mars 28, 2024, 14:25:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: How-To: Karosserivugge til boble  (Lest 65374 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: desember 11, 2009, 22:46:56 pm »

Ja då er det på tide å få laga ein liten how-to tråd, på noko som eg trur mange entusiastar vil ha glede av! Nemlig ei veldig praktisk karosserivugge til boble! Dermed er du kvitt bukker, karosseriet er lett mobilt og flyttbart. Og ikkje minst: Det er roterbart!!! Du kjem til rundt heile bilen.

Fyrst: STOOR TAKK TIL TOR EDGAR HASSEL /"TEH" FOR HJELP OG SOM TEIKNAR AV ARBEIDSTEGNINGAR! UTAN HANS HJELP HADDE EG IKKJE KLART DETTA
Kravet for å laga denne typen eg har laga er att du har solide støtfangarfester, dvs du vil skifta ut gamle rusta fester før du henger bilen opp i vugga.. Du har ikkje lyst att prosjektet ditt skal detta i bakken og verta skjeivt og bulka..

Også må eg få sagt att denne tråden egentlig er for å motivera folk til å laga seg ei karosserivugge, for denne typen er nødvendigvis ikkje den beste! Men eg tar sjølvsagt med mål og heila pakka for dei som vil lage ei identisk vugge.
Andre festeplasser kan vera bakre karosserifester og forstillingsfester framme. Og hugs for all del: Dette er ein prototyp, så eg har funnet ut eitpar endringar i etterkant, så derfor legger eg til litt tekst til enkelte bilder som ikkje stemmer overens med bilda, så les teksten og ikkje berre sjå på bilda Blunker

OK, då begynnar me! Ja forresten her er det mykje bilder så forvent litt tid til å laste opp Gliser



Her er det meste av materialet. På bildet ser me:
-2stk 1000mm lange HUP 50*50*4
-2stk 1200mm lange HUP 50*50*4
-2stk 300mm lange HUP 50*50*4 røyr med eitt Ø13mm hol gjennom heile i eine enden.
-2stk 300mm lange Ca. Ø70*4-5mm røyrer med eit Ø13 hol på midten
-2stk 450mm lange Ca. Ø50-60*4-5mm røyrer
-4stk diverse kappbetar med HUP 30*30*4 med lengde ca 600 til 800mm
-3stk vinkeljern på 50*5 med lengde to stk. 800mm og ein stk på 500mm omtrent
-1stk armeringsjern kappbete som skal verta to håndtak til strammeskruer for vugga.
-1stk flattjern 40*10 ca 1 meter lang for diverse oppstivingar.



Her ser me sånn ca den lange dragaren som skal vera "ryggraden" i vogga. den er HUP 40*40*4(helst 5) Den er 4,5meter lang.


Så begynner eg å sveisa. 1,2 meteren i botnen og 1metern på høgkant i midten. Mål in frå begge sider til 1metern står sentrert på den andre. Og ikkje bruk vinkel, sjå lenger nede for ein bedre metode for å få den bein når du skal sveisa Glad


Her er ein detalj som er kjekk; Radie på enden av røyret. Eg satt berre stålet i båndsliparen så det vart ikkje nok radie, jo bedre Ø70-80 røyret passer oppi jo lettare å få beint og skikkeleg.


Punkting så heilsveising, og her er den fyrste T-en ferdig. OBS: Sveisane MÅ vera skikkelege ellers vert dette fjasko!


Sånn skal det sjå ut:)


Så plasserer eg 30cm røyret med hol i enden, oppå T-en og sjå vekk frå vinkelen, bruk biltema vinkelmagnet! Kjem lenger nede..


Beten sveist på plass og då har me her grunnlaget for vugga!


Her er Ø70-80 røyra sveist på. 15cm overheng ut samme retning som den 30cm Røyra i bunn. Line opp og punkt fram og bak, så må du sveisa eindel på sidene for å bygge opp pga att radien på firkantrøyra ikkje stemmer med den andre røyra.


Her er røyra på toppen ferdig sveist inkludert mutter og bolt med arm av armeringsjern(jo lenger jo meir kraft) Legg merke til att den gjennomgåande 45cm lange røyra har eit stort hol i enden. Det er vist eg skal dreie rundt karosseriet og det er tungt,så kan eg stikke inn ei røyr der så eg får meir kraft


Sånn, då begynner eg på den andre foten, her ser me att eg har brukt biltema vinkelmagnet for å holda på plass røyra! Veldig hendig på akkuratt denne typen sveisjobb, men ingenting anna hehe. Ja også ser me att eg begynte med den vetle røyra, trur det var lettare sånn.


Det skal henga skikkeleg!


Og der var 1meteren på plass og


Røyret påsveist etter overnevnte oppskrift


Festeskrua påsveist


Og her kjem ein ny del av mesterverket. "Kobblingsplata" påsveist gjennomgåande røyr! Den skal boltast i tilsvarande plata på arm-delen som festast i støtfangarfesta på bilen. Derfor:
Du trenger 4stk 100*100 eller 120*120 * 10mm plater som har Ø13 hol som treffer kvarandre to og to plater. Her kan du med fordel få eit mekanisk verkstad til å laga platene for deg(eller få deg jobb på eit mek. verkstad og gjera det sjølv som eg har gjort.)



Her har me ein veldig viktig del: Nemlig Hjula! Du trenger 4 stk hjul, alle svingbare og alle med brems. Eg fekk tak i 4stk med diameter 200mm(jo større jo bedre) til innkjøpspris! Og godt er det for desse hjula kosta godt over 2000 utsalg, og er det aller dyraste på vogga. Men sjølvsagt: Hjula må tåla ivertfall100kg kvar, men ellers er det å få tak i hjul etter budsjettet.


Så må du laga plater å festa hjula i foten med. Eg hadde ei stor 5mm plata ståande og brukte denne, merka opp rundt og kappa ut med vinkelslipar heima,, tok tid.


Ferdig kappa og ca 1 hekto med metallstøv på golvet.. kappa med 2mm kappskjeva.. Etterpå skal platene bankast beine i anbolt


Sånn her har me då to nesten komplette føtter klare. Me ser her att eg har sveist plata på den andre gjennomgåande røyra. For å få røyra sveist på legger eg plata på golvet, setter røyret på og bruker magnetvinkelen frå biltema. Då vert den loddrett, så måler eg inn frå alle sider og bruker litt augnamål til den står perfekt i midten. så punkting og heilsveising.


Her er platene ferdig borte. Ta desse måla på hjulet: Mål breidden, lengden og diagonalen mellom festehola før du borer med korrekt diameter. Her bruker du med stor fordel søyleboremaskin! Drill er noko møk!


Så har me nye deler! Dette er kneplatene som skal forsterka heile riggen frå å rasa saman. Desse er skåret ut frå samme 5mm plate som eg lagde hjulplater med, dei minste er lika lange som overhenget på festerøyra på foten=15cm og dei to større står det mål på på teikningen som kjem seinare Glad


Og etter Mykje sveising ser er eine komt på plass. Dette er den mellomstore den skal i innerste hjørnevinkelen og her er det heilsveising som gjelder, men punkt fyrst for dette flytter seg langt når du begynner å sveisa!


Så har me dei minste platene som skal under overhenget på røyrene.


Her er størsteplata. Den er midt i skjøyten av foten og skal gje støtte både sidevegs og andre retninger. Larvesveising i botn utvendig..


..Og innvendig er den larvesveist langs alle kanter og sømmer, og heilsveist nokon plassar. Det viktigaste er att den heng!!!


Detaljbilde frå høgra sida..


..Og venstre sida.


Og her har me ein ferdigsveist fot! Glad


Hjulplatene vart sveist inn ved å måla inn frå begge sider så den står i senter. Sålenge boltane går gjennom hola og hovudet ikkje treff røyra så går det bra!


Og her er ein halvtulling igang med å prøvemontera hjula, og jaudå! Dei passer og boltane gjekk fint gjennom!


Med hjuler


Komplett fot


Komplett fot..


Så meir sveising av kneplater på andre foten...her er minste på plass


Mellomste..


Og største!


Innvendig sveist


Og her er hjulplata påsveist, både under og over, mellom boltane


Sånn, då er dei to ferdig, klar til maling..


Etter avfetting vart det kasta ut noko potesekkje på golvet og eg begynte å mala.. fargen er raud blank hammarlakk og eg anbefalar den ikkje! Dekker dårleg og tørker seint..


Men dei vert jo fine og raude då!


SÅ begynner eg på armen framme! Her har eg to støtfangarfester som eg har kappa av, sånn att det no gjenstår kun ei rett plata, og ikkje alt det der vinkeljernet..


Her har eg kappa av ca 8 cm av kanten på to betar med 50*50 vinkeljern, som skulle visa seg å verta altfor lange.. 30cm er bra lengde ikkje 50 som desse to..


Sånn, så monterer eg festet på bilen og deretter liner opp vinkeljernet og punkter det fast.


Det gjer eg på andre sida og


Også har eg plutseleg to håndtak på bilen! Allerede no tåler dei fint att eg løfter opp bilen og dei er berre punkta.


Så setter eg på plass ein stor vinkel eg har laga av HUP 30mm røyrer. Dei vart kappa 45grader i enden på augnamål så brukte eg biltema vinkelen og sveiste. Så plasserte eg den oppå "håndtaka" og fant dermed ut att håndtaka var alforlange som nevnt.. Eg plasserte vinkelen heilt inne over sjølve støtfangarfestet, kant i kant. Den vart lina opp etter beste evne på augnamål og det stemte bra! Så punkta fast.


Etterpå kappa eg av overflødig vinkeljern


Så har eg kappa opp ein ny bete med vinkeljern som passer perfekt oppi trekanten, den vart punkta på plass


Derpå tok eg ned heile armen og kappa av overflødige endar på firkantrøyrvinkelen og heilsveiste så Alle sømmer kantar og plassar det var nødvendig


Frå ein an vinkel...


Her ser me profilen. Støtfangarfeste med vinkeljern, firkantrøyrvinkel og vinkel på tvers i botnen.


Her gjeld det å sveise alle plassar ein kjem til!


Sveist innvendig i kroken


Så monterar eg opp att heile riggen og liner på plass "kobblingsplata" Her er det veldig vesentleg att denne kjem i senter! OBS: Dette var prototyp, så her bomma eg litt. Plasser plata omlag 15cm over støtfangarfesta for bedre tyngepunkt. for bobla er mykje tyngre i botn enn oppe..


Her ser me og skjøyten på støtfangarfestet..


Påsveist plata,,,,dog på feil plass..


Og dermed er eine sida ferdig:)...


Så begynner eg bak: Her har eg laga vinkelen på samme måte som framme, og me ser att magneten er hjelpsom! Pass på att røyrene vert lange nok


Her er vinkelen punkta på plass oppå like fester som eg laga framme


Her ser me att vinklane/"håndtaka" er for lange og.. samt røyrene.


Kapp vekk forlange endar og sveis på forsterking. (Omtrent der det midterste flattjernet ligg skulle "kobblingsplata vore montert! ikkje oppi vinkelspissen!)


Forsterkingar på plass!


I senter!


Så masse heilsveising, and there she is!


Så tek du med deg alt saman inn på ståvegolvet og maler ferdig fordi du innser att hammarlakk bruker 4veker på å tørka i ein fuktig garasje..


Ferdig!


Og ferdig! Glad


Og her er den lange dragaren montert. Måtte bora hol til gjennom den i begge endar Ø12/13, Også her er det kjekt med søleboremaskin og ikkje sånn helsikes møkadrill som eg har! tok meg 1,5timar og bora 4 12mm hol...


Og her har me Karosseriet på plass!!!!! IT WORKS!


..MEN SENTERET PÅ KOBBLINGEN SKULLE VORE FLYTTA NED TIL CA 15CM OVER STØTFANGARFESTA, IKKJE 40CM OVER  SOM DET ER NO! SÅ HER MÅ EG NOK SVEISA EIN VINKEL INNI TREKANTEN PÅ RETT PLASS OG SÅ SVEISA KOBBLINGSPLATA PÅ DEN IGJEN, MEN DÅ FLYTTAR EG JO OG HEILE KAROSSERIET OPP, SÅ DET ER MULIG EG MÅ KAPPE AV DEN VERTIKALE FIRKANTRØYRET PÅ FOTEN EIN CA 45CM OG SÅ SVEISE IGJEN.


Eit dårleg bilde av bakenden


Framme.. Alt må ned..


Og til slutt eit IN ACTION bilde!!! Ja dette er ein VELDIG kjekk investering du ikkje vil angra på om du driver stort som mange her inne gjer! Gliser




Sånn dett var dett! Nå veit du korleis du kan laga deg vogga! Men dette er ingen fasit! Tvert imot, det er ein prototyp!
Det kjem seinare arbeidstegningar, og nok ein gong TAKK TIL TEH HER INNE FOR HJELP OG STØTTE OG IKKJE MINST TAKK FOR ATT HAN TEGNA ARBEIDSTEGNINGAR TIL MEG SOM GJOR ATT EG SATT IGANG PROSJEKTET!!! Glad Glad Glad

mvh Tistlo
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #1 på: desember 11, 2009, 23:11:46 pm »

Takker og bukker.
Loggført

Mob:92245040
torino 76
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: langevåg. M&R



Vis profil
« Svar #2 på: desember 11, 2009, 23:36:33 pm »

imponerende og godt jobba Glad lage en jeg også Glad
Loggført

vw 1300 1969

Vw t2 1957 panel
Vw beach buggy
Vw 1303
Ford kuga 2009
tlf 40623660
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #3 på: desember 12, 2009, 00:07:09 am »

Flott gjennomført og med et funksjonibelt og godt design. Men syns du er tøff som sveiset bakre brakett etter en bil uten bakplate Blunker
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #4 på: desember 12, 2009, 00:20:25 am »

Imponerende både resultat og tråd Gliser


Da jeg var hos deg så trodde jeg at føttene med hjul på var noe du hadde kjøpt ferdig et sted, og at oppgaven var å feste de sammen og henge bilen på det.. Øyerulling Blunker  Veldig bra!
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #5 på: desember 12, 2009, 00:32:23 am »

IMPONERT Gliser
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: desember 12, 2009, 01:22:41 am »

Takk for kommentarar.

NO ER DET INGEN UNNSKYLDNING FOR IKKJE Å LAGA SEG EI SÅNN VOGGA Kult

Pål: Før eg lagde bakre arm/brakett så målte eg att bakplata passa 100prosent og den gjor det! Det eg heller var meir uroleg for var då eg velta den over på sida og den hang i støtfangarfesta bak, utan bakplata eller nokon ting mellom spissane... men dei vart ikkje skjeive heldigvis! Men eg må sjå til å få på plass bakplata no så eg får ting litt stivare! Det samme gjeld framme.

Ellers så er bakre brakett/arm litt skjeiv, fordi eine støtfangarfestet bak sitter lavare enn det skal! (VS. er gammal veng plata, lik orginalen, andre sida er ny Klokkerholm plata, med for lavt feste... så nå peker eine festet nedover.. Så neste gong så må eg nok kutta og sveisa litt igjen..

Men ellers; DIY - Do It Yourself er vegen å gå! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #7 på: desember 12, 2009, 01:38:13 am »

Vugga jeg har er brukt på flere biler, men når jeg skulle spenne opp 59'en min så møtte hullene files til litt. Få biler er like, så det er like greit å lage hullene for boltene litt romme. Lager du andre braketter for bunnplate og eldre karosseri? Mitt har demonterbare braketter som kan byttes mellom bunnplate og karosseri tilpassing. Ikke jeg som har laget det. Kjøpt av OJ911 her inne.

Syns sveisene dine ser helt topp ut Tistlo. Begynner å få draget på det nå Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: desember 12, 2009, 01:48:51 am »

Ja der tok du det rett ut or munnen min, neste bil, 61en må eg laga nye armar. Er jo eldre typen støtfangarfester. Bunnplata skal lagast egen type feste, både til linkpin og balljoint.
Og den eg har no til nyare bobla må nok tilpassast litt til neste gong ein sånn bil skal på ja, pga av dei skjeive støtfangarfestene(festene ikkje plata i innerskjermen) Men spørsmålet er vel om det vert så aaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor mange nyare bobler som skal restaurerast? (jau må då ha minst 10stk 68+ fullresto til... men vil jo helst ha eldre bilar då Øyerulling)

Ang sveising, så er det kjekt å kunna guffa på med litt varme innimellom 'og! UTAN att det seier poff også forsvinner plata!  Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #9 på: desember 12, 2009, 01:54:52 am »

Jeg må lage nye fester foran og bak når jeg skal spenne opp 03 cab'en. Mitt er bare laget til gammel bil. Stativet er laget i 100x100mm forkantrør og det anbefaler jeg ingen å bruke. For fy s..... så tungt og plundrete å håndtere. Ditt ser mye mer smidig og nice ut
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: desember 12, 2009, 02:04:42 am »

ja nyare 03 har jo andre fester dei og ja... ja hadde dei beholdt splittbobla så hadde alt vore mykje enklare.. Men det er jo ikkej verre enn å raska saman nok stålbetar og laga nytt feste for kvar bil som ikkje du klarar å henga på plass Glad

Det er veldig smidig og lett dette her ja! Litt av grunnen er jo att eg skal kunna bolta av den lange dragaren og dermen kunna kaste heile stativet ut bak garasjen når eg trenger plass!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #11 på: desember 12, 2009, 09:59:29 am »

 Glad Glad

veldig bra Tistlo - det er så mye greiere å ha noe å se etter  - trenger jo ikke finne opp hjulet på nytt alle mann Glad
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #12 på: desember 12, 2009, 19:50:24 pm »

Imponerande rått arbeid Tistlo, denna komer du til å ha mye glede av når du starter Tistlos`vw garage Blunker
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #13 på: desember 12, 2009, 20:06:43 pm »

Utrolig bra Tistlo, tusen takk for at du tok deg tia med å dokumentere dette for oss alle andre.

Meget bra!
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #14 på: desember 12, 2009, 20:17:43 pm »

For de som vil ha tegning,så har jeg det på PDF og DWG.
Har også noen andre tegninger av f.eks. motorstativ.
Holder på med en tegning av skjerbuerulle nå,som passer flere boltsirkler.

Hvis noen har en god ide,så kan jeg alltids prøve å tegne det.
Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #15 på: desember 12, 2009, 20:21:59 pm »

Takk! Då er denne komt opp på sticky og det er bra!

Eg skal legga ut tegningane imorgo, har nokon skisser på armane som eg tegna på dei orginale teikningane.

Tor: Det er fint om du kan legge ut dei tegningsfilene ja.

Motorstativ kan jo nokon(eg?) laga i eigen tråd og, med teikningar. Eller kanskje ein eigen tråd med teikningar over mange forskjellige ting som kan lagast!? Eg skal snart igang med eit ganske så solid og stort sandblåsekabinett som sikkert fleire her inne har glede av å laga seg og.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #16 på: desember 12, 2009, 20:37:20 pm »

Spørsmålet er om vi skulle samlet slike howtos ja.. Vi har vel en del av dem på teknisk, teori og praksis...
Kanskje mer passende sted når "prosjekt" tråden er ferdig.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #17 på: desember 12, 2009, 20:39:31 pm »

Men djiiizuz. Er det mulig å få bildedatabasen på VWNorge..? Photobucket suger elg i solnedgang.
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #18 på: desember 12, 2009, 20:44:16 pm »

Skulle ha samla alle desse ja, for det kjem fleir det skal eg lova dekan..

Freddy:

Eg brukte omtrent 3 timar på å laga denne tråden, og eg tør ikkje tenka på korleis det hadde vert om eg berre kunne legga inn 8 bilder i slengen!!!?? Nå får dekan teksten direkte over kvart bilde, og det er MYKJE bedre enn att du fyrst får masse tekst, som henviser til eit bilde lenger nede.

"Bilde1: blablabla
 Bilde2: blablabla
etc.."

For då må du ned å sjå på bilda, so opp att og lesa tekst, so ned att..... Eg tør påstå att dette er best, men det tar lang tid, men då får du ut å ta ein kaffikopp mens du ventar eller lesa ei bok Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Daniel L
Supermedlem
*****
Innlegg: 679
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos VW Forbund


Vis profil
« Svar #19 på: desember 12, 2009, 20:44:23 pm »

Veldig bra tråd Tistlo.
Bedre dokumentasjon skal man leite lenge etter! Gliser
Loggført

        
       
1971 1302 silver metallic
1974 1300s--16.77s--125km/h--SCC 2014
1974 1303s germanlooker
1986 Golf mk2
1986 T3 doka
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #20 på: desember 12, 2009, 21:25:07 pm »

Det var vel like mykje ei bønn til Trond, Tistlo.  Blunker
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #21 på: desember 12, 2009, 21:50:25 pm »

Thumbs up Tistlo!
Ang. flere DIY how to`s: Keep em comin`! Glad
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: desember 12, 2009, 22:18:12 pm »

Oppfordrar andre til å laga fleire How-To tråder ja!

Jadå, Freddy! Det hadde vert VELDIG hyggelig å fått sånt system som det er på vwacb sine sider, der du kan setta inn bilda i teksten, sånn att du kan skriva over kvart bilde... Trond; What say you?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #23 på: desember 12, 2009, 22:43:13 pm »

Takk! Då er denne komt opp på sticky og det er bra!

Eg skal legga ut tegningane imorgo, har nokon skisser på armane som eg tegna på dei orginale teikningane.

Tor: Det er fint om du kan legge ut dei tegningsfilene ja.
--Kjempebra "How too" tråd.

Motorstativ kan jo nokon(eg?) laga i eigen tråd og, med teikningar. Eller kanskje ein eigen tråd med teikningar over mange forskjellige ting som kan lagast!? Eg skal snart igang med eit ganske så solid og stort sandblåsekabinett som sikkert fleire her inne har glede av å laga seg og.

--Lurer på eg kvifor so mange "treng" motorstativ til Boblemotor??? er det for at dei skal sleppa å bøyga seg? eller er det ein "kjekt å ha ting? Poenget mitt er at eg slenge berre nedpå golvet ein golvteppebit under motoren eg...det er ingen motor som står lika støtt som bolemotoren, når in skal starta,n... rett på golvet, enkelt og lite arbeid.  Gliser 
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: desember 12, 2009, 22:45:22 pm »

Motorbokken er vel når du skal plokka ein motor ned i tusenbetar sånn att du kan vri han rundt. Starta han kan du jo lett gjera på golvet ja:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #25 på: desember 12, 2009, 23:32:24 pm »

Oppfordrar andre til å laga fleire How-To tråder ja!

Jadå, Freddy! Det hadde vert VELDIG hyggelig å fått sånt system som det er på vwacb sine sider, der du kan setta inn bilda i teksten, sånn att du kan skriva over kvart bilde... Trond; What say you?
skal se på det :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #26 på: desember 13, 2009, 00:06:15 am »

Har sett på det...

Og installert mod'n. Kan vi slippe photobucket nå? :-)

Tar du ansvar og oppdaterer den andre HOWTO'n din og?

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,12661.0.html

Takk for tipset
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #27 på: desember 13, 2009, 00:38:12 am »


Kan vi slippe photobucket nå? :-)



Tok bare 3min 25sek å laste ned denne bildeserien på mitt heftige vidbænd...
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #28 på: desember 13, 2009, 01:30:40 am »

Nei skulle du sett! Min bønn er høyrd! Gliser

Konge Trond! Detta vil revulusjonera heile VWNorge! No more photobucket!

Men; Henning, 3 minutter er jo ingenting det! Før i tida når me hadde internetten over telefonlinjo satt me jo å venta i 5 minutter for å få opp startsida...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #29 på: desember 13, 2009, 01:58:03 am »

mitt første modem var til amigaen min .. 2400 baud  - DET var tregt det ... Glad

(på den tiden bodde vi i en pappeske midt i vegen og spiste grus til frokost)
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!