Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: desember 15, 2009, 17:22:41 pm » |
|
Hallo Eg må bruka sprayboks når eg skal sandblåsa 69en. Og derfor lurar eg på tips om kva grunningsspray som er best eigna til dette!?? Ja det hastar, for imorgo er eg nødt til å skaffa lakken. Det beste hadde vert om eg kan bruka Würth sin lysegrå spraygrunning, Det står att den er overmalbar med alt, men eg har høyrd mykje ymse om den. Biltema har dei noko kanskje? Og nei, eg kunne ikkje mala med sprøyte, pga lamper og att det ikkje var godkjent for det der, og å lakka ute i snø og graps, neitakk. Håpar nokon har kjappe svar på dette, for dette haster eindel  Tistlo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #1 på: desember 15, 2009, 19:16:50 pm » |
|
Eg meiner du kan bruka "fersk Owatrol for jern" og så tørka av med filler etter eit par timar. Grunnen til avtørking er at det ikkje skal legga seg nokon oljefilm som blandar seg med diverse lakk i den vidare prosessen. Dette er mi oppskrift på å behandla /særleg) sandblåst metall på.. etter avtørkingen bør det la stå minst eit døgn, eller meir i romtemperatur, før ein grunner å lakkerer...med "whatever" Ved denne metoden kan sandblåst utstyr gjerne lagrast slik i reparasjonstiden, utan at det begynner å rusta att. Er vel og sikker på at andre her har andre metoder og. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #2 på: desember 15, 2009, 20:57:30 pm » |
|
Teroson syregrunning på spray er bra HMW bilsenter kan skaffa den.Den heter TER 180 koster ca villedende 220,-inkl.moms.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
torino 76
Seniormedlem
   
Innlegg: 486
Bosted: langevåg. M&R
|
 |
« Svar #3 på: desember 15, 2009, 21:48:04 pm » |
|
syregrunning er saken 
|
|
|
Loggført
|
vw 1300 1969
Vw t2 1957 panel Vw beach buggy Vw 1303 Ford kuga 2009 tlf 40623660
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: desember 15, 2009, 22:44:58 pm » |
|
ja takk for tipset! Men eg trenger grunninga PÅ laurdag, og så fort kan vel ikkje HMV skaffa meg det?........ Det er eit problem... for eg skulle gjerne brukt syregrunning.. Men får satsa på att eg kan bruka wurth sin vanlige grunning? Er vel dessutan berre eit tynt strøk med "transportlakk" det er snakk om, for når bilen tilslutt er ferdigsveist skal eg jo gnikka ned igjen det mesta og ha på epoksy eller eit eller anna sånt? fyller kanskje, eller var det etter epoksyen??! jaja
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #5 på: desember 15, 2009, 23:10:41 pm » |
|
vanlig syre har vel liten beskyttelese uten mere grunning oppå. men har ikke Wurth en sånn 2k rødbrun på sprayboks....som må brukes opp i løpet av noen dager. sikkert svindyr , men grei.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
|
erikaa
|
 |
« Svar #7 på: desember 15, 2009, 23:19:43 pm » |
|
Har ikke de som blåser mulighet til å grunne for deg også? Min erfaring er at dette er mye enklere og billigere enn å gjøre det selv. 2k syregrunning + evt en primer oppå (epoxy el.)
|
|
« Siste redigering: desember 15, 2009, 23:50:30 pm av erikaa »
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #8 på: desember 15, 2009, 23:45:15 pm » |
|
Raudbrun wurth er håplaus å lakka over, og eg kan ALDRI tenka meg att dei får inn den teroson syra på to dager!! Og heile poenget her er å spara cash. Eg har fiksa meg ein avtale som går ut på att eg leiger alt av utstyr for 500kr timen, og sandblåser sjølv. Sanden kjem i tilleg, og grunning. Grunninga dei brukte var sprayboks fordi lokalet ikkje var eigna for sprøyting eller noko sånt høgrtykksgreier eller ka han snakka om.. så dei brukte berre sprayboks, men så pleier jo ikkej dei å sandblåsa heile bilane heller då. Alternativet er å frakte karosseriet opp til bussgarasjen, 1 mils tur og lakke i lakkboks der.. men då er jo bilen rusta til eg er komt halvvegs. Så: Eg betalar 500 for blåsinga pr time, mot 1200 om dei gjer da. eg betalar rundt 50kr for 25kg sand mot 80 hjå sandblåsaren og eg kan få tak i wurth grå grunning for ein ca 40 kr boksen, mot fleskdyrt om dei skulle gjort det... Ser ut til att det vert grå wurth grunning mao. hadde eg visst om att dei ikkje kunne sprøyta der, så hadde eg skaffa meg syregrunning. Men det må då gå bra vel!? Når eg har sveist alle rusthola som dukker opp så er det ikkje mykje grunning igjen likavel.. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #9 på: desember 15, 2009, 23:52:10 pm » |
|
Raudbrun wurth er håplaus å lakka over, og eg kan ALDRI tenka meg att dei får inn den teroson syra på to dager!! Og heile poenget her er å spara cash. Eg har fiksa meg ein avtale som går ut på att eg leiger alt av utstyr for 500kr timen, og sandblåser sjølv. Sanden kjem i tilleg, og grunning. Grunninga dei brukte var sprayboks fordi lokalet ikkje var eigna for sprøyting eller noko sånt høgrtykksgreier eller ka han snakka om.. så dei brukte berre sprayboks, men så pleier jo ikkej dei å sandblåsa heile bilane heller då. Alternativet er å frakte karosseriet opp til bussgarasjen, 1 mils tur og lakke i lakkboks der.. men då er jo bilen rusta til eg er komt halvvegs. Så: Eg betalar 500 for blåsinga pr time, mot 1200 om dei gjer da. eg betalar rundt 50kr for 25kg sand mot 80 hjå sandblåsaren og eg kan få tak i wurth grå grunning for ein ca 40 kr boksen, mot fleskdyrt om dei skulle gjort det... Ser ut til att det vert grå wurth grunning mao. hadde eg visst om att dei ikkje kunne sprøyta der, så hadde eg skaffa meg syregrunning. Men det må då gå bra vel!? Når eg har sveist alle rusthola som dukker opp så er det ikkje mykje grunning igjen likavel..  Du har ikke heller vurdert å innvestere i noe blåserutstyr selv a? Timene går fort når man skal sandblåse.. Syntes prisene var noe stive.. Ikke bare å peise på med profft utstyr heller. Fort gjordt å lage mye ekstraarbeid. Med rett utstyr er marginene små fra strøken plate til tynn ihjelblåst kaffesil.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: desember 16, 2009, 00:15:18 am » |
|
Jaudå blåseutstyr skal eg lett klara å skaffa, men då hjelper det ikkje med 2,5 slappe hester og 300liter i minuttet på kompressoren... Har ikkje straum til større kompressor heima, max 16 ampere... Og everket skal ha 100 000,- for å grava ned ny kabel og legga opp til 32amp 3fas  Prisane er nok altfor stive ja, men når alternativet er roterande stålbørste så har ein ikkje noko valg... Eg skal ivertfall vera forsiktig med blåsinga, holda meg eit godt stykke frå plata til å begynna med ivertfall! Uansett så er det jo ingen store flater som skal blåsast! Kunn alle kroker og under bilen, etc.. men om nokon vil donera ein stor feit dieselkompressor til meg er dei velkomne til det! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #11 på: desember 16, 2009, 00:17:38 am » |
|
hvis du skal sandblåse , så har du vel tilgang til luft?? og da lakk sprøyte.
kjøp da 2k epoxyprimer på biltema og sleng den på rett etter blæsing
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #12 på: desember 16, 2009, 17:11:03 pm » |
|
Ja det var det eg prøvde å sei,, inni rommet der dei sandbles er det lampar som ikkje tålte lakksprøyte/høgtryk eittellerant og då måtte eg bruka boks, og det var det dei hadde brukt og
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Superbeetle
Supermedlem
    
Innlegg: 513
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #13 på: desember 16, 2009, 17:15:18 pm » |
|
Hmm...de vil kanskje ikke ha lakkstøv over alt... I verste fall må det jo sandblåses av igjen.. 
|
|
|
Loggført
|
´71 1302S ´12 Yamaha YZF-R6
|
|
|
jaru
Supermedlem
    
Innlegg: 675
Bosted: strømmen
|
 |
« Svar #14 på: desember 16, 2009, 17:48:00 pm » |
|
Det at de ikke har gass-tette lysarmaturer er vel ikke krise, hvis ikke de er veldig pirkete da... har lakkert mye i lokaler med vanlige lysarmaturer uten at det har gått i lufta  Sandblåser de i det lokalet? synes det hørtes veldig dyrt ut, hva med å kjøre noen mil ekstra og levere det til noen som kan blåse og grunne? detta er ikke noen gromjobb, hadde heller tatt noen timer i bilen med karrosseriet på slep 
|
|
|
Loggført
|
if it works don`t fix it Member of mandagsklubben
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #15 på: desember 17, 2009, 00:48:51 am » |
|
Ja det er der dei sandbles,, og det er nok langt overpris... men no har eg fått eit godt tips til neste gong, så får eg heller sandblåsa her no på laurdag. Sandblåsing er jo kjekt det...... 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Low67
Medlem
  
Innlegg: 173
Bosted: Hamar
|
 |
« Svar #16 på: desember 17, 2009, 09:06:50 am » |
|
Om det du skal blåse, skal sveises/ bearbeides etterpå ville jeg brukt Zink spray... Den har jeg veldig gode erfaringer med. Også som grunning på rustutsatte steder.. Får vel greit store kompressorer med diesel motor til 10k nå, så bare å handle http://www.wee.no/?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=457610&b_id=453324Jeg kjøpte meg 100l blåseklokke fra usa, kom på ca 3500.- med mange mundstykker og 4m 2" blåseslange.. Den trenger fra 400L/min
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
-Marius-
Supermedlem
    
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal
|
 |
« Svar #17 på: desember 17, 2009, 23:46:13 pm » |
|
Du kan fint bruke Wurth sin u må bare vente mange dager før du lakkerer med 2-k. Ekstra mange dager i denne tempraturen Tistlo. Mener vi fikk beskjed om 2 dager i 20 grader på kurs.
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #18 på: desember 18, 2009, 00:11:19 am » |
|
Ahh takk til Würthmannen!  Det er leenge til den skal lakkast dermed er dette kein problem!! Low67: Sink er vel dårleg å lakke over såvidt eg veit? ivertfall den typen eg har brukt, men 2k sink er vel andre boller. Kompressor til 10k skulle eg gjerne hatt, men pengane manglar for øyeblikket.. mein ein vakker dag har tilogmed eg ein kompressor som er brukbar!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ketil S.
Supermedlem
    
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne
|
 |
« Svar #19 på: desember 19, 2009, 01:34:20 am » |
|
2 komponent epoxy grunning er best. Den gir en lufttett overflate som gjør at eventuelle rustbiller ikke får luft, og dermed heller ikke utvikler seg. Videre er den uproblematisk å overlakkere. Ble anbefalt av lakkbutikk, hadde dette på en -03 jeg hadde og det var kjempegreier, sterkt som stål etter tørk.
|
|
|
Loggført
|
T1 1963 T1 1974 -03
|
|
|
herulf
Supermedlem
    
Innlegg: 1265
Bosted: Lillesand
|
 |
« Svar #20 på: desember 19, 2009, 03:13:25 am » |
|
Jotun mastic 87. 2 komp epoxy er vel noe av det beste men litt lang tørketid ca 48 timer men så kan du sparkle oppå denne. Sprøytes eller kostes på.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|