mars 29, 2024, 10:49:10 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skyvedør-skinne til bay  (Lest 3326 ganger)
Hippo
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: november 26, 2007, 17:35:00 pm »

Ønsker en nedre skyvedørskinne, med indre og ytre kanal til min bay, fra en delebuss da delene er ganske dyre hver for seg nye.
Hvis jeg gjør meg uforstått kan man si jeg trenger det som mangler på denne, untatt uteriggerne;




Mvh nic.
Loggført

72 bay
Hippo
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #1 på: november 29, 2007, 08:47:42 am »

come on people. .
Loggført

72 bay
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #2 på: november 29, 2007, 18:41:43 pm »

Hvis du tar med i beregningen din tiden/arbeidet som går med til å faktisk kappe ut indre og yttre kanal kanal såpass fint/riktig slik at du kan bruke det, så er det kanskje ikke så dyrt med repro deler?
Loggført

KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #3 på: november 29, 2007, 19:01:56 pm »

vet ikke hvordan passformen på disse repro delene er i forhold til Original deler?
kan være det som også er litt årsaken ellers er jeg enig med forrige person som postet i denne tråden din.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #4 på: november 29, 2007, 21:36:53 pm »

En annen ting man må huske er at dette er en av de vanlige plassene bayene ruster på, så da er det kanskje vanskelig å finne en med en donorbuss hvor disse er bra, OG vedkommende er villig til å kappe de ut. Vil tro at resten av donorbussen er i ganske bra stand hvis kanalene er bra nok til å brukes som sveisedeler.
Loggført

Gaston
Supermedlem
*****
Innlegg: 681
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #5 på: november 29, 2007, 21:43:01 pm »

Mange gode poeng her nichsly... Rust er fett uansett!! Ratlooker - ooh
Skulle ønske jeg hadde mye mer rust på min!
Vurderer å sette den ut noen år i strand/vannkanten. Da får jeg nok fart på sakene GladGlad
« Siste redigering: november 29, 2007, 21:45:00 pm av Gaston » Loggført

1957 Type 2
Hippo
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #6 på: november 29, 2007, 22:39:25 pm »

Hvis du tar med i beregningen din tiden/arbeidet som går med til å faktisk kappe ut indre og yttre kanal kanal såpass fint/riktig slik at du kan bruke det, så er det kanskje ikke så dyrt med repro deler?

Nei det er kanskje ikke det, men har jo ikke veldig dårlig tid, er bare skillsa det er mangel på.. 
Er bare veldig redd for å drite meg ut i forhold til å sette sammen kanalene og skinnen før den sveises fast i bilen.
Så denne linken http://specialpatrolgroup.co.uk/spooky/sills/ns/ns.html , og det ser ganske krevende ut,
så  hadde for meg at det var "the hard way"...
Blir jo fort sånn jeg må gjøre det hvis jeg ikke finner noen delbuss. Kanskje det fins en kræsja bil hvem vet. .

Mvh Nic.
Loggført

72 bay
Hippo
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #7 på: november 29, 2007, 22:43:02 pm »

Mange gode poeng her nichsly... Rust er fett uansett!! Ratlooker - ooh
Skulle ønske jeg hadde mye mer rust på min!
Vurderer å sette den ut noen år i strand/vannkanten. Da får jeg nok fart på sakene GladGlad

Ja ikke sant. Du har jo nesten ikke noe rust og det er jo fett med en motor som går, så du har meg der..
Loggført

72 bay
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!