mars 19, 2024, 03:39:56 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: fremgang  (Lest 1450 ganger)
55luft
Seniormedlem
****
Innlegg: 263
Bosted: sigggerud


Vis profil

« på: februar 23, 2010, 23:05:41 pm »

Det er litt fremgang på bilfronten. Bussen tar form. Olje og bremser ser ut tl å være orden. Festene til setene er snart på plass.( gleder meg til den er på veien). Da er det bare seler bak som må ordnes og tak trekket, den blr lei å fåtil. Men fått noen tips av Tommy hos Unneberg. Det er også 2 stykker som vil være med og hjelpe til med det. De vil vel lære dem også.
Bobla har fått gasseren ovehalt, nå mangler bare lyset så er den også iform. Gleder meg til sommeren Gliser
Loggført

55 mod orginal boble
76 mod orginal buss
Squareback
Moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 6074
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #1 på: februar 24, 2010, 02:30:18 am »

Meget bra! Er 22 minus ute i skrivende stund og forgasseroverhaling her også. Er fortsatt på jakt etter "korrekt" baksete og hjulkapsler til min gamle variant. Lurer jo på å begynne med bremsene på min type 2 også, men bedre da å sveise litt rust på langsnutevarianten...
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #2 på: februar 24, 2010, 21:26:56 pm »

hei sann Svein, gleder meg til å se bussen din på veien også Gliser bobla mi står på bukker nå å venter på understells behandling, det hadde bare vært greit om det ble litt varmere først, eller om jeg får meg en varmekanon. har bytta hjulsylindere bak, jeg gleder meg veldig til å få min på veien også å til vw til tusen treffet, det blir en bra start på sommern Blunker
Loggført

FOLLO VW KLUBB
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!