mars 28, 2024, 12:34:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: How-To: Karosserivugge til boble  (Lest 65373 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #30 på: desember 13, 2009, 02:00:03 am »

Godt teknologien går frammover då!

Og no har eg testa den nye bildefunksjonen i 69 tråden og DA VA GOE GRAIER! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #31 på: desember 13, 2009, 14:10:06 pm »

Her kjem teikningar.. Spørst om ikkje dei vert for småe!?



* V1.jpg (62.01 KB. 550x389 - vist 1118 ganger.)



* V2.jpg (43.83 KB. 550x374 - vist 1060 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #32 på: desember 13, 2009, 14:12:31 pm »

Ja det der vart ikkje store greiene..

Eg kan senda fullsize på epost om ønskeleg, send PM

Men TEH, kanskje du kan legga ut dei orginale PDF filene? Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #33 på: desember 13, 2009, 14:57:24 pm »

Tar du ansvar og oppdaterer den andre HOWTO'n din og?

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,12661.0.html

Takk for tipset

Sånn no er den andre tråden oppdatert og alt er berre velstand Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #34 på: desember 13, 2009, 17:15:39 pm »

Ja takk for all god info å bilder av Vogga Tistlo, kven som måtte ynskje å laga si eiga no, har jammen fått ein god leiartråd no.  Glad
Loggført
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #35 på: desember 14, 2009, 13:07:19 pm »

Her er teninger på PDF.

* Vugge1.pdf (43.84 KB - lastet ned 627 ganger.)
* Vugge3.pdf (19.12 KB - lastet ned 671 ganger.)
Loggført

Mob:92245040
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #36 på: desember 14, 2009, 13:12:10 pm »

En til.

* Vugge2.pdf (247.04 KB - lastet ned 593 ganger.)
Loggført

Mob:92245040
soa
Medlem
***
Innlegg: 195
Bosted:


Vis profil

« Svar #37 på: desember 14, 2009, 13:45:15 pm »

kanon bra, dette letter nok arbeidet en god del ja, eg får vurdera ein slik til neste vinter Glad
Loggført

Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #38 på: desember 14, 2009, 17:33:54 pm »

Takk for att du la ut teikingane, Tor! Men den nr. 3 har eg ikkje fått? Rekker tunge

Uansett: Folk som skal laga denne må passa på å endra litt sånn att kobblingsplata kjem lenger ned mot støtfangarfestar(omlag 40cm) Det kan og vera lurt å kappa av den vertikale delen på foten med lika mykje som du flytter plata ned, så slepp du att bilen kjem unødvendig  høgt opp!

Så det er berre å gå igang med å sveisa Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #39 på: desember 16, 2009, 10:23:08 am »

Det jeg har funnet ut når jeg har laget og modifisert min, er at man bør montere bilen så lavt som mulig, så man slipper stå på krakker for å jobbe. Pass bare på at kanalen går forbi "bunnrøret".
Med flenser I bunnrøret passer min både Bay og boble, pluss at den er grei å pakke vekk.
« Siste redigering: februar 24, 2012, 21:26:34 pm av JHU » Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #40 på: desember 17, 2009, 15:10:05 pm »

Ja, denne vart ein smule høg trur eg,, når bilen var velta over på sida, måtte eg stå på ei jernbanesville for å kunne jobbe på den øverste kanalen utan å strekka meg. Og det er mykje å gå på før nederste kanal når røyra i botn...

Måtte du forlenga heile greia når du monterte bay i vogga? Eg har ikkje flenser i botn, men berre gjennomgåande bolt. Vert jo omtrent det samme
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #41 på: desember 17, 2009, 15:20:20 pm »

e det ikke mye bedre å ha bilen nærmere senteret i vogga ?
så litt tungt ut dette
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #42 på: desember 17, 2009, 15:55:33 pm »

Jau, som du har lest så skulle festerøyret og alt der, vore flytta lenger ned mot støtfangarfestet, for att bilen skal få eit bedre tyngdepunkt i vogga, MEN det er IKKJE noko problem å bruka den som den er no! Og med ein vinsj på plass så funker den kjempebra som den er no!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #43 på: desember 18, 2009, 00:17:09 am »

Ja, denne vart ein smule høg trur eg,, når bilen var velta over på sida, måtte eg stå på ei jernbanesville for å kunne jobbe på den øverste kanalen utan å strekka meg. Og det er mykje å gå på før nederste kanal når røyra i botn...

Måtte du forlenga heile greia når du monterte bay i vogga? Eg har ikkje flenser i botn, men berre gjennomgåande bolt. Vert jo omtrent det samme

Ja jeg forlengte bunnrøret med et ekstra rør, og flyttet vippe punktet litt opp.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #44 på: desember 18, 2009, 10:02:20 am »

Var det snakk om mykje lengre i botn? For det røret eg har kan forlengast omtrent med 20cm meinar eg.
Kanskje du hugsar omtrent kor mykje høgare vippe punktet vart flytta opp og? (Ja eg har store planar om å henge diverse bayar opp i denne) Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #45 på: desember 18, 2009, 17:44:45 pm »

Var det snakk om mykje lengre i botn? For det røret eg har kan forlengast omtrent med 20cm meinar eg.
Kanskje du hugsar omtrent kor mykje høgare vippe punktet vart flytta opp og? (Ja eg har store planar om å henge diverse bayar opp i denne) Glad

Tistlo, dersom du sette deg på sida av karossen ell bilen som skal inn i vogga (eit stykkje unndå) og tenkje deg ei "senterlinja" som deler oppådelen like tungt som underdelen... so sett eit krittmerkje der du meina at du har delt tyngda slik ganske likt over og under...("krittmerkje" framme og bak). (dette skal då gå utifrå vrisenteret ditt) derifrå måler du ned til infestingane, som vanlegvis er støtfangerfestene. -Fordi dette varierar frå bil til bil, so kan ein nok ikkje få det til eksakt med faste mål då. So derfor meinte eg tidleg at ein dobbel omvendt stor T med hol for høgdejusteringar ville gjort vogga passande til mange type bilar... men boble og T2 bilar er supert det og Blunker
Loggført
EBB
Seniormedlem
****
Innlegg: 273
Bosted: Stavanger

NORGES RASKESTE VW LUFTKJØLTE BUGGY !


Vis profil

« Svar #46 på: januar 05, 2010, 15:04:45 pm »

@Tistlo
herlig inspirerende og detaljert skildring på vuggen Glad
10 av 10 på den !
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #47 på: januar 05, 2010, 15:41:44 pm »

Jautakk for det. Men no er det jo ikkje sikkert att ein bør fylga alt til punkt å prikke, for det er jo ein prototyp! Ovalt har eit poeng med att ein kan gjera den justerbar i høgden med å tre to røyrer i kvarandre og ha mange hol gjennom + eitpar boltar.. det gjeld jo i lengden og.. Skulle nok ha gjort det sånn sjølv men borring er ikkje så lett å få til her heima..
Og so kan det vera ein fordel å ha mindre hjul enn eg har brukt for att den ikkje skal verta så høgt oppe..

Men no skal eg snart få begynt på kanalskiftetråden og..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #48 på: januar 16, 2011, 10:47:40 am »

Et alternativ? Litt små justeringer så kan disse tilpasses nær sagt hva som helst
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #49 på: januar 16, 2011, 10:59:24 am »

Er dei måla der opgitt for bobler? eller noko universalt?

Ivertfall den patenten er jo ganske so grei. På buss er det vel den beste formen for vugga vil eg tippa.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #50 på: januar 16, 2011, 11:49:26 am »

Målene er for 356, burde ikke være så mye forskjell til Type 1. Det som er den store fordelen med denne patenten er at du kan flytte ringene alt etter hvor du jobber, og feste dem enten i forkant og bakkant av karrosseriet når du jobber med kanalene, og feste dem tversover under kanalene når du jobber fremme eller bak.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #51 på: januar 16, 2011, 13:43:35 pm »

Er den justerbar altso!? synst det ser ut som dei ringane er sveist i ei ramma mellom dei eg?

Men om dei kan flyttast på er jo denne ganske so suveren
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #52 på: januar 16, 2011, 14:19:21 pm »

Bare å lage de avstiverne justerbare det, og bolte dem fast. Er jo bare der for å holde ringene samlet.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #53 på: januar 16, 2011, 16:01:11 pm »

Men er ikkje dei ringane festa i nokon punkter på bilens karosseri? Feks forstillingsfeste framme og karosserifeste bak, på bobla. Men om du lagar ei enkel ramma som heng i nevnte punkter og går langs under bilen, so kan du jo laga to sånne ringar som heng innpå rammo og som kan sleidast att og fram. men mykje arbeid då Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
T-ONE
Nybegynner
*
Innlegg: 27
Bosted: sør-trønderlag


Vis profil

« Svar #54 på: februar 24, 2012, 19:26:20 pm »

Takker :DD dette kommer til å hjelpe meg veldig mye.
tips: hvis noen trenger vugga til og tåle mer vekt kan du gå opp en dimensjon eller velge annen sveise metode. Sveisen kan få bedre mekaniske egenskaper (sterkere) hvis du bruker elektroder eller rørtråd istede for mig/mag. du bytter bare fra kompakttråd til rørtråd for å bytte. eneste forskjellen er tråden. men en bra kompakttråd sveis holder massevis Gliser
Loggført

Så lenge den ruller i nedoverbakke Blunker
bjornboble
Supermedlem
*****
Innlegg: 870
Bosted: finsland



Vis profil
« Svar #55 på: februar 24, 2012, 22:15:07 pm »

kjempe bra forklart og bra jobbet Glad  vil prøve å få laget meg en vugge jeg å  Glad
Loggført

agder vw klubb..

orginalt som er tingen..
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #56 på: februar 24, 2012, 22:52:37 pm »

røyrtråd hadde vore eit tema hadde eg hatt større sveiseapparat så eg hadde fått opp amperen. hjelper ikkje med røyrtråd på låg ampere;)
knekker ikkje sund denne alikavel. er jo ikkje forsterkingar på den av ingen grunn. elektrode sveising er forresten ikkje garantert ein bedre sveis, fullt mulig å laga dårlig sveis med pinnar nemlig. snakkar av erfaring Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bjornboble
Supermedlem
*****
Innlegg: 870
Bosted: finsland



Vis profil
« Svar #57 på: februar 24, 2012, 22:56:10 pm »

hehe Blunker  god helg Glad
Loggført

agder vw klubb..

orginalt som er tingen..
T-ONE
Nybegynner
*
Innlegg: 27
Bosted: sør-trønderlag


Vis profil

« Svar #58 på: februar 25, 2012, 13:14:24 pm »

ja selvfølgelig er det er maskinen en faktor.  det er sant at det kan fort bli en bedre sveis med mig enn elektroder, siden mange trekker elektroden for fort og stor avstand. men hvis en bra kompakttråd sveis og en bra elektrode sveis er lagt så har elektroden mye bedre egenskaper med tanke på strekkfasthet og hardhet.
Loggført

Så lenge den ruller i nedoverbakke Blunker
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #59 på: februar 25, 2012, 17:39:48 pm »

forutsatt at det er brukt rett/bra type elektrodar. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!