november 01, 2024, 01:18:15 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Steinar's Fastback... eller eit eit rullande prosjekt, om du vil  (Lest 17913 ganger)
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« på: januar 19, 2010, 21:53:28 pm »

Vinteren har så langt satt ein effektiv stoppar for vidare framdrift med tanke på EU-godkjenninga men Tistlo kom som ein reddande engel. Med ungdommeleg pågangsmot og god vinter kjeledress har han sett i gang med å få varme i bilen samt skifte av styredemper og opphengskule.

Er sjølv bortreist men håpar bilen er bedre enn på lenge når eg kjem heim att. DVS Tistlo har 14 dagar på seg til å gjere gull av gråstein.

Vær så god Tistlo, scenen er din.
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: januar 20, 2010, 00:52:05 am »

Jau då er garasjen på ny fullt opp med luftkjølt Glad

Steinar tok sjangsen på å komma opp med fastbacken sin igår på sommarsdekk, då biltraller i bygda anten er øydelagte eller vekkleigde eller rettogslett for små.. Bilen synst eg er ganske gromm, og det er ein bruksbil, så litt røff i lakken etc, men det bør den jo vera og. Den går ganske godt virkar det som men har eit stort bensinforbruk, over 1 liter på mila var det sagt, men eg meinar det ikkje er so langt frå normalen på desse "beista" med to gassarar og greier..

Planane, eller det som skal gjerast med bilen er å få igang att varmeapparatet, skifta ein styredempar, noko bremseslangar, eit hjullager, ei styrekula, samt fiksa friskluftsboksen(som bles iskald luft ned i fanget på ein..) og sikkert meir til etterkvart som ting dokkar opp.

Eg fekk igårkveld bilen inn i garasjen, og idag fekk eg tid til å ta ein sjekk på bilen. Det viste seg etterkvart att den egentlig ikkje er så galen for å vera "tukla" med etc. Det mesta som er gjort er reverserbart, som varmeapparatet som er fjerna aldeles, men heldigvis så er vaier etc intakt så det er nesten bolt on, bortsett frå ekosen... Det er litt rust på bilen, hovedsaklig frammi innerskjermane, men (heldigvis?) for min del, so ska eg ikkje sveisa noko på bilen no, kun service and repair..

Eg fyrer igang med ei røys bilder frå inspeksjonen,, småplokk det meste egentlig!

Her er bilen då han kom

* P1016773.jpg (138.22 KB. 733x550 - vist 391 ganger.)



* P1016776.jpg (94.08 KB. 733x550 - vist 354 ganger.)


Her er han på plass i garasjen, legg merke til røyken... miljøbil frå the 70's!

* P1016778.jpg (76.31 KB. 733x550 - vist 332 ganger.)


So tok eg ein tur undå motoren for å sjekka skadeomfanget.. Morro å sjå att nokon har klatta fast varmepotta i eksospotta... Veldig lurt! Ellers er det stor manko på slangar og røyr..

* P1016779.jpg (119.02 KB. 733x550 - vist 384 ganger.)


Litt oljesvetting frå påfyllingen, men intet alvårleg(kun 3dråpar på 1 natt!)

* P1016784.jpg (113.26 KB. 733x550 - vist 331 ganger.)


HEHE nei, han som står bak dette kan ikkje vera serleg stolt over arbeidet sitt! Men i verste fall so må eg byta flensen på eksosen,, 

* P1016790.jpg (128.53 KB. 733x550 - vist 414 ganger.)


Øveblikk på eksosen, varmepottene manglar sjølvsagt ytste skalet og eksosen skulle egentlig vore skifta, men den er reddbar!

* P1016792.jpg (95.69 KB. 733x550 - vist 378 ganger.)


Motoren,, fant litt småplokk her og!..

* P1016793.jpg (129.53 KB. 733x550 - vist 424 ganger.)



Dette er forresten fyrste gong eg har skrudd på type 3, men allerede etter ein dag kan eg konkludera med att detta er "meir bil" enn bobler feks.. Betre og kjøyra og fant eg ut.. Men iogmed att det er nytt for meg, dukkar det nok opp einkvart slags spørsmål undervegs så type3folket må vera på hugget til å svara Blunker


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #2 på: januar 20, 2010, 01:01:05 am »

Meir,,

Når eg opna motorenluka og motoren gjekk vart eg møtt av ei voldsom bensin og oljelokt,, og her er nok ein av grunnane,, slangen til oljeåndinga er vekkmorkna..

* P1016794.jpg (130.73 KB. 733x550 - vist 341 ganger.)


God forvarming,,

* P1016795.jpg (88.24 KB. 733x550 - vist 360 ganger.)


Spørsmål: Skal da vera opent ned her? intet kjøleblekk rundt motoren?

* P1016796.jpg (99.48 KB. 733x550 - vist 362 ganger.)


Med litt strev fekk eg opp panseret,, pakningen rundt hadde vist klaka fast i panseret,, eg begynte jo å tru att vaieren hadde slete sund.. Skal behandla lister med sånn gommifornyar silikon dings..

* P1016797.jpg (120.66 KB. 733x550 - vist 351 ganger.)


Her er noko rust i innerskjermane..

* P1016800.jpg (131.38 KB. 733x550 - vist 342 ganger.)



* P1016801.jpg (100.92 KB. 733x550 - vist 284 ganger.)


Og noko dårleg reperasjon (undå bakseetet er forøvrig glassfiberen tatt fram..)

* P1016802.jpg (83.85 KB. 733x550 - vist 361 ganger.)



* P1016803.jpg (88.35 KB. 733x550 - vist 305 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: januar 20, 2010, 01:09:31 am »

Bilder må til.

Bilen har hatt bensinvarmar, men den er tatt vekk og erstatta alu og eltaip.

* P1016804.jpg (124.15 KB. 733x550 - vist 317 ganger.)


Så tilbake under bilen,, Heldigvis var det ikkje gjort noko tull her,, vaieren og alt var tilstede, og holet for varmen var tetta med ei fidla.

* P1016805.jpg (131.17 KB. 733x550 - vist 288 ganger.)


Her er varmepottena som skal brukast, nokon store beist iforhånd til det tullet som er på bilen no..

* P1016810.jpg (141.27 KB. 733x550 - vist 303 ganger.)


Og litt ekstra deler,, eller mykje vert nok brukt i varmesystemet! må berre forska litt på korleis ting skal monterast, plasserast..

* P1016814.jpg (154.85 KB. 733x550 - vist 311 ganger.)


Detta er vel eit forsøk på å forbetra varmen i bilane,, termostat og greier inni boksen, som nok skal plasserast heilt inne med karosseriet går eg ut ifrå..

* P1016816.jpg (108.43 KB. 733x550 - vist 315 ganger.)


Desse boksane fant eg etterkvart ut att skulle under baksetet.

* P1016817.jpg (136.56 KB. 733x550 - vist 269 ganger.)


Bremseslangar som skal bytast, og ei kassa med ymse. Trur hjullageret var oppi kasso og..

* P1016818.jpg (97.84 KB. 733x550 - vist 275 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #4 på: januar 20, 2010, 01:13:00 am »

Huff ikke vis flere bilder nå for da får jeg ikke sove i natt !!  Gliser


Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #5 på: januar 20, 2010, 01:18:48 am »

So til det som visar att frå kvelden,, Fekk montert dei svarte varmeboksane.. og det var ikkje so lett som eg tenkte.

Nokon har lagt si flid i å fjerna alle spor etter varmeapparatet.. alutaip er flittigt brukt!

* P1016819.jpg (156.5 KB. 733x550 - vist 341 ganger.)


Etter MYKJE bal fekk eg på plass eine boksen(var trångt) ja eg veit det ser biltema ut med gråtaipen, men den er faktisk kjempebra på sånne røyrflenser der det skal vera tett, for no er det pottatett, og det hadde det ikkje vorte med slangeklemmer..

* P1016821.jpg (144.63 KB. 733x550 - vist 315 ganger.)


Andre sida var ikkje akkuratt enklare, for her var itilleg ledninga vaset plasert akkuratt der røyra frå kanalen kjem ut.. Men det gjekk tilslutt her 'og! Glad

* P1016824.jpg (149.72 KB. 733x550 - vist 299 ganger.)


So då er ein liten ting stråke tå listo, imorgo er det møte i kjøyretøy historisk klubben, so då ryk jo mesteparten av kvelden, men eg skal prøva å få av varmepottene imorgo! Fekk spylt på litt rostløysar på boltane idag, so forhåpenligvis så knekk dei ikkje!(har ikkje skjedd meg endå, men ein gong må da jo gå gale....)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: januar 20, 2010, 01:21:21 am »

Huff ikke vis flere bilder nå for da får jeg ikke sove i natt !!  Gliser


Pitt

Jaha!? Savner du fastbacken(i fleirtal?) din eller?  Kult
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ultimatevw
Seniormedlem
****
Innlegg: 362
Bosted: Sandnessjøen


Vis profil

« Svar #7 på: januar 20, 2010, 02:44:37 am »

Type 3 er mer bil enn ei boble. Det merker man fort.
Det skal ikke være noe kjøleblekk rundt der nei. Annet kjølesystem på Type3, der den tar lufta som kommer inn gjellene i bakskjermene.
Om det er type1 varmepotter du monterer så må rørene forlenges litt.
Vanlige rustplassen ser jeg Rekker tunge

Jeg er interessert i støtfangerne om eier skal montere de riktige som hører til denne nyere modellen.
Loggført

68 VW 1600TL
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #8 på: januar 20, 2010, 12:01:35 pm »

Ja tenkte meg det ikkje skulle vera blekk der. Det er rette typen varmepotter skal det vera iverfall Glad Kva som vert gjort med støtfangarane kan ikkje eg svara på
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #9 på: januar 20, 2010, 12:50:30 pm »

Flott bil dersom den får riktige støtfangere! Glad
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #10 på: januar 20, 2010, 13:50:04 pm »

Har ikkje tenkt på att det var feil,, men synst det ser bra ut som det er 'og eg Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #11 på: januar 20, 2010, 16:45:19 pm »

Her var du i gang ja, godt det. Håpar det let seg gjera å få varme i bilen, resten uteståande er jo grei skruing (bolt off/on).

Frontruta er forresten dårlig, nokon med tips til kvar ny kan skaffes? Ser VW veterandeler har til 1700-1800kroner. Dei hadde dessutan 2 ulike typar rutepakning, "original" og Cal-look. Nokon med erfaring frå desse?

Støtfangarane beheld eg nok enn så lenge, har ikkje anna Tvilende

Steinar
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
gussi
Seniormedlem
****
Innlegg: 403
Bosted: holmestrand



Vis profil
« Svar #12 på: januar 20, 2010, 19:02:31 pm »

Greit å se det blir bil igjen tislo .du er kjempe dyktig .beklager for sveiesen på exsosen men skulle bare ha den igjenom eu ,å så bytte varmepotter å exsos anlegg ellers er bilen grei  Blunker
Loggført

1961 byggy 1972 1300s
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #13 på: januar 20, 2010, 19:12:24 pm »

Bra du ikkje sveiste det skikkeleg då! For dersom du hadde gjort det hadde dette vorte ein heil del ekstra arbeid hehe. Men eksosen er reddbar ivertfall! Dersom ein legg litt jobb i han vert han god som gull att!

Steinar; Du kan jo kontakta unneberg kan henda dei klarar å skaffa sjølv om det ikkje er i websjoppen? Men eg trur ikkje att 17-1800kr er so veldig dyrt for ei ruta,, men alternativet er å få tak i ei bra brukt ei,, men det er kanskje ikkje lett å finna ei som er god nok.. Ikkje lett å senda heller.. Men ang, rutepakningar so trur eg da besta er å bruka orginal, pga kvaliteten som sikkert er betre. Men orginalt er det jo spor til å ha kromlista i, det er det ikkje på cal-look. Men det som står på bilen no er jo ei morken orginallist utan krom,, so da kan henda det er best å satsa på cal-look dersom du ikkje skal ha kromlista på (Og den har du vel ikkje?)

Uansett, so ser da ut til att dagens plan går i dass, ettersom eg strax reiser på møte og kjem att seint på kvelden, men det er jo håp for att eg får av ivertfall 1 varmepotta Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #14 på: januar 20, 2010, 19:28:28 pm »

gamle hjula mine som sto på bobla mi en gang, men som jeg er så likte jeg ikke alu på den heller Blunker


* 000_0085.JPG (144.99 KB, 915x691 - vist 283 ganger.)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #15 på: januar 21, 2010, 00:51:58 am »

Vartkje gjort noko ikveld, men kom att ifrå eit svert innhaldsrikt møte i kjøyretøy historisk klubben,, men det tar eg meir omm i ein an tråd.

Men 8 spoke felgane dei har feil inpress på bilen Tvilende Passar fint på bilen, men stikk langt ut, og skjermane er veldig nerme.. men Steinar har jo skaffa orginal felgar, men det var vel ikkje klart kva dekk dim som skulle vera, so om nokon har noko tips om kva som kunne passt bra på denne so er det vel berre å komma med dei Glad

Imorgo skal eg få gjort eindel! Planen er att ila. morgo so skal gamle varmepottene vera av, evt fiksa eksosflensen, so skal eg få kopla på varmerøyrer i øst og vest.. Er mange av dei. Men ein ting eg fant ut att mangla; Slangen, altso den isolerte varmeslangen, som går frå varmepotta og bak til miksaren med termostat,, Den er ikkje med.. Så eg må prøva å finna noko som passar. Så er det nokon som veit lengde på dei røyra/varmeslangane?

Bonusspørsmål: Passar pluggleidningar frå T1 på T3 ?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6228
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #16 på: januar 21, 2010, 01:39:24 am »

Type 3  har ET 46 som originalt...Dvs at man må velge felger/dekk litt etter dette...
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #17 på: januar 21, 2010, 09:51:09 am »

Type 3  har ET 46 som originalt...Dvs at man må velge felger/dekk litt etter dette...

Er der nesten; har fått tak i 4 stk felger med 41 i innpress. LItt usikker på kva dekkdimensjon eg skal starte med, ser for meg 185/70 eller i området der....

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #18 på: januar 22, 2010, 13:50:22 pm »

Tistlo, deler er på veg ned på Tvildemoen, håpar du ikkje har lagt andre planar for helga..... Osteaktig

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
gussi
Seniormedlem
****
Innlegg: 403
Bosted: holmestrand



Vis profil
« Svar #19 på: januar 22, 2010, 14:46:53 pm »

Bra å se du setter igang med rest av bilen kul bil
Loggført

1961 byggy 1972 1300s
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #20 på: januar 22, 2010, 16:56:55 pm »

Jadå delane er komme dei

Nye styre dempar av merket UBER samt med betegnelsen "Stossdamfer" og made in china hehe made in germany looker styredempar Glad
Og berekula er komme, ser bra ut, men det var ikkje gjenger nede, men det er vel ein an patent..

Skal nok verta skruing i helga ja!

Fekk gjort eindel igår kveld og! Var eit enormt slit men eg fekk bytta varmepottene! MYKKJE slit og arbeid.. Vart blandt anna nesten kastrert og Øyerulling Kjem oppdatering frå gårsdagen når eg kjem meg heim Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #21 på: januar 22, 2010, 17:47:22 pm »

Enn så flittig du er med kameraet håper eg at me slepp bilder av kastreringsforsøket her på dette forumet. Det finnest forum med voksen aldersgrense for den slags......
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #22 på: januar 22, 2010, 19:58:21 pm »

Hehe, nei ikkje alt eignar seg på trykk.. Men eg kan jo forklara da litt nermare; Eg skulle få på eine varmepotto men det var veeldig trångt, og so var jo det ein bjelke i vegen.. eg klarte å flytta han litt ved hjelp av kubein, pga att den heng i gummioppheng, men det var ikkje nok, så då løyste eg dei to skruene som holdt bjelken på plass Øyerulling Og jatta, motoren kom med eit brak rett i fanget på meg og eksosen traff ein an eksos.... Rekker tunge Eg seier berre att det er bra desse motorane veger so lite!! Hadde det verrt ein type 4 motor feks,, då hadde det ikkje vorte noko skruing i helga. Men heldigvis kom muttern forbi og då konne ho henta nokon klossar og ein jekk sånn att eg kom meg ut..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #23 på: januar 22, 2010, 20:06:48 pm »

Ja får ta den oppdateringa,,

Etter Veldig mykje bal fekk eg av dei gamle pottene.. Heldigvis knakk ingen pinneboltar.. Men eg måtte kappa flensen på potto for å få vekk sveisegrapset..

* P1016825.jpg (123.27 KB. 733x550 - vist 275 ganger.)


Nix varmepotta,, forresten veldig lite med lakkasje frå støtstangrøra! Pleier ve meir.

* P1016826.jpg (100.62 KB. 733x550 - vist 287 ganger.)


Flensen kappa av litt,, men fant ut att eg ikkje trengte sveisa på ny, for det gjekk bra sjølv utan konen som er på flensen orginalt.. Skulle forresten ynskja eg hadde lyftebokk! Er eit sant bal å ligga med vinkelslipar på ryggen under her.. men kva gjer ein ikkje for litt lommepeng!? Glad

* P1016829.jpg (108.23 KB. 733x550 - vist 280 ganger.)


Etter ENDÅ meir bal fekk eg i varmepotta! Var meir arbeid enn å få ut dei gamle faktisk! Men det gjekk tilslutt

* P1016835.jpg (145.14 KB. 733x550 - vist 298 ganger.)


På flensen brukte eg masse sånn aperonk sånn att detta vert tett og bra! Ivertfall 100% bedre enn den skjøyten som var her Blunker

* P1016836.jpg (98.2 KB. 733x550 - vist 312 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #24 på: januar 22, 2010, 20:20:14 pm »


I pausen fekk eg forska litt på bensinforbruket.. Fant straks ein feil.. Fjøra på venstre gassar var ikkje på kobla ergo så vil ALDRI gassaren stenga skikkeleg når du slepp gassen.. Så eg satt på fjøra igjen, men den var ikkje mykje å skryta av,,(tok med heim to nye i dag) Etter det fekk eg stramma gassvaieren! Testa pedalen og den kom seg med 100% No er det faktisk motstand i pedalen, og den ligg ikkje lenger heilt nedi golvet omtrent.

* P1016837.jpg (141.34 KB. 733x550 - vist 268 ganger.)


The root of all evil ! varmluftsoverføringen gjor att eg ikkje fekk potta på plass! Her ser dekan kva løysinga vart! Tor's hammar kom til nytte

* P1016839.jpg (133.7 KB. 733x550 - vist 293 ganger.)


Her ser me ein bjelke samt to skruer, som viste seg å vera motorbjelken OG motoren heng IKKJE oppe av resterande fester når du skrur av desse to.. *Learning the hard way..*

* P1016842.jpg (117.92 KB. 733x550 - vist 273 ganger.)


MEN eg fekk tilslutt donka på plass potta! Måtte bøya eksosflensen litt og, for den var skjeiv..

* P1016843.jpg (108.02 KB. 733x550 - vist 264 ganger.)


Masse aperonk på flensen,, det hadde eg og i andre flensen på potto, så denne er pottatett no Glad

* P1016847.jpg (135.51 KB. 733x550 - vist 267 ganger.)



Ikveld skal eg fortsetta(og gjera ferdig) med desse varmepottene,, Det som står for dør er å få på diverse slangar å røyrer, samt dei to boksane på karosseriet, med endå fleire slangar og røyr.. So skal eg sjå på gassarane og få på nye fjører på dei etc Glad

Imorgo vert det fronten.. Ut med tanken, bytta styredempar, bytte ein bremseslange, bytta ei øvre berekula og noko hjullager greier.. So fundera på frisklufsboksen, smøra girspaken og anna ymse. Etter det er målet nert

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
bestyraren
Juniormedlem
**
Innlegg: 69
Bosted: Voss


Vis profil

« Svar #25 på: januar 22, 2010, 22:09:19 pm »

Gudd stuff, ser jo ut til å verta bil dette...

Du må ut med tanken, ja. Ser du nett etter kva det er som lekk i den påfyllingsslangen som er inn på tanken, om det er den grove fylleslangen eller nokon av skøytane? Ved full tank flyt det bensin rundt tanken..... Om ikkje Tess har noko som passar veit eg delenummeret hjå VWveteran....

Steinar Inge
Loggført

-90 Syncro Hi-roof
-08 Golf 4-motion

-73 Fastback, borte og sårt sakna
-75 Volvo C304, borte og sårt sakna
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #26 på: januar 23, 2010, 01:34:02 am »

Ja det kjem seg! No er det meste av varmepotter på plass, men sjølvsagt så mangla eg dei 6 skruene som skal holda dei rare boksane inne på karoseriet... Det ser ut til å vera veldig små skruer.. Og det er heller ikkje noko gjenger i plata, kun eit lite hakk. Ellers so skulle eg hatt nokon andre slangar mellom viftehuset og eksosen,, dei aluslangane eg hadde var litt vel romslege,, men det klarar vel du Steinar å skaffa sjølv går eg ut ifrå Blunker evt nokon slangeklemmer i den størrelsen(som eg ikkje hadde)
Fekk skifta fjører på gassarane so no stenger dei att veldig bra! Gjekk ellers over bilen med olja og feitt og fekk smørt opp låsar etc, trur den trengte det!

Ja tanken må ut, og om det lekk i påfyllinga så er det ikkje løye bensinforbruket er høgt Blunker Dei store slangane lønnar seg IKKJE å handla på TESS dei er fleskdyre der.. Men det er ikkje sikkert det er dei, kan vera gummiforingane i skjøytane.. Skal sjekka opp det imorgo.

Kjem bilder seinare ikveld
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #27 på: januar 23, 2010, 02:39:39 am »

Sånn då kjem da litt meir.

Her er motoren friska opp littegrann. Fekk på skikkeleg slange til åndinga, so tok eg av fordelarlokket, pussa ALLE kontaktar i lokk, rotor og på stiften, deretter justerte eg stiften frå altfor lite til 0,4mm som er rett. Tok 'og å shina opp litt med unirens Glad

* P1016849.jpg (164.01 KB. 733x550 - vist 286 ganger.)


Her var det eindel bal..Gråtaipen har aldri vert so mykje brukt før.. Men eg fant fort ut att det var umulig å retta opp knekken i varmepotta, i tilleg var det umulig å få på plass ei sånn brei klemme som skal vera her.. Altfor trongt! Men gråtaipen funker den! Held tett det meste, men dersom eksosanlegget ein vakker dag skal skiftast er det anledning til å fiksa knekken i varmepotta.. Den andre slangen er som nevnt litt laus, men vil fungera midlertidig til ein slange i rett dimensjon vert skaffa (litt over 50mm)

* P1016850.jpg (140.99 KB. 733x550 - vist 253 ganger.)


Her er det komt nye fjører på gassarane! Vart som natt å dag med skikkelege fjører framfor dei utstrekte slappe greiene som var der..

* P1016852.jpg (135.16 KB. 733x550 - vist 270 ganger.)



* P1016853.jpg (118.06 KB. 733x550 - vist 258 ganger.)


Dumt spørsmål ja,, men er det nokon type 3 folk her inne som veit dimensjonen på desse skruene? Evt kor eg kan plukka dei av ei bobla eller noko?

* P1016855.jpg (125.47 KB. 733x550 - vist 262 ganger.)


På andre sida var det bedre plass, ein heil del bedre plass faktisk! Der fekk eg på plass klemma skikkeleg! Men slangen då..

* P1016858.jpg (138.06 KB. 733x550 - vist 246 ganger.)


Her har eg fått lirka på plass miksarboksen bak, samt varmerøyra,, Men boksen heng laust så skruer må til..

* P1016859.jpg (122.92 KB. 733x550 - vist 275 ganger.)


Tja.. denne var ikkje mykje å hysa på nei!

* P1016861.jpg (135.9 KB. 733x550 - vist 400 ganger.)



Steinar; Sendte deg ein sms før idag, som du bør lesa og svara på, for det er einheil del bensinslangar som bør skiftast ut!! Slangen mellom motor og karosseri er aldeles inntørka og den knekk som flattbrød om ein tar i den.. Uforsvarleg å kjøyra med,, resten av bensinslangane er lika dårlege. Og så ser du jo tilstanden på den store framme.. Held ikkje tett lenger. Men eg kom på att eg har ein ny liggande, den kan eg setta på når eg sett i tanken igjen mot att du betalar det den kosta ny(kjøpte inn til Impulsen,, kosta 1-200kr trur eg

Ligg bra ann egentlig med tanke på tida.. Håpar på å få gjort einheildel imorgo! Glad

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #28 på: januar 24, 2010, 02:47:39 am »

Då er nok ein dag omme, og det har faktisk skjedd eindel idag Glad
Får ta da kronologisk,, fekk meg ein tur på vangen idag og handla inn bensinslangar og litt ymse, noko som seinare skulle visa seg å vera VEeeldig nødvendig..

Eg klarte omsider å spora opp nokon skruer som passa,, var jo heilt vanlege skruer med grove tregjenger.. karosseriskruer so da heiter på fint.. Så då fekk eg festa den miksarboksen skikkeleg

* P1016862.jpg (131.7 KB. 733x550 - vist 222 ganger.)


Ikkje gløym å monter vaieren...

* P1016867.jpg (119.5 KB. 733x550 - vist 274 ganger.)


Andre sida på plass.. Legg merke til att eg tetta igjen hola på dei boksane.. Eg fant ikkje heilt ut kvar og koffø eg skulle kobla noko som helst der. Ja det var eit lite hol på eine varmeboksen men det var mykje mindre enn det på den miksarboksen, dermed vart alle hol stengt igjen

* P1016868.jpg (133.28 KB. 733x550 - vist 279 ganger.)


Når varmeapparatet so var ferdig montert fekk begynte eg på bensinslangane.. Det begynte jo sjølvsagt med katastrofe.. For då eg skulle ta av bensinslangen mellom motor og kaross, så knakk den sund med samme eg tok i den, så kom bensinen fossande.. For eg hadde jo i tilleg gjort den feilen å tru att bilen var høgt nok oppe bak.. noko den ikkje var, så det kom bensin rett frå tanken og røyra.. Derfor rulla eg fort ut og fekk jekka opp bilen i ein fei,, Steinar; eg skyldar deg ein liter!

* P1016873.jpg (132.24 KB. 733x550 - vist 240 ganger.)


Plokka ut loftfilteret for å sjekka slangane i motoren.. her var det amrikanske tilstandar!! Stort sett alle slangane var aldeles flattbrød, men ikkje nok med det! Det var brukt 8mm slangar mot 6 som skal vera der.. for å få dei på plass var aluminiumstaip godt brukt!..

* P1016876.jpg (168.13 KB. 733x550 - vist 244 ganger.)


T-skjøyten mellom gassarane blandt anna.. Eine sida var det faktisk omtrent tett av taip! I slangen låg ein stor haug klissete alutaip graps, og T'en var jo so å sei tett.. Det kan ikkje ha komt mykje bensin bort til gassaren på venstre sida ivertfall!!

* P1016881.jpg (97.99 KB. 733x550 - vist 256 ganger.)


Ut med all gammal stiv drit

* P1016883.jpg (135.25 KB. 733x550 - vist 255 ganger.)


Og inn med ny skikkelege slangar i RETT dimensjon! Det er 6mm i heile motorrommet og 8mm frå motor til kaross. Brukte annledninga til å vaska reint litt rundtomkring..

* P1016885.jpg (170.71 KB. 733x550 - vist 269 ganger.)



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #29 på: januar 24, 2010, 03:02:56 am »

Meir:

Då er denne enden ferdig

* P1016889.jpg (122.86 KB. 733x550 - vist 294 ganger.)


Loftfilteret fekk ein vask før montering,

* P1016890.jpg (129.8 KB. 733x550 - vist 298 ganger.)


Og siste hånd på verket var å tette mellom forvarminga og filteret.

* P1016891.jpg (128.12 KB. 733x550 - vist 273 ganger.)


Når alt var klart vart bilen senka ned på bakkenivå igjen og starta opp, gjekk som eit Olja Lyn! ! Men det beste av alt: VARMEAPPARATET FUNGERAR TOPP SUPERT Gliser I løpet av eit par minuttar tomgang var det allerede god varme som kom opp ved frontruta, under baksetet og ved golvet, og etter ein liten prøvetur so var det t-skjortever i bilen! Veldig hyggelig Glad

Mao no er halvparten done. Så bilen kom inn i garasjen att med snuten fyrst, denne gongen og eg starta å plokka litt framme..

* P1016893.jpg (123.72 KB. 733x550 - vist 256 ganger.)


Bensinslangane vart undersøkt nøye,,

* P1016894.jpg (99.39 KB. 733x550 - vist 256 ganger.)


Og etter ei god stund leiting fant eg opninga til påfyllingslokket, under skjermen.. Og påfyllinga stod i frisk luft og hang ikkje fast i skjermen i det heile tatt.. Det var denne glassfiberen då..

* P1016895.jpg (123.85 KB. 733x550 - vist 274 ganger.)


Etter MYKKJE bal klarte eg å få opp lokket, og då oppdagara eg att påfyllinga var lappa med glassfiber, for det såg ut til å ha vert eit hol der.. Lokket vart smørt inn med vaselin og vart straks 100% enklare å få opp og igjen..

* P1016897.jpg (90.09 KB. 733x550 - vist 269 ganger.)


Eg fant fort ut kvifor det var bensin-basseng rundt tanken ved full tank... Det var IKKJE nokon av dei to gommipakningane rundt flensane som var tilstede!! Sjokkert Dette er dårleg buisness for bensinen du fyller på vil renne rett ut gjennom skjøyten mellom slangen og flensen.. Ei slangeklemme gjer ikkje underverk utan pakning..

* P1016902.jpg (138.24 KB. 733x550 - vist 385 ganger.)


Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!