mars 28, 2024, 13:18:01 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '72 doka kjøreskolebil  (Lest 151281 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #450 på: mai 05, 2012, 14:15:38 pm »

nei da har eg og lurd på.. men faktum e vel att eg har ikkje hatt mangen sekundar med tid til rådigheit på leenge og akkuratt just nu e eg midt i russa feiring,hjelpe kje på

men da ser ut so dokaen no vert prioritert før alt anna frammetter. so da skal ikkje vera so lenge til da skjer noko på denna fronten igjen
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #451 på: juni 03, 2012, 23:18:58 pm »

mja.. TTT! Øyerulling
no e da siste innspurt på skulen i neste veka og so e eg fri!. har klart å fått putla litt meir på bilen denna veko likavel sjølv om eg skulle igrunn lesa te fagprøve..

bakerste utrigger og kanal på plass igjen.

* DSCF3968.jpg (86.88 KB. 640x480 - vist 472 ganger.)


modifisert neste utrigger og laga te ny bete til I bjelkane. må sveisa att to ekstra hol..

* DSCF3970.jpg (95.89 KB. 640x480 - vist 428 ganger.)


begge I bjelk betane skifta ut

* DSCF4011.jpg (97.56 KB. 640x480 - vist 464 ganger.)


prøvemontert ny innerkanal. kler bilen

* DSCF4038.jpg (80.57 KB. 640x480 - vist 474 ganger.)


laga ny innerplata til D stolpen. viktig med grunning på baksio:)

* DSCF4110.jpg (84.8 KB. 640x480 - vist 473 ganger.)


montert

* DSCF4112.jpg (77.45 KB. 640x480 - vist 445 ganger.)


her e plato på andre sio av d,stolpen og på plass. og so satt eg på att enden av golvbjelken. no e da kun utrigger og bjelke nr 2 bakifrå som ikkje er klare. men dei sett eg på når innerkanalen er på plass pga att da lettar tilpassinga pga for kort utrigger i beste repro ånd(men stempla av vw!?)

* DSCF4124.jpg (93.27 KB. 640x480 - vist 473 ganger.)


skal jaggu verta godt å vetta fertig med skulegreiene no so eg får lødd dokaen tilbake på pri 1 Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
boble54
Seniormedlem
****
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten


Vis profil

« Svar #452 på: juni 26, 2012, 11:50:38 am »

Spent på om det har skjedd noe mer her jeg.... Blunker
Loggført

-54 1200
-74 1303 Big
-76 1303 Cab
-76 T-2 Westfalia Camper
-87 T-3 Reimo Camper
 
Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #453 på: juni 26, 2012, 23:34:39 pm »

jo littt, men ikkje mykje
må gjera ferdig ei håndfull med ymse-prosjekt før eg trår til for fullt, deribland restaurera ein abc motorsykkel frå 1920, fiksa feil og mangel på 2stk T3bussar, faens oldemor på ein vasskjølt polo, hjelpa 2kompisar med motorbygging og div skruing, klargjering av 75' bubil for festivalbruk og da vanliga vedlikeholdet på eigne bilar etc..
men da bør ikkje gå so lenge før eg er klar att på dokaen(tar jo litt innimellom heiletida uansett.)
kjem nokon bilder so snart eg får organisert hardisken etter datamaskin bytte.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Darthvegard
Nybegynner
*
Innlegg: 1
Bosted:


Vis profil

« Svar #454 på: juli 10, 2012, 22:08:36 pm »

Heisann, Tistlo...

Har fulgt dette prosjektet med spenning fra sidelinjen en stund og synest prosjektet er storveis.
Fått så mye inspirasjon at jeg selv har skaffet meg et ikke så lite prosjekt...
En 68 panel står nå klar i garasjen og venter på meg og min fritid.
Har skrapt litt på overflaten og ingen katastrofer oppdaget sålangt.
Uansett ett lite spørsmål.
Hva for en grunning er det du bruker? Denne røde "beisen" du maler så pent på alle nye metallbiter.
Har forhørt meg med div fagfolk og har således 10 forskjellige oppskrifter på hvordan nytt bart metall skal behandles.
Liker måten du gjør det og lurer således på din "oppskrift"

Mvh

Vegard
« Siste redigering: juli 10, 2012, 22:10:12 pm av Darthvegard » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #455 på: juli 12, 2012, 00:10:38 am »

Hallo
velkommen inn frå sidelinjo
flott att du har fått deg prosjekt og fått insprasjon frå tråen her!
du har vel sikkert fått eit innblikk i kor du skal sjå etter/forventa rust på desse bilane og. (les: overalt)

av overflatebehandling har eg fleire tips. men på denne bilen er da gjort sånn, sandblåsing og 2k sink epoxy grunning.  der eg sveisar er da brukt volvo sveisegrunning imellom platene. den raude grunningen er av merket flemo og heiter noko sånt som ht-50 hurtigtørkande primer. er einkomponent men er veldig slitesterk. tjukk graut. ikkje heilt sikker på kva som vert utfallet til slutt, men da har vert drøfta å få metallisert dokaen. då går dei nok over med sandblåsing igjen før da vert sprøytt på sink med eit fancy utstyr. med eletrisk lysboge og fela greier. da vert da nermaste ein kjem til varmgalvanisering. står sikkert meir om da på google: metallisering. etter da so er understellet allerede rysta til dei fleste subsea fasilitetar, men for å vera heilt sikker på att ting varar lenge so kan ein jo mala på eitpar strøk med jotun jotamastic. som er ein serdeles slitesterk 2k epoksy grunning. og for å få stail på da kan ein jo og legga på jotun hardtop eller hardtop flexi i ein valgri farge etter ønske.  og vist alt detta vert gjort so snakkar me om ein bil som varar leenge! ivertfall vist da vert gjort skikklig hulromsbeskyttelse og! feks frå mike-sander.no
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #456 på: juli 12, 2012, 00:12:34 am »

og elles går da eitrande seigt på dokaen.. men no er eg so å sei klar med alle dei andre "innimellom" prosjektene som har stått å mast , og da nermar seg no til att eg får tid til å begynt på dokaen igjen. må få gang på hardisken min og..so eg får lagt inn bilder snart
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ove
Supermedlem
*****
Innlegg: 604
Bosted: M&R



Vis profil
« Svar #457 på: november 26, 2012, 21:14:58 pm »

Ferdig ?  Glad
Loggført


"De levde som ville dyr, de verken røkte eller drakk!"
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #458 på: desember 03, 2012, 00:42:32 am »

svaret på da spørsmålet er definitivt nei Glad

"innimellom-prosjekta" har tatt heilt overhånd denne "sesongen" desverre. sidan siste oppdatering har eg hatt lassevis med jobb på ein syncro inkl full motoroverhaling 1,9tdk og bremsejobb. mykje bremsejobb og elfeilsøking på ein anna syncro, clutch,startarbytte inkl mykje problem undervegs på ein tredje syncro, rustsveising på ein 1302: http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=5304.0 ,mykje eljobbing på ein roadsterbastard utan ledningsnett eller mål å meining, ei ukjent mengde offtopic arbeid inkl motoroverhaling på ein atv Flau og so har eg jo fått min eigen doka på skilt og på vegen, knapt nok i tide til scc, ein an 02 har eg sveist litt på, og so har eg faktisk seldt litt bilar (og kjøpt litt bilar) Øyerulling pluss ein del vanlig jobbing og.
men no har eg ofisielt slutta med å ta på meg fleire av desse inimellom jobbane, som alltid ekspanderar med ein gong du begyntar på dei..

imorgo fortsetter eg på dokaen ivertfall!

sidan dei siste bildene vart lagt ut, har ivertfall innerkanalen blitt sveist saman og sveist på bilen. og so har eg laga eine av dei stolpane ned på kanalen + begynt med justering av døropningen. karmen har sege ned litt rundt eine støtterøyre, so han må jekkast opp att litt for å få døropningen på stell. her er nokon bilder eg fant

slipte til eit flattjern som eg brukar for å forma plater til stolpane, sånn at dei følger kanalen rett

* DSCF6940 (Small).JPG (47.55 KB. 640x480 - vist 431 ganger.)


sveist på plass

* DSCF6944 (Small).JPG (46.77 KB. 640x480 - vist 426 ganger.)


døropningen som han er no.

* DSCF6947 (Small).JPG (34.33 KB. 640x480 - vist 422 ganger.)


meir imorgo!

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #459 på: desember 04, 2012, 01:32:27 am »

fekk fortsatt idag med døropningen. greitt å bruka litt tid på å få detta på stell no når da faktisk er mulig å regulera på da!

etter å ha kappa opp den sveisen mellom d-stolpen og innerkanal og den forsterkingen bak, so fekk eg jekka opp igjen der den hadde sege ned, som nevnt tidligare. men den var fortsatt for vid i bunn av døropningen i forhånd til oppe med taket, men etter å ha rigga meg opp med ein strekkfisk fekk eg strekt da på plass. legg merke til pylso i døre VS pylso på karosseriet..

* DSCF7523 (Small).JPG (35.67 KB. 640x480 - vist 435 ganger.)


her er strekkfisk opplegget. enkelt og fuksjonellt

* DSCF7524 (Small).JPG (50.79 KB. 640x480 - vist 484 ganger.)


viste seg att dørhengslene slarka, so da var umulig å få justert dei rett. spennstiftane i hengslene var litt utransjerte:) den her var forøvrig eit styr å få ut..satt godt, men måtte gje seg med tap. etter å ha fått funka inn nye var all slark vekke, men dørhengslene må tydligvis moast igang litt for den er litt seig no, men kun dei siste 60gradene før den er heilt inn i skjermen

* DSCF7525 (Small).JPG (42.45 KB. 640x480 - vist 407 ganger.)


etter å ha rigga til eit oppleg for strekkfisk diagonalt fekk eg endelig "karosseripylsene" til å stemma overens når døra henger av eigen evne, utan låsemekanismen. men dørgapet er fortsatt dobbelt so stort på eine sida, iforhånd til andre. prøvde å sjå på tidligare bilder om da kanskje kan ha vert eit sånt gap på bilen før inngrep vart gjort, men fant ingen bilder. sjekka min eigen doka og da mangla faktisk berre ein liten mm på att da var samme dørgapet der og.men vil prøva å forbedra da , mulig eg shimsar ut hengslene ein mm.

* DSCF7529 (Small).JPG (43.62 KB. 640x480 - vist 464 ganger.)


her er oplegget som da er no. røyra i bunn er sveist inn for å låsa breidden. no er døropningen lik oppe og nede på tiendedelen! (66,50mm)

* DSCF7538 (Small).JPG (43.13 KB. 640x480 - vist 468 ganger.)


imorgo skal eg få tak i ein(eller fleire) strekkfiskar til, for eg skal trekka c-stolpen lenger inn mot bilen. er eindel spenn i den so tenkte derfor att eg kunne bruka strekkfisken for å tvinga den inn der den skal stå. begynnar nok og på å laga nedre del av c.stolpen. ser ikkje ut som deler til desse er i handelen, sidan splittbussdelene til gerson ikkje er likt

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #460 på: desember 05, 2012, 01:27:31 am »

Bra!
Hva er tempen inni og utenfor garasjen din nå da?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #461 på: desember 05, 2012, 18:07:19 pm »

hehe jo den ligger på 14 minus ute og kun 12 minus inne Glad

gårsdagens planar om å få gjort noko gjekk litt i vasken då eg måtte på funrun dugnad i bydn. oog idag går da kanskje litt i vasken sidan eg må byta clutchslave og fiksa ein håndbrekksvaier mm. på ein syncro oppi lie her Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #462 på: desember 09, 2012, 03:36:12 am »

fekk spandert litt tid ikveld.

fekk montert opp eit opplegg for å justera inn og ut på c stolpen.

* DSCF7554 (Small).JPG (51.9 KB. 640x480 - vist 410 ganger.)


fekk dermed justert den til ting var på stell(vansklig å ta bilde av) kluet er att alt flukter langs panelet frå d til c stolpen og over til b stolpen. døra er fortsatt ikkje justert, men da får eg ta seinare. stolpen havna der den skulle vera ivertfall

* DSCF7557 (Small).JPG (33.31 KB. 640x480 - vist 353 ganger.)


so var da berre å begynta på botnen her. måtte lagast i fleire delar

* DSCF7561 (Small).JPG (43.43 KB. 640x480 - vist 385 ganger.)


lagde meg ein gaffel etter å ha søkt litt på nettet om krymping, funka greit den her. men no brukte eg 1.25mm stål so da tok si tid å få krympa den her plato. må snart invistera i krympar å strekkar..

* DSCF7564 (Small).JPG (43.92 KB. 640x480 - vist 469 ganger.)


etter masse tvisting og banking stemte buen og her er den sveist til resten og slipt over fort å gale, gjenstår noko som de ser.

* DSCF7565 (Small).JPG (41.09 KB. 640x480 - vist 489 ganger.)


imorgo håpar eg å få sveist på litt ytterkanal!

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #463 på: desember 09, 2012, 14:56:16 pm »

setter du ''krympe gaffelen'' i skrustikka ?  ofte lettere å vri plata isteden for å vri gaffelen  Kult

hvis du setter fast plata på en jernplate, H-bjelke bit eller noe, strekker den seg mindre utigjenn når du panker inn toppene  Blunker
sett fast med to griptenger eller skru tvinger

det finnes flere typer/priser på krympe / strekke maskiner  vi selger flere typer og kan forklare deg forskjelden !
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #464 på: desember 09, 2012, 15:25:57 pm »

vridde for hånd denne gongen, men hadde nok vert lettare å gjort da motsatt ja:)

om du tenker på å låsa fast endane av plato når eg bankar ned, so endte eg opp med nettopp da, fordi den ikkje ville krympa skikkelig når eg berre banka dei ned uten å ha låst plato.
neste gong skal eg prøva ein nylonhammar eg har, og slå mot tre. ser på div metalshaping forum att dei fleste som krymper plater gjer da på den måten, for å ungå å strekke.

av maskiner trenger eg noko som er billigt men fungerar. skal ikkje ha dei kombi maskinene då dei skal vera dårlige ifølge fleire
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #465 på: desember 10, 2012, 09:00:17 am »

du må slå ned ytter kanten først for å ''låse'' så banker du innenifra og ut
nylon hammer, tre stubbe og 1,25mm plate er dårlig kombo :-(


økonomi krymp / strekk
http://www.unneberg-bil.no/product/193595
et hus og to verktøy, lager stygge merker i plata :-(  som også gjør sveising vanskligere, serlig ved TIG sveising uten tilsats

krymp / strekk som ikke river i stykker plata og gjør minst like god jobb !

er hus og to verktøy http://www.unneberg-bil.no/product/190801
to hus og to verktøy http://www.unneberg-bil.no/product/190806


maskinene er like det er kun kjeftene som er forskjellige !  vi har begge i verkstedet så det er bare å komme å prøve / se forskjeld
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #466 på: desember 10, 2012, 15:22:09 pm »

takk for tips!
har derimot ikkje kapital til å kjøpa "so dyre" krympemaskiner no Flau

eg har derimot sett på noko billige typar som eastwood selger og lurar på å kjøpa eit sett av dei
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
cato®
Supermedlem
*****
Innlegg: 1748
Bosted: Oslo/Mjøndalen



Vis profil
« Svar #467 på: desember 10, 2012, 17:17:13 pm »

Hvis du får timebetalt for jobben på kjøreskole bilen, så kan du kjøpe mye verktøy  Blunker

Start firma, utgiftsfør verktøyet, og få igjen mva.
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #468 på: desember 10, 2012, 17:40:49 pm »

takk for tips!
har derimot ikkje kapital til å kjøpa "so dyre" krympemaskiner no Flau

eg har derimot sett på noko billige typar som eastwood selger og lurar på å kjøpa eit sett av dei

vel............. 179$  for den biligste + frakt og så vil vel gjerne Jens ha 25% mva  og  1990,- for den biligste vi har, ink mva
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #469 på: desember 11, 2012, 00:03:04 am »

sjølvsagt er da timebetalt Vegard, hadde da vert fastpris hadde eg gått konkurs den dagen me henta den frå sandblåsing Gliser

har tenkt på firma ja, og forsovidt nesten lagt eit tidligare..men da kjem nok på sikt!

KF, ja når du legger med frakt og moms etc vert ikkje forskjellen so mykje nei men eastwood har jo mykje ant dilldall eg trenger og, til ein rimlig pris. spørst jo kva dei skal ha for å senda då ja..


ellers so er jo eine ytterkanalen iboks no.

klargjering. neste her var grunning oppi stolpane og der eg ikkje kjem til seinare + sveisegrunning då

* DSCF7582 (Small).JPG (48.22 KB. 640x480 - vist 453 ganger.)


laga kant i enden mot D stolpen

* DSCF7584 (Small).JPG (48.25 KB. 640x480 - vist 419 ganger.)


og etter mykje justering og sånt so fekk eg ponkta den opp..

* DSCF7588 (Small).JPG (43.97 KB. 640x480 - vist 493 ganger.)


..og heilsveist

* DSCF7593 (Small).JPG (41.38 KB. 640x480 - vist 501 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Skaug
Supermedlem
*****
Innlegg: 911
Bosted: Bærum, Akershus



Vis profil WWW
« Svar #470 på: desember 11, 2012, 13:06:21 pm »

Dette må være en av mine favoritt-tråder  Osteaktig

KEEP IT UP!
Loggført

Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #471 på: desember 11, 2012, 16:21:34 pm »

ser gysela godt ut Blunker
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #472 på: desember 26, 2012, 20:49:07 pm »

hygglig att tråden fell i smak!

har fått jobba litt i rykk og napp i da sista, og no fekk eg jo moderandes byggtorkar til jul so no har eg faktisk jobba utan termodress Sjokkert

her er denne delen på plass. tok si tid å få på stell flensane i endane

* DSCF7656 (Small).JPG (43.37 KB. 640x480 - vist 438 ganger.)


slipt litt

* DSCF7659 (Small).JPG (41.64 KB. 640x480 - vist 453 ganger.)


begynnar å sjå litt meir fornuftigt ut no!

* DSCF7661 (Small).JPG (44.28 KB. 640x480 - vist 431 ganger.)


begynt å syga meg på b-stolpen. fjerna litt grums og laga tilgang

* DSCF7664 (Small).JPG (47.49 KB. 640x480 - vist 450 ganger.)


ny innerplata. knekken skal foldast over neste platedel.

* DSCF7665 (Small).JPG (38.97 KB. 640x480 - vist 459 ganger.)


for å finna ut plasseringen av ytterplato på bstolpen må dørkanalen linast opp sånn att den er spot on perfekt. da vert neste økt's dilemma

* DSCF7669 (Small).JPG (47.3 KB. 640x480 - vist 459 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
erikaa
Supermedlem
*****
Innlegg: 854
Bosted: Bergen



Vis profil WWW
« Svar #473 på: desember 26, 2012, 20:56:23 pm »

Pent arbeid dette Christer. Litt varme får opp motivasjoenen!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #474 på: februar 24, 2013, 03:10:27 am »

kveldn!

mykje aoheft her i gården!

har fått tid te litt kanalbal i ner fortid:

jussa opp 3dje dørs-kanalen for å kunna tilpassa monteringen av ytterlasken til B stolpen

* DSCF8076 (Small).JPG (43.01 KB. 640x480 - vist 406 ganger.)


kanalen vert sjølvsagt nøye tilpassa ihenhold til gjeldane forskrift for VATER. dvs paralelll med taket over kanelen

* DSCF8077 (Small).JPG (41.62 KB. 640x480 - vist 407 ganger.)


måtte strekka ut den nye bstolpe delen for å få god passform mot kanalen, men da vatt bra tilslutt:)

* DSCF8080 (Small).JPG (39.23 KB. 640x480 - vist 410 ganger.)


begynt å hekla saman greiene. tok ein ingrid espelid på den dobbelfalsen. so den er i grunn ei enkelplata med innbanka "fals/falsk" ser likt ut men rustar 100% mindre:)

* DSCF8081 (Small).JPG (36.96 KB. 640x480 - vist 377 ganger.)


meir kokker i suppa eller liknande. ps grunnen til den korte lengden er for å få spylt inn mest mulig konserveringsmiddel i kanalen ved seinare tidspunkt

* DSCF8097 (Small).JPG (35.74 KB. 640x480 - vist 415 ganger.)


falsen banka over. er vesentlig beinare fasong på kanten enn da ser ut til på bildet

* DSCF8100 (Small).JPG (42.15 KB. 640x480 - vist 383 ganger.)


laga fals på kanalen

* DSCF8102 (Small).JPG (39.81 KB. 640x480 - vist 386 ganger.)


med fals i begge ender = mykje måling tenking og kløe i røve so vart da bra passform te slutt! no sitt han som eit skudd.

* DSCF8109 (Small).JPG (34.59 KB. 640x480 - vist 414 ganger.)


har begynt med siste rest av grumsfjerning oppover innsida av bstolpen(3plater på overlapp..) bilder dukkar opp snart) 

snaart ferdig med alt som ikkje visar igjen:D

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #475 på: september 08, 2013, 01:36:49 am »

Sitat
   
Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet.
Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne.
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #476 på: januar 11, 2014, 01:12:31 am »

GOkveld Hans og andre:) har fått mykje kjeft av fleire for å ikje ha opdatert tråden her noko serligt..beklagar! tid og stund, dagar å dato har flagra iveg og pga jobb med aalt for mykje å gjera på,lange dagar og ørten miliona andre ting som sklir inn imellom har dokaen ikkje fått so mykje tilsyn i fjor som da va planlagt.. men slek e da. verken eg eller eigar har hatt nokon akutte tidsfristar satt for prosjektet, men eg har etterkvart sjønt at mangen andre har satt seg sine fristar for meg Øyerulling men her e jaffal nokon bilder å sånt:


dissekering av b stolpen

* DSCF8124 (Small).JPG (31.86 KB. 640x480 - vist 334 ganger.)


tilpassing og atter tilpassing av nytt golv! masse detaljar som skal stemma rundt stolpane langs sida på bilen mm.

* DSCF9809 (Small).JPG (26.5 KB. 640x480 - vist 328 ganger.)



* DSCF9811 (Small).JPG (22.98 KB. 640x480 - vist 331 ganger.)


når den var klar blei alt merka frå undersida og so vart da satt i gang i omfattande omgang med boring

* DSCF9813 (Small).JPG (57.82 KB. 640x480 - vist 337 ganger.)


etter boring blei da påført sveisegrunning opp og ned i mente og eg begynte å sveisa igjen alle dei hundrevis av hålene..

* DSCF9897 (Small).JPG (50.47 KB. 640x480 - vist 344 ganger.)


neste golvplate komt opp på slakterbenken, gnikking og gnukking står for tur for å få vekk transportlakken av plata. som forøvrig satt godt fast,= pulverlakk. men da er ikkje godt nok i da heile tatt.

* DSCF9905 (Small).JPG (59.12 KB. 640x480 - vist 338 ganger.)


da rauk med ein sånn stålbørste og litt meir pr plata. desse typen stålbørstar brukar eg veldig mykje. fine pga at dei ikje tar noko materiale + varar lenge og ikkje minst er svert agresive. dvs den typen som står på vinkelsliparen på bildet her er den beste, den klompete er ikkje lika god men er fint der da er trongt. kan og brukast til rustsliping,men då må ein gå over med flapdisk etc etterpå for å opna opp igjen porer som blir forsegla.

* DSCF0012 (Small).JPG (49.73 KB. 640x480 - vist 315 ganger.)


liker dette so dei seie på fjesbokje..

* DSCF0013 (Small).JPG (44.52 KB. 640x480 - vist 341 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #477 på: januar 11, 2014, 01:29:20 am »


meir golv porno Øyerulling

* DSCF0014 (Small).JPG (22.44 KB. 640x480 - vist 357 ganger.)



* DSCF0020 (Small).JPG (41.52 KB. 640x480 - vist 346 ganger.)


fekk taki ei gammal sikkemaskina som eg tenkte kan vetta grei å ha..

* DSCF0047 (Small).JPG (44.61 KB. 640x480 - vist 366 ganger.)



* DSCF0048 (Small).JPG (18.98 KB. 640x480 - vist 347 ganger.)


forlenging av håndbrekkvaier røyret

* DSCF0414 (Small).JPG (30.44 KB. 640x480 - vist 350 ganger.)


etter ein ryddeaksjon frammi kabinen og rundt bilen so såg den ut som ein bil igjen. har vert ein grei lagringsplass for ditt å datt

* DSCF0415 (Small).JPG (52.36 KB. 640x480 - vist 355 ganger.)


kjekt å ha når da e kaldt

* DSCF0416 (Small).JPG (26.73 KB. 640x480 - vist 322 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #478 på: januar 11, 2014, 01:40:39 am »


igang med retting av sidepanelet

* DSCF0417 (Small).JPG (18.55 KB. 640x480 - vist 365 ganger.)


ingen før-bilde sjølvsagt men da var mildt sagt geføkkt. no vatt da greit

* DSCF0419 (Small).JPG (33.62 KB. 640x480 - vist 346 ganger.)


etter timar med retting blei eg tilslutt fornøygd, fekk samtidig fiksa ein tidligare skade i panelet nermast døra. ei djup skrapa der som hadde strekt metallet voldsomt. her har eg og fått tilpassa og banka øve flensen til sidepanelet og sveist og slipt etcetc

* DSCF0423 (Small).JPG (25.33 KB. 640x480 - vist 353 ganger.)


behandling på innsida etter ein omgang med støvslukaren. hadde samla seg nok med slipestøv å drit nedi her.

* DSCF0428 (Small).JPG (23.15 KB. 640x480 - vist 328 ganger.)


håndbrekkvaier røyret bøygd å tilpassa og fått da på plass med ny ruta. før gjekk den jo gjennom hovedbjelken ala-rustbomb. og nei, er ikkje ferdig med noko sliping her

* DSCF0432 (Small).JPG (40.5 KB. 640x480 - vist 367 ganger.)


endelig ferdig med ytterkanalen her!

* DSCF0434 (Small).JPG (37.35 KB. 640x480 - vist 339 ganger.)


nye hol nye muligheiter!

* DSCF0442 (Small).JPG (37.83 KB. 640x480 - vist 374 ganger.)


sveisegrunning er alfa og omega3. her skal da ikkje rusta på maaaaangen år.

* DSCF0448 (Small).JPG (8.4 KB. 640x480 - vist 352 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #479 på: januar 11, 2014, 02:08:41 am »

eit bilde frå innsveising av golv2. ein bjørkakobbe e fin å bruka som mothold/støtta. var enkelte plassar litt utfordring med å få golvplato til å ligga nedåt skikkelig. men da gjekk greit. må foresten legga til at da sug elg i solnedgang å ligga innunder lasteplanet å sveisa sidelengs og på magen.kosearbeid

* DSCF0451 (Small).JPG (15.42 KB. 640x480 - vist 375 ganger.)


sidan desse nye platene var laga for bussar med teite skyvedører mangla den eine eindel... so då måtte da lagast. her e dan bakerste klar. eg lagg til nokon hendige hol med krage for å få spruta nedi noko sevja etterpå + kragen for å forhåpentligvis motvirka at vatn og andre ting trillar nedi kanalen.

* DSCF0500 (Small).JPG (8.19 KB. 640x480 - vist 337 ganger.)


her er 2 plater på plass. glømte foresten å nevna at på golvplatene var da ogso diverse overflødiske hol som blei tetta, sånne som beltene er festa gjennom

* DSCF0504 (Small).JPG (21.97 KB. 640x480 - vist 349 ganger.)


den her helvetten her måtte eg laga nokon gongar før eg blei fornøygd med resultatet/designet..

* DSCF0509 (Small).JPG (8.36 KB. 640x480 - vist 358 ganger.)


neste på plass og.

* DSCF0514 (Small).JPG (41.35 KB. 640x480 - vist 362 ganger.)


c-stolpen tett og forsegla

* DSCF0518 (Small).JPG (22.82 KB. 640x480 - vist 365 ganger.)


goe plate kreve goe mala!

* DSCF0524 (Small).JPG (15.64 KB. 640x480 - vist 332 ganger.)


omsider fått tett golv!!! so berre tonnavis med sliping! når desse bildene va tatt var vel allerede golv nr1 ferdig slipt

* DSCF0528 (Small).JPG (8.42 KB. 640x480 - vist 393 ganger.)



og da va alt fø idag. imorgo e da helg å dagen e stort sett satt av til dokasveising:) to be continued...

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!