mars 29, 2024, 06:03:06 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T1 før 67 ønskes kjøpt, helst turnkey ready 20-25.000,-  (Lest 1751 ganger)
Raymond
Medlem
***
Innlegg: 149
Bosted: Halden



Vis profil
« på: februar 08, 2008, 10:42:54 am »

Heisann

Har vært bilinterresert i alle år, men har aldrig falt seg sånn at det har blitt noe fra Wolfsburg her i gården. Men har nå fått veldig lyst på ei boble (eller en tøff bay...) Så derfor lurer jeg på om noen av der har noen stalltips om noen Type1 før -67 eller  muligens en Bay til salgs? Har primært ikke lyst på noe prosjekt, vil ha noe som jeg kan sette meg i å kjøre.. Bør ikke nødvendigvis se pent ut, driftssikkerhet og stuk settes høyere enn strøken lakk. Men noe småskruing er ikke noe problem. De som står på finn og autodb har jeg vel ganske god oversikt over nå, etter 5 dager på sofaen med feber og laptop.... Men er alltid noen som vet om noen som kjenner noen som tanta til svogeren osv... Har i utgangspunktet ikke lyst til å dra så veldig langt, så Østfold/Vestfold/Oslo er passe avstand... Kan betale opp til en 20-25.000,- Helst ferdig senket, med breie plåtfelger  Gliser
« Siste redigering: februar 08, 2008, 10:45:10 am av Raymond Surfeboms » Loggført

Den er IKKE søt, den er tøff!!!
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!