mars 29, 2024, 08:01:53 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Deler til IRS(Da har jeg alt jeg trenger, Takk for alle tips)  (Lest 1399 ganger)
58 Lowlight
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted: Trondheim



Vis profil
« på: februar 03, 2010, 13:11:06 pm »

Hei,
Jeg er fersk på forumet å håper at det er ok at jeg legger ut denne her,(Bor i Trondheim så jeg tenkte å sjekke nærmiljøet først) viss ikke så får moderator bare slette den. Har en plan om å bygge om til IRS, har en del deler fra før men trenger litt til. Det jeg må ha er bakerste del av "ramma" slik at jeg får lage meg en jig til brakketene. Det er sikker noen som har gjort dette før å kanskje har jigger liggende, kanskje selge eller låne ut?

Legger med et bilde av hva jeg trenger.

* irs.jpg (122.29 KB. 640x480 - vist 213 ganger.)

Hans Jørgen

« Siste redigering: februar 09, 2010, 11:21:16 am av 58 Lowlight » Loggført
Lasse `65
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 04, 2010, 11:31:44 am »

Hei og velkommen til et flott forum.

Vil anbefale deg å legge det ut under teknisk også på hoveddelen av forumet(hvis du ikke har gjort det alt da). Får litt raskere svar der.

Skulle gjerne hjulpet deg men kjenner ikke til IRS. Kun svingaksel.

Lykke til!

Lasse
Loggført

Syncronaut
Supermedlem
*****
Innlegg: 933
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #2 på: februar 04, 2010, 13:11:23 pm »

Jeg har et par slike rammer liggende, og den ene er såvidt jeg husker demontert og er ganske greit tilgjengelig (i Trondheim...). Den er riktignok fra type 3, men det gjør den bare enklere å håndtere (målene er, såvidt jeg vet, eksakt de samme)... Ta kontakt Glad
Loggført

Gorm
Medlem TVWK og Dora Custom
http://tvwk.no/
58 Lowlight
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #3 på: februar 04, 2010, 13:23:45 pm »

Jeg har et par slike rammer liggende, og den ene er såvidt jeg husker demontert og er ganske greit tilgjengelig (i Trondheim...). Den er riktignok fra type 3, men det gjør den bare enklere å håndtere (målene er, såvidt jeg vet, eksakt de samme)... Ta kontakt Glad
Sendt deg PM
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!