johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
    
Innlegg: 468
Bosted: Halden
|
 |
« på: desember 27, 2009, 21:38:02 pm » |
|
Jeg har sett bilder av flere latebay der metall platene bak forsetene er fjernet for å få plass til andre seter. Er dette forsvarlig, eller har disse som funksjon å avstive karosseriet i noen form?
|
|
|
Loggført
|
Medlem Folkevognklubben Østfold 
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #1 på: desember 27, 2009, 23:09:37 pm » |
|
Skriv litt i tråden her - for dette lurer eg óg på.. Så får eg den med i "oversikten" min..
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Martin
Supermedlem
    
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold
|
 |
« Svar #2 på: desember 27, 2009, 23:16:41 pm » |
|
det er vel en slags stiver til karosseriet har jeg hørt en gang. å hvis den fjernes må man sveise opp noe i bunn, eller?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #3 på: desember 27, 2009, 23:48:19 pm » |
|
Men fins det ekstra forsterkning på walkthrough?
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #5 på: desember 30, 2009, 23:47:15 pm » |
|
Nokon som har svaret på dette?
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #6 på: desember 31, 2009, 16:27:28 pm » |
|
Eg veddar eit fordelarlokk på att dei ikkje er der utan grunn! Var vel faktisk ingen bussar som var levert utan nokon som helst plata bak framsetane!? Det er nok for å gje eit stabilare karosseri ja, og sidestøtte til karosseriet. Eksempelvis om du trillar rundt med ein buss utan plata så vert bilen knept saman som flatbrø, men med plata der så vert det som eit veltebus som støttar opp sidene og bilen vert ikkje såå deformert....
Så ja, eg ville ha laga ei form for forsterking om dei orginale skal vekk! Og gjerne høgt oppe der dei orginale sluttar, for der vil dei stiva av best..liten nytte med ein bjelke på tvers nede ved golvet..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Bjørnar
|
 |
« Svar #7 på: desember 31, 2009, 17:04:01 pm » |
|
slik er det i en 78 westfalia, med liten "skillevegg" bak førersete og kun en liten trekant helt til høyre mot B-stolpen.  bilde lånt fra thesamba!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden
Brannmann!
|
 |
« Svar #8 på: desember 31, 2009, 17:17:38 pm » |
|
Dette er vell også "snurre"seter? Som du kan snu 180grader rundt?
Kanskje det er "only" på disse modellene?
|
|
|
Loggført
|
... it's an adiction ... 
|
|
|
Bjørnar
|
 |
« Svar #9 på: desember 31, 2009, 17:32:39 pm » |
|
slik er det ihvertfall på 76 og nyere westyer, med snurre sete kun på passasjersiden.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
    
Innlegg: 468
Bosted: Halden
|
 |
« Svar #10 på: desember 31, 2009, 18:53:14 pm » |
|
At det kun er snurr rundt på den ene siden kommer vel av at det ikke er plass på førersiden grunnet innredningen???
Men venter fortsatt i håp om at noen vet noe konkret om dette er mulig å gjøre på begge sider uten at dette gjør noe drastisk med stivheten på karosseriet.
|
|
« Siste redigering: desember 31, 2009, 18:58:52 pm av johmolan »
|
Loggført
|
Medlem Folkevognklubben Østfold 
|
|
|
FreddyB
Supermedlem
    
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane
Toidi - men omvendt.
|
 |
« Svar #11 på: desember 31, 2009, 22:13:55 pm » |
|
Kanskje nokon med walkthrough kan sjekke bilen sin - og ta litt bilder..?
|
|
|
Loggført
|
Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
    
Innlegg: 1863
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
|
 |
« Svar #12 på: januar 04, 2010, 13:16:00 pm » |
|
Jeg bumper litt på denne da dette er noe jeg også er interessert i generelt, da jeg har en som ikke er walk trough og gjerne vil ha det.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 979
Bosted: Verdal
|
 |
« Svar #13 på: januar 04, 2010, 13:43:27 pm » |
|
veit ikke om det ligger under bilen eller noe jeg, K-H veit dette  Walkthrough har ikke noe ekstra forsterkning under bilen i allefall. Det er kun platene bak setene som stiver av. Skal du kutte vekk hele veggen ville jeg i det minste laget slike trekantforsterkninger som det er på den Westfaliaen som Bjørnar har lagt inn bilde av. De ser jo ut som om de er cirka 10x20 com. Knut
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
    
Innlegg: 468
Bosted: Halden
|
 |
« Svar #14 på: januar 05, 2010, 01:41:02 am » |
|
Jeg har funnet noen flere bilder at andre som har gjort dette og, så det burde være en mulighet ihvertfall. Men tiden får vise om jeg tar sjansen eller ei 
|
|
|
Loggført
|
Medlem Folkevognklubben Østfold 
|
|
|
|
T2-Vandal
Supermedlem
    
Innlegg: 672
Bosted: Nord-Fron
|
 |
« Svar #16 på: januar 12, 2010, 23:20:47 pm » |
|
Denne må bumpes... Noen med sikre fakta? O heldst på norsk... 
|
|
|
Loggført
|
29 Chevrolet AC Phaeton 47 Farmall A 66 T1 70 T1 (German look) 78 Corvette sachs 380 77 T2 (Vandalbussen) 72 Eldorado cab 08 Alfa Romeo 159 Ti
|
|
|
johmolan
Folkevognklubben
Seniormedlem
    
Innlegg: 468
Bosted: Halden
|
 |
« Svar #17 på: mai 17, 2010, 01:12:00 am » |
|
Bump
|
|
|
Loggført
|
Medlem Folkevognklubben Østfold 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #18 på: mai 17, 2010, 01:21:03 am » |
|
Om du sveiser inn ein slags L i stolpen og golvet bør du kunne få det ganske stift utan noko plater bak setane..
Vert på ein måte som ei ekstra ramma eller forsterking
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #19 på: mai 18, 2010, 13:32:50 pm » |
|
Det øverste bildet av Westy'en har veggen bak førersetet lik Walktrough'en. Den er ganske solid utført, og er omkransa av ei god røyr. Veggen viser litt dårlig på bilde, men skråer også litt framover i midtgangen. Eg har høyrt at varebilane med den høge veggen som går tvers over, ikkje kan fjerne deler eller heile, pga typegodkjenningen. Strukturen rundt reservehjulet under midtsetet er også heilt annerleis enn i walktrough. Den små "kneplata" som du ser brukt i lag med 180grd setet er tjukk! det betyr at det nok sikkert ligg ekstra stivere/tjukkere plate både i B-stolpen og i kassen under setet.
Du kan jo sjekke med typegodkjenninga i vognkortet, min walktrough er: 14/68 T
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem
    
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #20 på: mai 18, 2010, 13:42:21 pm » |
|
Dette er eg og VELDIG interessert i! Fint om nokon kan komme med eksakt info, og teikningar/framgangsmåte for kva ein gjer om ein vil fjerne veggen på varebil. Har ein 76 som eg var tenkt å ta vekk veggen på, men no vart eg usikker  .
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #21 på: mai 18, 2010, 18:39:04 pm » |
|
Vist me seier att det raude på tegningen min var 50x50x4 so tenker eg nok att det skal tola det mesta, ivertfall meir enn dei små trekantane..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
T2-Vandal
Supermedlem
    
Innlegg: 672
Bosted: Nord-Fron
|
 |
« Svar #22 på: mai 18, 2010, 22:39:45 pm » |
|
Ja uten tvil.. Og i allefall om man bruker litt tykkvegget firkantrør..
|
|
|
Loggført
|
29 Chevrolet AC Phaeton 47 Farmall A 66 T1 70 T1 (German look) 78 Corvette sachs 380 77 T2 (Vandalbussen) 72 Eldorado cab 08 Alfa Romeo 159 Ti
|
|
|
Ivar
Supermedlem
    
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
|
 |
« Svar #23 på: mai 19, 2010, 07:46:06 am » |
|
Ser ingen poeng i å gå inn med så grove dimmensjoner, uten å sjå på kva som skjer i innfestingspunktene. Å sveise inn ein 50x50x4 HSP vil vera omtrent som å ha ein strikkepinn i ein ballong, der du slepper ut lufta........  Det er viktig å sjå på korleis ein overfører kreftene ved ein eventuell sidekollisjon. I Walk'en (og det viser på bildene over) er golvet mellom setene løfta ca 5 cm. Kombinert med "gitterstrukturen" i kassen under setet er dette transvers stivere. Skal sjå ein dag på korleis innfestinga av halvveggane er gjort, om eg hugser det.
|
|
|
Loggført
|
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem
    
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #24 på: mai 19, 2010, 13:01:11 pm » |
|
Trur Ivar har eit VIKTIG poeng her. Veggen på min 76 er såpass solid konstruert at det er lite truleg den kan fjernast utan betydeleg avstiving/endring av konstruksjon. Teikningar av konstruksjons-forskjellane hadde vore veldig fint! 
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
|