juni 05, 2024, 15:39:34 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Steinar's Fastback... eller eit eit rullande prosjekt, om du vil  (Lest 16471 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #30 på: januar 24, 2010, 02:17:07 am »

Resten;

Heldigvis hadde eg to nye pakningar liggande. Varmar dei opp litt framfor ovnen(lampen) so er det berre å smetta dei på plass på flensen.

* P1016905.jpg (98.57 KB. 733x550 - vist 352 ganger.)


So fekk eg kappa til og lurt på plass ny slange. NO er det tett! Glad

* P1016907.jpg (96.64 KB. 733x550 - vist 414 ganger.)


So vart spetakkelet heist opp litt for betre klaring, og eg fant etterkvart ut att eg faktisk ikkje trengte å ta ut tanken for å komma til!

* P1016909.jpg (114.89 KB. 733x550 - vist 253 ganger.)


Men att ein bensinslange er lavaste punkt på bilen likte eg ikkje! Men heldigvis var denne fersk, i motsetning til dei andre..

* P1016913.jpg (107.95 KB. 733x550 - vist 244 ganger.)


Ny vs gammal styredempar

* P1016917.jpg (137 KB. 733x550 - vist 298 ganger.)


Men den nye var jo av merket UBER frå china,, så detta var faktisk so bra kvalitet att den ikkje passa,, det kom IKKJE som ei bomba Øyerulling Vinkelen var litt feil og så var det altfor tjukt nede før gjengene,,etter masse bal med tenger og pressing so prøvde eg å pussa ned men det hjelpte ikkje, så løysinga vart å ta ut heile hylsa frå gommidingsen, og banka den innpå demparen, og ved hjelp av masse smyrjing so fekk eg i demparen og hylso !

* P1016919.jpg (122.48 KB. 733x550 - vist 254 ganger.)


Bensinslangen den vart stripsa fast i eit bremserøyr

* P1016920.jpg (87.3 KB. 733x550 - vist 267 ganger.)


Og her er omsider nye demparen på plass Glad

* P1016925.jpg (99.34 KB. 733x550 - vist 261 ganger.)


I morgo er det berekula, bremseslange, hjullager og bremselufting som står på tapeten, og evt om eg begynnar å forska på friskluftsboksen inni bilen, som ser ut til å mangla noko..

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #31 på: januar 24, 2010, 09:04:39 am »

Tistlo, I love ju man!

Ser jo veldig bra ut detta. Berre å venta på at VW butikkane opnar att i morgo og so ringa og bestilla ny frontruta so er eg klar for vegen....

Kanskje tenka på nokon andre dekk enn dei sommardekka som står på no.... Her treng eg råd og vink frå erfarne T3 pilotar; har 4½" felgar med 41 i innpress, kva dekk kan eg få plass til, bilen er teken ned 2 knepp framme og 1 bak (trur eg)?

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #32 på: januar 24, 2010, 11:56:32 am »

Hehe kjekt med fornøygde kundar Glad Ja bilen kjem seg fortløpande no! Eg har tatt litt småfiks innimellom og, sånn som reperasjon og silikonisering av alle gommilister, oljing av hengsler, greasing av dørlåser og beslag etc. Men eg har jo sett på att på passasjersida inni bilen er det jo vatn, og det har klaka, så heile teppet er jo islagt, og det ser ut til att det har komt vatn inn nede ved døra pga dårleg/manglande dørpakning. Du skulle ha vurdert nye pakningar rundt dører, og gjerne panser og bakluka og.. For alt er egentlig bås..
Og eg fant ut att du kunne bruka T1 ploggleidningar.

Du kan kanskje vurdera å skriva ein tråd i teknisk/praktisk avdelinga ang dekkdim til bilen, då er det nok lettare å få tak i eit bra svar Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #33 på: januar 24, 2010, 12:38:54 pm »

den bensinslangen er ikke så lurt å stripsa til bremserøret.Det er bedre å korte slangen,du kan og setta på ett filter der.Visst det sitter små plastplugger i berekulene så stter du i en greasnippel å smører opp kulene og.
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #34 på: januar 24, 2010, 13:15:40 pm »

Eg festa slangen i bremserøret fordi eg tenkte att det stod i ro, og slangen kjem ikkje i kontakt med nokon styrestag!? Men eg kan jo sikkert korte den inn,, men det er jo alltid ein overhengande fare når eg skal til med bensin.. Rekker tunge

Har ikkje sett noko pluggar i nye berekula, men om du tenker på dei gamle som står der, så er eg med! Skal smøra opp heile forstillingen tilslutt.

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #35 på: januar 24, 2010, 17:35:13 pm »

No er det meste gjort! Berekula er skifta, hjullageret er vaska, greasa og justert, venstre bremseslange er skifta og forstillingen er smørd opp! Mao det som gjenstår no er å lufta bremsane so er forstillingen ferdig og! Bilder kjem seinare

Det som står att på Mangellappen er:

-Skifta frontruta
-Bytta høgre pussarblad
-Bytta tilbake til orginalt ratt.

Det siste punktet skal eg få gjort no, satsar på å finna eit ratt som liknar, men må nett sjekka samba om korleis ratta ser ut, om det er nye plastratt eller gamle med kromring på..

Det kan nevnast att forstillingen ikkje har sett grease på maange år! Gjekk nokon pakker i den før det kom ut i endane..

Vert so go atte Rekker tunge
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #36 på: januar 24, 2010, 17:39:57 pm »

 Gliser Gliser Gliser Eg ynskje det at du fer deg nytt verkstad med løftebukk eg... Eg veit ikkje noken som fortener det meir enn du Christer.
Loggført
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #37 på: januar 24, 2010, 19:08:31 pm »

Høyrest bra ut, dette.

Får ringe rundt og ordne med rute og time til eu-kontroll slik at eg har bruksbil. Er ekstra spent på effekten i "varmeapparatet"....

Ang ratt so veit nok ikkje verkstaden eg brukar korleis originalratt skal sjå ut; har du eit bobleratt som let seg trua på navet er det flott. Då kan eg få lakka det rattet som står i og samtidig snu det rette vegen.... Osteaktig

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #38 på: januar 24, 2010, 19:27:54 pm »

Jadå Mikkel, skulle absolutt hatt lyftebokkar! Men eg har jo noko på gang, men problemet er att det ikkje er høgde nok inni garasjen, men eg har tenkt å laga ein "sommarskruplass" nede på tunet.. Er snakk om torpedo bokk som må to meter ned i bakken etc..

Ja no er det berre å få han på kontroll att Varmeapparatet er kjempebra men du har jo eitpar potensielle forbedringsmuligheitar, feks tetta høgtalarhola på hattehyllo, og dørpakning etc.

Skal nok finna eit eller ant ratt som passar eg!

 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #39 på: januar 24, 2010, 19:38:59 pm »

Får ta med bildene og;

Begynte med å plokka av calipter, skjevo og plato, so fekk eg sosa inn diverse skruer med rostløysar

* P1016926.jpg (140.31 KB. 733x550 - vist 214 ganger.)


Mutteren oppå berekula viste seg å sitta godt fast, men latmannsarm og ei ekstra røyr utanpå gjor att eg tilslutt klarte å få den laus Glad

* P1016929.jpg (132.57 KB. 733x550 - vist 227 ganger.)


Ny vs gammal

* P1016934.jpg (150.67 KB. 733x550 - vist 284 ganger.)


Og her er den nye på plass! Var egentlig ganske lett å skifta berekula på t3! Spesielt kontra bobla der heile berearmane må ut og pressast..

* P1016935.jpg (115.91 KB. 733x550 - vist 233 ganger.)


Her er navet plokka sund og tømt, vaska og reinsa for gammal grease. So vart alle lager pakka med greas, og inni skjevo vart det fyllt opp med nytt etc

* P1016940.jpg (106.74 KB. 733x550 - vist 251 ganger.)


Og her er alles klar med justert lager. (feilen låg nok i att strammeskrua var laus..)

* P1016942.jpg (136.08 KB. 733x550 - vist 239 ganger.)


So fekk eg skifta bremseslangen på andre sida,, men den slangen som var der fant eg egentlig ingen tegn på til att den var dårleg.. Må vera nokon nøygne kontrollørar for det vart berre små sprekker når eg bretta slangen 90 grader..

* P1016944.jpg (134.59 KB. 733x550 - vist 223 ganger.)


Her er forstillingen fyllt opp med feitt og er offisielt ferdig Glad

* P1016945.jpg (123.3 KB. 733x550 - vist 246 ganger.)


Før middag fekk eg lofta bremsane, so no straks går eg igang med kupeen,, skifta ratt, finna på noko med defrostaren, og sikkert litt anna og. So tenker eg att ting begynnar å vert bra Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ultimatevw
Seniormedlem
****
Innlegg: 362
Bosted: Sandnessjøen


Vis profil

« Svar #40 på: januar 24, 2010, 20:24:32 pm »

Så det fulgte med mutter for Bærekulen?  Den er fra Unneberg eller?
Mener å ha lest en plass at det ikke fulgte med.

Er det noe elektrisk defroster vifte på denne?
Hakke peiling om det er samme greiene på 68 som på denne.
På min var ialfall dreneringslangene inni bilen potte tett av lauv etc.
Loggført

68 VW 1600TL
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #41 på: januar 24, 2010, 23:16:46 pm »

Så det fulgte med mutter for Bærekulen?  Den er fra Unneberg eller?
Mener å ha lest en plass at det ikke fulgte med.

Er det noe elektrisk defroster vifte på denne?
Hakke peiling om det er samme greiene på 68 som på denne.
På min var ialfall dreneringslangene inni bilen potte tett av lauv etc.

Mutteren fulgte med ja, men det gjor ikkje skjevo! Og som dekan ser på bilda så gløymte eg å montera den gamle skjevo att.. Det vart retta opp i!!

Det er godt mulig det er ei vifta inni boksen, eg fant ikkje ut noko anna enn att det må mangla noko vesentleg på den, så eg tetta berra att dei to hola det kom kald luft ut av.

Kjem bilder straks
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #42 på: januar 24, 2010, 23:30:37 pm »

Det er heldigvis fort gjort å skru ut mutteren oppå berekula, så eg tok av mutteren fekk på plass skjevo og brukte så den gamle mutteren, fordi eg kom fram til att den var bedre, OG so hadde eg på loctite, for eg skal ikkje ha noko dårlig samvittigheit for ei ulukka pga ei berekula som løysna... No heng kula og den kjem seg ingen veg utan varme og mykje moment..

* P1016948.jpg (126.27 KB. 733x550 - vist 241 ganger.)


Rota på lageret etter ratt, og fant desverre berre eitt som passa og gjett kva; Det passa ikkje! Gamle bobleratt nyttar ikkje for det tar borti eine hendelen Trist Så dersom nokon her på forumet har ratt av nyare plastikk-typen er det berre å melda seg!

* P1016950.jpg (113.22 KB. 733x550 - vist 241 ganger.)


Her er eit nerbilde av eine uttaket frå loftboksen under dashen.. Det skal nok vera eit spjeld eller noko frammpå her, men det er long gone..

* P1016960.jpg (100.85 KB. 733x550 - vist 209 ganger.)


Bagasjerommet klart,, God plass må eg sei Glad

* P1016964.jpg (101.96 KB. 733x550 - vist 252 ganger.)


Og sånn vart løysinga her..

* P1016967.jpg (105.97 KB. 733x550 - vist 284 ganger.)


Eitt stykk ferdig produkt klar for avhenting Kult

* P1016972.jpg (122.77 KB. 733x550 - vist 287 ganger.)


Det kan nevnast att det har vorte gjort litt småplukk innimellom, smørt opp dører og hengsler på hanskerom etc, batteriet er festa (hang laust og EU kontrollen seier ingenting..)

Steinar, Fastbacken ventar på deg  Gliser

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #43 på: januar 25, 2010, 12:15:33 pm »

Eg ventar, eg og.

For ikkje å gå og kjeda deg kan du jo hiva på den olja som ligg i baksetet? Ellers tek eg da sjølv når eg kjem att.

Ventar spent på svar frå jalokoey om han har ratt til meg, ellers får eg sjå ute i den store verda.

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
jalokoey
Supermedlem
*****
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest


low and slow...


Vis profil
« Svar #44 på: januar 25, 2010, 12:47:53 pm »

har ratt men det har stått i en 67,- om det passer vet ikke eg:)
Loggført
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #45 på: januar 25, 2010, 13:06:41 pm »

Ett lite tips om returfjærene på gasserne: gjorde en gang den tabba å ha for sterk(e) returfjærer på gassern på bruksbilen, det gikk ikke bra på langtur, med lommeboka i høyre baklomme... Tvilende

Tok isjasnerva, og var plaga i flere år etterpå.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #46 på: januar 25, 2010, 13:12:05 pm »

Tislo,De røra som går fra Varmepottene til termostathusa,skal også ha Polstring  ::)rundt seg

Mags
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #47 på: januar 25, 2010, 17:11:26 pm »

Jau kan då skifta oljo sjølvsagt! Men bilen skulle jo vore henta no for eg trur det er meldt snø iløpet av veko og då er det bale å kjøyra heim att på sommarsdekk!? Vil visa seg om metrologane har rett då..

Om rattet passar kan eg ikkje svara på, men sidan navet frå ei 68 bobla passar, så reknar eg med att ein 67 variant passar bedre Dersom det ikkje er samme fasong? (Er vel helst nyare typen i plastikk, som passar vel!?!)

Kjell, trur fjørene er bra som dei er no, men kan jo lett strekka dei litt, dersom det går på helso laus med stramme fjørar!

Mags, Ja dei skal vel vera isolerte dei røyrene ja,, tenkte ikkje på det! Tvilende Men isofall må røyrene fornyast, ettersom desse har sett sine betre dagar, men kva funksjon har isoleringa egentlig?? Er det for att det ikkje skal verta varmetap eller er det for å unngå kondens?

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #48 på: januar 25, 2010, 18:31:12 pm »

Har funnet ut att rattet som trengst på bilen må vera frå Etter 72, så dei som har eit tilsalgs får melda seg omgåande Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #49 på: januar 25, 2010, 22:12:27 pm »

Då er oljo skifta, fant ut att det lak litt olja i ein skjøyt ved oljepåfyllinga, sikkert det som var feilen på mangellappen(oljelekkasje) Men no er ivertfall blokka fylt opp igjen med skikkeleg olja! Kjøyrde sjølvsagt motoren varm fyrst for å få oljo rennande, og motoren går veldig godt! Men hadde eg hatt noko synkroniseringsdingsar så skulle nok gassarane ha vore synkroniserte, trur det hjelper på.

Forresten for dei som fekk akutt lyst på ein oransje fastback: http://veteran.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1043003;Modified=1264441586  Gliser Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #50 på: januar 26, 2010, 07:14:58 am »

IKkje min du har lagt ut for salg, vel?! Sjokkert

Er på dei kanter så kanskje eg kan køyra heim i staden for å ta fly neste veka......

Har forstått at synkroniseringsdings er vegen å gå, får sjå kva som dukkar opp. Venter på elektronisk tenning så litt service og tuning står att for meg når eg kjem heim att. Skulle absolutt fått justert gasserene skikkeleg og då, ja.

Du har vel vore over Hamlagrø med den på prøvetur, held den varmen etter vegen og?

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #51 på: januar 26, 2010, 09:39:32 am »

Hehe, den er jo skjeivratta og automatgir.. men det er jo tilogmed soltak på han då! Det skulle du hatt Glad

Ja skulle nok vert synkroniserte, men eine staget er jo litt stramt og, for det kan ikkje justerast, i motsetning til det andre staget. Vil tru det gjer underverk å få alt perfekt tuna inn ja

Har ikkje prøvd han på vegen endå,, eller ikkje so langt.. Men skal testa litt meir idag! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #52 på: januar 26, 2010, 11:09:46 am »

Tistlo, du kan synke gasserne pr øre... hold en gummi slange over ene gasseren og hør på lyden... så flytter du slangen over på andre gasseren og sammenligner. Dette gjør du uten gass stagene på så de ikke kløner til justeringen for deg. Når begge gasserne høres like ut så manipulerer du stagene slik at de ikke påvirker spjellene i tomgangsposisjonen. Men husk også på å sjekke at når du først trykker på gassen så skal begge gasserne sette i gang på helt likt, de kan være nødvendig med litt preload for å få dem til å komme på likt. Lykke til

PS: Å justere dobble gassere er den absolutt trivligste jobben på folkevogna... ingenting gir deg så mye igjen!
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #53 på: januar 26, 2010, 17:28:38 pm »

Tusen veldig takk for tips JHU!!

Då trur eg att eg gjer eit forsøk på å få synkronisert desse to gassarane, dersom eigaren har peng til å holda meg i drift Blunker

Men ein ting eg har sett på, staget til venstre gassar er ikkje justerbart?! På andre sida er det gjenger og låsemutter, men ikkje på venstre sida,, Men den kan jo vera heilt innskrudd på gjengene og muttrane fjerna.. skal sjekka det. Problemet er berre att den gassaren står open når den andre er stengt, fordi staget er litt for stramt, men dersom det er gjengene det står på so er det jo berre å laga meir gjenger,,

Eit lite spørsmål; Slangane, stikk du dei nedi forgassaren, eller held du dei berre rett over?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #54 på: januar 26, 2010, 17:47:26 pm »

Tusen veldig takk for tips JHU!!

Då trur eg att eg gjer eit forsøk på å få synkronisert desse to gassarane, dersom eigaren har peng til å holda meg i drift Blunker

Men ein ting eg har sett på, staget til venstre gassar er ikkje justerbart?! På andre sida er det gjenger og låsemutter, men ikkje på venstre sida,, Men den kan jo vera heilt innskrudd på gjengene og muttrane fjerna.. skal sjekka det. Problemet er berre att den gassaren står open når den andre er stengt, fordi staget er litt for stramt, men dersom det er gjengene det står på so er det jo berre å laga meir gjenger,,------- Den sida som ikkje har justering bør vel justerast etter gasvaieren først...så justerer ein den forgassaren rett, og så kan ein då justera etter den andre lik den fyrste.

Eit lite spørsmål; Slangane, stikk du dei nedi forgassaren, eller held du dei berre rett over?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #55 på: januar 26, 2010, 17:51:52 pm »

Ja godt poeng, men når den ikkje stenger heilt so hjelper jo ikkej det!? Er ikkje gassvaieren det stopper på men den dingsen i midten, som kobler staga og vaier.. Trur eg,, mulig den stoppa på staget.. vart usikkern no
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #56 på: januar 26, 2010, 22:55:41 pm »

At det ene staget er "stivt" betyr ingenting. Det gir bare en mindre ukjent i utregningen, men da er det desto viktigere å huke av gasswiren.
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #57 på: januar 28, 2010, 21:45:46 pm »

Har endå ikkje komt so langt att eg har fått synka. gassarane,, fekk bilen inn i garasjen ikveld men no er tanken torr... Men det er vel heilt normalt på denne bensinslukaren Glad

Skal få handla inn ei kanna og to imorgo so satsar eg på å få prøvd meg på denne synroniseringa ila helga etc. Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #58 på: januar 28, 2010, 23:47:07 pm »

Det ser ut til att det ikkje vert noko synkronisering likavel, så dermed er overhalinga ferdig frå mi sida, og bilen vert henta i neste veka!

Ogso vil eg takka for oppholdet, og lokka te vidare på bilen, me får vel oppdateringar i tråden tenkjer eg Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #59 på: januar 31, 2010, 00:31:11 am »

Får leggja inn eitpar vetrabileter her og,, sånn ser bilen ut i dagslys.. Og den oransje fargen lyser faktisk opp tunet litt Glad

Hadde det vore piggdekk på han skulle eg ha testa han meir! Kult


* P1016976.jpg (124.79 KB, 733x550 - vist 272 ganger.)

* P1016979.jpg (123.18 KB, 733x550 - vist 269 ganger.)

* P1016981.jpg (125.75 KB, 733x550 - vist 247 ganger.)

* P1016983.jpg (124.38 KB, 733x550 - vist 268 ganger.)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!