april 25, 2024, 12:54:49 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 50 split T1 på thesamba  (Lest 17138 ganger)
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« på: februar 18, 2008, 23:50:40 pm »

Lite å sette fingeren på her gitt... "feature car" i kastanjebrun, namnam!

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=568659
Loggført
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #1 på: februar 18, 2008, 23:52:49 pm »

relativt ok ja  Øyerulling
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #2 på: februar 19, 2008, 08:13:45 am »

http://www.oldbug.com/richs50.htm

Bilen er pen og mye omtalt. Men om jeg skal bruke like mye tid på mine biler ville jeg holdt meg til VW-deler og spesifikasjoner. Noen som veit hvilken måned i 1950 de begynte med umbraco? Jeg hadde et juli 1950 prosjekt, der var det ingen umbraco Blunker

Dessuten har denne bilen masse feil og andre "nyvinninger" som er mer eller mindre vellykket.

Det skulle har vært moro å kjøpt den og satt den i skikkelig original stand, med riktige KAMAX osv.

Når man ser på dette interiøret ser man hvor mis-match repro-interiør er. Om jeg noengang må bytte ut mitt venter jeg til noen lager dette skikkelig. Nei, Himmelservice har bare fått et godt rykte. Flere er velkomne på banen!

Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #3 på: februar 19, 2008, 10:15:26 am »

Nja.. For originalfreaken er det nok mykje å sette finger'n på, men for meg/menigmann er nok dette "Good Shit" så det held..

Hadde denne bilen "forsvart" ein salgspris på 400.000,- om den var dønn original..? Og er den spesiell nok til å forsvare 400.000,- slik den er no..?
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #4 på: februar 19, 2008, 10:18:23 am »

Kan ikke begynne å klage på detaljer her asså Blunker Er bare cremen alt sammen. En av mine desiderte favoritter!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #5 på: februar 19, 2008, 11:42:14 am »

Det sitter jo bare en 25 HK snurr i hekken på den, derfor litt vanskelig å forsvare moderniseringene. Hadde det vært en IDA værsting med de nødvendige modifiseringene for racing hadde det vært noe annet... Men denne hadde jo aldri satt sin fot i 6V garasjen, om så penga var der =)

Finnes ingen unnskyldning for å droppe OG detaljer på en bil til 400k når forstillinga og hjula er det eneste uoriginale... men det er ikke min bil =)
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #6 på: februar 19, 2008, 12:23:57 pm »

Hadde man putta inni en IDA værsting i denne så hadde bilen ha vært ødelagt. Smaken er som baken Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #7 på: februar 19, 2008, 12:30:03 pm »

Det sitter jo bare en 25 HK snurr i hekken på den,

Noen av oss bruker originalmotoren veit du! Skarr`e værra så skarre værra!

Finnes ingen unnskyldning for å droppe OG detaljer på en bil til 400k når forstillinga og hjula er det eneste uoriginale... men det er ikke min bil =)

Selvsagt. Det er en stor misforståelse at fine VW`s ikke skal ha originale og riktige deler.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #8 på: februar 19, 2008, 12:42:33 pm »

Lite å sette fingeren på her gitt... "feature car" i kastanjebrun, namnam!

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=568659


Bilen er ikke kastanjebrun som den burde, men "Texas Brown" hvis jeg ikke husker feil, altså IKKE en splitt farge... Men nå skal den ikke slaktes mer av meg... Denne bilen har fått en grundig gjennomgang på The Samba  Osteaktig

Bilen er tøff, men i den prisklassen må den tåle litt kommentarer.
Loggført
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #9 på: februar 19, 2008, 13:35:35 pm »

Jeg synes faktisk det er på sin plass å si at denne bilen er mer original enn mange originalbiler som finnes ute i den store vide verden. Selv om den helt klart har brølere som umbraco, feil farge på interiørdetaljer, senking og felger osv.. har den også  originaldetajler som horder av originalfreaker bare kan se langt etter. F.eks: Jacketed K-manifold, OG "brass tag" over fordelerlokket, Batwing hornring og for ikke å snakke om pre 52 popouts som i seg selv er verdt en liten formue.
 
Jeg synes denne bilen er ganske tøff, men det har ikke noe med senking og felger å gjøre. Det er alle sjeldne smådeltaljene som fasinerer meg. Enig med kommentaren lengre opp - bilen trenger sårt
----KAMAX----

 Blunker Blunker
« Siste redigering: februar 19, 2008, 15:30:28 pm av Brezelfürsten » Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #10 på: februar 19, 2008, 18:23:45 pm »

Ja, jeg ser nå at det er en god del svakheter med denne bilen Gliser Lot meg antagelig blende av den blanke lakken, det er en tabbe folk gjør gang på gang - patinert original er så definitivt MYE bedre! Osteaktig Og hjulene hører vel heller hjemme på en Porsche om jeg ikke tar feil - nok en tabbe av eieren! Øyerulling Får en fatt i Kamax lenger da, dere som er inne på OG-Stuff? Og i såfall hvor?
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #11 på: februar 19, 2008, 18:45:58 pm »

Svakheter jeg lett kunne levd med :-D
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #12 på: februar 19, 2008, 19:33:18 pm »

Dørhåndtakene er ganske kule da Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #13 på: februar 19, 2008, 21:28:09 pm »

"Problemet" med en bil som er så vannvittig overrestaurert som denne er i mine øyne at den ikke er bygd for å kjøre med.  Tvilende
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #14 på: februar 19, 2008, 21:48:05 pm »

Jepp, tenk det første steinsprut hakket på bagasjelokket Trist Blir ikke artig lengre når man må vaske oppkjørselen sin med zalo hver gang man skal lufte bilen.
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #15 på: februar 19, 2008, 22:07:40 pm »

Ja, jeg ser nå at det er en god del svakheter med denne bilen Gliser Lot meg antagelig blende av den blanke lakken, det er en tabbe folk gjør gang på gang - patinert original er så definitivt MYE bedre! Osteaktig Og hjulene hører vel heller hjemme på en Porsche om jeg ikke tar feil - nok en tabbe av eieren! Øyerulling Får en fatt i Kamax lenger da, dere som er inne på OG-Stuff? Og i såfall hvor?

Kamax er å få tak i.
Óg hvis du i tillegg ikke tar til takke med 13mm bolter, men bare MÅ HA 14mm - slik som de fleste av oss i 6V OutlaVWs - er det bare en utvei: Samle én og én inntil du har nok til hele bilen. Glad
Det finnes også hele kit til salgs, men jeg er skeptisk til om dette faktisk er originalvare.

Jeg synes det mest imponerende med denne bilen er detaljnivået. Alt man alltids kan kjøpe over disk for penger enten det er snakk om tjenester eller deler, imponerer meg egentlig ikke. Det er kun ett spørsmål om hvor tjukk lommebok du har.
En helt annen sak er den nitidig letingen etter alle delene som må ligge bak.
Du skal følge med en god stund for i det hele tatt å komme over disse delene.
« Siste redigering: februar 19, 2008, 22:10:58 pm av Brezelfürsten » Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #16 på: februar 20, 2008, 01:40:52 am »

Er dette kamax som dere snakker om?, isåfall har jeg i massevis...:-)


* img.jpg (24.1 KB, 500x246 - vist 227 ganger.)
Loggført

BUG ME!
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #17 på: februar 20, 2008, 09:16:48 am »

Står det Kamax på bolthodet og det er 14mm så er det vel stor sannsynlighet for at det er Kamax? Mener å huske det var en historie om dette på thesamba en gang...
Jeg er forøvrig helt enig i 6V Outlaw-filosofien her om at penger og kjøpt arbeid ikke imponerer, jeg er helt klart langt mer interessert i originale urestaurerte eller bare delvis restaurerte biler med passelig utvalg av smakfulle detaljer. Det fine med denne var at den ikke var nedlesset med unødvendigheter som etter min mening blir overkill...
Tar forøvrig vare på alle gamle bolter og renser de.
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #18 på: februar 20, 2008, 09:30:03 am »

Alle feilene satt til side, det må jo være et godt utgangspunkt for en restaurering, om stålet ikke er bulkete og stygt under sparkelen. Kamax bolter kan man få tak i, og det samme med en IDA motor...
Loggført

Speed is no substitute for direction
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #19 på: februar 20, 2008, 09:36:23 am »

$70000 for et godt restaureringsprosjekt... hvorfor ikke Blunker Får sikkert litt for alle umbrakoene om du selger de samlet!
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #20 på: februar 20, 2008, 10:20:58 am »

Som jeg har skrevet over så er det et UTMERKET (?) restaureringsobjekt for å bli en fin bil i klassen for "det folk tror er original" (for de som husker de legendariske diskusjonene på VW2you).

De som har originaldeler de vil bli kvitt, bare ta kontakt! Jeg har UMBRACO å bytte med  Rekker tunge
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #21 på: februar 20, 2008, 11:43:37 am »

Denne bilen gir meg INGENTING! Finner den rett og slett drit kjedelig. Pen? tja.. men skal en stå å glo på bilen? 25hk? Javel... går jo knapt fremover. Og dette har vel kanskje nåværende eier og samler også funnet ut?

Denne er i samme klasse men 100 ganger mer morsom og $10 000 rimeligere; http://www.oldbug.com/diablogris.htm

Mine two cents...

BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #22 på: februar 20, 2008, 11:46:09 am »

Denne bilen gir meg INGENTING! Finner den rett og slett drit kjedelig. Pen? tja.. men skal en stå å glo på bilen? 25hk? Javel... går jo knapt fremover. Og dette har vel kanskje nåværende eier og samler også funnet ut?

Denne er i samme klasse men 100 ganger mer morsom og $10 000 rimeligere; http://www.oldbug.com/diablogris.htm

Mine two cents...

BB

Artig at du sier det.
For min del er det helt og totalt motsatt.
Den du lenket til synes JEG er gørkjedelig i forhold til den brune.
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #23 på: februar 20, 2008, 11:50:05 am »

Som jeg har skrevet over så er det et UTMERKET (?) restaureringsobjekt for å bli en fin bil i klassen for "det folk tror er original" (for de som husker de legendariske diskusjonene på VW2you).

De som har originaldeler de vil bli kvitt, bare ta kontakt! Jeg har UMBRACO å bytte med  Rekker tunge

Are you quoting me?  He he.

"Gratulerer du har vunnet prisen i klassen: Det folk tror er original" var en artig tråd.
Moro når temperaturen stiger litt på forumet.

Når det gjelder 25 hk, synes jeg egentlig det er noe av det tøffeste ved den brune. Og hva er egentlig kjedelig med 25hk? Jeg synes det er en kjempespennende motor. Den har en masse smådetaljer som skiller den fra 30 hk. Artig å finne forskjellene og samle til seg alle særegenheter som er riktig for tidsepoken. Nettopp dette er det flotte med den brune splitten. Den har mengder av disse særegenhetene. Glad
« Siste redigering: februar 20, 2008, 13:00:17 pm av Brezelfürsten » Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #24 på: februar 20, 2008, 12:09:10 pm »

Denne bilen gir meg INGENTING! Finner den rett og slett drit kjedelig. Pen? tja.. men skal en stå å glo på bilen? 25hk? Javel... går jo knapt fremover. Og dette har vel kanskje nåværende eier og samler også funnet ut?

Denne er i samme klasse men 100 ganger mer morsom og $10 000 rimeligere; http://www.oldbug.com/diablogris.htm

Mine two cents...

BB

Jeeeeesp! Bilen ser både fin og godt restaurert ut, men det har jo ingenting med VW å gjøre? Denne bilen har så mange nye og uspennende duppeditter at du like gjerne kunne handle en Honda. Noen ganger lurer jeg på om de som bygger slike biler liker VW/folkevogner i det hele tatt. Jeg mener ikke at alt må være orginalt, men det er moro når mest mulig av det er der. Selv holder jeg akkurat på å restaurere de brune gummimattene til splitten.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #25 på: februar 20, 2008, 12:44:26 pm »

Deilig å lese at vi alle er forskjellige... Gir meg selv et forsøk på å forklare meg, om mulig, litt bedre;

Jeg finner begge bilene sjelløse, overrestaurerte, oversminkete og kjedelige men Eldiablo byder meg opp til dans på en måte den brune overhodet ikke gjør. Jeg kunne gledet meg til å fyre Eldiablo opp, kunne glodd på gasserne, varve 8000 og jeg kunne misbrukt den totalt på stripa.

Eller enklere forklart; begge bilene er for meg som en smellvakker blondinne. Kjekk å kose med for en kort periode men ikke noe å bygge et forhold på. Den ene er bare vakker mens den andre er vakker og jævlig god i senga.

Mvh
BB

« Siste redigering: februar 20, 2008, 12:53:36 pm av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #26 på: februar 20, 2008, 13:12:34 pm »

Deilig å lese at vi alle er forskjellige... Gir meg selv et forsøk på å forklare meg, om mulig, litt bedre;

Jeg finner begge bilene sjelløse, overrestaurerte, oversminkete og kjedelige men Eldiablo byder meg opp til dans på en måte den brune overhodet ikke gjør. Jeg kunne gledet meg til å fyre Eldiablo opp, kunne glodd på gasserne, varve 8000 og jeg kunne misbrukt den totalt på stripa.

Eller enklere forklart; begge bilene er for meg som en smellvakker blondinne. Kjekk å kose med for en kort periode men ikke noe å bygge et forhold på. Den ene er bare vakker mens den andre er vakker og jævlig god i senga.

Mvh
BB



Hehe. De språklige bildene dine er hysterisk morsomme. Osteaktig 
Litt av en sammenligning.
Enig i at det finnes mer artige biler enn begge disse to. Hadde jeg hatt råd til å velge fra øverste hylle, ville ingen av disse stått øverst på listen for å si det slik. Urestaurert - litt frynsete splittcab står øverst på min liste Kult

Jeg tenker på begge disse bilene som smellvakre blondiner med altfor mye sminke. Den ene er sjeldent pen, mens den andre likner til forveksling på en rekke andre pene blondiner. Uansett, jeg "har ingen sjanse" på noen av disse damene okke som... Way out of my league anyway Flau


 
Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #27 på: februar 20, 2008, 13:15:28 pm »

Jeeeeesp! Bilen ser både fin og godt restaurert ut, men det har jo ingenting med VW å gjøre? Denne bilen har så mange nye og uspennende duppeditter at du like gjerne kunne handle en Honda. Noen ganger lurer jeg på om de som bygger slike biler liker VW/folkevogner i det hele tatt. Jeg mener ikke at alt må være orginalt, men det er moro når mest mulig av det er der. Selv holder jeg akkurat på å restaurere de brune gummimattene til splitten.

Selv om ikke alt er der, og man har fiksa opp litt i forhold til orginalen. Bla efekt økning. Så har det faktisk mye med vw og gjøre. Det handler om at man kan forbedre alt. Men samtidig beholde sjarmen. Du er velkommen til å bli med en tur i sommer og se hva jeg mener. Blunker
Loggført
Dr. Ing. Brezelfürsten
Supermedlem
*****
Innlegg: 1358
Bosted: Ski



Vis profil WWW
« Svar #28 på: februar 20, 2008, 13:20:19 pm »

Jeeeeesp! Bilen ser både fin og godt restaurert ut, men det har jo ingenting med VW å gjøre? Denne bilen har så mange nye og uspennende duppeditter at du like gjerne kunne handle en Honda. Noen ganger lurer jeg på om de som bygger slike biler liker VW/folkevogner i det hele tatt. Jeg mener ikke at alt må være orginalt, men det er moro når mest mulig av det er der. Selv holder jeg akkurat på å restaurere de brune gummimattene til splitten.

Selv om ikke alt er der, og man har fiksa opp litt i forhold til orginalen. Bla efekt økning. Så har det faktisk mye med vw og gjøre. Det handler om at man kan forbedre alt. Men samtidig beholde sjarmen. Du er velkommen til å bli med en tur i sommer og se hva jeg mener. Blunker

Dette fører ingen steds hen gutter  Glad
Dere har to vidt forskjellige utgangspunkter. Den ene mener bobla blir tøffere med tekniske forbedringer, den andre mener det tøffeste er å beholde mest mulig av det originale, men med noen tidsriktige modifikasjoner.

Jeg sier bare:
1. Smaken er som baken
2. Kult eller stygt - det må du selv avgjøre
3. Ingen har rett og ingen tar feil.

Vil dere diskutere rett elller galt kan dere heller snakke om korrekt fargekombinasjon på rattstamme, girstang og brekk fra 50-51 i forhold til bilens opprinnelige farge. DA GÅR DET I HVERT FALL AN Å HA RETT ELLER TA FEIL
 Blunker
« Siste redigering: februar 20, 2008, 13:26:20 pm av Brezelfürsten » Loggført

15A 1951
Det skal være ekte sorg når jeg dauer! Ikke ei krone igjen..
http://www.azurbrezel.blogspot.com
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #29 på: februar 20, 2008, 13:38:07 pm »

Jeeeeesp! Bilen ser både fin og godt restaurert ut, men det har jo ingenting med VW å gjøre? Denne bilen har så mange nye og uspennende duppeditter at du like gjerne kunne handle en Honda. Noen ganger lurer jeg på om de som bygger slike biler liker VW/folkevogner i det hele tatt. Jeg mener ikke at alt må være orginalt, men det er moro når mest mulig av det er der. Selv holder jeg akkurat på å restaurere de brune gummimattene til splitten.

Selv om ikke alt er der, og man har fiksa opp litt i forhold til orginalen. Bla efekt økning. Så har det faktisk mye med vw og gjøre. Det handler om at man kan forbedre alt. Men samtidig beholde sjarmen. Du er velkommen til å bli med en tur i sommer og se hva jeg mener. Blunker

Dette fører ingen steds hen gutter  Glad
Dere har to vidt forskjellige utgangspunkter. Den ene mener bobla blir tøffere med tekniske forbedringer, den andre mener det tøffeste er å beholde mest mulig av det originale, men med noen tidsriktige modifikasjoner.

Jeg sier bare:
1. Smaken er som baken
2. Kult eller stygt - det må du selv avgjøre
3. Ingen har rett og ingen tar feil.

Vil dere diskutere rett elller galt kan dere heller snakke om korrekt fargekombinasjon på rattstamme, girstang og brekk fra 50-51 i forhold til bilens opprinnelige farge. DA GÅR DET I HVERT FALL AN Å HA RETT ELLER TA FEIL
 Blunker

Poenget mitt er ikke hva som er rett eller galt når det gjelder org/ombygd. Poenget mitt er at det er ganske drøyt å si at den bilen dette startet med og da veldig andre med den ikke har noe med vw og gjøre. det er å ta ting litt feil retning..




Loggført
Sider: [1] 2 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!