mars 28, 2024, 16:06:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bobletralla  (Lest 15631 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« på: januar 18, 2010, 00:17:23 am »

Jau eg tenkte eg skulle legga ut litt om mitt nya "prosjekt". Kanskje dette er til inspirasjon for andre vw entusiastar som føler dei ikkje har 40k å avsetta til ei biltralla(ja dei er ofta so dyre!)
Som nokon veit har eg gått til innkjøp av ei biltralla,, eg vart eigentlig svindla, fordi selgar fortalde meg att nyttelasta var ca 1300kg,, hadde eg sett i vognkortet hadde det stått 1050kg.. Tralla vart annonsert som ei biltralla, noko den strengt tatt IKKJE er, det er faktisk ein snøskuterhengar... Men det var eit godt kjøp!
Hengaren var nylig overhalt for over 10k med alt nytt av eletrisk, brems, lager, nytt drag, ny botn med meir. Selgaren hadde vistnok kjøyrd fleire bilar på over 2tonn med den og den er solid bygd..

Uansett, eg kjøpte hengaren, og då eg fant nyttelasta heima, så valgte eg likavel å beholda hengaren, framfor å annulera kjøpet..

Hengaren er som sagt ein snøskuterhengar, og er dermed Mykje mindre enn ei vanlig stor biltralla. Dette har eindel fordelar; Hengaren har ei totalvekt på 1550kg ergo vanlige bilar kan trekka den, som fjerner behovet for stor hyttebil. Den har innvendig kassemål på 1,8 x 3m noko som betyr att folkevogner AKKURATT går innpå den Glad Det er 3meter mellom hjula på ei boble, og ein bay feks.

Det som var problem" med hengaren var att bakre lemm var HØG fordi det er tipp på hengaren funker bakre lemm som kjøyrebru og må derfor vera so stor. Dette går jo ikkje når bilar som skal fraktast stikk utom.. Ogso var det fremste karmen, den og var høg.. Og alle veit jo att bobler ofta er senka framme.. Så der måtte det gjerast noko..
Ellers var det få festekrokar.

Legger med eitpar bilder frå då eg fekk trallo ihus..

To be continue..


* P1016736.jpg (134.1 KB, 733x550 - vist 489 ganger.)

* P1016737.jpg (123.56 KB, 733x550 - vist 509 ganger.)

* P1016738.jpg (133.11 KB, 733x550 - vist 530 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #1 på: januar 18, 2010, 08:59:35 am »

Tistlo;

De fleste biler kan trekke en henger såfremt dem har en krok og sjåføren har BE sertifikat. Har du kun B så kan du lovlig kjøre med henger så lenge totalvekten for bil og henger ikke overstiger 3500kg samt at hengeren ikke har en totalvekt over 750kg. MEN, I Norge så har vi også campingvognregelen;

Det kan være tilstrekkelig å ha klasse B for å trekke en tilhenger med tillatt totalvekt over 750 kg. Første vilkår er at tilhengerens tillatte totalvekt ikke overskrider bilens egenvekt med fører (75 kg), og annet vilkår er at bilens tillatte totalvekt og tilhengerens tillatte totalvekt til sammen ikke må overstige 3500 kg. Den laveste vekten etter utregingen av de to vilkårene, tilsvarer høyest tillatt totalvekt for tilhengeren. Tillatte totalvekter og bilens egenvekt finner du i egne rubrikker i vognkortene til bilen og tilhengeren. Selv om du med klasse B kan trekke tilhenger med tillatt totalvekt over 750 kg, må du alltid sjekke i bilens vognkort hva som er ”tillatt hengervekt”, dvs. maksimal aktuell tilhengervekt. Den vekten er fastsatt av bilfabrikanten, og må ikke overskrides uansett hvilken førerkortklasse du har. Du må heller ikke overskride bilens ”tillatte vogntogvekt”, dvs. summen av bilens og tilhengerens aktuelle totalvekter.

Det er viktig å merke seg begrepene «tillatt totalvekt» som betyr den maksimale totalvekt kjøretøyet er registrert for iflg. vognkortet, og «aktuell totalvekt» som er den vekten kjøretøyet har i øyeblikket. «Bilens egenvekt med fører» er den vekten bilen veier uten last pluss en teoretisk gjennomsnittsvekt på 75 kg for fører. Du finner bilens egenvekt med fører i vognkortet.

Regneeksempel

Du har bare klasse B og ønsker å finne ut hvilke tilhengere du kan trekke. I bilens vognkort finner du at bilens egenvekt med fører er 1225 kg, tillatt totalvekt: 1730 kg, tillatt hengervekt: 1000 kg og tillatt vogntogvekt: 2710 kg.

Tilhengerens tillatt totalvekt må ikke være over 1225 kg (egenvekt med fører) eller (3500 – 1730 = ) 1770 kg, dvs 1225 kg som er laveste vekt.

Tilhengeren med last må ikke overstige 1000 kg (tillatt hengervekt). Full-lastet bil kan veie 1730 kg og full-lastet henger 1000 kg, til sammen 2730 kg. Siden tillatt vogntogvekt er 2710 kg, er det 20 kg last som må fjernes fra bil og/eller henger før trekking.

Ergo: hengerens tillatte totalvekt må ikke være over 1225 kg, og hengerens egenvekt eller hengeren med last må ikke overstige 1000 kg.

Med andre ord, det finnes håp for dem med B sertifikat som ønsker å transportere bobla si på en henger såfremt dem finner en henger som har en lav totalvekt og lav egenvekt. Boblas vekt sammen med lav egenvekt på hengeren gjør at hengere med en totalvekt på rundt 1300kg kan benyttes HVIS man samtidig er nøye med valg av trekkbil.

Mvh
BB
« Siste redigering: januar 18, 2010, 09:03:52 am av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #2 på: januar 18, 2010, 10:06:22 am »

Fin boblehengar Tistlo, du berre kuttar ut baklemmen når du skal kjøyra bobler og lagar deg to smalare kjøyrebruer som du festar i påsveiste øyrer bak, og so smette du desse innunde bilen når den er komen på. Bobla dreg du på med motoren framover. og igjen... god rimelig vinsj til denne fer du på Biltema.
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #3 på: januar 18, 2010, 10:46:32 am »

Hva er totalvekten på en boble?

Tistlo sier at totalvekten på hengeren er 1050kg. La oss si at bobla har en totalvekt på 800kg. Med andre ord, hengeren må ha en egenvekt under 250kg for at den kan benyttes som en boblehenger.

Mvh
BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
K.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 979
Bosted: Verdal



Vis profil
« Svar #4 på: januar 18, 2010, 11:34:33 am »

Hva er totalvekten på en boble?

Tistlo sier at totalvekten på hengeren er 1050kg. La oss si at bobla har en totalvekt på 800kg. Med andre ord, hengeren må ha en egenvekt under 250kg for at den kan benyttes som en boblehenger.

Mvh
BB


Han sier at den kan laste 1050, totalvekt 1550
Loggført
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1407
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #5 på: januar 18, 2010, 16:46:03 pm »

skal ta hengerlappen til sommeren grunnet 2 bøter med kiloproblematikk - - en var 50 kg over totalvekten .. :p
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: januar 18, 2010, 17:03:04 pm »

Takk for påminnelse om reglar og vekter, Kalle! Muttern har nylig tatt BE so har lert meg litt då.. Men må inrømma att det går aldeles i bald når eg skal prøva å lesa og forstå det du sriv om tillatte vekter etc Glad Men det kjem seg vel når eg har lest det eitparti gongar!

Hengaren er fin til bobler sidan eg kan trekka han med vanlige bilar, dvs eg har ikkje sjekka med vognkortet til trekkbilen endå, men litt slingringsmonn er det vel i desse vektene? Blunker

Har vurdert å trekka baybuss,, men iogmed att den stikk 70cm (evt 50) ut i kvar ende, samt att overvektsbota ligg på 200,- pr kg overstigning, så veit eg ikkje om eg tar sjangsen på dett..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #7 på: januar 19, 2010, 18:32:55 pm »

Ja som sagt så ville eg modifisera hengaren litt, eller oppgradera den so da haite på fint...

For å laga bedre plass til bilane oppå hengaren samt bedre for senka bilar so fant eg ut att eg måtte få ned høgden på lemmen framme. Bjelken med vinsjfestet hadde allerede ein fin vinkel, så då fant eg ut att eg ville bretta ned lemmen på bjelken.

Så dermed satt eg igang med fyrst å fjerna lykter og ledningar framme.. So kappa laust lemmen i endane(heldigvis berre larvesveist, ikkje heilsveist!)
Men å bretta ned ei 3mm plata, utan tilgang på varme var ikkje godt, då tok eg vinkelsliparen og kutta eit spor i plata langs heile vegen(1,8m) Dermed halverte eg platetykkelsen og so berre hoppa eg oppå lemmen og etterkvart hadde den bretta seg ned Glad

Her er eg ferdig å sveisa der eg kutta. Gjekk bra og vart fint Glad Godt med avveksling frå tynnplatene!

* P1016740.jpg (143.9 KB. 733x550 - vist 428 ganger.)


Her er nye vinkelen på lemmen.

* P1016741.jpg (150.54 KB. 733x550 - vist 363 ganger.)


So tok eg eit firkantrøyr og sveiste på for forsterking i endane.

* P1016743.jpg (166.81 KB. 733x550 - vist 424 ganger.)


Meir forsterking.

* P1016744.jpg (126.45 KB. 733x550 - vist 394 ganger.)


Ekstra røyr..Ska da fyst ve solid, so ska da hon meg ve solid!

* P1016746.jpg (116.8 KB. 733x550 - vist 387 ganger.)


Nokon bilder av den lange sveisen,, vart fornøygd med dan..

* P1016751.jpg (131.52 KB. 733x550 - vist 381 ganger.)



* P1016752.jpg (124.26 KB. 733x550 - vist 365 ganger.)


Ja her er forsterkinga på hi sio.. Kan forøvrig nevna att det ikkje er mykje som skillar ein glad laks frå ein dau laks når du sveiser på galvanisert stål... Røyken er forjevlig......

* P1016741.jpg (150.54 KB. 733x550 - vist 363 ganger.)


* P1016742.jpg (134.63 KB, 733x550 - vist 362 ganger.)
« Siste redigering: januar 24, 2010, 02:39:23 am av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: januar 19, 2010, 18:38:47 pm »

Litt meir er gjort..

Om dekan ser på dei fyrste bildene ser dekan att bakre lemm er teke av. Det er kun festa med eit gjennomgåande stag med klips i endane. Eg har tenkt å bruka lemmen som kjøyrebrua den er laga som og ta det av når bilen er komt oppå Derfor satt eg på eit håndtak for lett å ta ut staget, so brukar eg berre eit klips på andra sia

* P1016756.jpg (111.16 KB. 733x550 - vist 356 ganger.)


Ein kjekt-å-ha-krok vart montert

* P1016760.jpg (134.23 KB. 733x550 - vist 400 ganger.)


Hekta på to øyrer til å festa stroppa med. 1meter imellom begge.

* P1016761.jpg (155.47 KB. 733x550 - vist 374 ganger.)



* P1016764.jpg (108.33 KB. 733x550 - vist 356 ganger.)


På kantane satt eg på nokon bonus øyrer

* P1016765.jpg (132.8 KB. 733x550 - vist 371 ganger.)


På eine sida var surrekroken knekt, då kom ein sjakkel til nyttig bruk..

* P1016766.jpg (105.04 KB. 733x550 - vist 419 ganger.)



* P1016768.jpg (68.74 KB. 733x550 - vist 378 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Stein.H
Seniormedlem
****
Innlegg: 367
Bosted: Sandefjord



Vis profil
« Svar #9 på: januar 19, 2010, 19:46:28 pm »

Jeg kan si deg at den sveiserøyken du får når du sveiser på noe som er galva er giftig som fy.Den gir deg nemlig sinkforgiftning (svimmelhet kvalme og feber)
Det kan hjelpe vis du sliper bort galven først,men bruk maske for sikkerhets skyld..
Loggført

Tlf 92062314
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: januar 19, 2010, 21:28:45 pm »

Ja viste att den var farleg, så eg prøvde å unngå den, slipte sjølvsagt vekk det som gjekk an (ellers er det 'og totalt umulig å sveisa!) men det er jo mange plassar ein ikkje kjem til å slipa.. maske, kva er det?? Øyerulling
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
-Marius-
Supermedlem
*****
Innlegg: 1794
Bosted: Dirdal



Vis profil
« Svar #11 på: januar 20, 2010, 08:49:36 am »

Har du lov til dette?
Loggført

Mvh

Marius
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: januar 20, 2010, 10:38:33 am »

 Hæ

Har du lyst har du lov..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #13 på: januar 20, 2010, 10:50:47 am »

Godt Sakt Osteaktig
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #14 på: januar 20, 2010, 11:04:59 am »

Dette blir bra det!  Gliser
Loggført
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #15 på: februar 13, 2010, 20:32:25 pm »

Ser bra ut :)Pass dei for galvaniserings røyken ja...mange som har mista mye på grunn av den.
Men je spør det samma som Marius :Har du lov til dette? Er jo "ombygning"
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #16 på: februar 13, 2010, 21:48:24 pm »

Konkret kva som er lovleg eller ikkje det veit eg ikkje, og eg bryr meg ikkje so mykje om sånt heller.. det er ikkje snakk om ombygging, det er forbedring.

Har ikkje vorte gjort mykje på hengaren på ei stund.. men her om dagen fekk eg montert ny vinsj og fiksa ledningane eg kutta av.

Prøvde å lura impulsen oppå, men sleit veldig med vinsjen.. sveiva slo nedi karmen, så måtte ta ein halv omdreining om gongen...
Bilen kom oppå, fekk bakhjula akkuratt innpå, men støtfangaren framme tok borti vinsjen så det er eindel meir å gå på. Derfor skal vinsjen flyttast fram og ned. Det skal eg gjera imorgo var planen. so får me sjå kor bra den funkar
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bad-Mojo
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted:


Vis profil

« Svar #17 på: februar 14, 2010, 01:07:05 am »

Då vet eg kor eg skal henvende meg om eg må flytte på ovalen :p
Den veier jo bare 620 kg uansett hehe...

Men ser bra ut dette. Om nøden blir stor å du mangler sjåfør ein gang, så kan du kontakte meg..
Har alt fra Be til DE Glad

Ser btw ikkje ut som eg kommer meg opp i morgon.. Må hjelpe litt til på gården Trist
Loggført

Arbeidslyst, kom å treng deg på.
Her skal du motstand finne...
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #18 på: februar 14, 2010, 10:24:40 am »

Veger den ikkje meir den ovalen din? Glad

Og stor takk for tilbud som sjofør!! Dukkar alltid opp eit tidspunkt der eg manglar sjofør til eittelleranna!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bad-Mojo
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted:


Vis profil

« Svar #19 på: februar 14, 2010, 19:35:19 pm »

Pm sendt Glad
Loggført

Arbeidslyst, kom å treng deg på.
Her skal du motstand finne...
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #20 på: februar 15, 2010, 12:10:14 pm »

Igårkveld fekk eg gjort ferdig dei siste modifiseringane, so no er vinsjen flytta, og hevesveiva kappa forlenga og forkorta i alle endar..
Kjem bilder seinare.
Ogso skal eg testa hengaren idag eller imorgo. For no SKAL den fungera.

Ellers so vil eg påpeka att om du skal sveisa på tilhengarar bør du stå ute, eller ha avsug. Sist stod snuten ut mot porten, det gjekk bra. No stod snuten inn i garasjen, og lufta vart Meget dårleg.....
Idag er eg sjuk, med ilt i håve, ilt i magen, tett i nåse, halsen etc. Zink e noko drit Trist
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #21 på: februar 15, 2010, 14:22:00 pm »

Ja viste att den var farleg, så eg prøvde å unngå den, slipte sjølvsagt vekk det som gjekk an (ellers er det 'og totalt umulig å sveisa!) men det er jo mange plassar ein ikkje kjem til å slipa.. maske, kva er det?? Øyerulling

Bare husk nå på hva du selv sa du.... Litt synd at verneutstyr er noe en tenker på når en blir så pass gammel at en har fått kone og unger. Kanskje enda viktigere med verneutstyr når man er ung og rask som deg.
Loggført

1961 T1 - Custom
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: februar 15, 2010, 14:38:49 pm »

Ja slipte jo vekk sinken men inni røyrer er det ikkje godt å komma til å slipa..

Men du har rett, eg må innføra strengare HMT rutinar, og kjøpa meg ei maska...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #23 på: februar 15, 2010, 14:56:47 pm »

Her kjem litt pics frå igår.

Her ser dekan koffø vinsjen stikk for høgt opp..

* P1017029.jpg (119.84 KB. 733x550 - vist 371 ganger.)


Kapp og vri og ein bete i myllom. No Kjem ikkje vinsjen ivegen for bilar.

* P1017030.jpg (139.45 KB. 733x550 - vist 391 ganger.)



* P1017032.jpg (139.04 KB. 733x550 - vist 364 ganger.)


Her ein kjapp prøvemontering. No går sveiva rundt, men trur eg skal kappa av eit par centi av sveiva for då kan eg sveiva på den høgare utvekslinga og.. Legg merke til sveiva til heisen.. Måtte heva den, forkorta den og herja på.. men no går den klar av vinsjen.. sjølv om det vert litt tyngre å heisa..

* P1017033.jpg (141.32 KB. 733x550 - vist 347 ganger.)


So får me sjå om eg ikkje får lurt impulsen oppå idag. Bør gå bra no Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: februar 16, 2010, 15:37:21 pm »

Då har eg omsider fått ferdigstillt vinsj-dilemmaet Glad

Og eg har testa hengaren med bra resultat!

På veg opp

* P1017035.jpg (116.58 KB. 733x550 - vist 395 ganger.)


Og der var den heilt oppi kanten ! Viser ikkje so veldig godt, men eg balsamerte hevesveiva med eltaip, så den var faktisk veldig lett å sveiva opp med, sjølv om den var forkorta etc Glad

* P1017037.jpg (140.87 KB. 733x550 - vist 441 ganger.)


Bakhjula kom godt innpå hengaren heldivis! Og overhenget var ikkje so verst heller!

* P1017038.jpg (130 KB. 733x550 - vist 431 ganger.)


"Roadtrain.."

* P1017040.jpg (117.02 KB. 733x550 - vist 434 ganger.)


Velvel, då er det mesta gjort! Det som gjenstår no er å finna ut korleis eg kan få surra fast ei bobla på ein bra måte oppå her.. det er ikkje akkuratt flust i kroker å festa stropper i.. Ogso må eg laga nokon klossar til å ha bak bakhjula.. Og ellers litt småplokk..

Til helga skal hengaren brukast og.. Karosseriet til 69en + vogga skal kjøyrast ned på sandblåsing, og so skal det ei bobla med oppatt Glad Det vert fyrste testrun..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #25 på: februar 16, 2010, 15:46:49 pm »

Har du veid kulevekten med bobla stående den veien? Du skal ha ihvertfall 75 kilo på kula og min gjetting er at du må parkere boble med rumpa fram...og framhjulene helt på kanten bakerst...om du skal få brukbar vektfordeling på denne - men hva vet jeg...

Uendelig forskjell å kjøre med +80 kilo kontra -1 kilo på kule ihvertfall...
Loggført

SCREWDRIVER #2
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #26 på: februar 16, 2010, 17:03:07 pm »

Har ikkje vegd kulevekta nei,

Men fatteren meinte eg ikkje kunne ha motoren fram for då vart kulevekta for høg?
Skulle hatt motoren i no,, er jo ikkje godt å måla kulevekta utan motor.. Men eg skal prøva å få målt kulevekta!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
T2man
Supermedlem
*****
Innlegg: 1114
Bosted: Aurskog


Termos er bra


Vis profil
« Svar #27 på: februar 16, 2010, 17:34:22 pm »

Så sant det er motor i bilen setter jeg alltid den enden foran på hengeren, dette er ingenting å tenke på engang, får nesten aldri for mye vekt på kula Glad
Loggført

Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #28 på: februar 16, 2010, 19:04:06 pm »

Takk for tips! Då er jo den saken klar! ALLTID røve fremst! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Bad-Mojo
Juniormedlem
**
Innlegg: 88
Bosted:


Vis profil

« Svar #29 på: februar 17, 2010, 00:59:24 am »

Beste måten å stroppe noe fast på den er med 4 stropper..  Desse legger du i ei løkke rundt øvre kant på hjulet og ut over kanten på hengeren, ned i ramma Glad

Ka er den stolpen som står opp i bakkant på sveiva?? Såg farlig ut for karoseriet i ein hump hehe
Loggført

Arbeidslyst, kom å treng deg på.
Her skal du motstand finne...
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!