april 28, 2024, 08:31:07 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW/Porsche 914 til salgs. SOLGT  (Lest 4975 ganger)
Elwood
Supermedlem
*****
Innlegg: 721
Bosted: Hamar, Hedmark


Our lady of blessed acceleration.Don`t fail me now


Vis profil
« på: februar 09, 2008, 20:20:40 pm »

-70 mod Vw/Porsche 914. 1800 ccm. Rød med svart tak og svart interiør. Senket med Riviera felger 195/50. 15 dekk. Bilen er tatt inn fra Sverige tidlig på 90 tallet og stått i garasje etter det. Bilen er pusset opp i  Sverige en gang i tiden så det er lite med rust.   Alle tollpairer ok. Det meste er nytt i bremser og dempere. Noe arbeid gjenstår med ledninger i motorrom, gassvaier, samt og lufte bremser. Ei helgs arbeid så er denne bilen klar for registrering. Bilen står på Hamar. Treffes enklest på tlf 95 99 55 95.
Sender gjerne bilder til seriøst intresserte

                                      Selges for kun 
« Siste redigering: mai 06, 2008, 13:04:21 pm av Elwood/Bjørn Inge » Loggført

Tjofadderittan - två fingrar i ............kylskåpet.
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #1 på: februar 10, 2008, 09:45:06 am »

Nei nei nei. Hva er det du holder på med:) Den bilen er jo deg Bjørn Inge. Du har iallefall hatt den like lenge som jeg har kjent deg;) Kjør den heller til østerdalen
Loggført

Mvh

Marius
Fast Freddy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1493
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #2 på: februar 10, 2008, 10:09:37 am »

Hei . Jeg er interisert i mere bilder. tonjnyg@online.no
Loggført

1979 Westfalia camper SOLGT
1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt
1987 Harley Davidson Softail
1971 Vw 1302s orginal cab solgt
1968 Vw Squareback
Member of Roof lifters garage og
Inntrøndelag Volkswagen klubb

Tlf 98891786
nik
Seniormedlem
****
Innlegg: 294
Bosted: Hamar


Vis profil

« Svar #3 på: februar 10, 2008, 13:03:13 pm »

Nei nei nei. Hva er det du holder på med:) Den bilen er jo deg Bjørn Inge. Du har iallefall hatt den like lenge som jeg har kjent deg;) Kjør den heller til østerdalen
BID har så mange biler vet du.Det er snart ikke plass til flere opp i dalen heller. Bedre å selge og heller bruke tiden på type 3 Giha
Loggført
Elwood
Supermedlem
*****
Innlegg: 721
Bosted: Hamar, Hedmark


Our lady of blessed acceleration.Don`t fail me now


Vis profil
« Svar #4 på: februar 11, 2008, 14:53:23 pm »

Da anses bilen som solgt. Beklager til dere som ikke har fått bilder av meg ennå. Mange telefoner ang bilen og raske tilbakemeldinger fra kjøpere har gjort at jeg ikke har fått tid til å sende alle bilder. Takker for all interesse.  Glad

Bjørn Inge.
Loggført

Tjofadderittan - två fingrar i ............kylskåpet.
Bjørn Hjellestad
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Bergen


member of slow children & Niceprice Racing


Vis profil
« Svar #5 på: februar 12, 2008, 21:24:38 pm »

Da anses bilen som solgt. Beklager til dere som ikke har fått bilder av meg ennå. Mange telefoner ang bilen og raske tilbakemeldinger fra kjøpere har gjort at jeg ikke har fått tid til å sende alle bilder. Takker for all interesse.  Glad

Bjørn Inge.

Hei hei!

Gratulerer den nye eieren av denne!
Måtte sitte på hendene for å ikke ringe, løpe og kjøpe, dette er en av mine drømmebiler! Bilparken min er ennå for stor til at jeg kan skaffe meg en slik!
Loggført

Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #6 på: februar 12, 2008, 22:13:34 pm »

Da anses bilen som solgt. Beklager til dere som ikke har fått bilder av meg ennå. Mange telefoner ang bilen og raske tilbakemeldinger fra kjøpere har gjort at jeg ikke har fått tid til å sende alle bilder. Takker for all interesse.  Glad

Bjørn Inge.

Hei hei!

Gratulerer den nye eieren av denne!
Måtte sitte på hendene for å ikke ringe, løpe og kjøpe, dette er en av mine drømmebiler! Bilparken min er ennå for stor til at jeg kan skaffe meg en slik!
[/quote

den kommer bjørn, bare vær tolmodig....   Jon
Loggført
Bjørn Hjellestad
Medlem
***
Innlegg: 221
Bosted: Bergen


member of slow children & Niceprice Racing


Vis profil
« Svar #7 på: februar 13, 2008, 22:53:55 pm »

Da anses bilen som solgt. Beklager til dere som ikke har fått bilder av meg ennå. Mange telefoner ang bilen og raske tilbakemeldinger fra kjøpere har gjort at jeg ikke har fått tid til å sende alle bilder. Takker for all interesse.  Glad

Bjørn Inge.

Hei hei!

Gratulerer den nye eieren av denne!
Måtte sitte på hendene for å ikke ringe, løpe og kjøpe, dette er en av mine drømmebiler! Bilparken min er ennå for stor til at jeg kan skaffe meg en slik!
[/quote

den kommer bjørn, bare vær tolmodig....   Jon

Hei Jon!
Takk for oppmuntringen!
Loggført

Tründerstück
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Levanger



Vis profil
« Svar #8 på: februar 21, 2008, 17:47:10 pm »

Kryss i take! Ska du fer ein gangs skyld sæll ein bil..... åsså uten røst da......  Osteaktig
Loggført

Har et ringeapparat for de som vil nå meg. Koden for å komme inn der er 90716179.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!