mars 29, 2024, 13:34:04 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC 2009 DVD!  (Lest 21934 ganger)
BERGER
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« på: desember 22, 2009, 12:32:53 pm »



DVD`n med alt som skjedde på SCC 2009!
Klippet og redigert flottere enn noen gang. Dette er den beste filmen vi har laget til nå!!
Støtt SCC ved å bestille din kopi i dag!

Kan bestilles i vår web shop:
http://www.sccevent.com/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=13

200,- + frakt 49,-

Eller bestill hos våre sponsorer; Unneberg Bil, Vdub2you eller VW Veterandeler. Benytt sjansen når du bestiller dine deler til å få med SCC dvd`n i samme pakke!



Gå ikke glipp av bonusmaterialet som inneholder et 20 minutter langt intervju med Tor Øyvind Skinne og Jens Petter Brandstorp. Du får full gjennomgang av verdens raskeste gateboble og høre de ville historiene som ligger bak!!





* SkinneBonus1.jpg (162.27 KB, 854x462 - vist 1453 ganger.)

* SkinneBonus2.jpg (183.98 KB, 854x484 - vist 1188 ganger.)

* SkinneBonus3.jpg (200.29 KB, 851x480 - vist 2073 ganger.)
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Ove
Supermedlem
*****
Innlegg: 604
Bosted: M&R



Vis profil
« Svar #1 på: desember 22, 2009, 22:15:22 pm »

Hvor lang tid tar det før den kommer? Jeg bestilte og betalte den 9 desember.. Hæ
Loggført


"De levde som ville dyr, de verken røkte eller drakk!"
BERGER
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 22, 2009, 22:18:23 pm »

Hvor lang tid tar det før den kommer? Jeg bestilte og betalte den 9 desember.. Hæ


Alle dvd`r er sendt ut, men det kan nok være litt variabelt hvor lang tid det tar med posten nå i jula dessverre  Tvilende
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Autotune
Juniormedlem
**
Innlegg: 76
Bosted: Mosjøen


Vis profil

« Svar #3 på: desember 23, 2009, 23:28:21 pm »

Har sett i gjennom denne DVD`en i dag.
Meget bra film.
Personlig så kunne jeg ha tenkt meg mere filming av bilene som var utstilt på området.
Men får vel ikke i pose og sekk Gråter
Vurderer tur til Gardermoen neste år.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: desember 24, 2009, 02:00:52 am »

Ja ein liten tur rundt på treffplassen hadde ikkje skada det, det er tydeleg att det er racinga det handler om ivertfall.

Hadde dekan klart å kombinert den no mykje bedre filmkvaliteten, med filming rundtom heile treffet og racing fordelt 50-50, så hadde dette vorte ein heilaftens familiefilm!!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #5 på: desember 24, 2009, 07:30:34 am »

Har sett i gjennom denne DVD`en i dag.
Meget bra film.
Personlig så kunne jeg ha tenkt meg mere filming av bilene som var utstilt på området.
Men får vel ikke i pose og sekk Gråter
Vurderer tur til Gardermoen neste år.


Vurderer.... DVD er en ting, det å være der er noe helt annet :-) Du har 1700 km t/r og overgår våre 1200 km med glans men det er faktisk værd turen. Hvis kjøreturen ikke frister er det jo raskere alternativ. SAS frakter deg ned på et par timer og dyrt var det heller ikke.

Meg og en kompis har vurdert å bli til mandagen  i 2010, ta siste natta på hotell. Da kan vi få med prisutdelingen og alt slikt og slippe å kjøre hjemover hele natta. Må prøve å få med flere fra rogaland på dette. Så lenge skolestart for ungene er helga før her borte er det lettere å få til for meg i alle fall.

DVD er kommet og jeg setter meg til nå på laptoppen, ungene har okupert TV'n, God Jul.
Loggført

1961 T1 - Custom
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #6 på: januar 07, 2010, 17:08:11 pm »

Ja ein liten tur rundt på treffplassen hadde ikkje skada det, det er tydeleg att det er racinga det handler om ivertfall.

Hadde dekan klart å kombinert den no mykje bedre filmkvaliteten, med filming rundtom heile treffet og racing fordelt 50-50, så hadde dette vorte ein heilaftens familiefilm!!

X2 Glad
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Adax (Buskebil)
Seniormedlem
****
Innlegg: 329
Bosted: Kongsberg


"Aeris tepesco plebis plaustrum"


Vis profil
« Svar #7 på: januar 07, 2010, 23:01:11 pm »

Ja ein liten tur rundt på treffplassen hadde ikkje skada det, det er tydeleg att det er racinga det handler om ivertfall.

Hadde dekan klart å kombinert den no mykje bedre filmkvaliteten, med filming rundtom heile treffet og racing fordelt 50-50, så hadde dette vorte ein heilaftens familiefilm!!

Enig!! for det skjer jo endel utenfor banen også, (feks råkjøring med bilbane, supersteking av hamburgere, Konsert, graving av grøfter, banning av utett telt!!! (burde bli en OL-gren) tramping i søle, Snorkling i telt (ja snorkling ikke snorking),  drikking av uspesifisert, skryting av bil. osv osv). Alt dette kan selfølgelig ikke komme på film, men kanskje noe av det. Pluss at på dette treffet som endel andre så er det menneskene som gjør over halve opplevelsen!!
Vi sees neste år Glad

Ps. hvorfor ble intervjuet mitt sensurert? Blunker
Loggført



Dare to be different.
"Aeris tepesco plebis plaustrum"
BERGER
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #8 på: januar 08, 2010, 08:51:08 am »

Mitt største ønske er at verden kan være sånn at alle har mest fokus på de tingene som er bra. Når man legger mye jobb og energi i å lage noe eller få til noe, synes jeg det er leit og trist når det er de tingene som ikke er bra som får fokus, når det finnes uendelig mye bra også! Det finnes alltid rom for forbedringer, uansett hva man snakker om. Men uten ros, støtte og oppmuntring, forsvinner gleden ved å forsøke å gjøre noe bedre.
Egentlig ikke ment som surmuling, men kun som et tankekors over hvor dårlige vi er til å gi hverandre oppmuntringer for alt som er bra  Tvilende

SCC og alt det innebærer er basert på frivillig arbeid og entusiasme. Vi har en åpen organisasjon der alle kan delta ved å vise initiativ og innsats. Vi skulle veldig gjerne hatt en person som kunne følge kameramennene rundt og få filmet det som bør filmes, så jeg utfordrer dere som har meninger om hva filmen bør inneholde, til å melde dere til denne oppgaven Glad

Mvh Berger
« Siste redigering: januar 08, 2010, 09:27:19 am av BERGER » Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #9 på: januar 08, 2010, 14:49:45 pm »

Mitt største ønske er at verden kan være sånn at alle har mest fokus på de tingene som er bra. Når man legger mye jobb og energi i å lage noe eller få til noe, synes jeg det er leit og trist når det er de tingene som ikke er bra som får fokus, når det finnes uendelig mye bra også! Det finnes alltid rom for forbedringer, uansett hva man snakker om. Men uten ros, støtte og oppmuntring, forsvinner gleden ved å forsøke å gjøre noe bedre.
Egentlig ikke ment som surmuling, men kun som et tankekors over hvor dårlige vi er til å gi hverandre oppmuntringer for alt som er bra  Tvilende

Mvh Berger
Trur ingen er misfornøyd med det som blir vist på dvd'n Øyvind. Det er bare det at noen av oss syns at SCC er så mye mer enn stripekjøring. Det er gjerne minnene rund HELE treffet som jeg personlig vil se flere glimt av. Jeg syns at STORE deler av produksjonen er kjempebra. Kvalitet, lyd, bakgrunnsmusikk osv er helt topp, men jeg ønsker meg mer filming av selve "treffet" og folka:-)
Uansett er jeg glad jeg har dvd'n i samlinga mi, kommer garantert til å se den mange ganger,og ja - SCC 2010 er et must.

Henning
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: januar 08, 2010, 18:43:48 pm »

Trur ingen er misfornøyd med det som blir vist på dvd'n Øyvind. Det er bare det at noen av oss syns at SCC er så mye mer enn stripekjøring. Det er gjerne minnene rund HELE treffet som jeg personlig vil se flere glimt av. Jeg syns at STORE deler av produksjonen er kjempebra. Kvalitet, lyd, bakgrunnsmusikk osv er helt topp, men jeg ønsker meg mer filming av selve "treffet" og folka:-)
Uansett er jeg glad jeg har dvd'n i samlinga mi, kommer garantert til å se den mange ganger,og ja - SCC 2010 er et must.

Henning

X2! Filmen var heilt topp super den! Skulle berre hatt med meir av andre ting enn stripekjøyringa! (kanskje det kjem ein SCC09 Vol. 2 ? Blunker Det må vel ha vorte filma litt i helga som ein kan rota saman til noko..)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #11 på: januar 08, 2010, 20:10:18 pm »

At det ble litt mye stripekjøring på SCC filmen i år kan jeg godt være enig i. Grunnen til at det ble slik er IKKE at vi som arrangerer dette ønsker en dragrace film, men at alt kamerafolkene hadde frihet til å filme det de synes var kult uten å bli regissert av oss. De synes det var litt mer interessant å filme biler i bevegelse enn biler som står stille og folkene som eier dem. I tillegg ble endel av råmaterialet som omhandlet utstillingen rett for slett for dårlig til å kunne brukes, dessverre. For SCC handler egentlig mye mer om folk enn om folkevogner.  Glad

Vi ønsker som Øyvind sier å få en dedikert person til å følge opp kamerafolkene til neste år. I år hadde vi ikke tid til å prioritere det. Det skal rigges opp, rigges ned, utstilling, passe på shop´en, camping, mat, holdes vakt, legges strøm og lys, tidtakingsutstyr, plukkes søppel, arrangeres konsert, premieutdeling, listen er lang. Listen med frivillige er litt kortere. Og det er jo ikke så rart, hvem vil vel JOBBE på nordens kuleste VW treff? Gratis attpåtil?  Sjokkert

Å arrangere SCC er en læreprosess, også det å lage film. Og vi er ikke profesjonelle på noen av områdene. Men det kommer seg.  Blunker

Jeg vil uansett be alle om å STØTTE SCC ved å kjøpe filmen!  Glad
Så får vi råd til å lage en til neste år også. Med mye større fokus på gammel-vw og utstilling!  Gliser

Mvh Johnny.
« Siste redigering: januar 08, 2010, 20:12:26 pm av JS » Loggført
BERGER
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #12 på: januar 25, 2010, 08:20:58 am »

Vi er ikke så rent lite stolte av at SCC dvd`n nå selges i utlandet, og ikke minst USA!!  Gliser Gliser

http://www.vwparts.net/2009SCCDVD.html

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=25450029482&rub1=Books%20/%20DVD&rub2=DVD&artnr=23756a&pn=0&sort=0&all=

Vi begynner å synes godt i det internasjonale VW miljøet, og det fører til enda MERE MORRO på SCC!!  Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Atle
Supermedlem
*****
Innlegg: 862
Bosted: Jessheim.



Vis profil
« Svar #13 på: januar 25, 2010, 08:39:14 am »

Jeg lurt på dvd har tekst Engelsk eller Norsk?
Loggført

Instagram.com: atlevwgal.

Vw Golf 2015
Nest boble eller buggy.
BERGER
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #14 på: januar 25, 2010, 08:43:05 am »

Jeg lurt på dvd har tekst Engelsk eller Norsk?
Mesteparten av filmen er på engelsk, noe på norsk. Det som er på norsk er tekstet på engelsk. Det som er på engelsk er ikke tekstet.
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!