare innom her en gang om dagen for å
se hvordan jeg skal gjøre det på vår Doka... Jeg har også kappet bort dørstolper og div innretninger langs kanaler
for å få inn golvet på riktig plass. Eneste jeg ikke har er ordentlige uttriggere å feste avstivere i, må helt inn på
hovedramma... Men så ser den ut til å være greiere enn hos deg. Så sånn summasummarum er vel disse to bila
like dårlig Gliser

Må ordne meg min egen trå tenker jeg istedenfor å herje inne her Osteaktig
Loggført

Mvh
Reiel
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #285 på: februar 22, 2011, 23:15:12 pm »

noja Andre,, med lappen i lommo so e da ikkje til å ungå att eg vert bønnfaldt om kjøyring på kvelden i helgene Øyerulling så siste del av den laurdagen rauk åt skogen sånn sett. men hadde ikkje fått gjort stort heller fordi naboane var her og hadde sløkkt lyset når eg for på vangen med fodlefolk Øyerulling

dei siste to dagane har gått opp i røyk og, med leiting og pakking av deler for sending(boblo e full i pakker som skal avgårde imorgo)
Imorgo bør eg få smelt saman resten av rammo der eg dreiv på, er lite igjen no. Bilder får komma imorgo.

Reiel , berre gydd å vera til hjelp! trur ALLE bay bussar er so dårlege under, sjølv om dei ser bra ut ved fyrste augnekast..
Du får laga tråd på Finnen Børre, so kanskje eg kan få litt inspirasjon og Glad

Eg går å siklar på vinterferien no om dagen.. 1 veka med fri.. då må eg få gjort litt skal detta her gå opp i kabalen. kjem jo og påskeferie etterkvart..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #286 på: februar 24, 2011, 00:22:41 am »

ingenting å visa til idag heller for idag va da vist årsmøte i veteranklubben her i bygde. møtene fører jo alltid noko godt med seg so no snjoen smeltar so skal eg avgårde å sjå etter litt t2 oppi ein dal, og litt t2 i enden av noko bakka etc Glad
imorgo lovar eg framgang på bilen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #287 på: februar 25, 2011, 00:47:20 am »

Fekk eit par tima til rådigheit idag so har fått smokka ihopa so og sei alt på den rammo no, gjenstår kun ytterplato..

hiv ut nokon bilder

håndbrekkwire røyret var ikkje mykje å samla på nei

* DSCF4731.jpg (144.43 KB. 775x581 - vist 319 ganger.)


likte ikkje heilt den ideen om å tre røyret tvers gjennom rammo + benytta seg av eit enormt hol i enden

* DSCF4733.jpg (132.95 KB. 775x581 - vist 308 ganger.)


Ny 12mm håndbrekkwire røyr kom frå mags. i etterkanten fekk eg veta att dei hadde på jobben te fattern Øyerulling Øyerulling... men sånn e planen for monteringen, å legga da under rammo via den utsparingen under der

* DSCF4734.jpg (137.17 KB. 775x581 - vist 337 ganger.)


Drit e fjerna. her trengst da nytt stål!

* DSCF4738.jpg (140.79 KB. 775x581 - vist 360 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #288 på: februar 25, 2011, 01:03:31 am »

meir bilde

Fjerna botnen av rammo rundt t.røyret.. vart møtt av ein vegg med fuktig sand,rust drit å fandens oldemor.. konstruksjonsfeil deluks. drit kjem inn men får ikkje komma ut, samlar seg i botn, som er rundt torsionsrøyret der rusten vil ligga å gnaga på rammo rundt det som held bilen oppegåande...

* DSCF4739.jpg (143.32 KB. 775x581 - vist 311 ganger.)


Sliping av krystallisert gravrust rundt røyret.

* DSCF4743.jpg (97.68 KB. 775x581 - vist 327 ganger.)


owatrol behandla for å trekka inn i porer og sånt

* DSCF4745.jpg (137.14 KB. 775x581 - vist 338 ganger.)


Etter noko miksing å triksing so fekk eg på plass nytt håndbrekkrøyr. og viren med gjengeparti gjekk fint igjennom Glad

* DSCF4750.jpg (131.15 KB. 775x581 - vist 323 ganger.)


Sveist att holet som all driten kom inn i. legg og merke til holet som er bort i bakdelen av rammo. for å reka inni redskap til å spyla heila rammo med hulromsvoks!

* DSCF4773.jpg (135.2 KB. 775x581 - vist 336 ganger.)


Undersida sveist att. dreneringshol(og tilgang for hulromsbeskyttelse) er borra i underkant + i bakkant av rammo på veg oppover mot høgre på bildet. so no e da berre å fylla opp rammo med god voks, feks mike sander, so varar dette leeenge Glad sliping av sveis gjennstår sjølvsagt

* DSCF4776.jpg (142.83 KB. 775x581 - vist 348 ganger.)


Smørt inn god grunning.

* DSCF4782.jpg (142.19 KB. 775x581 - vist 338 ganger.)


so imorgo skal fronten på plass og da skal slipast litt rundtom. so får eg finna meg ein an plass  å jobba Glad tenkte å ta enden av kanalen(botn av innerskjerm) før utrigger går på igjen for no er det plass å komma til.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6107
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #289 på: februar 25, 2011, 11:30:24 am »

En ting du ikke må endre er din skriftelig stil!  Den er super, rett fram og ærlig!

Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #290 på: februar 25, 2011, 14:50:09 pm »

haha! prøv å sei da te norskleraren min Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #291 på: februar 26, 2011, 00:58:40 am »

rammerost auf wiedersehen Glad
bilder imorgo, når eg kjem heimatt frå tur i nerområdet fø å skå på diverse gamle bilar lagra i 20+ år inni ein fjellhall..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
torino 76
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: langevåg. M&R



Vis profil
« Svar #292 på: februar 26, 2011, 01:37:07 am »

har hørt masse om dissa bilene i fjell hallen! du må ta en masse bilder om du får lov:) om di ikke kan legges ut kan du sende bilder på mail:)
Loggført

vw 1300 1969

Vw t2 1957 panel
Vw beach buggy
Vw 1303
Ford kuga 2009
tlf 40623660
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #293 på: februar 26, 2011, 01:41:39 am »

tenker me på samme hall no? Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
torino 76
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: langevåg. M&R



Vis profil
« Svar #294 på: februar 26, 2011, 17:42:27 pm »

hehe! trur det ja:) masse biler av forskjellige merker. stått i mange år. har bare sett et par bilder på nettet av bilene i fjellhallen. masse fint:)
Loggført

vw 1300 1969

Vw t2 1957 panel
Vw beach buggy
Vw 1303
Ford kuga 2009
tlf 40623660
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #295 på: februar 26, 2011, 20:06:01 pm »

Me snakkar nok ikkje om samme plassen Blunker dei bilane eg idag har vore med å sett på og henta ut, heim,vaska,og arkivert dei har ikkje sett lyset på over 20år og ingen av eigararne har sett dei på so lang tid heller.. skal legga ut noko bilder i på gjenngrodde stiar snart.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bjerkreim
Medlem
***
Innlegg: 179
Bosted: Bjerkreim Rogaland


vw only....


Vis profil
« Svar #296 på: februar 26, 2011, 20:39:18 pm »

vi vil se litt bilder nå da... kom med et lite bilde..
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #297 på: februar 26, 2011, 20:51:24 pm »

eignar seg ikkje her i tråden;)
dessutan er heile greio so og sei offtopic her på forumet, av dei 6 bilane me henta var det 1 vw. 1302, den fekk eg Glad
dei andre bilane er ymse ford, og triumf men den eine av dei, ein ford taunus transit pickup(vistnok veldi sjeldan) den er kulturminne her i bygda. (hotell vossevangen sin firmabil) mykje av bilen er bygd på voss, hjå seimen bil(har bygd ein heil del av gamle lokale bilar. blandt anna eldste brannbilen her på voss og andre) det er faktisk deler frå splittbuss trur eg på den transit saken. mulig den vert emne på sveisekurset i klubben som eg skal vera med å "arrangera" alle bilane er dårlege.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #298 på: februar 27, 2011, 12:17:16 pm »

lakt ut bilder innpå fasboke om da e nokon som oppheld seg der
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #299 på: februar 27, 2011, 17:12:50 pm »

her e da so vart gjort på fredagen

Ny plata laga te å sveist på plass. sjøsagt malt på baksido

* DSCF4785.jpg (130.07 KB. 775x581 - vist 276 ganger.)


og resten. denne var tok litt tid å laga, måtte få rett fasong inn mot torsionrøyret. + og ein lapp på toppen der

* DSCF4790.jpg (137.67 KB. 775x581 - vist 269 ganger.)


Solid bakaksel ette gammalt

* DSCF4792.jpg (131.62 KB. 775x581 - vist 306 ganger.)


Etter ei GOD økt med sliping so kom alt seg.

* DSCF4797.jpg (138.37 KB. 775x581 - vist 298 ganger.)


har litt småplokk att her før rammo e klar. skal sveisa fast handbrekkrøyret i enden + kappa av enden til rett lengde. so har eg litt sliping igjen der eg ikkje kom til med ei utsleten slipeskjeva so skal da malast.

* DSCF4803.jpg (130.67 KB. 775x581 - vist 296 ganger.)


gårsdagen gjekk opp i røyk, men heldigvis på ein bra måte(6veteranar redda) idag har eg spadd fram biltrallo under 1 meter våt snø.... men kvelden er enno ong. rammo skal gjerast ferdig og eg skal ta å få orden på botnen av innerskjermen. og so får eg begynnta å fiksa på utriggarane som eg tok av.


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!