mars 28, 2024, 16:30:36 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Avbalanseringsskive til 205-5 felger.  (Lest 11299 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #30 på: mai 28, 2010, 19:46:22 pm »

Odal1 og RZR var først ute Blunker Gratulerer.

Tistlo: Fordi jeg har brukt et 5 siffret beløp på motor til bobla denne måneden..... Derfor hadde jeg ganske enkelt ikke råd til å legge ut for feks. 20 skiver i denne omgangen. Planen var egentlig kun å lage en til meg og en til en kjenning i det lokale vw miljøet i skien. De som lager platene for meg derimot ville lage enten 4 eller flere..... Og så blir det bare kluss for meg hvis jeg skulle tatt imot forskudsbetaling fra 20 personer! Det orker jeg bare ikke Glad Ville du gjerne hatt en?

Ragge: Jeg ønsker meg fortsatt de tykke...... Firmaet jeg kjøper laser tjenester av har ikke maskin beregnet for tykkere plater enn 6mm.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #31 på: mai 28, 2010, 20:32:56 pm »

Skjønner, eg vil ha ein ja, men tar det på neste produksjon.. slit litt med pengane eg og...
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #32 på: juni 07, 2010, 06:54:46 am »

,

Ragge: Jeg ønsker meg fortsatt de tykke...... Firmaet jeg kjøper laser tjenester av har ikke maskin beregnet for tykkere plater enn 6mm.

PM til deg, venter fortsatt på svar om prisen var grei. Hadde vært greit å fått gjort det før det blir fellesferie.
Loggført

vwmann
Seniormedlem
****
Innlegg: 271
Bosted: Trondheim


Ranheim


Vis profil
« Svar #33 på: juni 07, 2010, 15:09:56 pm »

Disse virker jo som et must for oss med wide 5. Jeg vil gjerne ha en når du får laget deg flere slike.

Mvh Tom Rune.      Gliser
Loggført

08 Passat stv 4 motion individual
72 Fastback, red rat
65 Notchback, orginal
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #34 på: juni 07, 2010, 18:25:41 pm »

Disse virker jo som et must for oss med wide 5. Jeg vil gjerne ha en når du får laget deg flere slike.

Mvh Tom Rune.      Gliser


6 til for salg. Får de til uka......... Førstemann til mølla!!

OBS! Ikke send PM til den Empiboy  som er trådstarter....... Send til Mr. Empiboy......
« Siste redigering: juni 07, 2010, 20:45:45 pm av Mr. Empiboy » Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #35 på: juni 07, 2010, 22:06:42 pm »

Dette blir for dumt, hva var vitsen med å få meg til å finne ut hva disse platene koster for så å unngå all kontakt med meg?

Prisen er 550kr for en 12mm plate, samme som du skal ha for en 6mm...
Loggført

Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #36 på: juni 07, 2010, 22:16:10 pm »

Beklager Ragge Flau
Plater i 12 mm hadde jeg tenkt å bruke som adaptere for å sette noen 205-5 felger på en gammel Polo. Men jeg ble blakk (grunnet motordeler til bobla) og fikk ikke vært så mye på forumet (pga motorskruing). Derfor har jeg ikke fått svart deg.
Avbalanseringsskiver derimot har jeg i utgangspunktet valgt å kjøre i 6 mm plate fordi det holder til formålet og blir mere nøyaktige enn hvis de lages i tykkere plater (sår i brenningen osv).
Prisen jeg gir inn pr. plate er lik den jeg selger for. Ergo INGEN fortjeneste. Hvis du derimot skal gjøre penger på noe som i utgangspunktet var et produkt som jeg satte i produksjon etter tipps her på forumet bør du komme igang nå da jeg har valgt å få kjørt opp flere plater etter høy etterspørsel.

Ragge. Hvis det er mere kjeft på gang kan vi godt ta dette over PM. Og ikke glem å gi folk litt tid! Jeg fikk prisen på de tykkere skivene fredag 4/6 og idag vanker det kjeft for at jeg ikke har svart. Litt utolmodig kansje?
« Siste redigering: juni 07, 2010, 22:22:14 pm av Mr. Empiboy » Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Ragge
Supermedlem
*****
Innlegg: 531
Bosted: Tennfjord


Tlf 95773556


Vis profil
« Svar #37 på: juni 07, 2010, 22:52:43 pm »

Beklager Ragge Flau
Plater i 12 mm hadde jeg tenkt å bruke som adaptere for å sette noen 205-5 felger på en gammel Polo. Men jeg ble blakk (grunnet motordeler til bobla) og fikk ikke vært så mye på forumet (pga motorskruing). Derfor har jeg ikke fått svart deg.
Avbalanseringsskiver derimot har jeg i utgangspunktet valgt å kjøre i 6 mm plate fordi det holder til formålet og blir mere nøyaktige enn hvis de lages i tykkere plater (sår i brenningen osv).
Prisen jeg gir inn pr. plate er lik den jeg selger for. Ergo INGEN fortjeneste. Hvis du derimot skal gjøre penger på noe som i utgangspunktet var et produkt som jeg satte i produksjon etter tipps her på forumet bør du komme igang nå da jeg har valgt å få kjørt opp flere plater etter høy etterspørsel.

Ragge. Hvis det er mere kjeft på gang kan vi godt ta dette over PM. Og ikke glem å gi folk litt tid! Jeg fikk prisen på de tykkere skivene fredag 4/6 og idag vanker det kjeft for at jeg ikke har svart. Litt utolmodig kansje?

Jeg gjøre penger? Grunnen til at jeg får laget opp disse var fordi du for et par måneder sa at du ikke hadde å selge, ei hadde tenkt å lage på en god stund. Pål forhandler ville ikke selge sin, der for la jeg inn en bestilling lokalt her. At jeg fikk en bedre pris med en tidligere arbeidsgiver er ikke ulovlig. DU skal få ha denne produksjonen for deg selv, de få jeg har til overs var det meningen skulle selges innad i volkswest.

Ja du fikk pris 4/6 ca kl 06.00 på morgenen, jeg er ikke utålmodig men etter et par pm og når jeg ser at du er inne på forumet alle dager fram til no, og skriver innlegget på innlegg, forventer jeg at du er høflig nok til å svare meg.
Hele bestillingen var på vent til du fikk gitt lyd fra deg...

 
Loggført

vw56
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1567
Bosted: Darbu


Rust is not a crime..


Vis profil
« Svar #38 på: juni 07, 2010, 23:01:52 pm »

Hei. vil gjerne oxo ha en sånn Avbalanseringskive, når du får lagd opp nye  Osteaktig..

mvh erik ( golf2)...
Loggført

Erik Andersen 3322 Darbu
tlf: 46813220
----------------------------------------------------------

Røyken og Omegn Aircoolers

Arrangement Ansvarlig




------------------------------------------------------------------------------
1967 Notchback
1989 Transporter syncro bruksvogn Solgt
1969 Variant Solgt
1956 Oval Solgt
1973 1303S SOLGT
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #39 på: juni 09, 2010, 13:01:15 pm »

Ca. fire skiver igjen av denne "mini" serien.. Ca. fordi noen er reservert, men erfaringsmessig er det altid noen som trekker seg i siste liten Blunker

Så hvis noen ønsker ei skive er det bare å hyle ut. Førstemann til mølla.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Tomaso
Medlem
***
Innlegg: 124
Bosted: Harstad/Fjelldal


61 L380 T1


Vis profil
« Svar #40 på: juni 10, 2010, 14:32:08 pm »

Hei!
Jeg tar gjerne en avbalanseringsskive til 205-5 felg jeg da.

Forresten, du er vel "tom" for SA-felger eller??
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #41 på: juni 10, 2010, 21:18:46 pm »

Hei!
Jeg tar gjerne en avbalanseringsskive til 205-5 felg jeg da.

Forresten, du er vel "tom" for SA-felger eller??

Du har PM.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #42 på: juni 17, 2010, 14:17:40 pm »

Har fortsatt noen på lur Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
hovdingen
Seniormedlem
****
Innlegg: 411
Bosted: MELBU



Vis profil
« Svar #43 på: juni 17, 2010, 18:58:05 pm »

Jeg har lagt inn et ønske tidligere i tråden, siden det ser ut til at tråden er overtatt av en annen så gjentar jeg gjerne mitt ønske om å kjøpe ei skive til 205/5.
Var prisen 550,- + frakt?
Loggført

Ola Steimoeggen
Villaveien 11
8445 MELBU
(o\_/o)
1961 T1
1965 T1
1974 1303S
Lillebror 1971 m/fortelt
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!